BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ook PSV en Ajax genoemd op internationale goksite'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 31 december 2009 - 12:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ook PSV en Ajax genoemd op internationale goksite' (Voetbalcentraal)

Thomas
 Thomas - donderdag 31 december 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:

De wedstrijden in de Jupiler League waarop gegokt zou worden, zijn vooral genoemd op basis van de website winnerssite.com. Dat meldt Voetbal International. De goksite meent de uitslagen van de vijf duels van tevoren juist te hebben gehad.

Ook de wedstrijd tussen PSV en Ajax (4-3) zegt winnerssite op haar site goed voorspeld te hebben, meldt VI, maar daar doen de KNVB en de UEFA geen onderzoek naar. VI-redacteur Iwan van Duren - die als eerste met de vijf duels op de proppen kwam - geeft tegenover het Brabants Dagblad aan dat winnerssite zijn voornaamste bron is.

'Maar ik heb nooit willen suggereren dat clubs of spelers zijn omgekocht. Alleen dat er veel geld in omgaat en dat de eerste divisie booming business is. Dat is toch opvallend?', zegt Van Duren.

Van Duren meent dat de website betrouwbaarder is dan andere goksites. 'Ze zeggen maar eens in de zoveel tijd zo'n tip te hebben. Dat maakt het geloofwaardiger. Ik wacht nu op een tip.'

Het is niet bewezen dat de genoemde duels daadwerkelijk betrokken zijn bij een omkoopschandaal. Zij worden alleen genoemd door winnerssite.com, die beweert de goede uitslag te hebben voorspeld.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 31 december 2009 - 16:21   quote  deeplink  
jammer, dan zullen ze waarschijnlijk ook hebben afgesproken dat ajax in de arena wint.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 31 december 2009 - 16:40   quote  deeplink  
denk je ja?:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 31 december 2009 - 16:45   quote  deeplink  
yep
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 31 december 2009 - 16:53   quote  deeplink  
dat jij buiten geen vuurwerk aan het afsteken bent zeg..
Pietje
 Pietje - donderdag 31 december 2009 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 16:18 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen, dat grote, gerenommeerde clubs als Ajax, PSV en Feyenoord zich hiermee bezighouden. Je weet het natuurlijk nooit, want geld stinkt niet. Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Onze traditionele top plus ploegen als FC Twente etc. kunnen dan alleen maar hun goede naam verliezen en hebben helemaal niks te winnen. Ik heb begrepen, dat er bij de gemiddelde "gok-wedstrijd" een paar duizend euro omgaat. Geloof je nou werkelijk dat zulke bedragen voor onze top interessant zijn? Misschien dat er wat louche Aziatische of Oost-Europese figuren "iets" hebben geprobeerd, maar ik geloof simpelweg niet dat er een club uit de eredivisie toegehapt heeft.

Bij deze wens ik alle voetballiefhebbers, van welke club dan ook, een prettige jaarwisseling en een in alle opzichten goed 2010 !! Enne... pas op met vuurwerk !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2009 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 31 december 2009 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 16:53 schreef Johnnyafca het volgende:
dat jij buiten geen vuurwerk aan het afsteken bent zeg..
pff ik ben daar niet zo'n fan van, jij?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 31 december 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Isaksson zag er wel 'omgekocht' uit bij die eerste goal van Ajax. :D
alibabba
 alibabba - donderdag 31 december 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Het zou me niet verbazen als de wedstrijd Psv - Ajax omgekocht is. Ik heb me toen werkelijk zitten te verbazen over het niveau destijds, hoe men daar stond te verdedigen. Misschien dat Stekelenburg nu 3 dagen aan één stuk vuurwerk in de lucht kan schieten, want als er al iemand verdiend heeft aan die wedstrijd dan is hij het wel.

Aan iedereen een prettige jaarwisseling en het allerbeste voor 2010.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2009 door alibabba --
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 31 december 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 17:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

pff ik ben daar niet zo'n fan van, jij?
ik ook niet zo, ja als het 12 uur is..
weggegooid geld! je kan beter wat wedstrijden bezoeken.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 31 december 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 19:20 schreef alibabba het volgende:
Het zou me niet verbazen als de wedstrijd Psv - Ajax omgekocht is. Ik heb me toen werkelijk zitten te verbazen over het niveau destijds, hoe men daar stond te verdedigen. Misschien dat Stekelenburg nu 3 dagen aan één stuk vuurwerk in de lucht kan schieten, want als er al iemand verdiend heeft aan die wedstrijd dan is hij het wel.

Aan iedereen een prettige jaarwisseling en het allerbeste voor 2010.
Als het niveau bepalend is om een wedstrijd van omkoping te verdenken, dan staan 97% van de eredivisiewedstrijden ter discussie. :P

@iedereen: Prettige jaarwiseling. Tot volgend jaar.
Afcabz
 Afcabz - donderdag 31 december 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Dat jullie uberhaupt die onzin geloven wat van Vi afkomt en bromsnor
proost gasten en dat we maar niet teveel fabeltjes moeten geloven ....
alibabba
 alibabba - donderdag 31 december 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 19:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als het niveau bepalend is om een wedstrijd van omkoping te verdenken, dan staan 97% van de eredivisiewedstrijden ter discussie. :P

@iedereen: Prettige jaarwiseling. Tot volgend jaar.
98%................................................................:) PROOST Mensen......
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 31 december 2009 - 22:28   quote  deeplink  
pff 4 - 3 voorspellen, kan toch eigenlijk gewoon? overigens denk ik niet dat ajax daaraan zou meewerken. En iedereen geweldig 2010 gewenst!
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 01 januari 2010 - 01:30   quote  deeplink  
ja gelukkig Nieuwjaar. bij het WK drinken we er allemaal een biertje op.
adriu
 adriu - vrijdag 01 januari 2010 - 14:17   quote  deeplink  
iedereen heeft het maar over voetballers! maar denk eens aan scheitsrechters. kijk bij psv -ajax. 2 x buitenspel psv spelers.!! en een duwe in de rug bij een ajax speler. scheitsrecher doet niets !!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 01 januari 2010 - 14:20   quote  deeplink  
ja en afellay die er onderuit wordt gehaald dat ajax een doelpunt opleverde. Er zullen wel een paar mensen zijn omgekocht niet het hele elftal/coach.
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 01 januari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 14:17 schreef adriu het volgende:
iedereen heeft het maar over voetballers! maar denk eens aan scheitsrechters. kijk bij psv -ajax. 2 x buitenspel psv spelers.!! en een duwe in de rug bij een ajax speler. scheitsrecher doet niets !!!!!!
inderdaad de scheidsrechters ajax feyenoord waar suarez onbestraft mag slaan vitesse ajax waar vertongen onbstraft hands mag maken in het strafschopgebied. Zeur toch niet zo over scheidsrechters man. de ene keer heb je een beslissing mee de andere keer tegen.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
kan t me niet voorstellen..
En asjeblieft..scheidrechters zijn ook maar mensen! Dan moet je maar met camerabeelden werken!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 04 januari 2010 - 15:50   quote  deeplink  
kan me niet voorstellen ik heb gehoord bij vi dat het 30.000 krijgen per speler als ze doen wat de chineese willen. maar dat zouden ze nooit doen, de meeste jongens van ajax zijn jong en dromen van eem club als bijv. barcelona, real madrid, chelsea.
daar geven ze alles voor en zouden ze kosten wat kost zo ver mogelijk proberen te komen. maarja die boeren uit eindhoven dat kan zo maar want dat zijn arme stakkers.
steve'o
 steve'o - maandag 04 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 18:44 schreef PSVMocro het volgende:
Isaksson zag er wel 'omgekocht' uit bij die eerste goal van Ajax. :D
Ja idd
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 16:11   quote  deeplink  
dan werd hij zeker betaalt voor het heel het vorige seizoen!?XD
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 16:11 schreef joey het volgende:
dan werd hij zeker betaalt voor het heel het vorige seizoen!?XD
haha, nou laten we niet ovedrijven:)
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Nou hij begon nou niet echt sterk bij psv, nu doet het uitstekend!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 16:24 schreef joey het volgende:
Nou hij begon nou niet echt sterk bij psv, nu doet het uitstekend!
yep
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Duss...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ook PSV en Ajax genoemd op internationale goksite'









0.0079009