BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda naar CSKA : te snel of goeie stap?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
r-jan
 r-jan - donderdag 31 december 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Ik denk te snel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2009 door r-jan --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 31 december 2009 - 17:37   quote  deeplink  
ik vraag me af wat hij in rusland moet, hij kan beter naar een nederlandse topclub gaan, dus eigenlijk te snel ja.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 31 december 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Speelt wel lekker Champions League en hij kan lekker incasseren.
alibabba
 alibabba - donderdag 31 december 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Dat Honda nu naar Rusland vertrekt is puur een geldkwestie. Honda zelf had liever naar een Nederlandse topclub gegaan, maar zijn zaakwaarnemer zal hem wel helemaal gehersenspoeld hebben. VVV doet goede zaken en pakt de hoofdprijs. Dat Honda nu wellicht in de vergetelheid raakt is VVV een zorg en dat is naar Honda toe niet sjiek.
joey
 joey - vrijdag 01 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Cska moskou lijkt mij niet echt een geweldige club als je hogerop wil..Meer als je 33 bent en veel wil verdienen..maar ik kan hte mis hebben!
joso1994
 joso1994 - vrijdag 01 januari 2010 - 19:19   quote  deeplink  
is vooral om het geld, russische clubs betalen altijd veel salaris
remco k
 remco k - vrijdag 01 januari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 19:26 schreef alibabba het volgende:
Dat Honda nu naar Rusland vertrekt is puur een geldkwestie. Honda zelf had liever naar een Nederlandse topclub gegaan, maar zijn zaakwaarnemer zal hem wel helemaal gehersenspoeld hebben. VVV doet goede zaken en pakt de hoofdprijs. Dat Honda nu wellicht in de vergetelheid raakt is VVV een zorg en dat is naar Honda toe niet sjiek.
het is logisch dat het vvv geen reet uitmaakt waar die jongen heengaat, als hij in nederland had gebleven dan had ie misschien de helft opgebracht en dan kan ik vvv wel begrijoen
alibabba
 alibabba - vrijdag 01 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

het is logisch dat het vvv geen reet uitmaakt waar die jongen heengaat, als hij in nederland had gebleven dan had ie misschien de helft opgebracht en dan kan ik vvv wel begrijoen
Ik kan VVV ook wel begrijpen, maar ik hoop dat VVV, wanneer Honda in de anonimiteit raakt in Moskou, iets kan doen voor hem. Honda heeft ontzettend veel betekent voor de club. Ik weet dat het zo werkt in de voetballerij, maar ik zie het toch als een vorm van mensenhandel.
remco k
 remco k - zaterdag 02 januari 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 23:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kan VVV ook wel begrijpen, maar ik hoop dat VVV, wanneer Honda in de anonimiteit raakt in Moskou, iets kan doen voor hem. Honda heeft ontzettend veel betekent voor de club. Ik weet dat het zo werkt in de voetballerij, maar ik zie het toch als een vorm van mensenhandel.
Voetbal is nu eenmaal de enige legale manier om mensen te verkopen.:)
sanvvv
 sanvvv - zaterdag 02 januari 2010 - 23:18   quote  deeplink  
Ik weet wel zeker dat vvv hem nooit vergeet. En Honda weet echt wel wat hij doet en wat voor stap hij maakt. En mocht Honda niet slagen staan wij met open armen op hem te wachten.
remco k
 remco k - zondag 03 januari 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:18 schreef sanvvv het volgende:
Ik weet wel zeker dat vvv hem nooit vergeet. En Honda weet echt wel wat hij doet en wat voor stap hij maakt. En mocht Honda niet slagen staan wij met open armen op hem te wachten.
wn dan kopen jullie hem terug voor 9 miljoen?? Wel blijven nadenken he?
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 13:59   quote  deeplink  
neee transfervrij natuurlijk;):P haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda naar CSKA : te snel of goeie stap?









0.0074448