BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: FC en Garcia om tafel over vertrek

Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 09 december 2009 - 17:11
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

FC en Garcia om tafel over vertrek (Boerenmacht.nl)

Thomas
 Thomas - woensdag 09 december 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:

De wegen van Gonzalo Garcia en FC Groningen scheiden in de winterstop definitief. De clubleiding heeft de Spanjaard laten weten dat er voor zijn positie binnen de selectie een oplossing dient te komen in de winterstop.

Ron Jans heeft Garcia laten weten dat hij tot aan zijn vertrek moeten meetrainen met de Beloften. In een eerder gesprek lieten beide ploegen al weten geen heil te zien in een verder verband. FC Groningen hoopt in de winterstop een club voor Gonzalo Garcia te vinden.
bram
 bram - vrijdag 18 december 2009 - 16:13   quote  deeplink  
snel naar feyenoord
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 07 januari 2010 - 17:59   quote  deeplink  
koen van der laak is bevriend met ron jans daarom staat hij in de basis en garcia niet. vd laak is een goede speler voor een jupiler maar absoluut geen eredivsie waardige speler! garcia is een geweldige voetballer en ron jans zou dat ook moeten zien!!!!!!!

ps ik ben ajaxcied dus wat ron jans doet maakt me eigelijk geen flikker uit maar het viel me op en weet dat ron een koen maatjes zijn
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 07 januari 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 17:59 schreef luis_suarez 16 het volgende:
koen van der laak is bevriend met ron jans daarom staat hij in de basis en garcia niet. vd laak is een goede speler voor een jupiler maar absoluut geen eredivsie waardige speler! garcia is een geweldige voetballer en ron jans zou dat ook moeten zien!!!!!!!

ps ik ben ajaxcied dus wat ron jans doet maakt me eigelijk geen flikker uit maar het viel me op en weet dat ron een koen maatjes zijn
zozo, dus jij staat er dicht bij
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 08 januari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
iemand die echt verstand van voetbal heeft weet zulk soort dingen !
Grunn-Pride
 Grunn-Pride - vrijdag 08 januari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 20:07 schreef luis_suarez 16 het volgende:
iemand die echt verstand van voetbal heeft weet zulk soort dingen !
ja, maar dat heb jij dus niet. loen is tien maal beter dan garcia
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 08 januari 2010 - 20:46   quote  deeplink  
koen vd laak is mis geen jupiler league maar een basis plek bij groningen gaat veel te ver. je kan hem vergelijken me gregor van dijk. utrecht heeft ingezien dat hij helemaal niet zo goed is en absoluut geen aanvoeder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door luis_suarez 16 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: FC en Garcia om tafel over vertrek









0.0108790