BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Gelijkspelletje voor domstedelingen in Arnhem. Eredivisie week 17

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 09 december 2009 - 15:09   quote  deeplink  
De stageplaats bij Louis heeft Ronald Koeman onvoldoende gebracht. Weer tussentijds weg. Misschien moet hij bij FC Groningen de weg omhoog weer inslaan.

Mario verklaarde met zijn gebruikelijke humor als analist bij Studio Sport dat hij bij Feyenoord zit als een vorst. En zo is het maar net.

De prestatie van Bayern in Turijn was tot nu toe het beste wat ik gezien heb in 2009. Geef Louis goede spelers, druk en een 'moeten winnen' situatie en het beste kan boven komen. Geluk mocht de inleen Beieren niet ontzegd worden maar verdiend was het. Trezeguet gaf met een schitterende stuitervolley Juve de leiding maar daarvoor en daarna was de Stern des Suden oppermachtig. En wat een voetbal. Snel,veel techniek, goede passing, inzet om de bal te veroveren, altijd vrijlopende mensen, een keeper die een prachtige penalty benut. In 1 woord het was geweldig. Die 100 belchinezen op de tribune hebben ook genoten.

En ja natuurlijk is EVV Eindhoven het onderwerp van onderzoek. Het is heel simpel de belchinezen (en andere gokkers) zitten overal maar slechts op lege tribunes vallen ze op en dus is Eindhoven de klos. Nu ja ze kunnen altijd nog fuseren met de club uit Stratum Tivoli. De afleidingsmaneuvre van de KNVB is aandoenlijk. De belchinezen doen niks illegaals zolang niet bewezen is dat ze spelers en/of scheidsrechters tegen betaling verzoeken handelingen te verrichten met als doel frauduleus te handelen teneinde wedkantoren te benadelen (want daar gaat het hierom). Als eerder gezegd game-fixing en dergelijke komt vaker voor dan de leek denkt maar het is onmogelijk te bewijzen en vermakelijk blijven blunders in het bijzonder en voetbal in het algemeen toch.

De in eigen land verguisde Dick Advocaat mag proberen de vedetten, met hun bijvrouwen, van AZ op het rechte spoor te zetten. Het zal mij benieuwen, vooral zijn wisselbeleid zal door de kenners in de gaten worden gehouden. Overigens ben ik altijd blij als Robben gewisseld wordt (erin of eruit altijd goed).

Rick van den Boog mocht wat promopraatjes houden bij Studiovoetbal en maakte bij mij in ieder geval duidelijk dat deze man beter stofzuigers kan gaan verkopen dan directeur van Ajax te spelen zonder sokken in instappers.

Op maar weer naar de voorspellingen op hoop en gevoel.

Bookmaker odds (www.betfair.com) tussen haakjes)

Ajax - NEC 5-1 (1.21/8/20)
Ajax moet winnen en zal dat doen. Suarez kan zijn klappertjespistooltje weer laten schieten.

Heerenveen - Feyenoord 2-4 (2.6/2.86/3.65)
Kijken of Mario wat opgestoken heeft van zijn CL kijkavondje.

PSV - AZ 4-1 (1.97/3.7/4.1)
Niet dat ik R. "waar is mijn gouwe pik gebleve" zo'n geweldige trainer vind maar we zullen zijn Zaankants missen. PSV gewoon te sterk.

FC Twente - NAC (1.41/9.2/5)
Omdat Perez volgens mij geschorst is zet ik in op een gelijkspelletje.

VVV - RKC Waalwijk (1.58/6.4/4.2)
Als de Noordlimburgers geconcentreerd blijven winnen ze.

ADO Den Haag - Heracles 3-2 (2.54/2.58/3.3)
Winst voor de Haag. Zekers weten.

Sparta - FC Groningen 1-3 (2.06/2.76/3.4)
Van de Europese kampioenen van 1988 is Adrie van Tiggelen misschien wel de beste trainer. Maar samenwerken met roofvogel Frans is bij god onmogelijk. Na deze nederlaag dispensatie voor Adrie als Adelaar uitvliegt.

Vitesse - FC Utrecht 2-2 (2.6/2.5/3.3)
Welk Vites verschijnt aan de aftrap? Gelijkspelletje

Willem II - Roda JC 1-3 (2.26/3.15/3.4)
Bij de Tilburgers hadden ze gehoopt op een terugkeer van Andries na uitschakeling van Bayern in de CL. Het heeft niet zo mogen zijn.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (82 uit 144)
Sportdwaas (78 uit 144, 7 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Gelijkspelletje voor domstedelingen in Arnhem. Eredivisie week 17









0.0053238