BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 24 december 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Voor alle psv fans, lucht hier je hart over psv dingen, maar blijf hier dan ook zodat wij ook op ons forum kunnen blijven en zodat we elkaar niet lastig hoeven te vallen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 december 2009 - 23:34   quote  deeplink  
hahahahahahahaha zou dat gaan lukken als het opgedwongen wordt door een Ajacied???
Ik denk dat je beter een staatslot kan kopen...
Heb je meer kans hahaha
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 25 december 2009 - 00:24   quote  deeplink  
En dat bepaal jij?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 25 december 2009 - 11:15   quote  deeplink  
hahahaa!
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 december 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Voor alle psv fans, lucht hier je hart over psv dingen, maar blijf hier dan ook zodat wij ook op ons forum kunnen blijven en zodat we elkaar niet lastig hoeven te vallen.
Voordat de kinderen en schoonkinderen komen kan ik even reageren. Ik moest er wel erg om lachen, Remco. Leuk initiatief, maar ik verwacht niet echt dat je er fans van anders clubs mee weghoudt. Van mij mag elke supporter van welke club dan ook, op het Ajax-forum komen praten, zolang het maar op een normale en respectvolle mannier gebeurt. Maar ja, dat laatste zal wel een utopie blijken. En eerlijk is eerlijk, ook Ajaxfans op de fora van PSV en met name van Feyenoord kunnen eveneens behoorlijk provoceren en olie op het vuur gooien. Maar nogmaals: ik moest net wel hard lachen!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 december 2009 - 11:36   quote  deeplink  
ja hoor en als ik dit als joke op een ajax forum zet stromen de reacties van de ajacieden binnen.

laag noem ik dat
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 december 2009 - 11:40   quote  deeplink  
haha, wat valt er te praten over ons? topics over reker en het mogelijke vertrek van afellay zijn er al. Voor de rest gaat alles prima met ons! zowel financieel als sportief draait alles heerlijk! Er vallen niet veel problemen te bespreken hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door patrickpsv15 --
bram
 bram - maandag 28 december 2009 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 11:40 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha, wat valt er te praten over ons? topics over reker en het mogelijke vertrek van afellay zijn er al. Voor de rest gaat alles prima met ons! zowel financieel als sportief draait alles heerlijk! Er vallen niet veel problemen te bespreken hier.
het probleem is psv zelf
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 28 december 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 07:52 schreef bram het volgende:

[..]

het probleem is psv zelf
haha voor jullie is PSV inderdaad een probleem. haha
bram
 bram - maandag 28 december 2009 - 10:33   quote  deeplink  
zeg ik toch
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 09:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha voor jullie is PSV inderdaad een probleem. haha
idd 4x achter elkaar kampioen en nog geen uitstraling

Randstad, power of dreams
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 10:33 schreef bram het volgende:
zeg ik toch
maar wij gaan niet discussieren over jullie problemen:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

idd 4x achter elkaar kampioen en nog geen uitstraling

Randstad, power of dreams
geen uitstraling....?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 15:03   quote  deeplink  
nee
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 15:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
nee
leg dat eens uit a.u.b., indien je dat kunt...
Onze club straalt van de uitstraling!
De Fans, de sfeer, de reputatie, de resultaten! ALLES!
bram
 bram - maandag 28 december 2009 - 16:01   quote  deeplink  
alleen jullie lampen stralen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 15:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

leg dat eens uit a.u.b., indien je dat kunt...
Onze club straalt van de uitstraling!
De Fans, de sfeer, de reputatie, de resultaten! ALLES!
De fans? Traditioneel zijn er eigenlijk maar 2 grote clubs Ajax en Feyenoord, PSV heeft dan goede resultaten wat alles overschaduwd, maar in geen enkel dorp/stad (buiten Eindhoven en omstreken) heeft PSV het merendeel van supporters

Welke reputatie? Hooligans? Die hebben jullie niet (wij jammer genoeg wel), maar toch geven die een bepaalde status.

Alleen de resultaten zijn goed
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 28 december 2009 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 16:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

De fans? Traditioneel zijn er eigenlijk maar 2 grote clubs Ajax en Feyenoord, PSV heeft dan goede resultaten wat alles overschaduwd, maar in geen enkel dorp/stad (buiten Eindhoven en omstreken) heeft PSV het merendeel van supporters

Welke reputatie? Hooligans? Die hebben jullie niet (wij jammer genoeg wel), maar toch geven die een bepaalde status.

Alleen de resultaten zijn goed
VI had in Februari 2009 een onderzoek gedaan, conclusie over landelijke populariteit:

"PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zon grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord."

En hooligans die uitstraling geven? haha die is wel goed! Zegt genoeg. Het gaat om het spel en de prestaties. Als Feyenoord en Ajax in de jaren 60 en 70 geen Europese prijzen hadden gepakt, dan was het allemaal veel minder. Gelukkig zijn er door de vergrijzing steeds minder mensen die zich jullie successen kunnen herinneren. De jeugd weet wel beter. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door PSVMocro --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 16:45   quote  deeplink  
Ja pfff bron:

Al zou het zo zijn, dan nog geloof ik er geen reet van...

MIJ HEBBEN ZE IIG NIET GEBELD!!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 28 december 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 16:45 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ja pfff bron:

Al zou het zo zijn, dan nog geloof ik er geen reet van...

MIJ HEBBEN ZE IIG NIET GEBELD!!!
VI.nl ga maar zoeken.

Maakt verder ook niet uit. Blijven jullie maar vechten wie de grootste is...in de tussentijd pakken wij de prijzen. :D
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 17:09   quote  deeplink  
ik vecht nergens om

en pak maar prijzen interesseert mij geen reet

FEYENOORD 4LIFE
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 16:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

De fans? Traditioneel zijn er eigenlijk maar 2 grote clubs Ajax en Feyenoord, PSV heeft dan goede resultaten wat alles overschaduwd, maar in geen enkel dorp/stad (buiten Eindhoven en omstreken) heeft PSV het merendeel van supporters

Welke reputatie? Hooligans? Die hebben jullie niet (wij jammer genoeg wel), maar toch geven die een bepaalde status.

Alleen de resultaten zijn goed
dan moet je maar eens naar zuid-Nederland rijden. Je ziet niks anders dan PSV PSV PSV PSV PSV! ga maar eens naar kerkrade daar zie je niks anders! (behalve rode dan he:P)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door patrickpsv15 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 17:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dan moet je maar eens naar zuid-Nederland rijden. Je ziet niks anders dan PSV PSV PSV PSV PSV! ga maar eens naar kerkrade daar zie je niks anders! (behalve rode dan he:P)
Dat klopt maar rij jij maar door Nederland in de zomer en ga alle campings af..
Het resultaat is verbluffend...
PS kijk ff op het Feyenoordforum waar ze allemaal vandaan komen??
Zitten al 4 friezen tussen,een stuk of 4 uit 020..
2 uit Groningen waarvan ik weet ...
Een stuk of 6 uit Brabant ...
1 uit Gelderland uit het plaatsje Randwijk....
iig 2 uit Limburg...
2 uit Utrecht
2 uit Overijsel..
En uiteraard veel uit Rotterdam..Kan nog wel ff doorgaan zo....
En daar komt bij dat de beleving van zowel PSV als Ajax als Feyenoord van elkaar heel anders is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door Leon FR1908 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 17:09 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ik vecht nergens om

en pak maar prijzen interesseert mij geen reet

FEYENOORD 4LIFE
mooi, ons wel!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt maar rij jij maar door Nederland in de zomer en ga alle campings af..
Het resultaat is verbluffend...
PS kijk ff op het Feyenoordforum waar ze allemaal vandaan komen??
Zitten al 4 friezen tussen,een stuk of 4 uit 020..
2 uit Groningen waarvan ik weet ...
Een stuk of 6 uit Brabant ...
1 uit Gelderland uit het plaatsje Randwijk....
iig 2 uit Limburg...
2 uit Utrecht
2 uit Overijsel..
En uiteraard veel uit Rotterdam..Kan nog wel ff doorgaan zo....
En daar komt bij dat de beleving van zowel PSV als Ajax als Feyenoord van elkaar heel anders is..
als je gelijk hebt, dan is dat het enige wat PSV ietsje minder heeft dan feyenoord. Maar goed, ik kijk vooral naar de resultaten:p dat vind ik het belangrijkste. Jullie ook neem ik aan?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 22:26   quote  deeplink  
nee ik niet. Feyenoord is mijn gevoel en ook al winnen we nooit meer een prijs HET ZIT IN JE
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 28 december 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Het gaat ook niet alleen om de prijzen. De prijzen zijn wel iets om trots op te zijn. Voor mij is het supporten van een andere club, ongeacht de prestaties van PSV, geen optie.

Op het PSV forum zijn er overigens ook leden uit Friesland, Utrecht, Amsterdam, etc. Dat is geen graadmeter.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 22:51   quote  deeplink  
dus die drie leden komen uit Friesland Utrecht en 020....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 december 2009 - 22:58   quote  deeplink  
De resultaten zijn het belangrijkste als PSV blijft voortbestaan. Als de resultaten van PSV slecht zijn blijf ik PSV-fan. Al degraderen we! Maar toch zijn de resultaten het belangrijkste!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 29 december 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 22:51 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
dus die drie leden komen uit Friesland Utrecht en 020....
Ik dacht dat hij het over het officiële feyenoordforum had. Ik ben hier ook alleen via verschillende links gekomen, anders had ik hier nooit gepost.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 december 2009 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 22:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

als je gelijk hebt, dan is dat het enige wat PSV ietsje minder heeft dan feyenoord. Maar goed, ik kijk vooral naar de resultaten:p dat vind ik het belangrijkste. Jullie ook neem ik aan?
In principe niet omdat het waar ik vandaan komt het er met de paplepel is ingetrapt.
Uiteindelijk vind elke club het leuk om een prijs te winnen.
Maar al spelen ze volgend jaar Jupiler voetbal dan nog ga ik met het zelfde gevoel naar
me familie...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 december 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 10:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In principe niet omdat het waar ik vandaan komt het er met de paplepel is ingetrapt.
Uiteindelijk vind elke club het leuk om een prijs te winnen.
Maar al spelen ze volgend jaar Jupiler voetbal dan nog ga ik met het zelfde gevoel naar
me familie...
nou:P ik zou me in mijn achterhoofd zorgen maken over m'n club club:P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 29 december 2009 - 12:00   quote  deeplink  
ja, pfff wat denk je dat wij de afgelopen jaren hebben meegemaakt? Mijn eerste wedstrijd die ik zag was een UEFA Cup duel genaamd Freiburg-Feyenoord. Ene Pierre van Hooijdonk maakte een wonderschone goal en ik was verkocht. Op school word ik uitgelachen, telkens weer na weer een verlies bij de Graafschap, ADO of in 2005 de nummer laatst FC Den Bosch uit 4-1.

Toch blijf ik supporter en no fucking way forever. Ik heb gejuicht toen Roberto PSV naar de halve finale CL schoot ten koste van Lyon ik heb gehuild toen AC Milan in de laatste minuut scoorde tegen PSV.

Maar ik ben en blij Feyenoorder, maar doe niet mee aan dat gezeik dat ik geen andere wedstrijden mag kijken van Nederlandse clubs. In EU ben ik gewoon voor Nederland(zei de irakees)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 december 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 12:00 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja, pfff wat denk je dat wij de afgelopen jaren hebben meegemaakt? Mijn eerste wedstrijd die ik zag was een UEFA Cup duel genaamd Freiburg-Feyenoord. Ene Pierre van Hooijdonk maakte een wonderschone goal en ik was verkocht. Op school word ik uitgelachen, telkens weer na weer een verlies bij de Graafschap, ADO of in 2005 de nummer laatst FC Den Bosch uit 4-1.

Toch blijf ik supporter en no fucking way forever. Ik heb gejuicht toen Roberto PSV naar de halve finale CL schoot ten koste van Lyon ik heb gehuild toen AC Milan in de laatste minuut scoorde tegen PSV.

Maar ik ben en blij Feyenoorder, maar doe niet mee aan dat gezeik dat ik geen andere wedstrijden mag kijken van Nederlandse clubs. In EU ben ik gewoon voor Nederland(zei de irakees)
ad1) die ellende had ik vorig jaar ook, niet zo erg maar wel erg:P
ad2)dat geloof ik niet:P
ad3) hahaha!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 29 december 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 12:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ad1) die ellende had ik vorig jaar ook, niet zo erg maar wel erg:P
ad2)dat geloof ik niet:P
ad3) hahaha!
ad 2 is echt waar en we zijn vorig jaar verdomme op het nippertje aan het rechterrijtje ontkomen dus mag ik ff klagen?>
Moi
 Moi - vrijdag 01 januari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

idd 4x achter elkaar kampioen en nog geen uitstraling

Randstad, power of dreams
hahahahahahah, zelfs al was het waar, jullie: 0 x kampioen en slecht voetbal brengen en GEEN uistraling tijdens de laatste 5 jaren
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
geen uitstraling pfff het is in NL altijd Feyenoord of Ajax, maar kan begrijpen dat het voor sommige moeilijk is.

Ga hier geen discussie over beginnen, dat laat ik wel aan patrick over haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 01 januari 2010 - 16:02   quote  deeplink  
PSV geen uitstraling in nederland? whehe!
Wij hebben door de afgelopen jaren (vooral champions league) veel indruk achtergelaten in Europa. Dat kan ik van ajax en feyenoord niet bepaald zeggen! sterker nog ik denk dat ajax en feyenoord een negatieve indruk achtergelaten hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 14:55 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
geen uitstraling pfff het is in NL altijd Feyenoord of Ajax, maar kan begrijpen dat het voor sommige moeilijk is.

Ga hier geen discussie over beginnen, dat laat ik wel aan patrick over haha
Ik weet niet of jij het doorhebt, maar het is vandaag 2010 geworden...er is het één en ander veranderd in voetballand.

Ik denk dat het voor sommige Feyenoorders moeilijk te begrijpen is dat hun clubje al een tijdje geen rol van betekenis in Nederland speelt voor wat betreft het kampioenschap. Ik snap best dat jullie gezien de historie van de club zo een stelling in leven proberen te houden. Ik snap ook dat Feyenoord voor Ajacieden de perfecte rivaal is, aangezien de Amsterdammers bijna altijd de bovenliggende partij zijn in onderlinge confrontaties. Zou toch vervelend voor hun zijn als PSV tot grootste rivaal wordt uitgeroepen. Het heeft allemaal met onzekerheid te maken. Supporters zijn net kleine kinderen. Verder heeft PSV in mijn ogen geen rivalen, alleen concurrenten die heel af en toe niet vrijwillig mee willen werken om het volgende kampioenschap te behalen. ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 16:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij het doorhebt, maar het is vandaag 2010 geworden...er is het één en ander veranderd in voetballand.

Ik denk dat het voor sommige Feyenoorders moeilijk te begrijpen is dat hun clubje al een tijdje geen rol van betekenis in Nederland speelt voor wat betreft het kampioenschap. Ik snap best dat jullie gezien de historie van de club zo een stelling in leven proberen te houden. Ik snap ook dat Feyenoord voor Ajacieden de perfecte rivaal is, aangezien de Amsterdammers bijna altijd de bovenliggende partij zijn in onderlinge confrontaties. Zou toch vervelend voor hun zijn als PSV tot grootste rivaal wordt uitgeroepen. Het heeft allemaal met onzekerheid te maken. Supporters zijn net kleine kinderen. Verder heeft PSV in mijn ogen geen rivalen, alleen concurrenten die heel af en toe niet vrijwillig mee willen werken om het volgende kampioenschap te behalen. ;)
Precies. PSV is alleen sportief een grote club in Nederland, maar geen uithangbord naar de rest toe. Heb ik het over het kampioensschap? Denk je dat ik voor Feyenoord ben geworden door de sportieve resultaten?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 17:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Precies. PSV is alleen sportief een grote club in Nederland, maar geen uithangbord naar de rest toe. Heb ik het over het kampioensschap? Denk je dat ik voor Feyenoord ben geworden door de sportieve resultaten?
Dit bedoel ik nou met prestaties bagatelliseren. Jij begrijpt toch ook wel dat de uitstraling van een club samenhangt met de prestaties die een ploeg in het verleden heeft geleverd. Zonder de Europacup I en de kampioenschappen te winnen had Feyenoord nooit een bepaalde uitstraling opgebouwd. Dan waren bepaalde spelers die het Feyenoordshirtje aan hebben getrokken nooit naar Feyenoord gegaan. Was de Kuip nooit uitgebouwd en gerenoveerd geweest en had je daar net zoveel sfeer als op het Kasteel gehad. Wat was Ajax geweest als ze geen geweldige periode in Europa hadden gehad? En geen landstitels hadden gewonnen? Dan had Ajax net zoveel uitstraling als AFC...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou met prestaties bagatelliseren. Jij begrijpt toch ook wel dat de uitstraling van een club samenhangt met de prestaties die een ploeg in het verleden heeft geleverd. Zonder de Europacup I en de kampioenschappen te winnen had Feyenoord nooit een bepaalde uitstraling opgebouwd. Dan waren bepaalde spelers die het Feyenoordshirtje aan hebben getrokken nooit naar Feyenoord gegaan. Was de Kuip nooit uitgebouwd en gerenoveerd geweest en had je daar net zoveel sfeer als op het Kasteel gehad. Wat was Ajax geweest als ze geen geweldige periode in Europa hadden gehad? En geen landstitels hadden gewonnen? Dan had Ajax net zoveel uitstraling als AFC...
goh..........................................................

Jullie hadden een veel grote uitstraling kunnen hebben, maar jullie doen er niets mee.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:15 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

goh..........................................................

Jullie hadden een veel grote uitstraling kunnen hebben, maar jullie doen er niets mee.
Uitstraling is subjectief en dus persoonlijk. Het gaat erom wat de supporters van hun eigen club vinden. Het moet geen doel opzich zijn om een grote uitstraling te hebben. Het doel is om goede spelers aan te trekken, goed voetbal te spelen en om de eer van je club in alle competities te verdedigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door PSVMocro --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
DAT WEET IK WEL MAAR ME PUNT IS DAT PSV GEEN UITSTRALING HEEFT

geen lang verhaal over hoe of wat. Het moet ook niet het doel zijn, maar het is gewoon een feit.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
DAT WEET IK WEL MAAR ME PUNT IS DAT PSV GEEN UITSTRALING HEEFT

geen lang verhaal over hoe of wat. Het moet ook niet het doel zijn, maar het is gewoon een feit.
Zoals ik al zei dat is allemaal subjectief...in JOUW OGEN (voor wat dat waard is) heeft PSV geen uitstraling en is het dus geen feit, omdat het geen objectieve constatering betreft.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 18:50   quote  deeplink  
pfff, ga ff in de van dale kijken hoor haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door FeyenoordRandwijk --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zoals ik al zei dat is allemaal subjectief...in JOUW OGEN (voor wat dat waard is) heeft PSV geen uitstraling en is het dus geen feit, omdat het geen objectieve constatering betreft.
Nee, jij dwarrelt van de hak op de tak. Het was inderdaad een foute woordkeuze van mij dat ik zei dat het een feit was. Maar jij redeneert sportieve prestaties samen met het uithangbord van de club. Als jij nou eens bijzonder objectief met neutraliteit Ajax, PSV en Feyenoord gade slaat, zonder dat je zou weten wat de club op sportief front heeft aangericht. Dan weet ik zeker dat Ajax en Feyenoord als de twee beste uit de bus komen.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 18:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Nee, jij dwarrelt van de hak op de tak. Het was inderdaad een foute woordkeuze van mij dat ik zei dat het een feit was. Maar jij redeneert sportieve prestaties samen met het uithangbord van de club. Als jij nou eens bijzonder objectief met neutraliteit Ajax, PSV en Feyenoord gade slaat, zonder dat je zou weten wat de club op sportief front heeft aangericht. Dan weet ik zeker dat Ajax en Feyenoord als de twee beste uit de bus komen.
Nee, ik geef alleen aan dat sportieve prestaties een rol spelen bij wat een club kan neerzetten. Als het eenmaal staat zal het niet snel afbrokkelen, tenzij een club failliet gaat...maar in beginsel is het allemaal afhankelijk van sportieve prestaties. Want sportieve prestaties heb je nodig om een degelijk financieel beleid uit te stippelen, waarmee je weer spelers van de buitencategorie kan aantrekken, etc. Want voor mij maken spelers meer de club, dan prijzen. Gasten als Romario, Nilis, RvN, Ronaldo, etc. deden mijn hart als voetballiefhebber sneller kloppen ook al zouden ze niks gewonnen hebben. Maar goede spelers en prijzen gaan normaal gesproken hand in hand samen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 01 januari 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 20:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, ik geef alleen aan dat sportieve prestaties een rol spelen bij wat een club kan neerzetten. Als het eenmaal staat zal het niet snel afbrokkelen, tenzij een club failliet gaat...maar in beginsel is het allemaal afhankelijk van sportieve prestaties. Want sportieve prestaties heb je nodig om een degelijk financieel beleid uit te stippelen, waarmee je weer spelers van de buitencategorie kan aantrekken, etc. Want voor mij maken spelers meer de club, dan prijzen. Gasten als Romario, Nilis, RvN, Ronaldo, etc. deden mijn hart als voetballiefhebber sneller kloppen ook al zouden ze niks gewonnen hebben. Maar goede spelers en prijzen gaan normaal gesproken hand in hand samen.
Dat herhaal je nu de hele tijd, maar we hebben het over het uithangbord van de club!!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 januari 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 20:39 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Dat herhaal je nu de hele tijd, maar we hebben het over het uithangbord van de club!!
Wat versta jij onder uithangbord? Een uithangbord van een club is vaak een persoon...we hadden het toch over uitstraling, imago, etc. Dan blijf ik bij wat ik hierboven heb gepost. Kun je het mee eens of mee oneens zijn...komen we verder niet uit. Geen probleem. Jij succes met jouw club en ik sta in mei of eerder weer op het stadhuisplein. :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv topic









0.0126478