BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Urby Emanuelson teleurgesteld

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 04 januari 2010 - 00:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Urby Emanuelson teleurgesteld (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 januari 2010 - 00:40   quote  deeplink  
Urby Emanuelson teleurgesteld

AMSTERDAM - De kans dat Urby Emanuelson (23) in de zomer van 2011 transfervrij de ArenA uitwandelt, is aanzienlijk toegenomen. De Ajacied stond open voor een langer verblijf in Amsterdam, maar is teleurgesteld door de aanbieding die werd gedaan.

"Het is een vreemd signaal naar andere jeugdspelers", vindt Berkleef. "Urby zeurt nooit, is multifunctioneel en speelt in het teambelang altijd waar de trainer hem vraagt te spelen. Ook al heeft hij liever een vaste plek."

Lees maandag meer details in De Telegraaf/Telesport.

Berkleef zal wel de zaakwaarnemer zijn?

Ben benieuwd hoe laag de aanbieding is geweest... en ach... de transferperiode duurt nu nog een maand!
Per4manc
 Per4manc - maandag 04 januari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Ik denk dat dit een goed signaal is naar de andere spelers dat ze niet moeten verwachten dat verlengen automatisch verhoging betekend. Het zelfde gebeurt nu ook al bij Bayern Munchen. Daar moeten ze ook inleveren De salarissen van tegenwoordig zijn niet reeël voor de NL-competitie. Laat Emanuelson blij zijn dat hij tonnen in kan leveren! Dat zegt genoeg over zijn huidige salaris.
Thomas
 Thomas - maandag 04 januari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
UPDATE (04-01-2010):
Emanuelson moest tonnen inleveren bij Ajax
quote:

Brian Berkleef, zaakwaarnemer van Urby Emanuelson, doet in De Telegraaf een boekje open over de contractverlenging die zijn cliënt heeft gekregen van Ajax. Volgens Berkleef sprak er geen waardering uit de aanbieding die de Amsterdamse club Emanuelson deed.

"Uit de aanbiedingen die Ajax deed, sprak zo weinig waardering dat we de gesprekken hebben beeindigd", aldus Berkleef. "Urby moest flink inleveren. En dan praat je niet over tienduizenden, maar tonnen euro's. Het verschil kon hij op bepaalde manieren terugverdienen. Maar dat was bijna onmogelijk, waardoor we er niet mee konden instemmen."

"Het is een vreemd signaal naar andere jeugdspelers", vervolgt Berkleef. "Urby zeurt nooit, is multifunctioneel en speelt in het teambelang altijd waar de trainer hem vraagt te spelen. Ook al heeft hij liever een vaste plek. Zijn salaris is niet zo hoog als dat van enkele buitenlandse spelers, die op dit moment minder waarde hebben voor Ajax, maar stemt Urby tevreden. Het huidige bedrag is stapsgewijs opgebouwd."

"Het is raar dat Ajax dat nu opeens te hoog vindt, want de club heeft tot twee keer toe op momenten dat Urby minder verdiende de mogelijkheid gehad om hem voor miljoenen euro's te verkopen", zegt Berkleef. "Maar steeds werd een transfer geblokkeerd. Urby is teleurgesteld, maar het respect dat hij nu zo mist, heeft hij wél. Voor de club Ajax, zijn medespelers en de supporters. Tot 2011 zal hij zich voor de volle 300 procent inzetten voor Ajax."

"Het initiatief om tot contractverlenging te komen, kwam ook van Urby. Als echte Ajacied wilde hij juist voorkomen dat hij gratis zou vertrekken. Door bij te tekenen, zou hij Ajax extra tijd geven om geld aan hem te verdienen. Hij wil namelijk niets liever dan iets opleveren. Nu is het misschien het moment om ook eens aan zichzelf te gaan denken", aldus de belangenbehartiger.
Bron: AjaxClub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Thomas --
J.D.
 J.D. - maandag 04 januari 2010 - 12:35   quote  deeplink  
ik snap dit echt niet geef die jongen gewoon het zelfde salaris dat heeft hij op ze minst wel verdiend hij speelt bijna altijd is belangrijk en gunt ajax dan ook nog een kans om extra geld aan hem te verdienen door bij te tekenen grijp die kans dan geef hem desnoods hetzelfde salaris maar ga er geen geld vanaf halen .neem atouba nou die krijgt veel meer maar verdiend het niet emanuelson verdiend het maar krijgt het niet. die jongen kan er toch niets aandoen dat het managment veel fouten heeft gemaakt met spelers en salarissen moet emanuelson er dan de dupe van worden? ik denk het niet ik vind dat wij als echte supporters ons voor deze spelers die 100 procent ajacied zijn en hart voor de club hebben ons hard moeten maken en niet voor die foute aankopen wat staat er nu op de plek van atouba? ja jeugd net als emanuelson laten we daar maar eens blij mee zijn .
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Helemaal met J.D. eens!!!

Gef hem dan gewoon hetzelfde salaris..margoed ik weet niets over de cijfertjes..Duss miss dat er wat tegenover staat..

Maargoed.. Ajax zal het denk ik nog wel een keertje proberen en ze komen er vast wel uit..
Per4manc
 Per4manc - maandag 04 januari 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Zeg J.D. Weet jij wat Atouba verdiend? Weet jij wat Emanuelson nu verdient?
Als je de salariskosten lager wil maken zul je ergens moeten beginnen. Emanuelson is toevallig als eerste aan de beurt. Hij wou waarschijnlijk onder het mom van "ik wil niet gratis weglopen" nog wat extra geld erbij. Dat gaat dus niet door. De toon is nog gezet. En daarbij heeft hij nog een contract tot eind 2011.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Nou ik denk niet dat emanuelson achter meer ged aan zat hoor;)
Per4manc
 Per4manc - maandag 04 januari 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Ik weet niet joey. Ik zie niet in waarom je anders nu al als spelers aangeeft dat je je over 1,5 jaar aflopende contract wil verlengen.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Zie jij hem deze zomer al vertekken dan..?
Per4manc
 Per4manc - maandag 04 januari 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Ik denk wel dat hij in de belangstelling komt van enkele clubs deze zomer. Maar ook al zou hij niet verkocht worden dan kun je altijd nog aan contractverlenging denken. Volgend jaar om deze tijd bijvoorbeeld.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 14:01   quote  deeplink  
jaa daarom zeg ik oookk...komt wel goed..Maar emanuelson is niet t type mens wat meteen aan een dikke verhoging denk.. Vandaar..En al wel.. dn is het een win win situatie!;)

ik denk niet dat hij vertrekt deze zomer btw..
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2010 - 17:27   quote  deeplink  
wel schandalig dat zijn zaakwaarnemer dit meteen in het nieuws brengt, het heeft totaal geen nut en is alleen maar slecht voor het imago van de club.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Sjaaa opzich wel..

Maargoed zo gaat het tegenwoordig eenmaal heh..
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Ik vind dat door deze uitlatingen Ajax hem moet meededelen dat dit meteen hun uiterste bod is!!
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Dat gaat een beetje te furrrr... en gaan ze niet doen;)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 januari 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Het geeft wel aan dat Ajax echt iets aan het veel te hoge salarishuis wil doen...maar of dit de manier is. Je kan bij een contractverlenging niet een lager salaris geven. Dat is ongehoord. Geef hetzelfde salaris of geef aan dat hij opzoek kan naar een nieuwe club, zodat ze nog een bedrag kunnen vangen.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Nee hij verdient minder maar kan dat overige geld wel verdienen op 1 of andere manier..Ofzow..
Ricky888
 Ricky888 - maandag 04 januari 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Wat een stelletje teringhonden daar bij ajax. DAt kun je toch niet maken. En zeker niet bij urby.
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 23:21 schreef Ricky888 het volgende:
Wat een stelletje teringhonden daar bij ajax. DAt kun je toch niet maken. En zeker niet bij urby.
waarom zeker nit bij Urby?? wat heeft hij gepresteerd dan bij Ajax sinds hij daar speelt?, HELEMAAL NIKS!!
FsiderVak129
 FsiderVak129 - dinsdag 05 januari 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Urby is een zeer gewaardeerd speler bij Ajax.
Heeft altijd alles gegeven en hoort bij de topspelers in de selectie.
Op zijn minst een gelijkwaardig salaris aanbieden.
Het is toch van de gekke dat spelers moeten inleveren... begin bij de bestuurders met hun commissie gelden.
joey
 joey - dinsdag 05 januari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
URby hoort zeker wel bij de top van dit ajax! En heeft al genoeg laten zien dit seizoen..
loz
 loz - woensdag 06 januari 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Urby is goed als ie geen man heb.
Dan kan ik makkelijk meekomen
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 17:03 schreef joey het volgende:
URby hoort zeker wel bij de top van dit ajax! En heeft al genoeg laten zien dit seizoen..
JA hij heeft ons de wedstrijd tegen Psv gekost, en in de afgelopen seizoenen vaker verantwoordelijk voor verliespunten, laat hem lekker opzouten bij Ajx, hij hoort bij een club die de Europese top nastreeft.
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2010 - 14:59 schreef loz het volgende:
Urby is goed als ie geen man heb.
Dan kan ik makkelijk meekomen
maar hij heeft altijd een man, het is geen speler voor de voorste linie en geen nr10, daarom zal hij altijd zijn verdedigende taken moeten uitvoeren.
alibabba
 alibabba - woensdag 06 januari 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Het zou goed zijn wanneer voetballers minder gaan verdienen. Ze zijn het grote geld gewend en dat moet eens gaan veranderen. Als ze teruggaan in salaris verdienen ze nog een godsvermogen. Laat ze eens kijken naar een gewone WERKENDE man, die zijn 's morgens al vroeg uit de veren om zijn of haar huisje te betalen. Emanuelson is een bruikbare speler bij een goed Ajax, maar faalt als eerste wanneer het tegenzit. Hij haalt niet het maximale uit zijn vermogen en blijft een eeuwig talent. Ik weet niet wat het is met veel in potentie goeie voetballers, maar ze moeten en kunnen veel beter. Ik neem altijd als voorbeeld Dirk Kuijt, deze man haalt alles uit de kast om later terug te kijken op een fantastische carriere. Zo hoort het te zijn en daar heb ik respect voor. En niet voor een Emanuelson, die als het effe tegenzit als een klein kind in een hoek gaat zitten janken.
loz
 loz - woensdag 06 januari 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2010 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

maar hij heeft altijd een man, het is geen speler voor de voorste linie en geen nr10, daarom zal hij altijd zijn verdedigende taken moeten uitvoeren.
Oh ja?

Hij laat ze altijd lopen
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2010 - 19:36 schreef loz het volgende:

[..]

Oh ja?

Hij laat ze altijd lopen
dat zeg ik toch, beter lezen kerel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Urby Emanuelson teleurgesteld









0.0107059