BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax wil Babel voor half jaar huren van Liverpool'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 december 2009 - 11:44   quote  deeplink  
http://www.sportweek.nl/voetbal/122637/Ajax_wil_Babel_voor_half_jaar_huren_van_Liverpool

Ryan Babel (foto, midden) keert mogelijk terug in Amsterdam. De NOS meldt dat Ajax de aanvaller voor een halfjaar wil huren van Liverpool.

De aanvaller, die in 2007 door de Engelsen werd weggehaald bij Ajax, komt in het elftal van trainer Rafael Benitez amper aan spelen toe. In drie seizoenen Liverpool kwam de 23-jarige international voorlopig tot 66 wedstrijden in de hoofdmacht.

Babel wil graag naar het WK 2010 komende zomer in Zuid-Afrika, maar heeft van bondscoach Bert van Marwijk te horen gekregen dat hij dan wel speelminuten dient te maken in clubverband.

Die kans lijkt bij Liverpool niet bijster groot, waardoor Babel een eventuele terugkeer niet uitsluit.

Ik weet niet wat ik hier van vind, aan de ene kant is hij goed en zou hij een versterking zijn, maar aan de andere kant is een halfjaar veel te kort en heb je geen vast team.

Wat vinden jullie ?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2009 - 12:04   quote  deeplink  
ik vind van niet, als ik door jullie brillen kijk.
Je dwarsboomt namelijk de progressie van talenten (zie sulejmani) Huren heb je niet veel aan je haalt idd het team uit elkaar en zo gecharmeerd kunnen we niet van die babel zijn...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 december 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Ja dat is zo, en ik vind het best dat ze hem huren, maar doe dat dan niet voor een half jaartje, als ze hem huren dan gelijk voor 1 jaar of anderhalf jaar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 12:06 schreef Hasjkoph het volgende:
Ja dat is zo, en ik vind het best dat ze hem huren, maar doe dat dan niet voor een half jaartje, als ze hem huren dan gelijk voor 1 jaar of anderhalf jaar..
ik denk niet dat hij dat wil, als hij komt komt hij om zich ff snel te bewijzen om zo snel mogelijk de stap te maken naar een topclub.
KoepzZ
 KoepzZ - maandag 21 december 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Ryan is een goede speler voor ons ajax! Hij heeft altijd dreiging en sinds mickey niet goed loopt an vurnon ook niet de meest ideale back is, zou urby terug kunnen naar de back positie en ryan op links. Doen zou ik zeggen! Goede speler, die met zijn ervaring in engeland een stuk groter is geworden en van grote waarde kan zijn voor ons!
KoepzZ
 KoepzZ - maandag 21 december 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Patrick, wij zijn een topclub en dat zal altijd zo blijven!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 december 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Maar hij heeft nu wel gelijk, het heeft geen nut om iemand voor een half jaartje te huren, dan kun je niet bouwen op een team. En ik vind Urby veel beter waar hij nu speelt dan op de back positie
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 12:14 schreef KoepzZ het volgende:
Patrick, wij zijn een topclub en dat zal altijd zo blijven!
en Nederlandse topclub ja;)
Europees is een ander verhaal;)
En je snapt toch ook wel dat babel liever naar Europese (sub)toppers wil dan dan ajax, iig waar hij meer verdient en een club die meer aanzien heeft.
afcadavid
 afcadavid - maandag 21 december 2009 - 15:00   quote  deeplink  
wat zitten je nou te zeuren patrickpsv15 je doet nu net of psv nog zo'n topclub is in europa :s
en ga trug naar je eigen forum;) je snapt het miss nog niet maar babel heeft zelf gezegt wel wat in een trugkeer tijdelijk te zien en aangezien cvitanich verhuurt wordt 1 jaar lang hebben we toch echt wel wat aan babel aanval naar de winterstop

Suarez - Pantelic - Babel
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 december 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Ja, maar dan kun je toch niet bouwen op een team? wat hebben we nou aan een speler die maar een half jaartje komt? Hij is goed, maar is niet handig voor een half jaartje..
nora
 nora - maandag 21 december 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Juist wel handig voor een halfjaar hij kan dan net de doorslag geven in de rest van dit seizoen en kan sulejmanie even rijpen met inval beurten en dan kan je volgend seizoen de jeugd erbij halen zeegelaar o.a en misschien Bodul weer als hij zich goed ontwikkelt.
alibabba
 alibabba - maandag 21 december 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Babel NIET huren. Wat een onzin. Omdat meneer niet aan spelen toekomt, wil hij met het oog op het WK ineens terug naar Ajax. Babel heeft met zijn volle verstand voor Liverpool gekozen om te slagen daar. Hij heeft de kwaliteiten om in Liverpool te renderen, maar haalt niet het maximale uit zijn vermogen. Vandaar vindt Alibabba dat hij niet naar Amsterdam hoeft te komen.

Bovendien is het volstrekt onnodig, want we hebben op zijn positie genoeg spelers rondlopen met voldoende kwaliteiten.
Waterdrager
 Waterdrager - dinsdag 22 december 2009 - 01:11   quote  deeplink  
Ik vind Ryan een prima speler voor Ajax, maar ben het eens met patrickpsv15 dat het de ontwikkeling van Micky (toch een aankoop van ruim 16 miljoen) zou belemmeren als hij terug komt voor een half jaar. Het zou volgens mij beter zijn om een coachende speler aan te trekken (zoals Sibon bij Heerenveen is) die de jongere spelers kan sturen en daardoor beter kan maken. Misschien dat Pantelic dit overigens met zijn ervaring ook zou kunnen als zijn zelfvertrouwen nog wat meer toeneemt, waardoor zijn rol binnen het team sowieso groter zou kunnen worden.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 22 december 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar Sulemani is geen talent meer. Inmiddels, hoe je het ook bekijkt, mag je hem toch als miskoop betitelen. Vergelijkbaar met Edgar M.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2009 - 12:12   quote  deeplink  
hij is nog maar 20, sneijder werd op zijn 21e nog als talent beschouwd, geef jol toch de tijd om deze jongen tot een goede voetballer te vormen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 december 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 - 09:37 schreef Per4manc het volgende:
Sorry hoor, maar Sulemani is geen talent meer. Inmiddels, hoe je het ook bekijkt, mag je hem toch als miskoop betitelen. Vergelijkbaar met Edgar M.
Martin Jol gaat zeer goed om met Sulejmani en krijgt die jongen weer aan het voetballen. Er zit bij Sulejmani een stijgende lijn in. Hij doet het goed met Jong-Servie en bij Jong-Ajax doet ie ook al aardig een duit in het zakje. Bij invalbeurten in het 1e van Ajax ziet Alibabba beetje bij beetje verbeteringen.
morkanne
 morkanne - dinsdag 22 december 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Liverpool een speler uitleend aan welk nederlands team dan ook.
Ze zullen hem wel uitlenen aan een middenmoter in Engeland
In Nederland worden spelers niet beter!
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 22 december 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Koepzz: je hebt helemaal gelijk. Als hij mickey ook nog ff beter wil maken komt het helemaal goed!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 22 december 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:00 schreef afcadavid het volgende:
wat zitten je nou te zeuren patrickpsv15 je doet nu net of psv nog zo'n topclub is in europa :s
en ga trug naar je eigen forum;) je snapt het miss nog niet maar babel heeft zelf gezegt wel wat in een trugkeer tijdelijk te zien en aangezien cvitanich verhuurt wordt 1 jaar lang hebben we toch echt wel wat aan babel aanval naar de winterstop

Suarez - Pantelic - Babel
nee hoor, geen enkele Nederlandse club is een topclub, ook wij niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax wil Babel voor half jaar huren van Liverpool'









0.0101420