BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Napoli en Sevilla willen Emanuelson'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 december 2009 - 12:09   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/[Gerucht]_Napoli_en_Sevilla_willen_Emanuelson.html

Napoli en Sevilla houden de verrichtingen van Urby Emanuelson goed in de gaten. Dat meldt Diario de Sevilla. De 23-jarige Ajacied heeft zelf echter aangegeven dat hij zijn contract bij Ajax graag wil openbreken en verlengen.

Naast Emanuelson wil ook Ajax zelf het contract van de multifunctionele speler verlengen. Napoli wil hem graag kopen van Ajax, mocht Andrea Dossena van Liverpool niet haalbaar zijn. Sevilla ziet in Emanuelson de opvolger van Adriano, die belangstelling genieg van Internazionale en Real Madrid.

Ik vind dat ze hem wel mogen verkopen, na al die jaren Ajax mag hij wel naar het buitenland. Maar dan moet er wel een goed bod komen, en niet een bod van 4 miljoen zoals eerst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2009 door Hasjkoph --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2009 - 12:22   quote  deeplink  
niet laten gaan als ajax straks suarez en emeanuelson verkoopt hebben ze niks meer over, en van der wiel die waarschijnlijk weggaat... ik zie het er somber in voor jullie.
alibabba
 alibabba - maandag 21 december 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Bij een goed bod Emanuelson verkopen. In een goed draaiend elftal heb je aan hem een goeie, maar O wee als het team niet goed draait. Met zijn ervaring zou hij dan de kar moeten trekken, maar valt als het tegenzit als één van de eerste door de mand.
voetballer55
 voetballer55 - maandag 21 december 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 12:09 schreef Hasjkoph het volgende:
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/[Gerucht]_Napoli_en_Sevilla_willen_Emanuelson.html

Napoli en Sevilla houden de verrichtingen van Urby Emanuelson goed in de gaten. Dat meldt Diario de Sevilla. De 23-jarige Ajacied heeft zelf echter aangegeven dat hij zijn contract bij Ajax graag wil openbreken en verlengen.

Naast Emanuelson wil ook Ajax zelf het contract van de multifunctionele speler verlengen. Napoli wil hem graag kopen van Ajax, mocht Andrea Dossena van Liverpool niet haalbaar zijn. Sevilla ziet in Emanuelson de opvolger van Adriano, die belangstelling genieg van Internazionale en Real Madrid.

Ik vind dat ze hem wel mogen verkopen, na al die jaren Ajax mag hij wel naar het buitenland. Maar dan moet er wel een goed bod komen, en niet een bod van 4 miljoen zoals eerst.
4 miljoen is een mooi bedrag voor zo'n speler
vak414
 vak414 - maandag 21 december 2009 - 21:51   quote  deeplink  
lekker laten gaan ben er niet kapot van. ik lees net patrickpsv hem wel graag hebt. ik zou zeggen ruilen met doedelzak dan hebben we een echte links buiten. en voor urby zou ik zeggen ga naar napoli dan zien we je zeker niet meer terug.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2009 - 12:14   quote  deeplink  
strik erom en weg ermee, hij voegt nks toe aan dit elftal ondanks zijn internationale ervaring.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 25 december 2009 - 00:29   quote  deeplink  
Zoeken ze nog een ballenjongen?
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 25 december 2009 - 00:34   quote  deeplink  
Zoeken ze nog een terrorist?
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 25 december 2009 - 02:53   quote  deeplink  
bij een echt goed bod kan ik me daar geen zorgen om maken..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 25 december 2009 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 21:51 schreef vak414 het volgende:
lekker laten gaan ben er niet kapot van. ik lees net patrickpsv hem wel graag hebt. ik zou zeggen ruilen met doedelzak dan hebben we een echte links buiten. en voor urby zou ik zeggen ga naar napoli dan zien we je zeker niet meer terug.
ruilen met dszudszak + 20 miljoen.
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 26 december 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Nee joh! Hij is best goed hoor. Als hij sterker word en meer lef krijgt is hij egt goed voor ajax hoor. Met zijn techniek en snelheid..... Zo!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 26 december 2009 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 - 12:14 schreef remco k het volgende:
strik erom en weg ermee, hij voegt nks toe aan dit elftal ondanks zijn internationale ervaring.
huh? ik snap er niks meer van?
emanuelson is samen met van der wiel en suarez DE steunpilaar van jullie!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 26 december 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 12:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

huh? ik snap er niks meer van?
emanuelson is samen met van der wiel en suarez DE steunpilaar van jullie!
Als we 5-1 winnen speelt ie goed, maar winnen we niet, zie je hem ook nauwelijks.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 26 december 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 12:27 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Als we 5-1 winnen speelt ie goed, maar winnen we niet, zie je hem ook nauwelijks.
dan zie je het hele team nauwelijks.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 26 december 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 - 11:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ruilen met dszudszak + 20 miljoen.
20 miljoen voor Dszudszak? Plus nog Emanuelson erbij ? Dat klopt echt niet.. Hij is net 10 miljoen waard ofzo.. Misschien nog niet eens..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 26 december 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 13:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

20 miljoen voor Dszudszak? Plus nog Emanuelson erbij ? Dat klopt echt niet.. Hij is net 10 miljoen waard ofzo.. Misschien nog niet eens..
ik overdreef het natuurlijk, maar hij is meer waard dan 10 miljoen vind ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 26 december 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Ik denk dat als hij verkocht wordt, dat hij dan voor 10 miljoen verkocht word ;P
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 december 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 17:36 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik denk dat als hij verkocht wordt, dat hij dan voor 10 miljoen verkocht word ;P
10 Miljoen????? Als Ajax 10 Miljoen kan vangen ben ik bereid Emanuelson naar de desbetreffende club te brengen. Met mijn wagentje uit 1981...................
bjorn
 bjorn - zaterdag 26 december 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 18:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

10 Miljoen????? Als Ajax 10 Miljoen kan vangen ben ik bereid Emanuelson naar de desbetreffende club te brengen. Met mijn wagentje uit 1981...................
hahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 26 december 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Sorry, Ik had het over Dszudszak ;P Voor Emanuelson iets van 6 miljoen ofzo
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 december 2009 - 11:22   quote  deeplink  
haha wat hebben jullie toch tegen emanuelson? in mijn indruk behoort hij met suarez vander wiel tot een van de besten bij jullie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door patrickpsv15 --
alibabba
 alibabba - zondag 27 december 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 - 19:33 schreef Hasjkoph het volgende:
Sorry, Ik had het over Dszudszak ;P Voor Emanuelson iets van 6 miljoen ofzo
Dzsudzsák is een geweldige voetballer en voor hem mag Psv gerust 15 Miljoen vragen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 27 december 2009 - 11:55   quote  deeplink  
ja en nou maar hopen dat balzak verkocht wordt binnen 2 jaar..
alibabba
 alibabba - zondag 27 december 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 11:55 schreef Johnnyafca het volgende:
ja en nou maar hopen dat balzak verkocht wordt binnen 2 jaar..
Dzsudzsák spuit de pannen van het dak met zijn balzak..........................:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 27 december 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 12:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dzsudzsák spuit de pannen van het dak met zijn balzak..........................:)
en wat bedoel je daar nou weer mee?:P
alibabba
 alibabba - zondag 27 december 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 12:58 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

en wat bedoel je daar nou weer mee?:P
Dzsudzsák is een klasbak, ondanks zijn balzak............................:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 december 2009 - 13:57   quote  deeplink  
jaloers?:p
yngwie
 yngwie - zondag 27 december 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 11:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha wat hebben jullie toch tegen emanuelson? in mijn indruk behoort hij met suarez vander wiel tot een van de besten bij jullie.
inderdaad, zo gaan sommige ajacieden met hun spelers om. Volgens mij heeft hij er dit seizoen al een paar in het netje gelegd. En geen onbelangrijke ook, bv tegen AZ en Feyenoord.
yngwie
 yngwie - zondag 27 december 2009 - 14:54   quote  deeplink  
En dan vergeet ik nog die mooie tegen PSV :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 december 2009 - 15:27   quote  deeplink  
ja precies, daarom vraag ik me af waarom velen van jullie hem zo slecht vinden:P
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 15:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja precies, daarom vraag ik me af waarom velen van jullie hem zo slecht vinden:P
Emanuelson is zeker niet slecht. Ik vind hem af en toe wat nonchalant en wat wisselvallig. Maar dat heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat hij steeds weer op een andere positie in het elftal speelt: soms linksback, dan weer linker middenvelder of linksbuiten. Dat zal de rust in zijn spel niet ten goede komen. Bovendien is hij nog jong en ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat hij nog verder groeien gaat in het huidige elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door Pietje --
remco k
 remco k - maandag 28 december 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 15:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja precies, daarom vraag ik me af waarom velen van jullie hem zo slecht vinden:P
en hij heeft ons ook een paar tegengoals gekost, bijvorrbeeld twee tegengoals tegen psv.. Hij voert gewoon niet al zijn taken uit en in het hedendaagse voetbal kost je dat je kop..
yngwie
 yngwie - maandag 28 december 2009 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

en hij heeft ons ook een paar tegengoals gekost, bijvorrbeeld twee tegengoals tegen psv.. Hij voert gewoon niet al zijn taken uit en in het hedendaagse voetbal kost je dat je kop..
Urby is geen verdediger, staat nu wel op z'n plek waar hij veel beter tot zijn recht komt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

en hij heeft ons ook een paar tegengoals gekost, bijvorrbeeld twee tegengoals tegen psv.. Hij voert gewoon niet al zijn taken uit en in het hedendaagse voetbal kost je dat je kop..
welke 2 doelpunten dan?
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 14:57 schreef yngwie het volgende:

[..]

Urby is geen verdediger, staat nu wel op z'n plek waar hij veel beter tot zijn recht komt.
waar schrijf ik dat hij verdediger is dan? Hij laat als aanvaller en als middenvelder gewoon vaak zijn man lopen.
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 15:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

welke 2 doelpunten dan?
de eerste assist van Manolev, dat was Urby zijn man en deze liet hij gewoon lopen( zoals wel vaker) waardoor er een overtal situatie onstaat en MAnolev dus heel makkelijk een voorzet kan geven. bij de tweede goal laat hij Manolev weer lopen en moet er een overtreding gemaakt worden waar Dsudzak direct uit scoort, oja als we het er dan toch weer over hebben ook dat was een blunder van Stekelenburg waarbij hij ons punten kost..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 december 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

de eerste assist van Manolev, dat was Urby zijn man en deze liet hij gewoon lopen( zoals wel vaker) waardoor er een overtal situatie onstaat en MAnolev dus heel makkelijk een voorzet kan geven. bij de tweede goal laat hij Manolev weer lopen en moet er een overtreding gemaakt worden waar Dsudzak direct uit scoort, oja als we het er dan toch weer over hebben ook dat was een blunder van Stekelenburg waarbij hij ons punten kost..
je hebt gelijk!, maar emanuelson moet niet gebruik worden als verdedigende functie.
Dan is dat dus gewoon een trainersfout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door patrickpsv15 --
yngwie
 yngwie - dinsdag 29 december 2009 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

de eerste assist van Manolev, dat was Urby zijn man en deze liet hij gewoon lopen( zoals wel vaker) waardoor er een overtal situatie onstaat en MAnolev dus heel makkelijk een voorzet kan geven. bij de tweede goal laat hij Manolev weer lopen en moet er een overtreding gemaakt worden waar Dsudzak direct uit scoort, oja als we het er dan toch weer over hebben ook dat was een blunder van Stekelenburg waarbij hij ons punten kost..
Urby heeft nu eenmaal niet die verdedigende kwaliteiten. Maakt niet uit of hij verdediger, aanvaller of middenvelder is. Maar hij heeft uitstekende aanvallende kwaliteiten. Daar hoor ik je niet over. Heeft belangrijke goals gemaakt. Iedere voetballer heeft zijn goede en mindere kwaliteiten. Bij Urby is dat duidelijk.
yngwie
 yngwie - dinsdag 29 december 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Die overtreding op Manolev was trouwens geen overtreding. Maar dit terzijde:)
daninho
 daninho - dinsdag 29 december 2009 - 16:07   quote  deeplink  
Strik erom en weggeven die gozer.
Hij kan helemaal niks het is en blijft geen talent.
daninho
 daninho - dinsdag 29 december 2009 - 16:28   quote  deeplink  
wegwezen ,hij blijft geen talent,hij moet onderhand maaar zich is gaan bewijzen.kijk naar zo n toby die bewijst zich bijna elke wedstrijd.nou emanuelson heeft dat nooit in die 5 jaar,krijgt miralem ook weer een kans..

groeten jari

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door daninho --
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 - 11:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ruilen met dszudszak + 20 miljoen.
20 miljoen voor dsudzak?? hij zal net als affelay wel weer transfervrij de deur uit lopen, maar buiten dat heeft die jongen nog helemaal niks gepresteerd en zeker nog geen 10 a 15 miljoen waard laat staan 20 miljoen plus Urby.
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2009 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 11:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha wat hebben jullie toch tegen emanuelson? in mijn indruk behoort hij met suarez vander wiel tot een van de besten bij jullie.
leg is uit wat zijn kracht is dan.
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2009 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 12:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

je hebt gelijk!, maar emanuelson moet niet gebruik worden als verdedigende functie.
Dan is dat dus gewoon een trainersfout.
wat je nu zegt is natuurlijk onzin het is geen buitenspeler maar een middenvelder, en een middenvelder heeft nu eenmaal verdedigende taken, en aangezien hij die niet uitvoerd vind ik hem niet goed genoeg voor ajax, maar dat geld voor veel meer spelers..
yngwie
 yngwie - dinsdag 29 december 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

wat je nu zegt is natuurlijk onzin het is geen buitenspeler maar een middenvelder, en een middenvelder heeft nu eenmaal verdedigende taken, en aangezien hij die niet uitvoerd vind ik hem niet goed genoeg voor ajax, maar dat geld voor veel meer spelers..
In een vorige discussie ook over Urby vertelde je dat hij linkerspits was. Urby is een typisch Ajaxproduct. Technisch, snel en scorend vermogen. Daar komen mensen voor naar het stadion.
daninho
 daninho - woensdag 30 december 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 20:06 schreef yngwie het volgende:

[..]

In een vorige discussie ook over Urby vertelde je dat hij linkerspits was. Urby is een typisch Ajaxproduct. Technisch, snel en scorend vermogen. Daar komen mensen voor naar het stadion.
Nou als ik naar t stadion ga zal t nooit voor hem worden hij kan echt niet voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Napoli en Sevilla willen Emanuelson'









0.0088801