BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sloveens talent Rep: 'Over een week ben ik van Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 08 januari 2010 - 16:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Sloveens talent Rep: 'Over een week ben ik van Ajax' (ELF Voetbal)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 08 januari 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Rajko Rep wordt de nieuwste aanwinst van Ajax. Als we tenminste de 19-jarige middenvelder van het Sloveense Celje zelf mogen geloven. Ajax zou circa één miljoen euro betalen om hem over te nemen.
"Ik kan bevestigen dat ik trek heb om naar het buitenland te gaan. Ik verwacht dat het binnen een week geregeld is. Ajax heeft goede voorwaarden voor de opleiding en ontwikkeling van jonge spelers, ik hoop dat het doorgaat", zegt Rep tegenover Zurnal 24.

Rep is een jeugdinternational voor Slovenië -19. Ook Bayer Leverkusen, Schalke 04, Olympiakos en CSKA Moskou proberen de jongeling te verleiden tot een overstap.

http://www.youtube.com/watch?v=SQiQMOgzh5s (filmpje van Rep in het onder 19-duel van Slovenie tegen Rusland. Rep scoort 3 keer.)

Bestand-FWJD8JCC7BTY&download=IDDCKBZYW6DV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door amsterdammer113 --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 18:22   quote  deeplink  
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2873.php

Hier meer informatie over hem,en hoe hij eruit ziet!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 18:38   quote  deeplink  
pff dat gaat lekker makkelijk bij jullie dat aantrekken van talenten... ons gescout supertalent vond Eindhoven te ver...
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 18:38 schreef patrickpsv15 het volgende:
pff dat gaat lekker makkelijk bij jullie dat aantrekken van talenten... ons gescout supertalent vond Eindhoven te ver...
Nee die vond psv niet zo aantrekkelijk denk ik.Als het ajax was dan had ie wel gekomen weet ik zeker!

En wij hebben al veel gehaalt Eriksen,Boilessen,Ze eduardo,kerlon,suk,allemaal voor de toekomst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 18:45 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Nee die vond psv niet zo aantrekkelijk denk ik.Als het ajax was dan had ie wel gekomen weet ik zeker!

En wij hebben als veel gehaalt Eriksen,Boilessen,Ze eduardo,kerlon,suk allemaal voor de toekomst.
nee die lestienne wilde dicht bij huis zijn... die pech hebben wij weer... maarja idd goed werk van jullie! en wat dacht je van het verhuren van spelers zoals blind, goossens etc? en samenwerkingsverbanden (ajax cape town, haarlem, agovv, wat scandinavische clubs...) en ook nog een superscout genaamd van der zee.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 18:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

nee die lestienne wilde dicht bij huis zijn... die pech hebben wij weer... maarja idd goed werk van jullie! en wat dacht je van het verhuren van spelers zoals blind, goossens etc? en samenwerkingsverbanden (ajax cape town, haarlem, agovv, wat scandinavische clubs...) en ook nog een superscout genaamd van der zee.
Ja ze zijn goed bezig,Van geel en Van basten(hij blijft mijn held) hebben het eigenlijk wel verziekt bij ajax.Martin jol & Van den boog zijn bezig om ajax weer top te maken.Heb er genoeg vertrouwen in we hebben ook veel miskopen die moeten worden weg gewerkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 19:05   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=1iyidQdHqjs&feature=player_embedded

Hier een filmpje voor de liefhebbers,hij is echt goed een type Arnautovic,hij moet echt komen.Je kan hem ook als aanvaller gebruiken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 20:34   quote  deeplink  
ik geloof best dat hij goed is, maar je kunt van iedere speler een filmpje maken met de hoogtepunten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2010 - 20:51   quote  deeplink  
type arnautovice? zelfde kapper zeker? Ben benieuwd!
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - vrijdag 08 januari 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd naar deze Sloveense spelmaker.
Is mischien wel de ontbrekende schakel op het middenveld.
Zou het wil zonde vinden van de aanvallend ingestelde De zeeuw.
De Zeeuw zal dan minder aan voetballen toe komen.
Hij gaat met enoh een blok op het middenveld vormen.
Dit kan Demy ook heel goed maar in de punt is hij ook super.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 januari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 21:55 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Ben erg benieuwd naar deze Sloveense spelmaker.
Is mischien wel de ontbrekende schakel op het middenveld.
Zou het wil zonde vinden van de aanvallend ingestelde De zeeuw.
De Zeeuw zal dan minder aan voetballen toe komen.
Hij gaat met enoh een blok op het middenveld vormen.
Dit kan Demy ook heel goed maar in de punt is hij ook super.
ik denk dat hij vooral voor de toekomst is gehaald, hij zal niet meteen voor de zeeuw erin starten.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 08 januari 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 22:20 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat hij vooral voor de toekomst is gehaald, hij zal niet meteen voor de zeeuw erin starten.
Naast De zeeuw wel,van mij mag aissati vertrekken hem heb ik nooit wat gevonden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 januari 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 23:44 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Naast De zeeuw wel,van mij mag aissati vertrekken hem heb ik nooit wat gevonden.
ja ben ik met je eens, snap ook niet waarom jullie die voor zoveel geld gekocht hebben, maarja... toen was idd martin van geel de directeur.
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2010 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 21:55 schreef ajax Jood 5. het volgende:
Ben erg benieuwd naar deze Sloveense spelmaker.
Is mischien wel de ontbrekende schakel op het middenveld.
Zou het wil zonde vinden van de aanvallend ingestelde De zeeuw.
De Zeeuw zal dan minder aan voetballen toe komen.
Hij gaat met enoh een blok op het middenveld vormen.
Dit kan Demy ook heel goed maar in de punt is hij ook super.
de Zeeuw speelt nu ook helemaal niet met de punt naar voren, hij schuift vaak door maar speelt nu ook al samen met enoh als een blok.
alibabba
 alibabba - zaterdag 09 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 23:44 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Naast De zeeuw wel,van mij mag aissati vertrekken hem heb ik nooit wat gevonden.
Als je een filmpje zou maken met enkele hoogstandjes van Aissati, zou iedereen overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Bijna alle Ajax-supporters waren het eens met de aankoop van Aissati destijds en ik ben het nog steeds. Aissati is een gevoelig mens en moet zich helemaal thuisvoelen bij een club, voordat ie kan laten zien dat hij wel degelijk uitstekend meekan bij Ajax.
Enigma
 Enigma - zaterdag 09 januari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Aissati is een geweldige voetballer maar niet voor een club als Ajax of PSV. Bij Twente zou hij nog net mee kunnen draaien. Voor Feijenoord is hij te artistiek. Hoe goed hij ook kan spelen, hij is te gevoelig voor echte druk. Die druk is bij Ajax en PSV elke dag, bij Twente niet. Had goede hoop eerst maar hij is het gewoon niet. Niet de 10 die wij nodig hebben.

En die Rep, tja. Wat hierboven ook al geschreven is; een leuk filmpje kun je ook van Jan van de buren maken maar of het dan ook echt wat is? Ben altijd bang dat we teveel van hetzelfde halen. De Zeeuw, Erikssen, Aissati; er kan maar 1 op 10 tenzij we met veertien spelers op het veld mogen.

Als de scouting echt overtuigd is dan halen anders liever een speler als Alex huren van Chelsea of een sterke verdediger uit Zuid Amerika via van der Zee.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zondag 10 januari 2010 - 18:31   quote  deeplink  
ONZIN heeft Jol al gezegd.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 14 januari 2010 - 12:19   quote  deeplink  
We hebben al Eriksen en dat wordt onze nieuwe Van der Vaart een echte nummer 10!!!
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 14 januari 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Binnen een week ben ik van ajax.... Heeft ie alleen morgen nog.
adje
 adje - donderdag 14 januari 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Is Johnny vreemd gegaan.
ajacied
 ajacied - maandag 18 januari 2010 - 13:17   quote  deeplink  
he tis te zien welkom !!lol
joey
 joey - maandag 18 januari 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Waar is ie dan?!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sloveens talent Rep: 'Over een week ben ik van Ajax'









0.0065879