BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - Anderlecht (17-12-2009): 1-3

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Geld terug voor de bedroevende nederlaag tegen anderlecht
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2009 - 19:16   quote  deeplink  
bespreek hier de wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2009 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2009 - 19:19   quote  deeplink  
wanneer gaan mensen nou eens een keer toegeven dat stekelenburg een matige keeper is, binnen 15 minuten thuis op achterstand door een fout van de keeper die op het wk ons land moet verdedigen.

En ga nou niet lopen roepen dat het een fout is van van der wiel want dat is bullshit, Stekelenburg had deze bal al moeten hebben voordat van der wiel het due aan moest.

Iedere hoge bal in de 5 moet voor een keeper zijn. Hij pakt geen punten voor ons, heeft dat nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 17 december 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Ja, Stekelenburg zat fout bij de 0-1. Daar kan niemand omheen...toch is hij geen verkeerde keeper voor een Nederlandse topclub.
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 19:47   quote  deeplink  
`Nee oleguer doet het zooooooooo verdomd slecht totaal geen pass naar voren en doet ie het is de bal weg! stekelenburg zit fout maar t is wel heel erg hou ajax zwak speeld in de verdediging.. duidelijk dat ajax zonder alder niet goed verdedigd en dat wat ik nu dus wel kan concluderen dat pantelic ook afgeschoten moet worden..
ajaxontour
 ajaxontour - donderdag 17 december 2009 - 19:49   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van Ajax. De slappe instelling wordt afgestraft en dat gaat dus echt niet meer goedkomen in d erest van de wedstrijd. En dan te bedenken dat ik naar deze wedstrijd toe had gewild. Ben nu al blij dat ik dat niet gedaan heb.
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 19:50   quote  deeplink  
Remco en jij moet ook eens nadenken.. als keeper moet je 1 ding bedenken ga ik er na toe of vertrouw ik op de verdediger.. nou hij vertrouwde op de verdediger.. hij is een goede keeper maar als er zo verdedigd word vergeet het maar.. Alder zorgt er voor dat ballen naar voren gaan en samn met de zeeuw is dat fantasties..
bla bla bla
 bla bla bla - donderdag 17 december 2009 - 19:52   quote  deeplink  
het is wel makkelijk om olequer de schuld te geven of wiel of stekel maar het hele team staat fout in de eerste tien minuten was er nog beweging voorin maar daarna was het helemaal niks meer niemand die beweegt er zijn totaal geen afspeel mogelijkheden dus is gewoon slecht.
laten we hopen dat er in de 2de helft wel iets gedaan word
Boss
 Boss - donderdag 17 december 2009 - 19:56   quote  deeplink  
0-3... Leo Driessen EN Aad Afkoopsom! Denk dat ik gek wordt!
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 19:50 schreef freakie het volgende:
Remco en jij moet ook eens nadenken.. als keeper moet je 1 ding bedenken ga ik er na toe of vertrouw ik op de verdediger.. nou hij vertrouwde op de verdediger.. hij is een goede keeper maar als er zo verdedigd word vergeet het maar.. Alder zorgt er voor dat ballen naar voren gaan en samn met de zeeuw is dat fantasties..
wat je nu zegt is grote onzin, een bal die in de 5 komt en zo lang onderweg is moet altijd voor de keeper zijn, niks meer en niks minder.

Stekelenburg is een matige keeper, absoluut geen goede keeper hij past beter bij een club als nec ofzo, hij voegt totaal niks toe en heeft nog nooit punten gepakt voor ons.
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 20:14   quote  deeplink  
wat jij wil.. Ik denk dat k wel gelijk heb en dat kan je ook nog eens zien aan de doelpunten tegen dat zijn er 15.. steek is helemaal geen matige keeper.. Hij pakt genoeg ballen alleen als je punten verliest dan pak je als keeper inderdaad geen punten.. je kan niet verwachten dat er bij ajax een gomes loopt.. steek is een prima keeper maar ken geen keeper die foutloos is..
Boss
 Boss - donderdag 17 december 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Mooie goal! 't kan nog
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 17 december 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Ik kom net thuis. Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Ben bij de 3-0 weggegaan.
Afcabz
 Afcabz - donderdag 17 december 2009 - 20:56   quote  deeplink  
dit was erger dan slecht ,jol namens zagreb bedankt ,namens de supporters bedankt
voor straf helft van alle salarissen afkappen !
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 20:14 schreef freakie het volgende:
wat jij wil.. Ik denk dat k wel gelijk heb en dat kan je ook nog eens zien aan de doelpunten tegen dat zijn er 15.. steek is helemaal geen matige keeper.. Hij pakt genoeg ballen alleen als je punten verliest dan pak je als keeper inderdaad geen punten.. je kan niet verwachten dat er bij ajax een gomes loopt.. steek is een prima keeper maar ken geen keeper die foutloos is..
hij faalt keer op keer zie de wedsrtijd tegen psv
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Hahahaaa!!! remco zie je dat hij faalt KEER OP KEER zie de wedstrijd tegen psv dat is er 1! Ik vindt steek een prima keeper en vondt dat oleguer, van der wiel, pantelic, sulejmani en donald het niet goed deden.. is ook niet zo gek als je bij psv de 3 schakelspelers weghaalt heb je ook weinig.. En wat ik al eerder aangaf.. Die hoge ballen op het laatst WAT HEB JEE ER AAAAN!!??
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2009 - 21:21   quote  deeplink  
noem eens op waarom hij goed is dan, hij pakt de ballen kort links en rechts naat hem weleens ja, wist je trouwens dat hij procentgewijs de meest gepasseerde keeper van nederland is, vast niet he?
gabri
 gabri - donderdag 17 december 2009 - 21:53   quote  deeplink  
geld moet terug gegeven worden wat een kut wedstrijd zeg ben voor het eerst met de rust naar huis gegaan martin roept ons op om allemaal naar het stadion te gaan maar ze laten niks zien
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 17 december 2009 - 21:55   quote  deeplink  
Ik ben het eens met Gabri.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 december 2009 - 22:01   quote  deeplink  
jammer dat ze alleen aan hun eigen doorkomen denken en niet aan het nederlands voetbal, dat deed PSV gisteren wel: de beste spelers erin zetten en alles proberen te winnen
Maarja dat is weer het verschil van mentaliteit van ajax en PSV.
morkanne
 morkanne - donderdag 17 december 2009 - 22:01   quote  deeplink  
met de 3-0 gaat stekelenburg ook niet vrijuit
gabri
 gabri - donderdag 17 december 2009 - 22:11   quote  deeplink  
gewoon allemaal morgen supporters zaken bellen en je geld terug vragen we zijn gewoon belazerd.En dan zal je denken dat de reserves juist wat willen laten zien maar het tegendeel is waar van mij mag alles in de uitverkoop die reserves kunnen we missen als kiespijn en de spelers die vanavond (gevoetbald) hebben een dagje voor ons laten werken ik ben echt kwaad dat wij met zijn alle zoin de maling zijn genomen
Boss
 Boss - donderdag 17 december 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 22:01 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer dat ze alleen aan hun eigen doorkomen denken en niet aan het nederlands voetbal, dat deed PSV gisteren wel: de beste spelers erin zetten en alles proberen te winnen
Maarja dat is weer het verschil van mentaliteit van ajax en PSV.
Wat een dwaas ben jij toch!
gabri
 gabri - donderdag 17 december 2009 - 22:15   quote  deeplink  
masschien zaten er ook wel bel chinezen
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 17 december 2009 - 22:56   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Geld terug voor de bedroevende nederlaag tegen anderlecht

quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 21:33 schreef remco k het volgende:
helemaal mee eens, wat een wanprestatie, laten ze alleen van dat geld dan een fatsoenlijke keeper kopen die eens een keer een puntje pakt voor ons als het even tegen zit.
wat heb je toch tegen stekelburg.hij speelt in jullie shirt steun hem dan ipl van hem af te zeiken.
freakie
 freakie - donderdag 17 december 2009 - 23:51   quote  deeplink  
vertel remco procents gewijs hoe reken jij dat uit?.. Ik denk gewoon dat oleguer het prut deed en dat anita ook zijn beste dag niet had en dan ook dat pantelic wel erg zwak is hij wordt te vaak overlopen.. Voetballer55 zegt het steun hem hij is een goede keeper.. Maar inderdaad hij doet weinigs opvallend maar om nou geld uit tegeven aan een keeper.. zonde..
E-J
 E-J - vrijdag 18 december 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Ze speelde allemaal zeer zeer slecht(en dan druk ik me nog netjes uit).
Dat je niet koste wat het kost met 6-0 wil winnen kan ik inkomen, vanwege blessures enzo.
Maar om ons(Ajaxsuporters) dit aan te doen, ze zouden zich echt diep, maar dan ook echt heel diep moeten schamen!!

Wat een zooitje zeg!!
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 18 december 2009 - 00:44   quote  deeplink  
En dan Vertonghen. Die zegt dat ze ook zouden worden uitgefloten als ze 1-0 achter kwamen tegen Barcelona. M.i. klopt dit niet, want ik zou misschien wel gaan janken van geluk als ze ooit nog tegen Barcelona (in de CL dus) spelen. Ten tweede, achter komen tegen Barcelona is niet erg, je kan altijd nog terugkomen tot 1-1. Maar 3-0 achter tegen fokking Anderlecht met een kleuter in de spits....
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 18 december 2009 - 01:14   quote  deeplink  
wat een ballewedstrijd
demy44
 demy44 - vrijdag 18 december 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 22:01 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer dat ze alleen aan hun eigen doorkomen denken en niet aan het nederlands voetbal, dat deed PSV gisteren wel: de beste spelers erin zetten en alles proberen te winnen
Maarja dat is weer het verschil van mentaliteit van ajax en PSV.
je hebt gelijk psv was groepswinaar en speelde voor de winst als ajax gewonnen waren ze ook gropeswinaar en dat was beter vooor nederland
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2009 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 23:51 schreef freakie het volgende:
vertel remco procents gewijs hoe reken jij dat uit?.. Ik denk gewoon dat oleguer het prut deed en dat anita ook zijn beste dag niet had en dan ook dat pantelic wel erg zwak is hij wordt te vaak overlopen.. Voetballer55 zegt het steun hem hij is een goede keeper.. Maar inderdaad hij doet weinigs opvallend maar om nou geld uit tegeven aan een keeper.. zonde..
Het is geen goede keeper, dat is het nooit geweest en zal het ook niet worden, het is een keeper die het leuk doet als het team lekker draait, maar niet meer.

Hij is redelijk tot goed op de lijn bij ballen die kort bij hem komen.
Hij is ronduit slecht bij hoge ballen.
Hij is absoluut geen baas in z'n eigen 5 meter.
voetballend is hij redelijk, al vind ik dat hij veel te snel de lange bal zoekt.
Hij is voor zijn leeftijd nog steeds veel te wisselvallig.
Hij heeft weinig tot geen uitstraling.
Hij is coachend zeer matig, hij coached wel maar vaak verkeerd.
buiten de 5 is hij redelijk in 1tegen 1 al verliest hij wel heel vaak.

Stekelenburg is geen type keeper die de ploeg op de been kan houden met reddingen waarvan je je afvraagt hoe het mogelijk is dat die bal er niet in is gegaan.
HIj pakt nooit punten, en dit zal mede de reden zijn dat we geen wk gaan winnen, of hij moet niet spelen.
yngwie
 yngwie - vrijdag 18 december 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 22:01 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer dat ze alleen aan hun eigen doorkomen denken en niet aan het nederlands voetbal, dat deed PSV gisteren wel: de beste spelers erin zetten en alles proberen te winnen
Maarja dat is weer het verschil van mentaliteit van ajax en PSV.
als spelers geblesseerd zijn stel je ze niet op. En aangezien de wedstrijd tegen NAC belangrijker is moet je je prioriteiten stellen. Heeft niks met mentaliteit te maken.
Boss
 Boss - vrijdag 18 december 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Juventus! Nice...
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 19 december 2009 - 01:44   quote  deeplink  
Jol heeft zijn spelers gigantisch overschat. Dit is wel een best goede lichting maar moet nog groeien. Ben het trouwens eens met gabri en yordee
Wim
 Wim - zaterdag 19 december 2009 - 08:49   quote  deeplink  
Teveel spelers van Ajax spelen te vaak matig tot slecht, te wisselvallig al jaren overigens, niets nieuws onder de zon, vandaar ook vaak verlies in belangerijke wedstrijden.
Aan inzet en killersmentaliteit ontbreekt het eveneens, heb het al vaker gememoreerd, aan de salarissen zal het vast niet liggen, die zijn bovengemiddeld, het gros van het team verdient mega.... t.o.v. wat wij maandelijks binnenbrengen.
Verder aankoop beleid is al jaren matig.Kijk wat PSV en Twente wel lukt: het zoeken van waardige vervangers van verkochte topspelers, daar slaagt Ajax niet echt in.
We kunnen er heel uitgebreid over praten, er van alles bij verzinnen, het verhaal heel gecompliceerd maken, dat is niet nodig.
Het draait toch heel simpel omm gebrek aan kwaliteit, inzet en strijd. Spelers als Suarez en de Zeeuw zijn heel constant, maar van dat type heb je er meer als 2 nodig om een elftal goed draaiend te houden.
Wat kun je doen als coach: tja zet maar eens wat spelers uit de huidige basisopstelling aan de kant en probeer het met een paar andere talentvolle en/of gelouterde bankzitters, niet geschoten altijd mis.Zo verdergaan schiet niet echt op, de ploeg laat veel teveel steken vallen.Gevolg wat nu wel goed is aan spelersmateriaal wil straks vertrekken, willen terecht op een hoger platform spelen, inkomsten lopen wederom terug, publiek staat steeds minder achter de club.
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 19 december 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Ben het wel eens met wim maar zijn jongens Als vertonghen, alderweireld, van der wiel, enoh, rommedahl dan zo slecht? Die mentaliteit kun je er best inbrengen, en er komt een geweldige lichting aan.....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 december 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 12:30 schreef yngwie het volgende:

[..]

als spelers geblesseerd zijn stel je ze niet op. En aangezien de wedstrijd tegen NAC belangrijker is moet je je prioriteiten stellen. Heeft niks met mentaliteit te maken.
en daarom floten jullie je eigen team/trainer uit en riepen om suarez en de zeeuw?
yngwie
 yngwie - zaterdag 19 december 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 12:01 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

en daarom floten jullie je eigen team/trainer uit en riepen om suarez en de zeeuw?
Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van andere. Ik zit regelmatig in het stadion, ook afgelopen donderdag. Ik zal nooit mijn eigen team gaan uitfluiten. Nooit begrepen ook wat het nut daarvan is. Voetballers gaan er echt niet beter door voetballen. Zeker voor jonge voetballers gaat dat verlammend werken. Ben altijd wel jaloers op de Engelse supporters, die altijd achter hun ploeg blijven staan. Maar het merendeel van het Ajaxpubliek is zeer kritisch. Dat kom je ook op deze forums tegen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 19 december 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 13:16 schreef yngwie het volgende:

[..]

Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van andere. Ik zit regelmatig in het stadion, ook afgelopen donderdag. Ik zal nooit mijn eigen team gaan uitfluiten. Nooit begrepen ook wat het nut daarvan is. Voetballers gaan er echt niet beter door voetballen. Zeker voor jonge voetballers gaat dat verlammend werken. Ben altijd wel jaloers op de Engelse supporters, die altijd achter hun ploeg blijven staan. Maar het merendeel van het Ajaxpubliek is zeer kritisch. Dat kom je ook op deze forums tegen.
mee eens! ik doe het ook nooit!
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 december 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Beschamende vertoning van ons aller Ajax. Spelers die donderdag speelde hadden er bij voorbaat weinig vertrouwen in als je zag hoe ze de wedstrijd begonnen. Telkens wanneer Suarez niet meedoet is het enorm slecht. Voor een heel groot deel heeft dat te maken met de instelling. Velen worden twijfelaars en hanteren als KLEUTERS. O o o, Suarez is er niet bij, wat nu? Wanneer staan er nou eens andere spelers op zoals Emanuelson en met name STEKELENBURG en gaan ze zich eens gedragen als KERELS? Dat is de hoop van Jol, maar telkens word hij en de supporters door dit KLEUTER-GEDRAG teleurgesteld. Stekelenburg is de ergste aderlating, die staat al 8 jaar onder de lat bij Ajax, maar heeft zich TOTAAL NIET ONTWIKKELD.

Verder wil ik benaderen dat AJAX altijd kritisch benaderd moet worden, maar dat wil niet zeggen dat je dan spelers en/of trainer onheus moet bejegenen. Hier distantieert Alibabba zich volkomen van.
Wim
 Wim - zondag 20 december 2009 - 11:03   quote  deeplink  
Met "publiek staat steeds minder achter de club", bedoel enkel dat publieke belangstelling wel eens terug zou kunnnen gaan lopen.
De beurs notering zal de club ook windeieren leggen, integendeel, afkopen is momenteel geen item.
Verder wordt, hoe prententieus en ambitieus de club ook is en snakt naar grote successen, nagenoeg iedere wedstrijd van enige importantie verloren.
Jammer dus maar momenteel is spelen in de Champions League, of het behalen van de nationale titel absoluut niet voor Ajax aan de orde.
Aan de trainer ligt het heus niet hoor, heel veel andere kwakkelende teams heeft hij wel aan het voetballen gekregen.
Ik vind wel dat het langzamerhand tijd wordt dat er bepaalde spelers opstaan zoals dat in voetbal jargon heet en dat enkele andere spelers op basis van getalenteerdheid en/of op basis van kwaliteit, die nu niet aan spelen in het eerste elftal toekomen, ook hun kansen moeten krijgen.
Dat is allemaal een subjectieve mening overigens, de trainer beslist en zo hoort het ook hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2009 door Wim --
nora
 nora - zondag 20 december 2009 - 12:57   quote  deeplink  
het is diep treurig wat ze weer hebben laten zien ,ik mis gewoon karakter in die ploeg zonder de zeeuw-gabri en suarez zijn het watjes die zich laten afbluffen en ook de heer Stekelenburg is nog steeds dramatisch zwak in hoge ballen dat mag je ook de keeperstrainer aanrekenen hij ging bij AlLE DRIE de doelpunten niet vrijuit buiten de fouten die daarvoor door de miskoop Oleguer en en arrogantie ten top heer v/d wiel die gassies die alleen met het buitenland bezig zijn inplaats van ten alle kosten een wedstrijd te willen winnen.
Als je ziet hoe een Stam 6x voorbij gespeeld moet worden voor je ham kwijt bent en als je dan die kleine Anita ziet terug lopen achter zijn man aan bij het derde doelpunt dan begrijp je ook waarom Ajax van Anderlecht verliest als je verliest van een kwaliteitsploeg die gewoon beter is dan hebben de mensen daar minder moeite mee maar als je de wedstrijd terug kijkt dan kan je urby en enoh nog een voldoende geven en de rest het salaris inhouden en uitdelen aan de supporters die een duur kaartje hebben gekocht,het wordt tijd voor AKTIE heer Jol.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2009 - 18:50   quote  deeplink  
urby een voldoende??

Hij deed het aardig tot een mand geleden, nu is zijn niveau weer terug bij zijn oude vertrouwde matige niveau.
yngwie
 yngwie - zondag 20 december 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Daar gaan we weer. In het begin van het seizoen werd er verteld om Jol rustig de tijd te geven om een team te gaan bouwen. We verliezen een wedstrijd en de onvrede slaat alweer toe. Een team opbouwen en gelijk top meedraaien gaat nu eenmaal niet samen. En doen we het nu echt zo slecht. We scoren veel meer en krijgen minder doelpunten tegen. Twente en PSV draaien tot nu toe beter en laten haast geen punten liggen. Maar deze ploegen zijn ook een aantal jaren bezig geweest om weer een goed team op te bouwen. Geef Jol de tijd en ruimte. Een andere weg is er trouwens niet.
nora
 nora - zondag 20 december 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Remko,inderdaad een voldoende voor Urby een prachtig doelpunt hij was tenminste aanwezig op het veld en dat kan je van heel veel gasten niet zeggen anders wordt het tijd voor Pearl Remko.
alibabba
 alibabba - zondag 20 december 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 20:22 schreef nora het volgende:
Remko,inderdaad een voldoende voor Urby een prachtig doelpunt hij was tenminste aanwezig op het veld en dat kan je van heel veel gasten niet zeggen anders wordt het tijd voor Pearl Remko.
Emanuelson is en blijft een kind. Kleuter éérste klas..............................
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 20 december 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 21:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Emanuelson is en blijft een kind. Kleuter éérste klas..............................
enne hoezo?
alibabba
 alibabba - zondag 20 december 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 21:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

enne hoezo?
Uhhhhhhhhhhhhhhhh, kweetniet..............:)
vongall
 vongall - maandag 21 december 2009 - 10:31   quote  deeplink  
belabberd echt waardeloos, het ligt niet aan jol maar wat een instelling van de spelers. geen mentaliteit helemaal niks. laat toch zien dat je voor ajax voetbalt, je speelt niet voor een zaterdag-amateurclub. je speelt toch voor het grote ajax men O men wat heb ik me kwaad gemaakt. Als je niet wilt geef dan aan de trainer dat je niet meer kunt dan kan hij een ander opstellen. jeetje met alle respect voor anderlecht want die lieten wel zien hoe het wel moet. laat zien dat je voor ajax voetbalt en dat je niet voor niks ben aangekocht of bent opgeleid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - Anderlecht (17-12-2009): 1-3









0.0112411