BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog: '13 á 14 spelers hebben het gewenste niveau'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 07 december 2009 - 10:23
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van den Boog: '13 á 14 spelers hebben het gewenste niveau' (Ajax1.nl)

Thomas
 Thomas - maandag 07 december 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:

Rik van den Boog deed in het programma Studio Voetbal een opmerkelijke uitspraak. De Ajax-directeur is blijkbaar niet tevreden over het niveau van de huidige selectie. "Momenteel hebben zo'n dertien á veertien spelers uit de selectie het gewenste Ajax-niveau. Het is gewenst dat dit aantal rond de twintig ligt."

Van den Boog noemde verder het competitieprogramma 'toeval' en hij heeft het idee dat Ajax nog niet is afgehaakt voor de titel. Hij verwacht dat de concurrentie in de tweede helft van de competitie ook nog lastige periodes met puntverlies zullen krijgen.
Bron: Ajax1.nl

Zou de trainer hier niet over moeten gaan en niet de algemeen directeur?
freakie
 freakie - maandag 07 december 2009 - 11:57   quote  deeplink  
uu thomas denk zij alle twee.. Waar ik al heel blij mee ben is dat hij dat aangeeft en dus jol steunt..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 07 december 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Twente en PSV zullen best nog wel wat punten verliezen, maar je denk toch niet dat Ajax de laatste 18 wedstrijden allemaal wint. Ajax morst echt nog wel wat meer punten. Beetje rare gedachte gang van Rik.
yngwie
 yngwie - maandag 07 december 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 12:04 schreef hoogvliet010 het volgende:
Twente en PSV zullen best nog wel wat punten verliezen, maar je denk toch niet dat Ajax de laatste 18 wedstrijden allemaal wint. Ajax morst echt nog wel wat meer punten. Beetje rare gedachte gang van Rik.
Als sportman moet je toch zo denken. Hoop doet leven:)
freakie
 freakie - maandag 07 december 2009 - 12:32   quote  deeplink  
ja zowiezo yngwie ajax moet gewoon voor strijden wtf gaat iedereen denken dat het nu al voorbij is.. egt slaat nergens op..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 december 2009 - 16:21   quote  deeplink  
voor ajax is het kampioenschap nog niet verloren, ik weet nog paar jaar terug... toen deed PSV het super voor de winterstop, daarna een behoorlijke terugslag en dat kostte ons bijna het kampioenschap.. Ik hoop dat we waken voor herhaling van deze fout.
Ik denk dat het nog heel spannend gaat worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2009 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - maandag 07 december 2009 - 16:45   quote  deeplink  
zowiezo moet ajax proberen 2e te worden.. mij maakt het kampioenschap niet heel erg veel uit.. t is spr als t lukt maar champions league voorrondes zijn wel erg handig..
Ricky888
 Ricky888 - maandag 07 december 2009 - 17:21   quote  deeplink  
Ajax word 2e, pisvee 1e en twente 3e. Volgend jaar meer ervaring paar nieuwe spelers en dan kampioen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 december 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 17:21 schreef Ricky888 het volgende:
Ajax word 2e, pisvee 1e en twente 3e. Volgend jaar meer ervaring paar nieuwe spelers en dan kampioen!
ik hoop het!
freakie
 freakie - maandag 07 december 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Ik zou er mee kunnen leven als ik ervoor kon tekenen zou ik het doen.. maar ja we gaan t zien zowiezo heeel hard vechten..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 december 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 21:29 schreef freakie het volgende:
Ik zou er mee kunnen leven als ik ervoor kon tekenen zou ik het doen.. maar ja we gaan t zien zowiezo heeel hard vechten..
teken je er echt voor als ajax tweede wordt? ik denk eerlijk gezegd niet dat ajax niet door een verliesje al uit de strijd getrokken is.
freakie
 freakie - maandag 07 december 2009 - 22:35   quote  deeplink  
nee denk ik ook niet.. Alleen t word nog wel erg lastig.. Als ik dit seizoen kon skippe en kan tekenen voor de 2e plek dan kan ik er mee leven.. Maar ja we zien t wel..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 20 december 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2009 - 17:21 schreef Ricky888 het volgende:
Ajax word 2e, pisvee 1e en twente 3e. Volgend jaar meer ervaring paar nieuwe spelers en dan kampioen!
droom maar lekker verder.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2009 - 18:41   quote  deeplink  
ben wel benieuwd welke 13 a 14 spelers dat niveau hebben dan, ik kan er namelijk maar een stuk of 8 verzinnen, waarvan er dan ook nog 2 a 3 niet in vorm zijn.
vongall
 vongall - maandag 21 december 2009 - 10:46   quote  deeplink  
dat denk ik ook remco het wordt tijd dat die andere twaalf inzien dat ze voor ajax voetballen en niet voor een amateur vereniging.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog: '13 á 14 spelers hebben het gewenste niveau'









0.0103490