BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: VIDEO: 'Rare vragen' voor El Hamdaoui na rood tijdens PSV - AZ

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 december 2009 - 04:55   quote  deeplink  
VIDEO: 'Rare vragen' voor El Hamdaoui na rood tijdens PSV - AZ

El Hamdaoui wordt het veld uit gestuurd tijdens PSV - AZ en geeft na afloop een interview maar wordt boos om de 'rare vragen':

"Ik praat niet meer met jou."
"Jij bent een hele rare. Jij vraagt hele rare vragen."
"Dan kun je wel zo genieperig doen"

PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 15 december 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Hij moet zich eens gaan richten op voetbal en zich niet makkelijk laten provoceren. Het is voor AZ te hopen dat Advocaat een gefrustreerde speler als El Hamdaoui in het gareel kan houden Ik vond het overigens ook een rare vraagstelling. Hij insinueerde dat El Hamdaoui bewust zijn 2de gele kaart had gepakt, omdat hij zou hebben geweten dat hij gewisseld zou worden. Tsja...wat moet je daar nou mee? Wat is dat voor een vraag? Toch moet je daar als speler boven staan en gewoon normaal reageren.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 19:33   quote  deeplink  
ik kan het me helemaal voorstellen, ik zou ook gek worden als je zo nutteloos wordt geinterviewd.
Royaal
 Royaal - woensdag 16 december 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:33 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik kan het me helemaal voorstellen, ik zou ook gek worden als je zo nutteloos wordt geinterviewd.
gek worden als je zo NUTTELOOS word geinterviewd?
hij vraagt alleen of hij wist dat hij zo worden gewisseld en dan speelt hij heel schijnheilig alsof hij het niet wist en als wist hij dat niet, dan zegt hij toch; daar had ik geen kennis van..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 16 december 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 20:32 schreef Royaal het volgende:

[..]

gek worden als je zo NUTTELOOS word geinterviewd?
hij vraagt alleen of hij wist dat hij zo worden gewisseld en dan speelt hij heel schijnheilig alsof hij het niet wist en als wist hij dat niet, dan zegt hij toch; daar had ik geen kennis van..
Nee, zo vroeg hij het niet. Hij vroeg of de 2de gele kaart op het moment kwam dat hij gewisseld zou worden. Het was weer zo een moment zegt hij letterlijk. Wees dan als journalist een kerel en vraag de speler gelijk of hij bewust 2de geel heeft gepakt...de vraagstelling is erg suggestief, daar kun je niet omheen. Verder ben ik het wel met je eens dat El Hamdaoui gewoon antwoord moet geven. Nu heeft de journalist zijn zin gekregen en staat El Hamdaoui voor lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2009 door PSVMocro --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 18 december 2009 - 20:43   quote  deeplink  
die journalist zat ook te kloten! wie vraagt er nou aan een speler of ie gewisseld zou zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 december 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Ik had de jounalist een tik op zijn oog gegeven om vervolgens te vragen ,zag je die aankomen !!!! NEE!!!! dat is dan precies het antwoord op jou vraag had ik gezegt..

Is weer eens wat anders in die suffe interviews...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 23 december 2009 - 15:29   quote  deeplink  
hahahahaha...............................die leon
schapio
 schapio - zaterdag 09 januari 2010 - 19:11   quote  deeplink  
over het paard getild mannetje is dit, vorig ging het goed met hem
en vond hij belangstelling van de pers geweldig. Nu gaat het minder goed en kan
totaal niet met kritiek omgaan, zoals we weten,een karaktertrek die veel van zijn
landgenoten niet vreemd is.
Snel verkopen aan het buitenland,opgeruimd staat netjes
leon33
 leon33 - zaterdag 16 januari 2010 - 05:18   quote  deeplink  
zou het kunnen dat het aan zijn afkomst ligt?
Is er ooit aan een marrokaan een kritische vraag gesteld, dan volgt dit meestal met ofwel geweld, ofwel afwijkend gedrag. Op een normale manier een discussie kan een marrokaan niet toch als ze zich middels een gesprek ''aangevallen'' voelen
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 12:28   quote  deeplink  
kom eens op die jongen is gewoon terleurgestelt laat hem !
zou ook niet vrolijk worden van zo journalist die gelijk erna van die domme vragen komt stellen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: VIDEO: 'Rare vragen' voor El Hamdaoui na rood tijdens PSV - AZ









0.0047750