BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie zou ajax moeten halen als opvolger van luis suarez als die volgend jaar vertrekt.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 04 januari 2010 - 15:56   quote  deeplink  
ik denk meerdere toppertjes kopen voor hopelijk 40 miljoen wat we voor suarez minimaal moeten krijgen wie denk jij dat ajax moet halen als suarez voor veel geld vertrekt..?
Yordee1
 Yordee1 - maandag 04 januari 2010 - 16:09   quote  deeplink  
sulejmani
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
sulemani heb je sowieso..
vergeet suk en andere jeugdspelers niet..

Maar je kunt wel talentjes halen zoals bv: Marquinhos(Braz) van palmeiras, neymar (braz) Altidore (Usa/Villareal-weinig speeltijd en u verhuurt aan engelse ploeg),
freddy adu(benfica/usa), hazard(bel), of koop mij gewoon ik ben niet duur:D;):P hahah!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 04 januari 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Je kunt wel zien wie hier vaak Football Manager speelt... ;-)
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Dat speel ik niet eigenlijk....;)
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 04 januari 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Ow, je kent toevallig al die spelers! :-D
Je volgt het Braziliaanse voetbal natuurlijk op de voet! :-D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Harm de Graaf --
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Ja ik ken ze jaa.. volg nieuws uit brazilie zo veel mogelijk en ik speel fifa!:D XD Jippie! Nee maar ook in t echt zijn die spelers ieder voor zich toptalenten.. Waarscghijnlijk ken je er ook wel een aantal?..
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Everton heeft momenteel 1 van de beste scoutings apparaten in Europa en ook hun maken gebruik van FM.
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Zal best kunnen..
Ik houd me er gewoon ook veel mee bezig..Dat komt ook wel een beetje door fifa..
En ik hou me op de hoogte van nieuws uit allerlei voetballanden die ik leuk vind..zo ook (natuurlijk) brazilie en Vs..
Bulle
 Bulle - maandag 04 januari 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Geef de eigen jeugd een kans!~Daar lopen geweldige talenten rond.
Wat Suarez betreft reken je niet rijk.
E40 miljoen is een illusie.
Met 25 milj.mogen ze de handen dichtknijpen.
Hij scoort wel gemakkelijk in de eredivisie maar dat is in spanje of england toch echt anders.
Ook in de eredivisie met een straffe mandekker zoals Douglas komt hij er niet aan te pas.
Het is maar zeer de vraag of hij van voldoende niveau is voor de europese top.
Daarbij, Ajax moet de aandeelhouders eens dividend gaan betalen. Kan mooi uit de opbrengst van Suarez en Van der Wiel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 16:09 schreef Yordee1 het volgende:
sulejmani
of kennedy
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

of kennedy
ga jij je nou maar zorgen maken over affelay die in de belangstelling staat van barca
:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Johnnyafca --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:08 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

ga jij je nou maar zorgen maken over affelay die in de belangstelling staat van barca
:P
maakt mij niet uit of Ibrahim Afellay vertrekt, dan krijgen we daar een behoorlijk prijsje voor en scouten we een vervanger (die we bovendien al hebben alhoewel hij pas 16 is). Maar goed ik had net gelezen dat guardiola liever geen versterkingen voor 1 maand haalt.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 19:13   quote  deeplink  
ja ik heb het ook gelezen op VI, speler van 16 zou ik niet voor 100% van uit gaan..
kan nog veel gebeuren in zijn ontwikkeling.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:13 schreef Johnnyafca het volgende:
ja ik heb het ook gelezen op VI, speler van 16 zou ik niet voor 100% van uit gaan..
kan nog veel gebeuren in zijn ontwikkeling.
pff ik hoop iig dat hij blijft en niet dat real of zo hem ff wegplukt... maarja ik heb er wel vertrouwen in. En opvolgers worden er altijd wel gescout bij ons.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 04 januari 2010 - 19:14   quote  deeplink  
dat van affelay betreft die gaat echt niet hoor het zijn allemaal praatjes maar als het er eenmaal op aankomt kijk maar naar verthongen zou toch ook naar barca gaan!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:14 schreef luis_suarez 16 het volgende:
dat van affelay betreft die gaat echt niet hoor het zijn allemaal praatjes maar als het er eenmaal op aankomt kijk maar naar verthongen zou toch ook naar barca gaan!!
ja weet ik het zijn maar geruchten, al schat ik de kans groter dat afellay naar barca gaat dan vertonghen. Vooral vanwege het gebrek op het middenveld bij barca.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 19:16   quote  deeplink  
ja daar ben ik het wel mee eens. maar laten we het verder hebben over de vervanger(s) van Suarez.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:16 schreef Johnnyafca het volgende:
ja daar ben ik het wel mee eens. maar laten we het verder hebben over de vervanger(s) van Suarez.
ik denk dat ajax geen betere vervanger kan vinden. Het zal wel mertens/chadli of zo worden?
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 04 januari 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat ajax geen betere vervanger kan vinden. Het zal wel mertens/chadli of zo worden?
nou ja ik kom zelf uit apeldoorn heb die chadli een paar keer zien voetballen maar dat is een goed voetballertje hoor en mertens komt ook bij ons vandaan he!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 januari 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat ajax geen betere vervanger kan vinden. Het zal wel mertens/chadli of zo worden?
Mertens is geen aanvaller en Chadli moet eerste ergens anders eredivisie ervaring opdoen. De stap van de Jupiler League naar de top van de eredivisie is toch veel te groot.
doctorq
 doctorq - maandag 04 januari 2010 - 19:48   quote  deeplink  
De vervanger van suarez speelt wat mij betreft al in de nederlandse competitie en komt uit de ajax jeugd: Jeremain Lens, fantastische voetballer die alleen maar beter wordt, kent het ajax systeem, want komt uit de ajax jeugd, waarschijnlijk nog betaalbaar, want az heeft financiele problemen. Kopen !!!
robs
 robs - maandag 04 januari 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Ik zou inderdaad Lens of Elia halen, mits betaalbaar.

Wat doen al die Pisvee'ers op een Ajax forum trouwens?
Wat boeit ons die jeugdspeler van 16 of die Marokkaanse over het paard getilde Arrolay?
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 04 januari 2010 - 20:08   quote  deeplink  
wat mij betreft kunnen psv'ers hier wel dingen schrijven zolang het maar beschaafd blijft en over het onderwerp gaat. als zij een mening hebben kunnen ze die toch uiten?
Yordee1
 Yordee1 - maandag 04 januari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:58 schreef robs het volgende:
Ik zou inderdaad Lens of Elia halen, mits betaalbaar.

Wat doen al die Pisvee'ers op een Ajax forum trouwens?
Wat boeit ons die jeugdspeler van 16 of die Marokkaanse over het paard getilde Arrolay?
Elia halen... Die man is nu al 25 miljoen waard ofzo
robs
 robs - maandag 04 januari 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Ik discussieer liever met soortgenoten, Ajacieden dus, van wie ik de mening op prijs stel. Een mening van een fan van een andere club is totaal niet boeiend. Zij hebben een totaal tegenovergestelde visie, wat op zich niet vreemd is, maar wat moeten we er hier mee? Niks. Weg ermee.

Elia is te duur ja.
Blijven hopen op Sulehmani dan maar...
Aisatti heb ik opgegeven. De Jong nog niet. Eriksen is misschien top.
Suk kan wellicht ook wat.
Je hebt een nummer 10 nodig die echt top is, zoals Ashavin en Modric, van wie nog even sprake was dat hij naar Amsterdam zou komen.
Verder links en rechts aan de zijkanten moet je topspelers hebben, de rest is wel goed, op het verdedigend zwakke koppen van Vd Wiel en Vertonghen na dan....
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Jol echt wel bezig is om een vervangende kracht te zoeken..
daninho
 daninho - maandag 04 januari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
benny mcartney en beerens
zal een goed versterking zijn met suljemani en beersen erom heen
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 21:15   quote  deeplink  
beerens?
als beerens zo goed was had psv hem al lang teruggehaald..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja weet ik het zijn maar geruchten, al schat ik de kans groter dat afellay naar barca gaat dan vertonghen. Vooral vanwege het gebrek op het middenveld bij barca.
Denk je nou echt dat ie affalay Barca aankan?nee dacht het niet die jongen is goed genoeg voor Sevilla ofzo.hij is echt niet zo goed hoor.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:15 schreef Johnnyafca het volgende:
beerens?
als beerens zo goed was had psv hem al lang teruggehaald..
Beerens?whahaha die kan niet eens voetballen,is goed genoeg voor de subtop in de mickey mouse competitie verder niets aan!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

maakt mij niet uit of Ibrahim Afellay vertrekt, dan krijgen we daar een behoorlijk prijsje voor en scouten we een vervanger (die we bovendien al hebben alhoewel hij pas 16 is). Maar goed ik had net gelezen dat guardiola liever geen versterkingen voor 1 maand haalt.
Wij zullen meer vangen dan wat jullie vangen voor affalay,ajax kan dan niet 1 speler kopen maar 3!
joey
 joey - maandag 04 januari 2010 - 21:23   quote  deeplink  
marquinhos van palmeiras maar lekker halen als ze die samenwerkingsverband hebben..
Verder hebben we sulemani..
Lens is zeker een goede maar zal wel een prijskaartje aan zitten..

neymar (braz) Altidore (Usa/Villareal-weinig speeltijd en u verhuurt aan engelse ploeg),
freddy adu(benfica/usa), hazard(bel)

Verder op de jeugd richten... We zien wel..Als er straks maar iemand staat!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Mertens is geen aanvaller en Chadli moet eerste ergens anders eredivisie ervaring opdoen. De stap van de Jupiler League naar de top van de eredivisie is toch veel te groot.
wie anders? ruiz kunnen ze vergeten... twente hoort nu definitief bij de top3.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:21 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Wij zullen meer vangen dan wat jullie vangen voor affalay,ajax kan dan niet 1 speler kopen maar 3!
En wij hebben er ook genoeg rondlopen in de jeugd(altijd al zo geweest) kan niet wachten op eriksen,scoort veel voor een middevelder hij is nog beter dan Honda en wordt nog beter dan affalay.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

wie anders? ruiz kunnen ze vergeten... twente hoort nu definitief bij de top3.
Ruiz kan alleen dromen om bij ajax te voetballen.Twente is geen topclub ajax wel en ook nog eens de grooste club van nl.en ik hoef hem niet er zijn betere dan hem.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
denk je dat echt van eriksen? dat hij beter is dan honda en affaelay
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 19:58 schreef robs het volgende:
Ik zou inderdaad Lens of Elia halen, mits betaalbaar.
Lens is haalbaar, maar ik denk niet dat az al haar aanvallers laat gaan en lens heeft het natuurlijk ook uitstekend naar zijn zin bij az. Elia lijkt mij financieel niet te betalen denk dat hsv daar wel 25 miljoen of zo voor wilt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:26 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Ruiz kan alleen dromen om bij ajax te voetballen.Twente is geen topclub ajax wel en ook nog eens de grooste club van nl.en ik hoef hem niet er zijn betere dan hem.
pff dat staat in je naam ja:P.... maar op dit moment is ajax niet de grootste club van NL dat ben je toch wel met me eens? dus denk ik niet dat ruiz ervan droomt om bij ajax te voetballen... zijne eigen club staat hoger geranked dan ajax en dat is dus niet een stap vooruit. Al zou ajax boven twente staan denk ik dat als hij een stap wil maken beter naar het buitenland kan gaan (bovendien denk ik dat twente ruiz helemaal niet laat gaan naar concurrentie in de eredivisie)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:27 schreef Johnnyafca het volgende:
denk je dat echt van eriksen? dat hij beter is dan honda en affaelay
Ik heb hem vaak zien spelen in de jeugd een echte nummer 10,rustig wachten we gaan er van genieten.En hij scoort echt veel,trappen als Sneijder, technisch heel goed,en heel kalm beloofd heel wat.

Hij is mee op trainingskamp,wordt de vervanger van Enoh waarschijnlijk (die meedoet met de Africa cup)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

pff dat staat in je naam ja:P.... maar op dit moment is ajax niet de grootste club van NL dat ben je toch wel met me eens? dus denk ik niet dat ruiz ervan droomt om bij ajax te voetballen... zijne eigen club staat hoger geranked dan ajax en dat is dus niet een stap vooruit. Al zou ajax boven twente staan denk ik dat als hij een stap wil maken beter naar het buitenland kan gaan (bovendien denk ik dat twente ruiz helemaal niet laat gaan naar concurrentie in de eredivisie)
Ajax is de succesvolste club van Nederland wij hebben gewoon het meest gewonnen dat telt gewoon.Twente is geen TOPclub en kan maar ff genieten dat ze bovenaan staan straks is het weer onderaan plaatsnemen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
nou al de vervanger van enoh, ik dacht eerder aan Gabri..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ie affalay Barca aankan?nee dacht het niet die jongen is goed genoeg voor Sevilla ofzo.hij is echt niet zo goed hoor.
barcelona heeft hem niet voor niets op het oog en ik denk dat pep guardiola (= een van beste trainers ter wereld en won in een seizoen 6 prijzen) wat meer verstand ervan heeft dan jij;)
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 04 januari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
patrick, je moet het met me eens zijn dat het nog maar afwachten is hoe spelers als Suarez en Affelay presteren op dat niveau..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

pff dat staat in je naam ja:P.... maar op dit moment is ajax niet de grootste club van NL dat ben je toch wel met me eens? dus denk ik niet dat ruiz ervan droomt om bij ajax te voetballen... zijne eigen club staat hoger geranked dan ajax en dat is dus niet een stap vooruit. Al zou ajax boven twente staan denk ik dat als hij een stap wil maken beter naar het buitenland kan gaan (bovendien denk ik dat twente ruiz helemaal niet laat gaan naar concurrentie in de eredivisie)
Nee hoor ajax is een hoge stap,kijk maar eens naar De zeeuw is veel beter geworden straalt meer uit,hij staat straks met Vandervaart en sneijder op het middenveld in Oranje.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

barcelona heeft hem niet voor niets op het oog en ik denk dat pep guardiola (= een van beste trainers ter wereld en won in een seizoen 6 prijzen) wat meer verstand ervan heeft dan jij;)
Trainers van Barca wilden ook Van der vaart,Sneijder,De jong halen waren ook intresse's,ze willen alle spelers en houden iedereen in de gaten.Affalay zal nooit voor barca spelen geloof me.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:34 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Nee hoor ajax is een hoge stap,kijk maar eens naar De zeeuw is veel beter geworden straalt meer uit,hij staat straks met Vandervaart en sneijder op het middenveld in Oranje.
dus jij vindt dat ruiz een hogere stap maakt als hij naar ajax gaat? en dat terwijl hij met zijn eigen club al anderhalf jaar boven ajax staat? dat noem ik nou niet bepaald een hoge stap...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:36 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Trainers van Barca wilden ook Van der vaart,Sneijder,De jong halen waren ook intresse's,ze willen alle spelers en houden iedereen in de gaten.Affalay zal nooit voor barca spelen geloof me.
miguel veloso en afellay staan op zijn lijstje, maar goed ik vind afellay een typische barcelona speler en denk dat hij daar over een half jaartje ook rijp voor is. De toekomst zal het uitwijzen;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 04 januari 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 21:34 schreef Johnnyafca het volgende:
patrick, je moet het met me eens zijn dat het nog maar afwachten is hoe spelers als Suarez en Affelay presteren op dat niveau..
uiteraard.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 04 januari 2010 - 21:41   quote  deeplink  
En vind jij die appelvlaai zo goed?ikke niet hoor hij steekt er niet echt bovenuit ,vind het geen leider,is wisselvallig vaak geblesseerd.En de zeeuw vind ik echt beter.En suarez is de man in Nederland.als die Affalay nou echt zo goed was ,dan was ie allang verkocht hoor.
Staat nooit in de basis van het nederlands elftal,die jongen zou nooit barca ,madrid aankunnen let maar op.

Kijk maar naar ajaxspelers die worden mee weggekocht als ze goed zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie zou ajax moeten halen als opvolger van luis suarez als die volgend jaar vertrekt.









0.0088140