BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV BENOEMT OPVOLGER REKER

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 06 januari 2010 - 17:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV BENOEMT OPVOLGER REKER (De Telegraaf)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Nieuwe algemeen directeur
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 06 januari 2010 - 17:29   quote  deeplink  
EINDHOVEN - Tiny Sanders is door de Raad van Commissarissen van PSV benoemd als opvolger van de vertrekkende directeur Jan Reker. Sanders zal per 1 april in dienst treden en de eerste drie maanden ingewerkt worden door Reker, om op 1 juli het stokje definitief over te nemen.

tinysanders_jpg_686322d.jpg

Binnenkort zal PSV ook een technisch manager aanstellen. Samen met Sanders sen de financieel manager zullen zij het directieteam zullen vormen.

Tiny Sanders zegt verrast te zijn door het verzoek, maar graag bereid te zijn zijn huidige portefeuille van activiteiten grotendeels af te bouwen door de zakelijke uitdaging gecombineerd met een grote betrokkenheid. Tegen sommige dingen zeg je gewoon ja. Het is letterlijk en figuurlijk dichtbij. Dat is zo en dat voelt zo", zegt hij op de website van de club.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 06 januari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
PSV kan er alleen op vooruit gaan. Hij is hoogopgeleid en is in staat om een grote organisatie te leiden. Zal vanwege zijn achtergrond niet ala Reker op de stoel van de scouts of van andere mensen binnen PSV gaan zitten en zich dus hoofdzakelijk met zijn eigen taken bezighouden. Het is alleen de vraag hoe zo een iemand zich als voorzitter van PSV in de media zal manifesteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door PSVMocro --
piet
 piet - woensdag 06 januari 2010 - 17:46   quote  deeplink  
wat is de achtergrond van deze meneer??
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 06 januari 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Hij was topman bij Campina en onder zijn leiding hebben ze een grote fusie met Friesland Foods gemaakt, waarmee ze de grootste zuivelproducent van Europa zijn geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 06 januari 2010 - 18:05   quote  deeplink  
nooit van gehoord maar ik ga er vanuit dat de RvC een juiste beslissing heeft genomen en dat deze man reker goed kan opvolgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door patrickpsv15 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 07 januari 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Jammer. Jan Reker kreeg altijd veel kritiek, maar hij is op de bestuurstafel gaan zitten met een vinger na Lemic en consorten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 18:45   quote  deeplink  
ja heel jammer dat hij weg is. Maar helaas, het zij zo...
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 08 januari 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Jammer? Waarom? Reker is geen strateeg en ook geen visionair. Hij heeft nooit aan het hoofd van een grote organisatie gestaan. Los van Lemic waren er tig mensen die problemen met hem hebben gehad denk aan Hiele, Erwin Koeman, Hiddink, Van Raaij, noem maar op...ik ben blij dat hij straks weg is. Eindelijk hebben we weer een echte manager die PSV verder kan helpen. Nu nog een goede technisch man vinden die samen met Rutten het voetbaldeel van PSV voor hun rekening kunnen nemen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 19:12 schreef PSVMocro het volgende:
Jammer? Waarom? Reker is geen strateeg en ook geen visionair. Hij heeft nooit aan het hoofd van een grote organisatie gestaan. Los van Lemic waren er tig mensen die problemen met hem hebben gehad denk aan Hiele, Erwin Koeman, Hiddink, Van Raaij, noem maar op...ik ben blij dat hij straks weg is. Eindelijk hebben we weer een echte manager die PSV verder kan helpen. Nu nog een goede technisch man vinden die samen met Rutten het voetbaldeel van PSV voor hun rekening kunnen nemen.
laten we het hopen, maar ik vond dat reker de zaken altijd netjes op orde had. Hopelijk scouten we wat meer talentjes en ook halen want ik begin me een beetje eraan te ergeren dat we steeds spelers mislopen (zie lestienne). Een supertalent wordt hij genoemd, we kunnen hem transfervrijhalen maar hij wilde niet naar ons toekomen omdat eindhoven te ver is voor 'm... hopelijk gaan we wel die oostenrijker en/of die bosnier aantrekken.
schapio
 schapio - zaterdag 09 januari 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Jammer dat Reker weg gaat, vond hem niet slecht hoewel het begin niet makkelijk
was, nadat Lemic weg is gegaan.
Nou maar hopen dat Ludo Sanders zich niet in het anne frank plantsoen laat zien.
In Eindhoven hebben ze soms van die rare types in de leiding
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
De RvC van Philips denken het licht te hebben gezien...

Dit melkmuiltje hebben ze bij Campina opgehaald???
tinysanders_jpg_686322d.jpg

Ik voorspel een hoop ellende voor de toekomst,vooral het (hoogopgeleiden)van deze man schijnt extra watt toe te voegen aan de lampie`s....????
Een nieuwe comedie is geboren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2010 door Leon FR1908 --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 09 januari 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
De RvC van Philips denken het licht te hebben gezien...

Dit melkmuiltje hebben ze bij Campina opgehaald???
[ afbeelding ]

Ik voorspel een hoop ellende voor de toekomst,vooral het (hoogopgeleiden)van deze man schijnt extra watt toe te voegen aan de lampie`s....????
Een nieuwe comedie is geboren...
Waar baseer je dit op? Kun je daar serieus antwoord opgeven?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 januari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
De RvC van Philips denken het licht te hebben gezien...

Dit melkmuiltje hebben ze bij Campina opgehaald???
[ afbeelding ]

Ik voorspel een hoop ellende voor de toekomst,vooral het (hoogopgeleiden)van deze man schijnt extra watt toe te voegen aan de lampie`s....????
Een nieuwe comedie is geboren...
ik heb er alle vertrouwen in dat de raad van commissarissen van PSV Eindhoven, de grootste club van Nederland, een juiste keuze heeft gemaakt:)
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 09 januari 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik heb er alle vertrouwen in dat de raad van commissarissen van PSV Eindhoven, de grootste club van Nederland, een juiste keuze heeft gemaakt:)
Jij ook...waar baseer je dit op? Kun je hier serieus antwoord op geven? :P

We moeten afwachten hoe hij het zal doen, maar hij overtreft Reker op alle vlakken als je puur kijkt naar het leiden van een miljoenenorganisatie. Bij Campina heeft hij complexere vraagstukken moeten behandelen dan ooit bij PSV het geval zal zijn. Voetbalclubs drijven bovendien meer op het voetbaltechnische deel (de technische staf, scouting, jeugdopleiding). In principe hoeven supporters niks te merken van de AD. Het gaat om de trainer en de spelersgroep. De dagelijkse leiding moet er gewoon voor zorgen dat er niet onverantwoord om wordt gegaan met de financiën en ervoor zorgen dat er rust binnen de organisatie heerst. Zaken die ik een voormalig topman eerder toevertrouw dan een voetbaldier als Reker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2010 door PSVMocro --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 22:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op? Kun je daar serieus antwoord opgeven?
Nee het is meer een gevoel dus kan er geen zinnig antwoord op geven.
Noem het intuïtie het gevoel dat mij bekruipt als ik zijn foto ziet...

En die mooie uitgewerkte plannen bij Campina waar hij enkelt nog zijn handtekening
onder hoefde te zetten zeggen mij niks!!!Ik neem aan dat hij niet het hele team mee
neem naar Psv...
Eerst zien dan geloven zeg maar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik heb er alle vertrouwen in dat de raad van commissarissen van PSV Eindhoven, de grootste club van Nederland, een juiste keuze heeft gemaakt:)
Wat kan je anders???? hahaha die Patje toch ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 10 januari 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 23:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Jij ook...waar baseer je dit op? Kun je hier serieus antwoord op geven? :P
dat is een gevoel, de Raad van commissarissen van PSV heeft in het verleden goede keuzes gemaakt en ik ga ervanuit dat ze dat hier weer hebben gedaan. Mocht dat niet het geval zijn dan zal dat later blijken..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 10 januari 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat kan je anders???? hahaha die Patje toch ;)
wantrouwen:P
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 10 januari 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 12:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee het is meer een gevoel dus kan er geen zinnig antwoord op geven.
Noem het intuïtie het gevoel dat mij bekruipt als ik zijn foto ziet...

En die mooie uitgewerkte plannen bij Campina waar hij enkelt nog zijn handtekening
onder hoefde te zetten zeggen mij niks!!!Ik neem aan dat hij niet het hele team mee
neem naar Psv...
Eerst zien dan geloven zeg maar..
Ok, dat heb ik ook wel eens. Het klonk alleen zo stellig dat ik dacht dat je er misschien harde argumenten voor had. Kijk ik zeg niet dat hij perfect is. Ik vind alleen dat hij beter gequalificeerd is dan Reker om een grote organisatie te leiden...hoe hij het uiteindelijk zal doen weet ik ook niet. Misschien valt het mee, maar misschien ook tegen. Het is even afwachten. Ik vind overigens het aanstellen van de technisch manager belangrijker, die heeft samen met Rutten direct invloed op het voetbal van PSV en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 10 januari 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 12:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat is een gevoel, de Raad van commissarissen van PSV heeft in het verleden goede keuzes gemaakt en ik ga ervanuit dat ze dat hier weer hebben gedaan. Mocht dat niet het geval zijn dan zal dat later blijken..
Ik vind het met de keuzes van de RvC wel meevallen. Dezelfde RvC minus Timmer hebben notabene Hiddink, Van Raaij en indirect ook Rutten weggejaagd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 16:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ok, dat heb ik ook wel eens. Het klonk alleen zo stellig dat ik dacht dat je er misschien harde argumenten voor had. Kijk ik zeg niet dat hij perfect is. Ik vind alleen dat hij beter gequalificeerd is dan Reker om een grote organisatie te leiden...hoe hij het uiteindelijk zal doen weet ik ook niet. Misschien valt het mee, maar misschien ook tegen. Het is even afwachten. Ik vind overigens het aanstellen van de technisch manager belangrijker, die heeft samen met Rutten direct invloed op het voetbal van PSV en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste.
Een TDer is idd van groot belang ,maar dan moet het wel de juiste zijn...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 10 januari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een TDer is idd van groot belang ,maar dan moet het wel de juiste zijn...
Ja, ik ben daarom erg benieuwd waar PSV mee aan zal komen. Ik hoop zelf op Brands van AZ, Nijland van Groningen of Wetzel. Zolang het maar geen Van Geel is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 januari 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 23:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja, ik ben daarom erg benieuwd waar PSV mee aan zal komen. Ik hoop zelf op Brands van AZ, Nijland van Groningen of Wetzel. Zolang het maar geen Van Geel is.
Brands lijkt mij de beste keuze....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 11 januari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
denk dat we nijland niet kunnen krijgen, hij is zo vastgeplakt aan dat groningen denk dat hij daar nog een paar jaar blijft. Brands heeft zelf aangegeven niet naar PSV te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV BENOEMT OPVOLGER REKER









0.0137329