BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen mee naar Nac breda!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 14 januari 2010 - 12:21   quote  deeplink  
Gewoon laten invallen hij gaat heel veel indruk maken, het is een echte nummer 10 en dat mist ajax nu.
adje
 adje - donderdag 14 januari 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Hebben ze straks een dubbeldekker als bus nodig
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - donderdag 14 januari 2010 - 17:19   quote  deeplink  
mooi zo want volgens mij heeft hij goed gespeeld tegen Groningen.
alibabba
 alibabba - donderdag 14 januari 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Eriksen vanaf minuut 1 laten voetballen zondag en het volste vertrouwen in hem uitspreken. "Jij bent achter de spits mijn nummer 1, heb er plezier in en je mag fouten maken". Tot aan het einde van het seizoen laten staan op die positie en niet aan hem gaan twijfelen.
PETER111
 PETER111 - donderdag 14 januari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 18:25 schreef alibabba het volgende:
Eriksen vanaf minuut 1 laten voetballen zondag en het volste vertrouwen in hem uitspreken. "Jij bent achter de spits mijn nummer 1, heb er plezier in en je mag fouten maken". Tot aan het einde van het seizoen laten staan op die positie en niet aan hem gaan twijfelen.
Tsja, Als je nog iets wil dit seizoen mag je dus GEEN fouten maken. Laat hem maar het laatste half uur invallen. En als het loopt eerder.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Geen idee te snel brengen is niet goed maar als ie t aan kan waarom wachten.
GijsLudolph
 GijsLudolph - donderdag 14 januari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
Ik zou hem de rest van het seizoen laten meetrainen volgens mij toptalent denken jullie ook of eerst nog aanzien?;)ik zou hem soms invalbeurten daarna hele wedstrijden wie moet er in de spits zondag tegen NAC als pantelic er niet is? of 4-4-2?
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 14 januari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 21:12 schreef GijsLudolph het volgende:
Ik zou hem de rest van het seizoen laten meetrainen volgens mij toptalent denken jullie ook of eerst nog aanzien?;)ik zou hem soms invalbeurten daarna hele wedstrijden wie moet er in de spits zondag tegen NAC als pantelic er niet is? of 4-4-2?
Ik denk dat we een nieuwe van der Vaart in huis hebben,hij gaat het makkelijk redden hij is kalm en relax zoals Litmanen toen.komt helemaal goed met onze Eriksen!
GijsLudolph
 GijsLudolph - vrijdag 15 januari 2010 - 07:48   quote  deeplink  
Dat denk ik dus ook, kijk hij volgens mij 17? hij speelde al in de 2e helft gewoon mee alsof hij a jaren bij ajax 1 speelt. Hij was goed had goed overzicht is snel concreet alleen martin jol zei dus" we moeten niet vergeten dat hij nog zo jong is"
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 15 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Nu al vergelijken met Litmanen en Van der Vaart? Aissati speelde op 17-jarige leeftijd in de CL de sterren van de hemel tegen Milan en heeft het 4 jaar na dato nog steeds niet waargemaakt. Toen kwam ook iedereen superlatieven tekort. Het is gevaarlijk om na 1 oefenduel de lat hoog te leggen met dergelijke vergelijkingen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 15 januari 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 15:59 schreef PSVMocro het volgende:
Nu al vergelijken met Litmanen en Van der Vaart? Aissati speelde op 17-jarige leeftijd in de CL de sterren van de hemel tegen Milan en heeft het 4 jaar na dato nog steeds niet waargemaakt. Toen kwam ook iedereen superlatieven tekort. Het is gevaarlijk om na 1 oefenduel de lat hoog te leggen met dergelijke vergelijkingen.
Aissati komt ook uit de jeugd van psv die komen uiteindelijk te kort!Ajax heeft een goeie jeugdopleiding kijk maar wat voor spelers wij hebben voorgebracht .psv eigenlijk helemaal niets vooral in het verleden niet.

Ja jullie vinden affalay maar die gaat niet ver komen let maar op!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 15 januari 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 16:20 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Aissati komt ook uit de jeugd van psv die komen uiteindelijk te kort!Ajax heeft een goeie jeugdopleiding kijk maar wat voor spelers wij hebben voorgebracht .psv eigenlijk helemaal niets vooral in het verleden niet.

Ja jullie vinden affalay maar die gaat niet ver komen let maar op!
Bij PSV lag vroeger de focus idd niet op de jeugdopleiding, door Hiddink is er meer geïnvesteerd in de jeugd bij PSV. Maar we hebben het nu over Eriksen...de nieuwe Van der Vaart en Litmanen...kun je mij dan ook even vertellen waar hij zijn gehele jeugdopleiding heeft doorlopen? Hij is toch gewoon gescout en pas kort geleden gehaald door Ajax. Ik volg jouw vergelijk over de jeugdopleidingen dus niet. Mijn punt was gewoon dat je voorzichtig moet zijn met druk te leggen op zo een jonge speler. Ik zeg niet dat die jongen het niet gaat redden, ik heb hem nog geen seconde in een officieel duel voor Ajax zien spelen en ga er dus ook niet over oordelen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 15 januari 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 16:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Bij PSV lag vroeger de focus idd niet op de jeugdopleiding, door Hiddink is er meer geïnvesteerd in de jeugd bij PSV. Maar we hebben het nu over Eriksen...de nieuwe Van der Vaart en Litmanen...kun je mij dan ook even vertellen waar hij zijn gehele jeugdopleiding heeft doorlopen? Hij is toch gewoon gescout en pas kort geleden gehaald door Ajax. Ik volg jouw vergelijk over de jeugdopleidingen dus niet. Mijn punt was gewoon dat je voorzichtig moet zijn met druk te leggen op zo een jonge speler. Ik zeg niet dat die jongen het niet gaat redden, ik heb hem nog geen seconde in een officieel duel voor Ajax zien spelen en ga er dus ook niet over oordelen.
Juist je hebt hem niet zien spelen,Je zal ook straks met je mond vol tanden kijken als je hem op tv ziet.Hij speelt alsof ie al jaren bij ajax speelt.

En Eriksen is op 16jarige leeftijd gehaalt,en Aissati is een andere speler goed voor de sub ,deze speler kan wel degelijk de nieuwe Laudrup worden totaal andere speler.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 15 januari 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Jol: "Eriksen meer echte spelbepaler dan Sneijder"
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 15 januari 2010 - 17:13   quote  deeplink  
het moet haast wel want pantelic is gebleseerd en enoh is in afrika
bahbah
 bahbah - vrijdag 15 januari 2010 - 18:33   quote  deeplink  
jullie moeten niet zo zeuren over zijn leeftijd.......die spits van anderlecht is ook 17 en speelt al zowat een jaar in het eerste daar!!!
rooney was ook 16....soms is het gewoon een supertalent die met 17 al kan schitteren...ik denk als je m nu een jaar of twee laat invallen een paar minuten dat ie uit zijn ritme gaat en dus simpelweg stagneert....
gewoon brengen die jongen!!!soms heb je spektakel in huis.
PETER111
 PETER111 - vrijdag 15 januari 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 18:33 schreef bahbah het volgende:
jullie moeten niet zo zeuren over zijn leeftijd.......die spits van anderlecht is ook 17 en speelt al zowat een jaar in het eerste daar!!!
rooney was ook 16....soms is het gewoon een supertalent die met 17 al kan schitteren...ik denk als je m nu een jaar of twee laat invallen een paar minuten dat ie uit zijn ritme gaat en dus simpelweg stagneert....
gewoon brengen die jongen!!!soms heb je spektakel in huis.
Lukaku is zelf 16 volgens mij. En het is voor zo'n jongen natuurlijk alleen maar goed voor zijn ontwikkeling om met de 'grote jongens' mee te spelen.
alibabba
 alibabba - vrijdag 15 januari 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 18:30 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Tsja, Als je nog iets wil dit seizoen mag je dus GEEN fouten maken. Laat hem maar het laatste half uur invallen. En als het loopt eerder.
De angst om te falen slaat ook al op verschillende supporters. Je maakt pas een fout om Eriksen NU niet belangrijk te maken. Wat heb je te verliezen? Niks, want Ajax is al gezien in de titelstrijd. Psv haal je niet meer in, neem dat van mij maar aan. De branie, de bluf moet weer terugkomen, zodat je angst inboezemd bij de tegenstander. De tijd dat Ajax voor de wedstrijd al met 1-0 voorstond, moet in ere hersteld worden. Uitgaan van eigen kracht en de tegenstander verrassen met flits spel. Dat is wat Alibabba wil zien.
bahbah
 bahbah - vrijdag 15 januari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
wijze woorden van alibabba.....
dus opstellen die Eriksen!!!!!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 15 januari 2010 - 19:56   quote  deeplink  
wel gunstig trouwens:enoh in Afrika(niet gunstig)maar Gabri weer fit(das gunstig....)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 15 januari 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 19:34 schreef alibabba het volgende:

[..]

De angst om te falen slaat ook al op verschillende supporters. Je maakt pas een fout om Eriksen NU niet belangrijk te maken. Wat heb je te verliezen? Niks, want Ajax is al gezien in de titelstrijd. Psv haal je niet meer in, neem dat van mij maar aan. De branie, de bluf moet weer terugkomen, zodat je angst inboezemd bij de tegenstander. De tijd dat Ajax voor de wedstrijd al met 1-0 voorstond, moet in ere hersteld worden. Uitgaan van eigen kracht en de tegenstander verrassen met flits spel. Dat is wat Alibabba wil zien.
Psv halen we niet meer in?En als psv nou van roda verliest omdat ze al een lastige wedstrijd hebben gespeelt tegen Heereveen,is het maar 4 punten als Ajax van Nac wint!Niet de hoop opgeven.Ik heb er nog vertrouwen in,wij kunnen nog kampioen worden.We krijgen zowel psv en Twente nog thuis en hun hebben ook nog genoeg moeilijke uitwedstrijden!
alibabba
 alibabba - vrijdag 15 januari 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 20:10 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Psv halen we niet meer in?En als psv nou van roda verliest omdat ze al een lastige wedstrijd hebben gespeelt tegen Heereveen,is het maar 4 punten als Ajax van Nac wint!Niet de hoop opgeven.Ik heb er nog vertrouwen in,wij kunnen nog kampioen worden.We krijgen zowel psv en Twente nog thuis en hun hebben ook nog genoeg moeilijke uitwedstrijden!
Als Ajax dit seizoen kampioen word, geef ik 6 weken feest en bij jij de 1e die uitgenodigd word. Psv en Twente zullen heus nog punten verspelen, maar dat doet Ajax ook. Uiteraard blijf ik hopen, want HOOP DOET LEVEN. Wel vervelend dat ik, na vanmorgen gescheten te hebben, achterom keek naar een hoop, maar in die hoop zat geen leven meer in...............................................................:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 15 januari 2010 - 20:24   quote  deeplink  
haha wat toepasselijk, zo'n schijtverhaal.
alibabba
 alibabba - vrijdag 15 januari 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 20:24 schreef Johnnyafca het volgende:
haha wat toepasselijk, zo'n schijtverhaal.
Hahahaha.......................................................................................................SHIT happens:)
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 15 januari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Ik weet dat de kans klein is dat Ajax kampioen wordt, maar: verspeelde PSV niet ook verschrikkelijk veel punten in de tweede seizoenshelft recentelijk (11 punten dacht ik)???
alibabba
 alibabba - vrijdag 15 januari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 20:24 schreef Johnnyafca het volgende:
haha wat toepasselijk, zo'n schijtverhaal.
Ik handel uit inSTINCT.................................hahaha. Ik denk dat BAHBAH dat ook doet.............................................. héhé, effe poepe.............:)
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 15 januari 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 16:43 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Juist je hebt hem niet zien spelen,Je zal ook straks met je mond vol tanden kijken als je hem op tv ziet.Hij speelt alsof ie al jaren bij ajax speelt.

En Eriksen is op 16jarige leeftijd gehaalt,en Aissati is een andere speler goed voor de sub ,deze speler kan wel degelijk de nieuwe Laudrup worden totaal andere speler.
Ik ben benieuwd. Weet iemand of hij ook gaat spelen tegen NAC? Heeft Jol daar al iets over gezegd?
loz
 loz - zaterdag 16 januari 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Topspeler!

Mooie elegante speler ala Petterson, simpele techniek maar o zo effectief.

Aisatti gaat het nooit halen is gewoon te licht voor de top.

Net als vroeger, de taleneten op jonge leeftijd laten debuteren en meteen scoren in je 1e wedstrijd...
Dat is de AJAX traditie!

God wat mis ik de Meer
loz
 loz - zaterdag 16 januari 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Buiten het veld zijn we deze jaren wel de bovenliggende partij hehehehe

x
x
x
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 16 januari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 22:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Weet iemand of hij ook gaat spelen tegen NAC? Heeft Jol daar al iets over gezegd?
Ja hij zal hem pas in de 2e helft laten spelen...Aissati zal weer eerst beginnen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 16 januari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 20:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als Ajax dit seizoen kampioen word, geef ik 6 weken feest en bij jij de 1e die uitgenodigd word. Psv en Twente zullen heus nog punten verspelen, maar dat doet Ajax ook. Uiteraard blijf ik hopen, want HOOP DOET LEVEN. Wel vervelend dat ik, na vanmorgen gescheten te hebben, achterom keek naar een hoop, maar in die hoop zat geen leven meer in...............................................................:)
Ja hoop heb ik altijd en wonderen bestaan ook.Gewoon proberen veel te winnen en scoren,zelfs als we gelijk staan met de nummer 1 hebben we het meest gescoort!
jef24
 jef24 - zondag 17 januari 2010 - 04:01   quote  deeplink  
lijkt mij ook een geweldige speler,veel mooie dingen gezien van hem op internet! veel overzicht en een geweldige handelings snelheid! maar ben helaas bang dat we door onze behoefte een beetje te snel van stapel lopen met deze jongen van 17 jaar! kan natuurlijk best dat ik er naast zit, hoop het ook echt met heel mijn hart! maar denk alleen niet dat hij nu het verschil gaat maken de 2e helft van dit seizoen! volgend seizoen gewoon basis speler maken en veel vertrouwen geven!
jef24
 jef24 - zondag 17 januari 2010 - 04:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 04:01 schreef jef24 het volgende:
lijkt mij ook een geweldige speler,veel mooie dingen gezien van hem op internet! veel overzicht en een geweldige handelings snelheid! maar ben helaas bang dat we door onze behoefte een beetje te snel van stapel lopen met deze jongen van 17 jaar! kan natuurlijk best dat ik er naast zit, hoop het ook echt met heel mijn hart! maar denk alleen niet dat hij nu het verschil gaat maken de 2e helft van dit seizoen! volgend seizoen gewoon basis speler maken en veel vertrouwen geven! luis helpt ons naar het kampioenschap!!!!!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 17 januari 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Waren vdv en sneijder ook niet 17 ofzo toen ze debuteerden?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 10:58   quote  deeplink  
na enige research blijkt dat Van der vaart op 17-jarige leeftijd debuteerde en Sneijder op 19-jarige leeftijd.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 17 januari 2010 - 11:05   quote  deeplink  
En kijk waar vdv nu is :P
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 12:07   quote  deeplink  
ja maar daar kan hij geen basisplaats afdwingen..
maar even terug op Eriksen, ik zou hem alleen laten spelen als we voor staan en dan de laatste 10 minuten.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Eriksen start in basis wordt nu verteld op eredivisie live..
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 13:24 schreef Johnnyafca het volgende:
Eriksen start in basis wordt nu verteld op eredivisie live..
Zo moet dat.................................. Ik hou van Jol............. worden 3 punten vanmiddag..........haha:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 13:32   quote  deeplink  
ja en lindgren en kennedy spelen ook..
ik persoonlijk zie op rechts liever Rommedahl
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 13:32 schreef Johnnyafca het volgende:
ja en lindgren en kennedy spelen ook..
ik persoonlijk zie op rechts liever Rommedahl
Is prima wat Jol doet. Ik blijf in Kennedy geloven en blijkbaar doet Jol dat ook. Gabri zal nog niet helemaal fit zijn en dan is de keuze voor Lindgren begrijplijk.:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 13:44   quote  deeplink  
met alle respect hoor, maar wat vind je goed/positief aan het spel of de kwaliteiten van Kennedy?
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 13:44 schreef Johnnyafca het volgende:
met alle respect hoor, maar wat vind je goed/positief aan het spel of de kwaliteiten van Kennedy?
Kennedy heeft vertrouwen nodig en je moet hem prikkelen en op een bepaalde manier moet je hem wakker schudden. Dat is het, hijzelf is niet meer overtuigd van zijn kunnen. Hij heeft mij genoeg overtuigd in de tijd dat hij bij Twente speelde en die Kennedy kan weer dezelfde Kennedy worden. Het is zaak dat je hem in stelling brengt om de voorzet te geven, want hij heeft een fantastische trap in de benen. Het gaat erom dat ie zich lekker voelt, dan zie je de oude Kennedy weer. Of hij nu lekker in zijn vel, moet afgewacht worden, maar Jol laat blijken dat ie er nog in gelooft. Dat stemt mij tot tevredenheid.:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 14:01   quote  deeplink  
Waar ik het mee eens ben, is het feit dat Jol hem een basisplek geeft, Jol heeft een week de tijd gehad om over de huidige van Kennedy te oordelen, en uit zijn oordeel blijkt dat hij zo goed in vorm/fit is dat hij een basisplaats krijgt..
oftewel ik kan nooit oordelen of rommedahl of Kennedy op rechts moet staan aangezien ik simpelweg niet weet wie er in betere vorm is.
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Het is heel moeilijk om Kennedy weer op de rails te krijgen. Er is door vele trainers roofbouw op 'm gepleegd, dan basis....invaller...op de tribune. Die jongen gaat dan aan zichzelf twijfelen en dat is iets waardoor je als voetballer blokkeert. Het geringe vertrouwen van de supporters speelt hem ook parten, want het gevoel dat je niet word gewaardeerd is een vervelende.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 17 januari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 16:43 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Juist je hebt hem niet zien spelen,Je zal ook straks met je mond vol tanden kijken als je hem op tv ziet.Hij speelt alsof ie al jaren bij ajax speelt.

Ik heb de eerste helft gekeken naar Ajax en de tweede naar Twente. Ik stond niet met mijn mond vol tanden, maar kan ook nog niet goed over hem oordelen. Ik zou gezien de selectie van Ajax altijd met Siem de Jong achter de spitsen spelen. Die jongen heeft in tegenstelling tot Aissati scorend vermogen, misschien fysiek niet de sterkste...maar wel een slimme voetballer. Op basis van de eerste helft denk ik dat Jol hem beter thuis in de ArenA had moeten laten debuteren tegen een te pakken ploeg. Dan kan hij er lekker inkomen en dan pas in een lastige uitwedstrijd. NAC uit is altijd lastig, fysiek en qua ervaring een sterke ploeg. Ik weet niet hoe hij het in de tweede helft heeft gedaan, misschien dat hij toen zijn draai had gevonden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen mee naar Nac breda!









0.0099699