BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HELP: Hoe geraak je als supporter uit België aan kaartjes??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Frederik Van Lierde
 Frederik Van Lierde - dinsdag 08 december 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Beste

Samen met mijn broers willen we onze oudste broer, die al jaren een groot Ajax-fan is, verrassen voor zijn 50ste verjaardag door hem op 17/12 naar de arena te brengen voor de wedstrijd Ajax-Anderlecht.
Je begrijpt best dat we niet met Anderlechtsupporters willen mee reizen naar Amsterdam om dan ook nog tussen hen de wedstrijd te moeten ondergaan.
Vandaar mijn vraag: Hoe kunnen we 4 tickets bekomen in het Ajax-kamp, zonder clubcard en als belg.
Ons transport en verblijf is reeds in orde, nu nog kaartjes voor de match.

Alvast bedankt voor een antwoord
Frederik
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2009 - 12:01   quote  deeplink  
als het goed is komt er straks een periode vrije verkoop via ticketbox of de ajax.nl site zodat ook supporters zonder seizoenskaart of clubkaart er heen kunnen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 08 december 2009 - 12:03   quote  deeplink  
Goedendag Frederik, allereerst is dit natuurlijk een prachtig cadeau voor je broer. Hopelijk gaat het je lukken.

Misschien is het het beste om contact op te nemen met Ajax op telefoonnummer 020-3111444 (let wel: als je vanuit belgie belt moet je rekening houden met de landcode). Misschien kunnen zij je verder helpen. Er is namelijk een actie aan de gang dat als je 4 kaarten koopt je tevens lid wordt van de Ajax-supportersclub. Het lidmaatschap krijg je dan gratis. Is natuurlijk een extra cadeautje voor je broer.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. Laat even weten of het is gelukt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HELP: Hoe geraak je als supporter uit België aan kaartjes??









0.0052528