BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: VIDEO: WAT EEN GEWELDIG FINALE!! K-1 WGP 2009: Badr Hari - Sem Schilt

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 06 december 2009 - 01:31   quote  deeplink  
WAT EEN GEWELDIG FINALE!! K-1 WGP 2009: Badr Hari - Sem Schilt

Wat een super finale! Sem Schilt met overmacht de zeer terechte winnaar! 3 knockouts, zich niet nog een keer door Badr laten verrassen en rustig gebleven, kansen afgewacht en precies de juiste stoten afgeleverd op een beetje een wildenaar Badr.

Bekijk hier de finale:



Wel vond ik dat de scheidsrechter de partij Hari - Overeem te vroeg stopte. Als je hem ziet snap je toch ook wel dat die gast zo sterk is dat ie best verder kon gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2009 door Boudewijn --
Japi
 Japi - zondag 06 december 2009 - 02:24   quote  deeplink  
Ha Ha , zo zie je maar... die onsportieve Maroccaan ging weer neer... Oneerlijkheid wordt gestraft. Badr als je je tijdens een wedstrijd (zoals tegen Bonjanski) zo gemeen gedraagt, door iemand die op de grond ligt te schoppen, dan krijg je dus een keer van een ander rake klappen.. SEM je hebt t verdient en je hebt Badr prachtig en vernietigend verslagen!!
steve16
 steve16 - zondag 06 december 2009 - 10:47   quote  deeplink  
wat een fantastisch toernooi heb op het puntje van mijn stoel gezeten had meer verwacht van allistair en vind ook dat de scheids te vroeg stopte verder vind ik dat le banner met alle respect voor zijn carriere niet meer thuis hoort op dit podium daar moet aerts staan dus peter ga aub nog 1 jaar door en remy volgend jaar jouw 4e
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 december 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 02:24 schreef Japi het volgende:
Ha Ha , zo zie je maar... die onsportieve Maroccaan ging weer neer... Oneerlijkheid wordt gestraft. Badr als je je tijdens een wedstrijd (zoals tegen Bonjanski) zo gemeen gedraagt, door iemand die op de grond ligt te schoppen, dan krijg je dus een keer van een ander rake klappen.. SEM je hebt t verdient en je hebt Badr prachtig en vernietigend verslagen!!
Die 'onsportieve' Marokkaan heeft de K1 van een blammage gered of heb je niet gehoord wat Alistair Overeem over K1 en K1 vechters heeft gezegd? Bonyaski riep tijdens de persconferentie niet voor niets ALLE K1 vechters op om Overeem te verslaan. Iedereen was blij met de overwinning van Hari. Als Overeem K1 kampioen was geworden, dan had hij de sport en alle K1 vechters voor schut gezet.

Over de finale kan ik in principe kort zijn: Schilt heeft terecht gewonnen. Hari begon goed, maar je zag meteen dat degene die de eerste Knock down zou geven de finale naar zich toe zou trekken en dat was Schilt. Normaal gesproken vind ik Schilt een lelijke vechter. Hij teerde naar mijn mening te veel op zijn lengte en gewichtsvoordeel. Vond hem technisch gezien ook geen mooie vechter, oogt heel sloom. Tijdens de finale heeft hij beter gevochten dan wat ik recent van hem heb gezien. Terechte winnaar dus. Niks op af te dingen.

Veel respect voor Aerts ook. Jammer dat hij niet in plaats van de licht geblesseerde Bonyaski de halve finale kon vechten. Hij had wel een kans verdiend. Ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.

Verder moet ik de Hari-haters teleurstellen. Die jongen is pas 24 en gaat de komende jaren toch echt K1 domineren. Hij heeft vorig jaar een grote domme fout gemaakt, daar heeft hij zijn verontschuldiging voor aangeboden. Wie als liefhebber vanuit technisch oogpunt naar hem kijkt kan alleen maar genieten van zijn stijl, maar sommige blijven hangen in het verleden en baseren daar hun eeuwige afgunst op.
hariii
 hariii - zondag 06 december 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Komop zeg mannen,

Badr is toch echt de beste ondanks dat hij niet heeft gewonnen. schilt heeft teveel voordeel van zijn lengte. Hij is houterig en heeft niet eens techniek. Zie het filmpje van schilt tegen jantje the Giant. Nu moet schilt ook tegen een grote, hij wint wel, maar o zo moeizaam. Hij is gewoon geen mooie vechter.

Ik ben voor badri hari, bonjasky en onze rus karev. Deze mensen hebben gewoon techniek.

Bonjasky is trouwens ook gemeen. Zie de wedstrijd tegen zimmerman. Hij sloeg soms door terwijl scheids er al tussen kwam
Whatever
 Whatever - zondag 27 december 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Ik vind dat Badr Hari had moeten winnen...word er een beetje moe van dat een stomme hersenloze boer de hele tijd met de K1 titel ervandoor gaat....maar dat komt wel goed als Badr Hari wat meer geduld krijgt..we zullen volgend jaar zien...
michaelvdp
 michaelvdp - zaterdag 13 februari 2010 - 19:49   quote  deeplink  
lachen gewoon 2 trappen in die nek!!de papzak zag je die kop?!!waaaaar ben ik?!!!
scaramoes
 scaramoes - maandag 22 februari 2010 - 13:51   quote  deeplink  
aLS JE GOED KIJKT DAN ZIE JE bADR ALLEEN MAAR IN HET WILDE WEG SLAAN,HIJ RAAKT HEM NIET 1 KEER GOED ,SLAAT ELKE KEER DE ''HOUTERIGE ''PLANK MIS,WAT BETREFT sCHILT ,DIE KEEK RUSTIG BLEEF GEFOCUST EN SLOEG GERICHT EN TRAPTE OOK GERICHT,DUS hariii JE KAN WEL ZEGGEN DAT HIJ HOUTERIG IS EN HOE JE ERBIJ KOMT DAT HET MOEIZAAM GING,WAT IS HET DAN EEN AFGANG DAT JOUW IDOOL VERLOREN HEEFT VAN DEZE MOEIZAME HOUTERIGE TYPE.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: VIDEO: WAT EEN GEWELDIG FINALE!! K-1 WGP 2009: Badr Hari - Sem Schilt









0.0044820