BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: UEFA Europa League: PSV loot HSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 18 december 2009 - 13:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

UEFA Europa League: PSV loot HSV (Officiële PSV Clubsite)

Thomas
 Thomas - vrijdag 18 december 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:

PSV is in de UEFA Europa League gekoppeld aan Hamburger SV, is vrijdagmiddag bepaald bij de loting in het Zwitserse Nyon. PSV speelt op donderdag 18 februari eerst een uitwedstrijd in Hamburg, een week later is op donderdag 25 februari de thuiswedstrijd in het Philips Stadion. HSV is de huidige nummer vijf in de Duitse Bundesliga.

Volgende ronde: Athletic Bilbao of Anderlecht
PSV gaat op bezoek in het stadion van de finale van de UEFA Europa League, de HSH Nordbank Arena. In Zwitserland werd ook al doorgeloot voor de ronde met de laatste zestien. De winnaar van PSV tegen HSV speelt tegen de winnaar van Athletic Bilbao tegen Anderlecht. Daarin begint PSV, indien HSV wordt verslagen, met een thuiswedstrijd. Overigens is Ajax gekoppeld aan Juventus en FC Twente aan Werder Bremen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door Thomas --
Brillie
 Brillie - vrijdag 18 december 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Had erger gekund
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 december 2009 - 14:34   quote  deeplink  
Is een mooie tegenstander.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 16:26   quote  deeplink  
had het op school gevolgd, ben niet ontevreden met de tegenstander, HSV is niet onverslaanbaar, ben benieuwd.
gelukkig heeft ajax nu ook een zware loting en niet zo'n geluk als bij de knvb-beker.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 december 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 16:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
had het op school gevolgd, ben niet ontevreden met de tegenstander, HSV is niet onverslaanbaar, ben benieuwd.
gelukkig heeft ajax nu ook een zware loting en niet zo'n geluk als bij de knvb-beker.
Wat een regelrechte onzin, Patrick. Valt me van je tegen. Al die 1-0 overwinningen van PSV vind ik ook tamelijk gelukkig. Neemt niet weg dat ik vurig hoop dat zowel PSV, FC Twente als Ajax in Europa doorgaan. Goed voor de supporters en goed voor het Nederlandse voetbal in zijn totaliteit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 16:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat een regelrechte onzin, Patrick. Valt me van je tegen. Al die 1-0 overwinningen van PSV vind ik ook tamelijk gelukkig. Neemt niet weg dat ik vurig hoop dat zowel PSV, FC Twente als Ajax in Europa doorgaan. Goed voor de supporters en goed voor het Nederlandse voetbal in zijn totaliteit!
hoop ik ook, die 1 - 0 overwinningen van PSV zijn kwaliteit en mentaliteit gemengd. Geen geluk. Dat ajax een amateurclub loot is wel geluk (of afgesproken, emanuelson deed de loting haha)
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 december 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hoop ik ook, die 1 - 0 overwinningen van PSV zijn kwaliteit en mentaliteit gemengd. Geen geluk. Dat ajax een amateurclub loot is wel geluk (of afgesproken, emanuelson deed de loting haha)
Bij regelmatige 1-0 overwinningen komt wel degelijk (wat) geluk kijken. Ik ben het wel met je eens dat PSV op een 1-0 stand de boel achterin gesloten kan houden en zo'n wedstrijd zakelijk kan uitspelen. Dat lukt Ajax nog altijd niet. Overigens loot Ajax in de beker opvallend vaak uitwedstrijden. Bepaald geen geluk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bij regelmatige 1-0 overwinningen komt wel degelijk (wat) geluk kijken. Ik ben het wel met je eens dat PSV op een 1-0 stand de boel achterin gesloten kan houden en zo'n wedstrijd zakelijk kan uitspelen. Dat lukt Ajax nog altijd niet. Overigens loot Ajax in de beker opvallend vaak uitwedstrijden. Bepaald geen geluk.
uit agovv uit dordrecht uit amateurclub...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bij regelmatige 1-0 overwinningen komt wel degelijk (wat) geluk kijken. Ik ben het wel met je eens dat PSV op een 1-0 stand de boel achterin gesloten kan houden en zo'n wedstrijd zakelijk kan uitspelen. Dat lukt Ajax nog altijd niet. Overigens loot Ajax in de beker opvallend vaak uitwedstrijden. Bepaald geen geluk.
we hebben ook een beetje geluk, maar dat komt door ons zelfvertrouwen, dat heeft met het voetbal en het teammoraal te maken, eigenlijk dus afgedwongen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 december 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Nou vooruit, omdat je toegeeft dat het ook een beetje geluk is. Neemt niet weg dat ik PSV (ja, dat zeg ik als Ajacied...) een perfect team vind. Zeer uitgebalanceerd en bovendien een coach heeft die zijn spelers op de reservebank (nog) tevreden houdt en dat vind ik onvoorstelbaar knap. Dat meen ik oprecht.
En wat het "geluk" van Ajax betreft, kan ik bepaald niet vaststellen dat zij de afgelopen jaren erg veel geluk hebben gehad, zeker niet zoals een jaar of 2 (of 3) geleden toen zij de titel misten op 1 doelpunt verschil. Aan PSV wel te verstaan ;-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:36 schreef Pietje het volgende:
Nou vooruit, omdat je toegeeft dat het ook een beetje geluk is. Neemt niet weg dat ik PSV (ja, dat zeg ik als Ajacied...) een perfect team vind. Zeer uitgebalanceerd en bovendien een coach heeft die zijn spelers op de reservebank (nog) tevreden houdt en dat vind ik onvoorstelbaar knap. Dat meen ik oprecht.
En wat het "geluk" van Ajax betreft, kan ik bepaald niet vaststellen dat zij de afgelopen jaren erg veel geluk hebben gehad, zeker niet zoals een jaar of 2 (of 3) geleden toen zij de titel misten op 1 doelpunt verschil. Aan PSV wel te verstaan ;-)
voetballend heeft ajax geen geluk, maar wel met de knvb-loting:P Gelukkig wint ajax dit jaar steeds verdiend, als ze winnen. Vorig jaar was dat wel eens anders (bijv. uit volendam thuis volendam uit heracles uit twente)
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 december 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

voetballend heeft ajax geen geluk, maar wel met de knvb-loting:P Gelukkig wint ajax dit jaar steeds verdiend, als ze winnen. Vorig jaar was dat wel eens anders (bijv. uit volendam thuis volendam uit heracles uit twente)
Dat laatste klopt zeker, Patrick. Maar het is een kunst (zegt men...) om juist slechte wedstrijden ook in winst om te kunnen zetten. Dat hebben FC Twente, PSV, Feyenoord en Ajax (begin) dit seizoen bewezen. Maar het vorig seizoen van Ajax wil ik zo snel mogelijk vergeten. Zoals je vast af en toe gelezen hebt op het Ajaxforum, was ik een vaste criticus van Marco van Basten. Ik vond hem een van de beste spitsen van Nederland, maar als coach??? Ook bij Oranje kon hij mij nooit bekoren, ondanks het feit dat "wij" ons in 2008 plaatsten en ondanks de mooie wedtrijden tegen Italië en Frankrijk.
Laten we maar vooruitkijken op een hopelijk mooi seizoen voor ons beider clubs. Nationaal en internationaal. Overigens verwacht ik dat PSV over een paar maanden toch weer met het kampioenschap aan de haal gaat, omdat ik FC Twente meer punten zie verspelen dan PSV. Ajax staat helaas nu al op een te grote achterstand en lopen dus achter de feiten aan.
Hierbij moet ik het nu even laten, want ik moet vanavond nog weg, dus eten we vroeg. Jij ook: eet smakelijk!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 december 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 17:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste klopt zeker, Patrick. Maar het is een kunst (zegt men...) om juist slechte wedstrijden ook in winst om te kunnen zetten. Dat hebben FC Twente, PSV, Feyenoord en Ajax (begin) dit seizoen bewezen. Maar het vorig seizoen van Ajax wil ik zo snel mogelijk vergeten. Zoals je vast af en toe gelezen hebt op het Ajaxforum, was ik een vaste criticus van Marco van Basten. Ik vond hem een van de beste spitsen van Nederland, maar als coach??? Ook bij Oranje kon hij mij nooit bekoren, ondanks het feit dat "wij" ons in 2008 plaatsten en ondanks de mooie wedtrijden tegen Italië en Frankrijk.
Laten we maar vooruitkijken op een hopelijk mooi seizoen voor ons beider clubs. Nationaal en internationaal. Overigens verwacht ik dat PSV over een paar maanden toch weer met het kampioenschap aan de haal gaat, omdat ik FC Twente meer punten zie verspelen dan PSV. Ajax staat helaas nu al op een te grote achterstand en lopen dus achter de feiten aan.
Hierbij moet ik het nu even laten, want ik moet vanavond nog weg, dus eten we vroeg. Jij ook: eet smakelijk!
ajax wint van PSV en twente en de strijd is weer helemaal gelijkop, overigens denk ik dat PSV 1 - 1 gaat maken tegen roda, twente 3 - 3 tegen utrecht. Nee ik geloof niet dat ajax al is afgehaakt, ik wil ook liever niet horen dat mensen dat zeggen, straks wordt ajax alsnog kampioen en dan wordt dat helemaal omhooggepept door de media, dat PSV teveel weg heeft gegeven en zo. kijk maar paar jaar geleden toen PSV bijna niks weggaf voor de winterstop maar na de winterstop puntenverlies leed tegen clubs als excelsior. Nee de titel is nog lang niet vergaan voor ajax. Hoe komen we eigenlijk bij de titelstrijd terwijl we had hadden over de loting van de europa league?:P
jij ook smakelijk eten overigens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: UEFA Europa League: PSV loot HSV









0.0073809