BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajacied Martina kan aan de slag in Australië of België

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 december 2009 - 16:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajacied Martina kan aan de slag in Australië of België (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - donderdag 03 december 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:

Het lijkt erop dat Javier Martina na de winterstop niet meer actief zal zijn voor Ajax. De rechtsbuiten komt niet voor in de plannen van trainer Martin Jol, en wil dan ook vertrekken. Op de website HighLow laat hij weten dat er uit diverse hoeken interesse is. Cercle Brugge, Club Brugge en Melbourne Heart willen mij aantrekken, aldus de 22-jarige aanvaller.

Er is interesse vanuit België en Australië. Cercle Brugge, Club Brugge en Melbourne Heart willen mij aantrekken. Ik ben met alle partijen in gesprek en wil een goede keuze maken, laat de geboren Antilliaan weten. Vandaar dat ik me rustig oriënteer op de mogelijkheden. Ik heb geen voorkeur. Het gaat er mij om dat ik kan spelen en eindelijk eens kan laten zien wat ik in huis heb.

Volgens de speler is het Club Brugge van coach Adrie Koster echter het meest concreet. Het streelt me dat Adrie Koster vertrouwen in mij heeft. Dat geeft me een steuntje in de rug. Club Brugge speelt ook in een 4-3-3 formatie dus dat zou wel bij mijn speelstijl passen, vindt hij. Bij het maken van mijn keuze let ik er ook op hoe de ploeg speelt. Ik heb een aantal maanden geleden bij het Italiaanse Bari stage gelopen en daar werd ik als rechtsback ingezet. Niet te geloven.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Javier Martina is voor Alibabba een niet zo bekende speler. Speelt hij momenteel bij Jong-Ajax elke week in de basis?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajacied Martina kan aan de slag in Australië of België









0.0133669