BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Samenwerkingsverband tussen Ajax en Palmeiras

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 04 januari 2010 - 09:36
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Samenwerkingsverband tussen Ajax en Palmeiras (Ajax Club)

Thomas
 Thomas - maandag 04 januari 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:

Ajax gaat op korte termijn een samenwerkingsverband aan met de Braziliaanse club Palmeiras, de nummer vier van Brazilië. "De afspraken moeten alleen nog op papier worden gezet", zegt algemeen directeur Rik van den Boog in De Telegraaf.

Ajax gaat geen geld steken in de club uit Sao Paulo. "Het moet een identieke samenwerking worden als die we met clubs in Europa voor ogen hebben. Wij delen de knowhow over onze jeugdopleiding en krijgen als ruil de eerste keus. Als wij vinden dat een talent goed genoeg is voor Ajax, komt hij - tegen vooraf gestelde voorwaarden - naar Amsterdam."

"Palmeiras zal bij verkoop van een speler naar een andere club delen in de winst", aldus Van den Boog. "De praktijk is nu dat talentvolle Zuid-Amerikaanse spelers zelden in één keer de stap kunnen maken naar de grote Europese clubs. Ajax wordt het stapje daartussen."
Lijkt mij een prima overeenkomst om zo het netwerk te vergroten. Welke spelers zijn in het verleden (tussen nu en +/- 10 jaar geleden) voortgekomen bij Palmeiras?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 04 januari 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Rivaldo (tussen 1994 en 1996, voordat hij de overstap maakte naar Depor) en Roberto Carlos (tussen 1993 en 1995, voordat hij de overstap maakte naar Inter) zijn denk ik de grootste namen uit het verleden van Palmeiras. Recent heeft Palmeiras een talent als Keirrison afgeleverd aan Benfica en op dit moment zitten er nog talenten als Marquinhos (aanvaller), Vagner Love (teruggekomen van CSKA) en Leo (verdediger) die voor Ajax alledrie zeer interessant zouden kunnen zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Harm de Graaf --
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Jaaaa zal echt toppie zijn zeg! je hebt daar toptalenten..
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 13:06   quote  deeplink  
@ Harm

Vooral marquinhos!! Vagner love zal niet meer weggaan uit brazilie.. wil daar net zoals ronalo blijven in eigen land!;)
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2010 - 17:30   quote  deeplink  
hele knappe zet van Ajax met bzijzondere complimenten vor V.D Boog, ook dat mag wel gezegd worden, ik bedoel die man wordt hier vaak zat afgekraakt.
alibabba
 alibabba - maandag 04 januari 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 17:30 schreef remco k het volgende:
hele knappe zet van Ajax met bzijzondere complimenten vor V.D Boog, ook dat mag wel gezegd worden, ik bedoel die man wordt hier vaak zat afgekraakt.
Door wie????????????????????............................Hahahahahaha................:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 21:00   quote  deeplink  
haha alibabba, ik zou het niet weten..
alibabba
 alibabba - zaterdag 09 januari 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Is het samenwerkingsverband tussen Ajax en Palmeiras nu definitief? Het is een hele goeie zaak wanneer dit gaat gebeuren, met de complimenten dan aan V.D.Boog. Wellicht dat ie regelmatig het Ajax-forum bezoekt......................:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Samenwerkingsverband tussen Ajax en Palmeiras









0.0087380