BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nac - Ajax. Opstelling?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MUFC
 MUFC - zaterdag 16 januari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Wat is jullie ideale opstelling voor deze wedstrijd uit in Breda. Hou er rekening mee:

Vier Ajacieden staan op scherp
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=10981

Volgens mij is Enoh er ook niet bij,

succes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2010 door MUFC --
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 16 januari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Steek
Gregz Toby Jan Anita
Demy Siem Rasmus
Dennis Luis Urby

Dit wordt de opstelling. Weet het bijna zeker, als je uitgaat van de hesjes op de training.
anti010
 anti010 - zaterdag 16 januari 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Steek
wiel/alderweireld/vertonghen/anita
zeeuw/lindgren/gabri
rommedahl/suarez/emanuelson

dit moet hem worden, in de 2e helft eriksen erin, en oppassen voor de gele kaarten.

Ajax the best, fuck the rest
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2010 - 13:55   quote  deeplink  
ik zie lindgren nog niet starten, heeft ong geen minut gespeeld. ik hoop het ook niet, spelvertrager.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 januari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Aangezien ik twijfels heb over de verdedigende kwaliteiten van Alderweireld, zet ik hem toch in de basiself. Liever zie ik V.D.Wiel op die plek, maar doordat Silva verhuurd is heb je geen andere optie. Ik ben niet overtuigd van Alderweireld, maar misschien kan hij me verrassen. Ik ben geen fan van Stekelenburg en zou in de goal graag Vermeer zien. Kennedy geniet mijn voorkeur boven Rommedahl, maar met Kennedy gaan ze helemaal verkeerd om. Gelooft niet meer in zichzelf en daarom moet ik op dit moment voor Rommedahl kiezen. 4-4-3 systeem is het beste met echte buitenspelers. We hebben nu maar 1 buitenspeler, dus speel je ook met 1 buitenspeler. Emanuelson moet bij balbezit links de diepte in. Met Eriksen starten vanaf het begin. Kom ik met de volgende opstelling;

==================Vermeer==================

V.D.Wiel===Alderweireld==Vertonghen===Anita

=======De Zeeuw=====Donald======Urby=======

=================Eriksen===================

===Rommedahl============Suarez=============

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2010 door alibabba --
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 16 januari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 14:16 schreef alibabba het volgende:
Aangezien ik twijfels heb over de verdedigende kwaliteiten van Alderweireld, zet ik hem toch in de basiself. Liever zie ik V.D.Wiel op die plek, maar doordat Silva verhuurd is heb je geen andere optie. Ik ben niet overtuigd van Alderweireld, maar misschien kan hij me verrassen. Ik ben geen fan van Stekelenburg en zou in de goal graag Vermeer zien. Kennedy geniet mijn voorkeur boven Rommedahl, maar met Kennedy gaan ze helemaal verkeerd om. Gelooft niet meer in zichzelf en daarom moet ik op dit moment voor Rommedahl kiezen. 4-4-3 systeem is het beste met echte buitenspelers. We hebben nu maar 1 buitenspeler, dus speel je ook met 1 buitenspeler. Emanuelson moet bij balbezit links de diepte in. Met Eriksen starten vanaf het begin. Kom ik met de volgende opstelling;

==================Vermeer==================

V.D.Wiel===Alderweireld==Vertonghen===Anita

=======De Zeeuw=====Donald======Urby=======

=================Eriksen===================

===Rommedahl============Suarez=============
Fantasie opstelling?? Vermeer speelt echt niet. Eriksen begint denk ik niet in de basis, al hoop ik het wel. Ik denk toch echt dat Lindgren in de basis start, en Siem ook. Al zou ik het natuurlijk zeker niet erg vinden als Gabri of Donald ook speelt :)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 16 januari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
je moet eriksen nog niet zo snel brengen..
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 14:51 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Fantasie opstelling?? Vermeer speelt echt niet. Eriksen begint denk ik niet in de basis, al hoop ik het wel. Ik denk toch echt dat Lindgren in de basis start, en Siem ook. Al zou ik het natuurlijk zeker niet erg vinden als Gabri of Donald ook speelt :)
Het zou MIJN opstelling zijn op dit moment, daar was het topic ook om begonnen. Mijn basiself wordt niet de basiself van Jol :)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 16 januari 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 14:16 schreef alibabba het volgende:
Aangezien ik twijfels heb over de verdedigende kwaliteiten van Alderweireld, zet ik hem toch in de basiself. Liever zie ik V.D.Wiel op die plek, maar doordat Silva verhuurd is heb je geen andere optie. Ik ben niet overtuigd van Alderweireld, maar misschien kan hij me verrassen. Ik ben geen fan van Stekelenburg en zou in de goal graag Vermeer zien. Kennedy geniet mijn voorkeur boven Rommedahl, maar met Kennedy gaan ze helemaal verkeerd om. Gelooft niet meer in zichzelf en daarom moet ik op dit moment voor Rommedahl kiezen. 4-4-3 systeem is het beste met echte buitenspelers. We hebben nu maar 1 buitenspeler, dus speel je ook met 1 buitenspeler. Emanuelson moet bij balbezit links de diepte in. Met Eriksen starten vanaf het begin. Kom ik met de volgende opstelling;

==================Vermeer==================

V.D.Wiel===Alderweireld==Vertonghen===Anita

=======De Zeeuw=====Donald======Urby=======

=================Eriksen===================

===Rommedahl============Suarez=============
Eriksen zal geen basisplaats krijgen,hij zal hem eerst rustig brengen in de 2e helft.

Maar als Aissati speelt hou ik me hart vast.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zaterdag 16 januari 2010 - 16:49   quote  deeplink  
maarten
urby vertongen alderwiereld anita
de zeeuw donald gabri emanuelson
suarez sulejmani
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 januari 2010 - 16:53   quote  deeplink  
urby rechtsback? en emanuelson linkshalf? Dan kan er ook nog 1 in de spits;)
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 januari 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 16:53 schreef Hummel10 het volgende:
urby rechtsback? en emanuelson linkshalf? Dan kan er ook nog 1 in de spits;)
Met 11 Emanuelson's verliezen we.........................................:)
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 15:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Eriksen zal geen basisplaats krijgen,hij zal hem eerst rustig brengen in de 2e helft.

Maar als Aissati speelt hou ik me hart vast.
je moet niet overdrijven aisatti is nou ik niet zo slecht..
jef24
 jef24 - zondag 17 januari 2010 - 03:49   quote  deeplink  
stekel
v/d wiel jan toby urby
gabri de zeeuw
aissati
rommedahl luis mickey

urby toch links back, verdigend niet geweldig maar dat vind ik anita ook niet. urby zit meer voetbal en opbouw in! 2 controleurs op het middeveld. (gabri niet echt super fit maar toch) aissati ik ook niet altijd geweldig maar hij komt er wel, geloof wel in zijn kwaliteiten! rommedahl is niet echt een basis speler, maar is vaak wel nuttig met zijn snelheid en een goede assist. luis moet gewoon centraal staan. of in een 2 spitsen systeem!
en mickey... zag dat veel van jullie hem niet in de 11 zetten, snap ik heel goed! maar hou krijg je die jongen aan het voetballen? door hem zelf vertrouwen te laten opbouwen door goede dingen te laten zien. conclusie... een opstelling met vraagtekens maar denk toch dat ik als trainer van ons prachtige ajax deze mannen het veld op zou sturen morgen!
denk dat het 0-2 word! 1x luis 1x mickey! vinden jullie van siem? heb toch een beetje mijn twijfels. zou eriksen 2e helft brengen voor ismael. waarom zegelaar niet bij de selectie? jozefzoon die moet ook eens in de selectie!
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

je moet niet overdrijven aisatti is nou ik niet zo slecht..
Juiste constatering. Aissati is een geweldige voetballer, bij minimaal falen van Emanuelson.................. Wisselen voor Aissati. Tijd van geduld is voor Urby voorbij............ NU presteren, anders AUF WIEDERSEHEN.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nac - Ajax. Opstelling?









0.0111560