BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol (Ajax) toont zich kritisch over aankopen Van Basten

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 10 december 2009 - 10:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Jol (Ajax) toont zich kritisch over aankopen Van Basten (Sportweek Online)

Thomas
 Thomas - donderdag 10 december 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:

Martin Jol (foto), trainer van Ajax, heeft woensdagavond de aandeelhouders tijdens de algemene vergadering toegesproken. Ik denk dat jullie tevreden naar jullie aandeel kunnen kijken, grapte hij volgens De Telegraaf. Dat wordt alleen maar meer waard.

Jol toonde zich kritisch over de aankopen van zijn voorganger Marco van Basten. Ik mocht geen 35 miljoen investeren. Dat was wel makkelijk geweest. Maar ik ben begonnen met dezelfde spelers als twee jaar geleden, minus Klaas-Jan Huntelaar en Thomas Vermaelen. Van de zes spelers (Oleguer, Dario Cvitanich, Evander Sno, Rob Wielaert, Miralem Sulejmani en Ismail Aissati) die vorig jaar zijn gekocht, staan er vijf niet in de basis. Dat is geen onwil van mijn kant, zoals je in Engeland wel eens ziet als een nieuwe trainer het overneemt. Maar ook zonder mij hadden die jongens het moeilijk om zich aan te passen.

Bayern
Toen een aandeelhouder over de teleurstellende wedstrijd van afgelopen weekeinde tegen FC Utrecht begon zei Jol: Ik miste het enthousiasme dat Bayern München dinsdag wel had. Waar dat aan lag? Dat is heel relatief dat ze nu zo goed speelden, aldus Jol. Wij staan er met Ajax negen van de tien keer wél en geven één keer niet thuis. En dan is Bayern een topclub. Aan het begin van het seizoen was ik er gezien de mogelijkheden bang voor, dat het bij ons minder zou gaan dan nu en ik de kop van Jut zou worden.
yngwie
 yngwie - donderdag 10 december 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Geen speld tussen te krijgen. De spelers de v.Basten had aangetrokken waren wel jonge talenten of kwamen van goeie clubs. Waarom het dan niet lukt met deze spelers. Het blijft toch moeilijk om bij een club als Ajax het te gaan maken. Talent alleen is niet genoeg. Je moet een winnaarsmentaliteit hebben. Iedere wedstrijd weer. Want de druk is vele male groter als bij andere clubs. Behalve Oleguer die bij Barcelona heeft gespeeld en dat wel gewend is. Daarom is het inderdaad knap dat Jol met dit materiaal goed meedoet. We moeten alleen nog kijken hoe het de rest van seizoen verloopt.
E-J
 E-J - donderdag 10 december 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Ajax(van Basten) heeft het goed verprutst inderdaad met al die onzinnige aankopen.
Ik denk dat als je de helft(van 35miljoen) goed had geinvesteerd dat we nu al een stuk verder waren.
alibabba
 alibabba - donderdag 10 december 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Alibabba begrijpt niet zo goed wat Jol hiermee nou wil zeggen. Ook hij heeft als trainer Oleguer, Cvitanich, Wielaert, Sulejmani en Aissati opgesteld. Als hij een sneer wil geven aan V.Basten is dat niet chique, maar ik denk niet dat dat zijn insteek is. Alibabba denkt dat Jol ervan overtuigd is dat hij Sulejmani en Aissati aan het voetballen krijgt en dat ie zichzelf alvast een schouderklopje geeft.
Ricky888
 Ricky888 - donderdag 10 december 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Hij moet niet zeiken. Dat zie je bij elke club
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 december 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Wat een zeikwijf. Nee, meneer haalt Atouba, Pantelic, Kerlon en een onbekende achterneef van Nelson Mandela die geen reet toevoegen............
yngwie
 yngwie - donderdag 10 december 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 20:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Wat een zeikwijf. Nee, meneer haalt Atouba, Pantelic, Kerlon en een onbekende achterneef van Nelson Mandela die geen reet toevoegen............
Heb jij Kerlon zien spelen dan. Hij is namelijk geblesseerd en Atouba idem dito. Pantelic is een van de betere spitsen van Europa. Daar komt Ron Vlaar nog wel achter:)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 10 december 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 21:27 schreef yngwie het volgende:

[..]

Heb jij Kerlon zien spelen dan. Hij is namelijk geblesseerd en Atouba idem dito. Pantelic is een van de betere spitsen van Europa. Daar komt Ron Vlaar nog wel achter:)
Nee, hij heeft hem gehaald voor Jong Ajax! Dan ben je niet goed wijs, helemaal niet als je hem huurt. Pantelic haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 10 december 2009 - 22:46   quote  deeplink  
wat een troep heeft die van Basten toch gekocht...het is werkelijk niet te geloven wat voor slechte spelers ajax op de tribune heeft zitten... echt niet te geloven! zoveel salaris en zo slecht maken totaal geen indruk hebben dat nooit gemaakt en zullen dat ook nooit doen....
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - donderdag 10 december 2009 - 22:49   quote  deeplink  
niet dat het niet waar is wat jij zegt! Maar je komt hier wel graag bij de Ajax sectie van dit forum!? Ga eens lekker naar dat P$V forum van je bloedkop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door Winston Bogarde --
Ricky888
 Ricky888 - donderdag 10 december 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Sulejmani komt nog wel. Geloof me maar. Sno dacht dat hij bter was. Maar wat jol nu zegt is niet slim. Zo geef je ook egt vertrouwen aan die jongens. En hij moet niet zeiken. Had jol in media wel sterker verwacht. Kijk naar rutten: hoor je nooit, wel winnen. Jol zegt voor de wedstijd tegen kutrecht: we hebben alle moeilijke wedstrijden al gehad. En je ziet het. Niet slim
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 10 december 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 22:46 schreef patrickpsv15 het volgende:
wat een troep heeft die van Basten toch gekocht...het is werkelijk niet te geloven wat voor slechte spelers ajax op de tribune heeft zitten... echt niet te geloven! zoveel salaris en zo slecht maken totaal geen indruk hebben dat nooit gemaakt en zullen dat ook nooit doen....
Nee, PSV heeft een lekkere bank. Amrabat die al maanden niet meer presteert. Nijland die nog nooit heeft gepresteerd. Opa Ooijer. Blunderkeeper ten top Ramos
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 11 december 2009 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 23:12 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Nee, PSV heeft een lekkere bank. Amrabat die al maanden niet meer presteert. Nijland die nog nooit heeft gepresteerd. Opa Ooijer. Blunderkeeper ten top Ramos
Dat waren geen dure spelers. Bij elkaar nog niet de helft van Sulejmani.

Ik vind de aankopen onder Van Basten beter dan onder Jol.
ztje
 ztje - vrijdag 11 december 2009 - 08:54   quote  deeplink  
Welke spelers heeft Jol dan gekocht???? De spelers Pantelic, Atouba en de 2 braziliaanse jeugdspelers, zij zijn gehuurd of zaten zonder club.
Marco heeft wel voor veel geld spelers aangetrokken, die weinig of niets presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2009 door ztje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 december 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 23:12 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Nee, PSV heeft een lekkere bank. Amrabat die al maanden niet meer presteert. Nijland die nog nooit heeft gepresteerd. Opa Ooijer. Blunderkeeper ten top Ramos
opa ooijer valt met regelmaat in en moet zich terugvechten omdat het bij dit PSV moeilijk is om een basisplaats af te dwingen met een verdediging in topvorm want PSV blijft maar winnen, never change a winning team. Nijland is gehaald voor de toekomst en amrabat valt soms in maar heeft een lazovic in topvorm voor zich.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 december 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 08:54 schreef ztje het volgende:
Welke spelers heeft Jol dan gekocht???? De spelers Pantelic, Atouba en de 2 braziliaanse jeugdspelers, zij zijn gehuurd of zaten zonder club.
Marco heeft wel voor veel geld spelers aangetrokken, die weinig of niets presteren.
het hele aankoopbeleid van ajax is 0, ik moet zeggen ze hebben wel een goede jeugdopleiding en daar hebben ze ook flink van geprofiteerd. De laatste 2 jaar zijn de aankopen niks.
ajax1966
 ajax1966 - vrijdag 11 december 2009 - 14:55   quote  deeplink  
die pannekoek heeft niets goed gedaan bij ajax.35 mil.over de balk smijten.
en jol krijgt nog geen ene euro omdat ajax krap bij kas zit.
moet het doen met de puinhoop die vanbasten heeft achter gelaten!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 december 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 14:55 schreef ajax1966 het volgende:
die pannekoek heeft niets goed gedaan bij ajax.35 mil.over de balk smijten.
en jol krijgt nog geen ene euro omdat ajax krap bij kas zit.
moet het doen met de puinhoop die vanbasten heeft achter gelaten!
ja daarom vind ik het knap wat Jol tot nu toe heeft gedaan bij ajax, als je ziet hoeveel ajax wint en met wat voor doelsaldo...
ztje
 ztje - vrijdag 11 december 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Patrickpsv15, volgens mij hebben ze dit jaar nog niets gekocht. Alleen meer spelers op de loonlijst (Pantelic, Kerlon, etc.). Waarom blijf niet bij je eigen clubje, als je niets anders dan negatief incorrect commentaar kunt leveren en geen enkele onderbouwing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2009 door ztje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 december 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 14:59 schreef ztje het volgende:
Volgens mij hebben ze dit jaar nog niets gekocht. Alleen meer spelers op de loonlijst (Pantelic, Kerlon, etc.). Waarom blijf niet bij je eigen clubje, als je niets anders dan negatief incorrect commentaar kunt leveren en geen enkele onderbouwing.
ik bedoelde natuurlijk de prestaties van Jol......... maarja je antwoord gaf je al binnen een minuut dus je zult het wel globaal hebben doorgelezen...
ztje
 ztje - vrijdag 11 december 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 15:00 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik bedoelde natuurlijk de prestaties van Jol......... maarja je antwoord gaf je al binnen een minuut dus je zult het wel globaal hebben doorgelezen...
Misschien kun je beter neerzetten wat je bedoelt. Het beleid van de laatste 10-tal jaren van ongeschikte onvervaren trainers (v Basten, Blind, etc.), aankopen die niets extra leveren voor het elftal, te weinig ervaren sturende spelers heb ik reeds vaker aangegeven. Alleen zie ik wel een grote verbetering sinds Jol aan het roer staat en dat dit niet van de een op de ander dag verandert is logisch. En heeft Jol als nadeel dat hij geen gerichte aankopen mag doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2009 door ztje --
Ricky888
 Ricky888 - vrijdag 11 december 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Van basten heeft wel goede spelers achtergelaten, maar geen team. Dat is jol nu aan het maken.
Ricky888
 Ricky888 - vrijdag 11 december 2009 - 23:53   quote  deeplink  
K kakkerlakken en pisveers, ga weg van dit forum!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 11 december 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2009 - 21:38 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Nee, hij heeft hem gehaald voor Jong Ajax! Dan ben je niet goed wijs, helemaal niet als je hem huurt. Pantelic haha
mooie foto heb je
bully
 bully - zaterdag 12 december 2009 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 23:20 schreef Ricky888 het volgende:
Van basten heeft wel goede spelers achtergelaten, maar geen team. Dat is jol nu aan het maken.
welke spelers goede spelers heefd hij dan achtergelaten?
oleguer mag bij een goed bod weg.
wielaerd mag ook weg.
svitanich word nu verhuurd.
sno zijn we het denk ik allemaal wel over eens.
aisattie begin ik steeds meer aan te twijfelen.
telicht blesure gevoelig laat het nog in de echte wedstrijden afweten.
alleen van sulejmani geloof ik nog dat hij zijn vorm weer terug krijgt.
maar dat duurt ook nog steeds telang.
jol heefd met de zeeuw en later met pantelic best goed aangetrokken.
atouba is meeste van de tijd nog geblesseerd geweest en had trainings achterstand.
maar misschien kan die zijn waarde ook nog bewijzen.
van het aantrekken van kerlon en die andere jonge braziliaan heb ik ook nooit wat van begrepen.
voor de toekomst?
terwijl je ze beide huurt!
zal ook wel een rede hebben.
maar is wel een feit dat jol dit elftal eindelijk eens aan het voetballen heefd gekregen.
dat we dit jaar die derde ster nog moeten missen vind ik dan bijzaak.je kan nu eenmaal geen wonderen verwachten van jol.
daarvoor zijn we de laatste jaren door teveel onervaren trainers tever afgegleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door bully --
ztje
 ztje - zaterdag 12 december 2009 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 00:02 schreef bully het volgende:

[..]

welke spelers goede spelers heefd hij dan achtergelaten?
oleguer mag bij een goed bod weg.
wielaerd mag ook weg.
svitanich word nu verhuurd.
sno zijn we het denk ik allemaal wel over eens.
aisattie begin ik steeds meer aan te twijfelen.
telicht blesure gevoelig laat het nog in de echte wedstrijden afweten.
alleen van sulejmani geloof ik nog dat hij zijn vorm weer terug krijgt.
maar dat duurt ook nog steeds telang.
jol heefd met de zeeuw en later met pantelic best goed aangetrokken.
atouba is meeste van de tijd nog geblesseerd geweest en had trainings achterstand.
maar misschien kan die zijn waarde ook nog bewijzen.
van het aantrekken van kerlon en die andere jonge braziliaan heb ik ook nooit wat van begrepen.
voor de toekomst?
terwijl je ze beide huurt!
zal ook wel een rede hebben.
maar is wel een feit dat jol dit elftal eindelijk eens aan het voetballen heefd gekregen.
dat we dit jaar die derde ster nog moeten missen vind ik dan bijzaak.je kan nu eenmaal geen wonderen verwachten van jol.
daarvoor zijn we de laatste jaren door teveel onervaren trainers tever afgegleden.
Bully,

Ben het volkomen met eens.
En alles wat hij heeft aangetrokken, mocht niets kosten (alleen salariskosten).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door ztje --
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 december 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Het is onterecht hoe velen V.Basten negatief neerzetten. Bij de aankoop van Sulejmani was iedereen overtuigd dat hij bij Ajax zou slagen, bij Heerenveen speelde hij fantastisch. Aissati idemdito, elke Ajax-supporter was blij met de komst van Aissati. Oleguer kwam van Barcelona, heeft daar de Champions-League gewonnen en had een schat aan ervaring. Over Cvitanich zijn de meningen verdeeld, maar als Alibabba ziet hoeveel hij gescoord heeft in het aantal wedstrijden dat hij speelde mag je concluderen dat hij het niet slecht heeft gedaan. Dat Jol niet helemaal overtuigd is van zijn kwaliteiten wil niet zeggen dat het een miskoop is geweest. Noem ik 4 spelers op waarbij velen een positief gevoel hadden.

In de winterstop werd Wielaert gehaald die het op dat moment bij Twente uitstekend deed. Het is dan altijd de vraag hoe het uitpakt als ie een stap hoger speelt. Het pakte verkeerd uit, maar om nou de schuld te zoeken bij V.Basten? De aankoop van Sno heeft Alibabba nooit begrepen en dat is V.Basten wel aan te rekenen.

V.Basten was nog nooit trainer geweest van een betaalde voetbalclub, iets wat hij onderschat heeft, maar als Ajax hem vraagt zeg je geen nee. Alibabba is ervan overtuigd dat V.Basten terugkeert op het hoogste niveau en de ervaring bij Ajax meeneemt. Met die ervaring denkt Alibabba dat V.Basten in de toekomst een uitstekende coach wordt.
freakie
 freakie - zondag 13 december 2009 - 01:05   quote  deeplink  
alibabba.. van basten heeft heel veel troep gehaalt.. oleguer was slim en sulejmani(20 jaar pas) ook.. maar aisattie heb ik wel begrepen maar nooit GOED gevonden.. had daarom ook iemand anders gezien.. Cvitanisch is geen miskoop maar meer een speler die je in hoog voetbal(uefa cup of champions league) niet kan gebruiken..
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 01:05 schreef freakie het volgende:
alibabba.. van basten heeft heel veel troep gehaalt.. oleguer was slim en sulejmani(20 jaar pas) ook.. maar aisattie heb ik wel begrepen maar nooit GOED gevonden.. had daarom ook iemand anders gezien.. Cvitanisch is geen miskoop maar meer een speler die je in hoog voetbal(uefa cup of champions league) niet kan gebruiken..
V.Basten neersabelen is heel gemakkelijk achteraf, maar in Alibabba's ogen is V.Basten een prima coach die PERFECTIE nastreeft, net datgene wat AJAX zo sterk kan maken. Dat spelers niet datgene konden brengen wat Ajax onoverwinnelijk maakt is niet te wijten aan V.Basten, maar meer door de WAARDELOZE instelling van enkele spelers. Het lijken wel kinderen, waarvan Alibabba niets begrijpt. Is de mooie tijd dat Ajax voor voetballers iets als schitterends werd gezien dan voorbij??????? Alibabba wil dit gegeven absoluut niet zien en wil door de liefde die Alibabba voor AJAX bezit een einde maken aan die ROTBEURS, waarvan MIJN AJAX al jarenlang het slachtoffer van is.

Zijn er mensen die Alibabba willen helpen??????????????????????????????????????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2009 door alibabba --
ztje
 ztje - zondag 13 december 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Alibabba, v. Basten was een zeer goede voetballer, maar een waardeloze coach. Je kunt alleen met een compleet team (vb Barcelona) met zeer goede spelers zijn spelletje spelen. En daarnaast hebben bijna alle jonge trainers problemen met de tegenspraak van zeer ervaren spelers. Deze spelers (vb Perez) worden ook gedumpt. In de gerenommeerde teams zitten in elke linie een ervaren speler en ook ervaren coaches die hier wel mee om kunnen gaan.
Vb. Nederland- Rusland: Hiddinks tactiek overklast het tot dan zeer goed spelende Ned. elftal en onze onervaren bondscoach heeft hier geen antwoord op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2009 door ztje --
alibabba
 alibabba - zondag 13 december 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Ztje, om nou te zeggen dat V.Basten een waardeloze coach is, slaat nergens op. Hij heeft een uitstekende filosofie over voetbal dat in Alibabba's ogen perfect bij Ajax past. Het gaat er meer om dat voetballers niet echt leven voor hun sport. Het maximale uit jezelf halen, de eer, de ambitie, er alles aan gedaan hebben om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

V.Basten heeft inderdaad nog tekortkomingen, dat weet Alibabba ook, maar zijn denkwijze over voetbal is ook de mijne. Zijn tekortkomingen heeft V.Basten als bondscoach en trainer van Ajax zelf ondervonden. Met deze ervaringen word V.Basten in de toekomst een fantastische coach, let op Alibabba's woorden.
ztje
 ztje - zondag 13 december 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Alibabba, een goede coach haalt het beste uit zijn selectie en koopt spelers aan, die de tekortkomingen aanvullen in zijn selectie (en dat mag gerust werkend naar zijn eigen filosofie). Daarnaast past ook een beetje zelfreflectie en je eigen tekortkomingen accepteren en dit te compenseren door goede assistenten (en geen ja-knikkers) aan te stellen. En de eigen filosofie moet ook haalbaar zijn binnen de club (budget, clubfilosofie, etc.). Dus in mijn ogen is realiteitzin veel belangrijker en dat is denk ik voor Marco een groot probleem. Hetgene wat jij de huidige jeugdige voetballers verwijt, is volgens mij ook van toepassing op Marco (gooit zelf ook heel snel de handdoek in de ring als het effe tegenzit).
Het kan heeeeeeeeel misschien nog goedkomen, maar ik heb altijd grote twijfels in Marco als topcoach gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2009 door ztje --
Jeroen.
 Jeroen. - maandag 14 december 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax en van Basten effe samen lekker gingen shoppen om te laten zien hoeveel vertrouwen ajax heeft in van Basten omdat het een ras ajacied is.
Maarja effe dik onderschat dat van Basten het niet op tafel kon brengen en daarna de pijp uit is gestuurd.

Denk meer dat je het beleid van ajax mag tegen spreken.
Het is de naam dat de club hoog houdt, anders had het er zwaar aan toe kunnen gaan.

Het is aan Jol de eer om Ajax te redden.
Wat ik het Jol graag gunt (als feyenoorder) Laten feyenoord en ajax het maar uitstrijden in de top.
Want met feyenoord en ajax in de top 2 is het elke wedstrijd spannend.
E-J
 E-J - donderdag 17 december 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Zwaar overbetaald tribuneklanten eruit.... wonden likken en iets nieuws opbouwen.
De eerste is al (tijdelijk) weg, maar Cvitanitch is wel met zwaar verlies geloosd.
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 14:55 schreef ajax1966 het volgende:
die pannekoek heeft niets goed gedaan bij ajax.35 mil.over de balk smijten.
en jol krijgt nog geen ene euro omdat ajax krap bij kas zit.
moet het doen met de puinhoop die vanbasten heeft achter gelaten!
die pannekoek heeft ajax wel mede op de kaart gezet, en in zijn voetbaltijd veel geld voor ons verdiend, en volgends mij de enige voetballer in nederland die er echt voor gezorgd heeft dat we een ek hebben gewonnen. Misschien dat je dan GVD met iets meer respect over zo iemand kan praten ook al heeft ie het niet bijster goed gedaan met ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2009 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 00:02 schreef bully het volgende:

[..]

welke spelers goede spelers heefd hij dan achtergelaten?
oleguer mag bij een goed bod weg.
wielaerd mag ook weg.
svitanich word nu verhuurd.
sno zijn we het denk ik allemaal wel over eens.
aisattie begin ik steeds meer aan te twijfelen.
telicht blesure gevoelig laat het nog in de echte wedstrijden afweten.
alleen van sulejmani geloof ik nog dat hij zijn vorm weer terug krijgt.
maar dat duurt ook nog steeds telang.
jol heefd met de zeeuw en later met pantelic best goed aangetrokken.
atouba is meeste van de tijd nog geblesseerd geweest en had trainings achterstand.
maar misschien kan die zijn waarde ook nog bewijzen.
van het aantrekken van kerlon en die andere jonge braziliaan heb ik ook nooit wat van begrepen.
voor de toekomst?
terwijl je ze beide huurt!
zal ook wel een rede hebben.
maar is wel een feit dat jol dit elftal eindelijk eens aan het voetballen heefd gekregen.
dat we dit jaar die derde ster nog moeten missen vind ik dan bijzaak.je kan nu eenmaal geen wonderen verwachten van jol.
daarvoor zijn we de laatste jaren door teveel onervaren trainers tever afgegleden.
dus allemaal andere spelers dan vorig jaar bij de eerste 16

Ik zeg met het volgende niet dat Jol ook weer weg moet dus reageer daar dan ook niet op.

Maar weet iedereen wel dat Jol gewoon 1 punt minder heeft dan van Basten vorig seizoen tot en met nu, en aangezien punten ervoor zorgen dat je kampioen wordt kun je dus concluderen dat van basten het niet veel minder dan jol heeft gedaan tot aan de winterstop.
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2009 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 02:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

V.Basten neersabelen is heel gemakkelijk achteraf, maar in Alibabba's ogen is V.Basten een prima coach die PERFECTIE nastreeft, net datgene wat AJAX zo sterk kan maken. Dat spelers niet datgene konden brengen wat Ajax onoverwinnelijk maakt is niet te wijten aan V.Basten, maar meer door de WAARDELOZE instelling van enkele spelers. Het lijken wel kinderen, waarvan Alibabba niets begrijpt. Is de mooie tijd dat Ajax voor voetballers iets als schitterends werd gezien dan voorbij??????? Alibabba wil dit gegeven absoluut niet zien en wil door de liefde die Alibabba voor AJAX bezit een einde maken aan die ROTBEURS, waarvan MIJN AJAX al jarenlang het slachtoffer van is.

Zijn er mensen die Alibabba willen helpen??????????????????????????????????????????????
Ik ben het volledig met je eens, alleen zoals je weet ook oneens over de beursgang, ik ben blij dat je zo over van Basten praat.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 december 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 09:22 schreef remco k het volgende:

[..]

die pannekoek heeft ajax wel mede op de kaart gezet, en in zijn voetbaltijd veel geld voor ons verdiend, en volgends mij de enige voetballer in nederland die er echt voor gezorgd heeft dat we een ek hebben gewonnen. Misschien dat je dan GVD met iets meer respect over zo iemand kan praten ook al heeft ie het niet bijster goed gedaan met ajax.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, V.Basten is voor Alibabba een held.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 december 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 09:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, alleen zoals je weet ook oneens over de beursgang, ik ben blij dat je zo over van Basten praat.
Over de beursgang hebben we een verschillende mening, dat kan. Alibabba vindt het vreselijk hoe er over sporters die wat betekend hebben in het verleden word omgegaan. Hoe makkelijk mensen vergeten wat ze gepresteert hebben. Hoe schaamteloos er word gepraat over onze helden. TRIEST.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 19 december 2009 - 20:48   quote  deeplink  
FeyenoordRandwijk vind Marco van Basten op bassis van het verleden een held en op bassis van zijn traingscarrierë een pannenkoek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol (Ajax) toont zich kritisch over aankopen Van Basten









0.0276150