BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Fans Madrid willen versterking: Dzsudzsák in beeld

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 december 2009 - 17:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fans Madrid willen versterking: Dzsudzsák in beeld (Voetbalcentraal)

Thomas
 Thomas - donderdag 03 december 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:

Real Madrid wil zich versterken met PSV-aanvaller Balász Dzsudzsák. De fans van de Spaanse topploeg willen graag dat Real Madrid zich in de winterstop versterkt met een nieuwe speler. Het liefst willen de aanhangers een vleugelaanvaller zien komen en daarvoor is Dzsudzsák in beeld. Dit meldt de Spaanse krant Marca.

Dzsudzsák is bezig aan een strek seizoen bij PSV. Hij maakte al acht doelpunten voor de Eindhovenaren, die hem in de winterstop van het seizoen 2007-2008 naar Eindhoven haalde. Volgens Marca wil 85 procent van de fans van Real Madrid een nieuwe speler zien komen. Afgelopen zomer gaven de Madrilenen al fors uit met de komst van onder andere Cristiano Ronaldo, Kaka en Xabi Alonso.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 03 december 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Heb begrip voor de fans van Real! Is daar de laatste maanden niet veel gebeurd op transfergebied..................
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 03 december 2009 - 22:39   quote  deeplink  
haha, ik weet het niet hoor, denk dat de stap naar real ietsje te groot is want daar komt hij weinig aan spelen toe, hij kan beter nog anderhalf seizoen bij ons blijven en dan de stap naar arsenal of zo maken, real denk ik ietsje te groot.
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 04 december 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Plus krijg je daar geen kans om je te bewijzen, ik zou nog een jaartje Nederland er aan vastplakken en dan het liefst voor een hoop geld richting buitenland gaan. Ik zou het zonde vinden als hij daar op de tribune komt te zitten.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 december 2009 - 02:01   quote  deeplink  
Lijkt me een achteruitgang voor Dzsudzsák...het is toch duidelijk dat het niveau bij PSV hoger ligt dan bij Real Madrid... :P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 06 december 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 02:01 schreef PSVMocro het volgende:
Lijkt me een achteruitgang voor Dzsudzsák...het is toch duidelijk dat het niveau bij PSV hoger ligt dan bij Real Madrid... :P
100% mee eens!
freakie
 freakie - zondag 06 december 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Werd wel eens tijd dat real weer eens wat koopt miss moeten ze dzsudzsak kopen, suarez, weinaldum, en ruiz overkopen......
jaja
 jaja - maandag 14 december 2009 - 18:48   quote  deeplink  
allemaal dezelfde grappen... wat ZIJN jullie leuuuk. buiten dat heb ik het liefst dat ie weg gaat, de trol. maar real madrid, komop zeg. veelste hoog gegrepen, onzin bericht dus.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 18:48 schreef jaja het volgende:
allemaal dezelfde grappen... wat ZIJN jullie leuuuk. buiten dat heb ik het liefst dat ie weg gaat, de trol. maar real madrid, komop zeg. veelste hoog gegrepen, onzin bericht dus.
ja idd de meeste supporters van concurrenten van ons willen dat onze dszudszak weggaat, wat een geweldige voetballer toch... Real idd ietsje TE hoog gegrepen laat hem voorlopig maar 2 jaar hier in Eindhove blijven.
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 14 december 2009 - 21:26   quote  deeplink  
niet slim, zal wel hetzelfde worden als alle andere bij real. speelt 1 wedsrtijd en dan hele seizoen op reserve bank
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 14 december 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:26 schreef FR12-1908 het volgende:
niet slim, zal wel hetzelfde worden als alle andere bij real. speelt 1 wedsrtijd en dan hele seizoen op reserve bank
ja zonde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Fans Madrid willen versterking: Dzsudzsák in beeld









0.0064980