BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Leiding AZ speelt vies spelletje! - Advocaat wist al 2 weken van overgang naar AZ

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 december 2009 - 00:57   quote  deeplink  
Leiding AZ speelt vies spelletje! - Advocaat wist al 2 weken van overgang naar AZ

Het lijkt erop dat de leiding van AZ een zeer vies spelletje aan het spelen is. Net maakte Jack van Gelder bekend dat hij persoonlijk te horen had gekregen van KBVB (Belgische voetbalbond) bondsvoorzitter François De Keersmaecker dat het nieuws van de dubbelfunctie voor Advocaat stil gehouden moest tot na het duel van woensdag tussen Standard en AZ.

Blijkbaar zat het de afgelopen weken voor de leiding van AZ niet mee, want AZ won wedstrijden maar afgelopen vrijdag was er dan toch de langverwachte verliespartij zodat Koeman op non-actief gesteld kon worden, nog net voor de officiele bekendmaking van woensdag.

Scheringa is niet meer betrokken met de club en meteen worden alle normen en waarden overboord gegooid!

Het is natuurlijk nog maar afwachten of Advocaat wel de mogelijkheid krijgt van de Belgische bond die een dubbelfunctie eigenlijk niet zien zitten.

Wordt vervolgd dus...

Maar wat is jullie mening over de leiding van AZ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Boudewijn --
Gradus van der Pas
 Gradus van der Pas - maandag 07 december 2009 - 02:59   quote  deeplink  
Dat hebben ze waarschijnlijk van Dick Scheringa geleerd. De appel valt niet ver van de boom.
Jermaine25
 Jermaine25 - maandag 07 december 2009 - 03:46   quote  deeplink  
Ik vond het al zo'n raar moment om hem te ontslaan. En al helemaal omdat ze Koeman vooraf geen enkel signaal hebben gegeven.
Ik zei al tegen m'n vriendin: "Dit doen ze alleen als ze iets achter de hand hebben."
En ja hoor, diezelfde avond kwamen de eerste berichten al over Advocaat.
Erg goede keuze van AZ om Advocaat aan te trekken trouwens! Maar als je zo actief bezig bent om een andere trainer te zoeken, vertel het Koeman gelijk en laat hem zelf zijn conclusies eraan verbinden.
Dit is een beetje hetzelfde als eerst vreemgaan en er (bijna) zeker van zijn dat het met die persoon iets gaat worden en dan je partner doodleuk te vertellen dat je wilt scheiden.
Maar om nou te zeggen dat dit komt omdat Scheringa niet meer bij de club betrokken is vind ik een beetje vreemd. Scheringa is juist de man die AZ groot heeft gemaakt! Ze gaan echt geen andere werkwijze hanteren ze gaan juist verder met wat hij ze geleerd heeft. Het is gewoon slordig uitgevoerd. Dirk had die mensen van de KBVB gewoon een stapel biljetten in de hand gedrukt zodat ze wel hun mond hadden gehouden. En wie weet.. Mocht Advocaat dan toch niet komen en Koemand haalt opeens erg goede resultaten met AZ, dan had Koeman misschien wel gewoon eens zijn contract uitgediend en had niemand het te weten gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door Jermaine25 --
dannypsv
 dannypsv - maandag 07 december 2009 - 05:02   quote  deeplink  
ach ja, meneer koeman is zelf niet anders, als het even tegenzit ziet hij in elke club zijn eenmalige trein voorbij komen en is ie zelf pleitte. Ik zeg koekje van eigen deeg, matige trainer
ferrie
 ferrie - maandag 07 december 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Mensen moeten niet zo zielig doen.
In de voetbalwereld gebeuren dit soort dingen gewoon. Vandaag ben je iets en morgen spugen ze op je. Voor een aantal miljoen per jaar mogen ze mij op elk moment ontslaan als ik het niet goed doe.
Jan H
 Jan H - maandag 07 december 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Zelfs als men vooraf had gepolst over vervangers dan nog is dat geen vies spelletje maar wijs beleid.
Koeman heeft nog nooit een voetballer beter gemaakt en heeft de uitstraling van een dood paard.
Zijn trainingen waren een farce waarbij hij 80% van de tijd de handen in de zakken had.
Al vanaf wedstrijd 5 waren zijn uitspraken van : Ik weet het ook niet meer! Genoeg reden om hem te vervangen!
Hayabusa
 Hayabusa - maandag 07 december 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Oudhollands gezegde "Gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt"

Simpel toch...........moeten we allemaal niet te zwaar aan tillen, meneer Koeman haalt dezelfde spelletjes uit met spelers nu is hij zelf weer aan de beurt.
Zo werkt dat nu eenmaal in de grote mensen wereld.
Graziano
 Graziano - maandag 07 december 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Dick komt toch wel samen met die Rus, en trouwens Jack wordt ook welleens Mister Ajakus genoemd, is dus weer lekker aan het stoken
Sjaakie
 Sjaakie - dinsdag 08 december 2009 - 14:27   quote  deeplink  
8ja zou best eens waar kunnen zijn Wees noiu maar blij daar in alkmaar met dick dat is beter als dikke plofkop van een koeman
KlaAZ
 KlaAZ - donderdag 10 december 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Onzin bericht, inmiddels achterhald door de feiten (van VI.nl:

De geruchten dat AZ half november al contact opnam met Dick Advocaat zijn niet waar. Wel werd de bondscoach destijds benaderd door VfB Stuttgart, maar Advocaat weigerde die duobaan.

Na de oefenzege op Hongarije (3-0) herinnerde Advocaat de Belgische voetbalbond (KBVB) aan de afspraak van de duobaan. Stuttgart zag de voormalig trainer van onder meer Glasgow Rangers, PSV en Zenit Sint-Petersburg als mogelijke opvolger van Markus Babbel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Leiding AZ speelt vies spelletje! - Advocaat wist al 2 weken van overgang naar AZ









0.0083370