BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax ziet niets in nieuwe iniatieven met camera's en interviews

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 13 januari 2010 - 07:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax ziet niets in nieuwe iniatieven met camera's en interviews (VoetbalZone)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Camera´s binnen ajax
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 januari 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Ajax ziet niets in de initiatieven van Eredivisie Live om camera's toe te laten in de kleedkamer en mee te werken aan interviews van een technisch staflid in de rust en een aanvoerderinterview na afloop. "Omdat het volgens ons geen extra abonnees oplevert, schieten wij er financieel niets mee op", vertelt commercieel directeur Henri van der Aat woensdag in De Telegraaf.

"En als zich wel extra mensen abonneren, dan blijft de extra opbrengst laag voor ons", benadrukt Van der Aat. De sportbestuurder doelt op de verdeelsleutel, waarbij Ajax ongeveer elf procent krijgt van de opbrengsten van Eredivisie Live. "Verder zijn het rechten die wij wellicht zelf gaan vermarkten. Zo'n stap levert ons veel meer op dan wat Eredivisie Live voor ons zou kunnen ophalen met die initiatieven."

Van der Aat bestrijdt dat Ajax zich aan het solidariteitsbeginsel wil onttrekken. "Wij werken overal aan mee zoals is afgesproken bij de presentatie van Eredivisie Live", benadrukt hij tot slot. "De betreffende rechten maken geen onderdeel uit van het contract en daarom houden wij ze in eigen beheer om er op (korte) termijn iets mee te doen."
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 januari 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal eens met de standpunten van Ajax. Het levert bijna geen cent meer op. Ik zit eigenlijk te wachten tot het moment Ajax zelf de televisierechten gaat verkopen en Eredivisie Live achter zich laat. Denk dat Ajax er dan procentueel meer aan overhoudt dan wat nu het geval is. Daarnaast zit ik echt niet te wachten op blote mannen die na de wedstrijd onder de douche willen springen. Geef die gasten toch een beetje privacy.
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 13 januari 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 09:37 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met de standpunten van Ajax. Het levert bijna geen cent meer op. Ik zit eigenlijk te wachten tot het moment Ajax zelf de televisierechten gaat verkopen en Eredivisie Live achter zich laat. Denk dat Ajax er dan procentueel meer aan overhoudt dan wat nu het geval is. Daarnaast zit ik echt niet te wachten op blote mannen die na de wedstrijd onder de douche willen springen. Geef die gasten toch een beetje privacy.
mijn vrouw vind het wel aantrekkelijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 januari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 11:33 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

mijn vrouw vind het wel aantrekkelijk.
Hahaha en hoe kijk je er zelf tegenaan???
Ride
 Ride - donderdag 14 januari 2010 - 09:57   quote  deeplink  
In eerste instantie denk je nog dat ze om de jongens in het veld geven zodat ze niet lastig gevallen worden door die camera's tot onder de douche maar het gaat alleen maar om de duiten...

Suckers
adje
 adje - donderdag 14 januari 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Zou die Suarez wel eens willen zien als tie de eerste helft niet gescoort heeft zal wel een chagerijnig smoel zijn en jaloers op degene die wel een goal hebben gemaakt
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 15 januari 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 11:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha en hoe kijk je er zelf tegenaan???
ik deel jouw mening dat ik niet zit te wachten op een naakte vent;-)
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2010 - 13:20   quote  deeplink  
niet nodig en volledig onbelangrijk
Boss
 Boss - vrijdag 15 januari 2010 - 13:38   quote  deeplink  
alleen met de kampioens wedstrijd ;-)
Sieb30
 Sieb30 - vrijdag 15 januari 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Krijgen we toch nog die derde ster te zien!
ajacied
 ajacied - woensdag 27 januari 2010 - 08:42   quote  deeplink  
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax ziet niets in nieuwe iniatieven met camera's en interviews









0.0098919