BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nac - AJAX

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 januari 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Morgen staat de wedstrijd Nac - AJAX op het programma. 43 keer is de wedstrijd in competitieverband gespeeld. Slechts 6 keer wist Nac te winnen, 7 maal werd er gelijkgespeeld, 30 wedstrijden wist Ajax winnend af te sluiten. Het doelsaldo is ook verreweg in het voordeel van Ons Aller Ajax.....89 - 39.

De grootste overwinning werd geboekt in het seizoen 1978'1979. De wedstrijd werd gespeeld op 26 augustus 1978 en het was de 1e wedstrijd van het seizoen. Ajax liet geen spaan heel van het 'arme' Nac, 1-7(0-5 bij rust). Opstelling destijds; Piet Schrijvers, Wim Meutstege, Pim V.Dord, Ruud Krol, Jan Everse, Soren Lerby, Frank Arnesen, Dick Schoenaker, Tscheu La Ling, Ray Clarke en Geert Meijer. Dick Schoenaker werd in de 60e minuut vervangen voor Simon Tahamata. De Engelsman Ray Clarke tekende al in de 1e minuut voor de 0-1, hij zou in dat seizoen (het enigste seizoen van hem voor Ajax) van de 31 wedstrijden die hij speelde 26 goals maken. Frank Arnesen en Soren Lerby waren in die wedstrijd de absolute uitblinkers. Scoreverloop; 1. Ray Clarke 0-1, 30. Arnesen 0-2, 31. Tscheu La ling 0-3, 35. Lerby 0-4, 42. Schoenaker 0-5, 53. Josip Mohorovic 1-5, 54. Arnesen 1-6, 83. Arnesen 1-7.... Schrijvers 'De Beer v.d. Meer' stopte in de 65e minuut een strafschop.

In het seizoen 93'94 werd het 0-5, met 2 treffers van een fantastische voetballer, Jari Litmanen. Pettersson, Rob Alflen en Overmars waren toen de andere doelpuntenmakers. In 03'04 verloor Ajax voor de laatste keer tegen Nac, 4-2. Het was een dramatische wedstrijd voor Ajax, waardoor Ajax destijds de koppositie verspeelde aan Psv. In dat seizoen werd Ajax wel kampioen, dus veel pijn hadden we er achteraf gezien niet van hoeven hebben. De laatste Nac-Ajax in competitieverband was een mooie, 0-3. Treffers door Vermaelen, V.D.Wiel en Suarez.

Mijn voorspelling voor morgen; 1-3. Wat denken mijn mede Ajacieden?
jef24
 jef24 - zondag 17 januari 2010 - 04:06   quote  deeplink  
0-2
0-1 luis 38 min
0-2 mickey 76 min (:p min erbij)
als ik het pecies goed heb ga ik een staatslot kopen!!!
succes gasten!!!!
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Ajax voetbalt als een krant. Geen aanspeelpunt voorin en daar zit het grootste manco. Op wilskracht worden we afgetroefd en dat is een kwalijke zaak. Anita zwak en Ajax als geheel treurig.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 januari 2010 - 15:36   quote  deeplink  
volledig mee eens, een linksback aantrekken is gewoon nodig.
Pietje
 Pietje - zondag 17 januari 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 15:26 schreef alibabba het volgende:
Ajax voetbalt als een krant. Geen aanspeelpunt voorin en daar zit het grootste manco. Op wilskracht worden we afgetroefd en dat is een kwalijke zaak. Anita zwak en Ajax als geheel treurig.
Klopt Alibabba. Dat Ajax opnieuw wordt afgetroefd op wilskracht is niet nieuw. Kijk naar de wedstrijden tegen FC Twente, PSV en FC Utrecht: fysiek sterke tegenstanders en daarmee heeft Ajax altijd grote problemen. Wij missen spelers die ook de beuk erin kunnen gooien; je kunt niet alle wedstrijden in gaan om alleen maar mooi te voetballen. Van NAC Breda is bekend dat zij de mouwen opstropen tegen Ajax, dat had Robert Maaskant al aangekondigd. En nu maar hopen dat de wedstrijd van vandaag goed afloopt, anders is de achterstand op FC Twente echt niet meer te overbruggen...
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Wederom teleurgesteld de Tv uitgezet, wat een voetbal zeg... Elke wedstrijd van Ajax ga ik er vooraf voor zitten, in de hoop op herstel. Telkens weer bekruipt me tijdens de wedstrijd een gevoel van treurnis. Toch weet ik dat het goed komt met Ajax, want AJAX is en blijft uniek. Er zal nog heel veel moeten veranderen, maar eerst moet onder ogen worden gezien dat er het één en ander niet klopt. Ik ga een pintje pakken........... Proost.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 17 januari 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Wauw. Altijd weer 'we moeten winnen' en 'we gaan ervoor' en dan zo verschrikkelijk slecht spelen. Totaal geen inzet bij de meesten. Gelukkig wint Twente ook niet, en hopen dat PSV ook niet wint komende week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2010 door Thomas --
Pietje
 Pietje - zondag 17 januari 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vond Ajax in de tweede helft duidelijk sterker spelen dan in de eerste helft. Dat moet wel gezegd worden. Maar opnieuw is duidelijk, dat het Ajax aan mentaliteit schort. Als je weet dat je per se moet winnen, dan moet je er vanaf de allereerste minuut staan. En dat mis ik toch elke keer weer, helaas. Inderdaad, blij dat FC Twente ook twee punten in Utrecht heeft laten liggen. Maar maak je geen illusies, ik kan me niet voorstellen, dat PSV punten gaat morsen bij Roda JC. De Eindhovenaren zullen wel vanaf de eerste minuut strijden. Je zag het bovendien gisteren (beker) hoe makkelijk zij voetbalden tegen sc Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2010 door Pietje --
MartinTwente
 MartinTwente - zondag 17 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Emanuelson wil een beter contract...laat hem maar eerst fatsoenlijk spelen dan kan hij misschien zijn huidige contract nog uitspelen en anders wegwezen....
jullie gek
 jullie gek - zondag 17 januari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
lekker voor jullie
voetballer55
 voetballer55 - zondag 17 januari 2010 - 18:42   quote  deeplink  
volgens jullie spelers ligt het aan de scheidsrechter.
Pietje
 Pietje - zondag 17 januari 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 18:42 schreef voetballer55 het volgende:
volgens jullie spelers ligt het aan de scheidsrechter.
Dat zei alleen Demi de Zeeuw over slechts één beslissing, het moment waarop hij een in zijn ogen een onterechte gele kaart kreeg. Verder niks. Ach, elke club schreeuwt zo af en toe dat het aan de scheidsrechter ligt. Misschien kan jij je de wedstrijd Ajax-Feyenoord herinneren ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2010 door Pietje --
voetballer55
 voetballer55 - zondag 17 januari 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 19:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zei alleen Demi de Zeeuw over slechts één beslissing, het moment waarop hij een in zijn ogen een onterechte gele kaart kreeg. Verder niks. Ach, elke club schreeuwt zo af en toe dat het aan de scheidsrechter ligt. Misschien kan jij je de wedstrijd Ajax-Feyenoord herinneren ;-))
citaat: de zeeuw hij floot alles in het voordeel van Leonardo. Dus niet een beslissing. Ik herinner mij de wedstrijd Ajax en Feyenoord ook zelfde scheidsrechter. Vertel me welke speler toen klaagde over alle beslissingen van de scheidsrechter. Volgens mij alleen babovic over zijn rode kaart. Niet over andere discutabele beslissingen.
Pietje
 Pietje - zondag 17 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 19:05 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

citaat: de zeeuw hij floot alles in het voordeel van Leonardo. Dus niet een beslissing. Ik herinner mij de wedstrijd Ajax en Feyenoord ook zelfde scheidsrechter. Vertel me welke speler toen klaagde over alle beslissingen van de scheidsrechter. Volgens mij alleen babovic over zijn rode kaart. Niet over andere discutabele beslissingen.
Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ik las het in de krant, op teletekst, etc. En natuurlijk op het Feyenoord-forum. Spelers en supporters hadden het over het slechte optreden van Blom. Ach, bij welke club dan ook: als een ploeg niet gewonnen heeft ligt het al gauw aan de scheidsrechter en wanneer een club een aantal wedstrijden niet goed speelt ligt het aan de trainer... Spelers leggen niet gauw de schuld bij henzelf.
bahbah
 bahbah - zondag 17 januari 2010 - 19:51   quote  deeplink  
het lag echt niet aan Blom vandaag...ajax dwong eigenlijk niks af,speelde echt erg matig,zonder overtuiging.....het elftal heeft geen body,geen killers....mentaal erg kwetsbaar,wel vertrouwen maar dat komt niet ten goede van de teamgeest.....
jammer dat eriksen zo moet debuteren,maar ik zou hem de volgende wedstrijd gewoon weer laten starten in de arena.....dan zal ie meer laten zien,dat weet ik zeker.....
jol zal moeten bouwen,paar spelers weg moeten doen,en goed moeten aankopen(op mentaal vlak en body)dan paar technisch iets minder vaardig......
dit seizoen gewoon uitzingen,zit niks anders op voor nu,dat moeten we accepteren....
bahbah
 bahbah - zondag 17 januari 2010 - 19:56   quote  deeplink  
linksback moeten we zeker hebben....en een beer van een middenvelder.....en een beer van centrale verdediger....en als suarez weg is een beer van een spits....
tja eigenlijk een hele nieuwe as...........en dan heb je een probleem hoor,geloof me.....
voetballer55
 voetballer55 - zondag 17 januari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 19:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ik las het in de krant, op teletekst, etc. En natuurlijk op het Feyenoord-forum. Spelers en supporters hadden het over het slechte optreden van Blom. Ach, bij welke club dan ook: als een ploeg niet gewonnen heeft ligt het al gauw aan de scheidsrechter en wanneer een club een aantal wedstrijden niet goed speelt ligt het aan de trainer... Spelers leggen niet gauw de schuld bij henzelf.
daar kan ik alleen maar mee eens zijn
bahbah
 bahbah - zondag 17 januari 2010 - 20:29   quote  deeplink  
ik ook.
Enigma
 Enigma - zondag 17 januari 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Jammer maar helaas. Zodra het moet en de winnarsmentaliteit een verreiste is geeft ongeveer 7 van de 11 bij ons niet thuis.

Dit seizoen kunnen we weer als verloren beschouwen. Oplossing is echt niet zo moeilijk hoor; vraag Johan om de boel één keer echt op poten te zetten, geef hem carte blanche ook om het bestuur aan te vullen of zelfs te reorganiseren. Plus twee echte killers a la Blind (Danny) in de verdediging en binnen de kortste keren staat er weer een winnend team.

Wat er nu gebeurt is al zo vaak voorspeld; hoef je echt geen voetbalkenner voor te zijn. We missen simpelweg teveel kwaliteit.

De titel gaat dit jaar helaas, maar wel terecht, naar PSV. Tweede worden zal heel moelijk blijken ben ik bang.

Om even een El Slavador uitspraak erbij te halen: Ik maak geen fouten, want voor ik hem maak, maak ik hem niet. Is misschien iets voor Coronel en co.?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 januari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Had niet verwacht dat het 1-1 zou worden, wel dat het moeilijk werd maar winst ajax.
Zoals ik al eerder zei geen aankopen geen kampioen blijkt vandaag alweer helaas.
Flink puinruimen en volgend seizoen maar weer hopen.
yngwie
 yngwie - zondag 17 januari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
De verwachtingen voor de wedstrijd zijn altijd torenhoog. En als achteraf het resultaat tegenvalt is heel het supportersland in rep en roer. Terwijl in diverse topics werd gezegd dat we Jol de tijd moet gunnen om een goed team te kunnen opbouwen. Trouwens zo slecht was het allemaal niet en we hadden ook zomaar kunnen winnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 januari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
ajax het dit echt moeten winnen ze hadden veel kansen, dat is dan weer het verschil met ons wij lijden alleen puntenverlies als we het ook echt verdienen om dat te lijden (door een slechte wedstrijd te spelen)
Yordee1
 Yordee1 - zondag 17 januari 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Wij ook. Als we redelijk tot goed spelen winnen we ook meteen ruim.
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:
Had niet verwacht dat het 1-1 zou worden, wel dat het moeilijk werd maar winst ajax.
Zoals ik al eerder zei geen aankopen geen kampioen blijkt vandaag alweer helaas.
Flink puinruimen en volgend seizoen maar weer hopen.
Haal maar weer spelers naar Amsterdam, doe maar. Koop Dzsudzsák van Psv, nu uitermate sterk, maar eenmaal in het Ajax-shirt geen schim meer van wat ie kan. Wanneer word het nou eens duidelijk dat er een verkeerde wind waait in heel de club. Neem nu V.D.Wiel, de man boekt nul komma nul progressie. Hij handelt als een kleuter en heeft er totaal geen plezier in. Dat plezier, toch het allerbelangrijkste, mis je in alles wat Ajax bezit. Simpelweg omdat men de verkeerde weg bewandeld, niets meer en niets minder. We praten nu alweer over puinruimen, maar hadden we dat niet al gedaan? Weer geen mooi spel, weer geen titel, gezeur over mentale en psychische onderbouwing............... PLEZIER, DAAR GAAT HET OM. Plezier kweek je als alles klopt, het werkt in een bedrijf zo en dus ook bij een voetbalclub. Hoe simpel kan het zijn, maar bij Ajax word alles moeilijk gemaakt. Een V.D.Boog die leutert over van alles en nog wat, maar kant nog wal raakt. De man zal de kritiek van Cruijff wegwuiven, omdat meneer zichzelf te belangrijk vind. Misselijk word ik van zo'n gasten, want juist deze personen helpen Ajax NAAR DE KLOTE.
Enigma
 Enigma - zondag 17 januari 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 21:14 schreef patrickpsv15 het volgende:
ajax het dit echt moeten winnen ze hadden veel kansen, dat is dan weer het verschil met ons wij lijden alleen puntenverlies als we het ook echt verdienen om dat te lijden (door een slechte wedstrijd te spelen)
Doet pijn om toe te geven, maar je hebt helaas gelijk in dit geval. Laten we het zo stellen: Als PSV dit jaar niet met gemak kampioen wordt hebben ze het wel heel erg slecht gedaan. Hopen dat we volgend jaar een spannende competitie zullen krijgen met dan ons aller Ajax als kampioen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd, verdorie!
yngwie
 yngwie - zondag 17 januari 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Plezier kweek je door te winnen, heel veel te winnen. Winst en verlies ligt soms heel dicht bij elkaar. Vanmiddag ook weer gezien. En Ajax is toch niet v.d Boog of andersom. Er zit juist heel veel toekomst in dit Ajax. Maar ja, dat geduld he. sommige kunnen dat blijkbaar niet opbrengen.
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 21:36 schreef yngwie het volgende:
Plezier kweek je door te winnen, heel veel te winnen. Winst en verlies ligt soms heel dicht bij elkaar. Vanmiddag ook weer gezien. En Ajax is toch niet v.d Boog of andersom. Er zit juist heel veel toekomst in dit Ajax. Maar ja, dat geduld he. sommige kunnen dat blijkbaar niet opbrengen.
Vanmiddag heb ik een ZWAK Nac gezien, waarin een GEZOND Ajax moeiteloos had gewonnen. Je zegt dat je plezier kweekt door te winnen, maar het is precies andersom. Je wint doordat de club van alle kanten plezier uitstraalt. Dat is een wereld van verschil. Een mooie toekomst heeft Ajax wel degelijk, maar die word simpelweg verprutst, door meneertjes als V.D.Boog. Geduld hebben is een schone zaak, maar als je weet dat er een verkeerde wint waait door de club zullen we nog lang moeten wachten op een fantastisch AJAX.
yngwie
 yngwie - zondag 17 januari 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 21:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vanmiddag heb ik een ZWAK Nac gezien, waarin een GEZOND Ajax moeiteloos had gewonnen. Je zegt dat je plezier kweekt door te winnen, maar het is precies andersom. Je wint doordat de club van alle kanten plezier uitstraalt. Dat is een wereld van verschil. Een mooie toekomst heeft Ajax wel degelijk, maar die word simpelweg verprutst, door meneertjes als V.D.Boog. Geduld hebben is een schone zaak, maar als je weet dat er een verkeerde wint waait door de club zullen we nog lang moeten wachten op een fantastisch AJAX.
Heel erg gemakkelijk om hem als de boosdoener te zien. Maar iemand moet altijd als de kop van Jut fungeren. Nog iets anders. We lopen allemaal weg met Suarez, maar in heel veel wedstrijden waar het er om doet mist hij dotten van kansen. Ik hoor hier nooit iemand over. Nee we hebben het dan over een bv. een v. d Wiel. Niets dan lof voor Suarez, maar als hij die kansen maakt, dan voorkom je toch een hoop problemen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 januari 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 21:31 schreef Enigma het volgende:

[..]

Doet pijn om toe te geven, maar je hebt helaas gelijk in dit geval. Laten we het zo stellen: Als PSV dit jaar niet met gemak kampioen wordt hebben ze het wel heel erg slecht gedaan. Hopen dat we volgend jaar een spannende competitie zullen krijgen met dan ons aller Ajax als kampioen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd, verdorie!
hoezo heeft psv het dan slecht gedaan? twente kan het toch nog heel goed gaan doen? en trouwens waarom is het voor jullie al voorbij? ik had op een chinese site gezien dat roda psv 1 - 1 wordt.
gunmaster
 gunmaster - zondag 17 januari 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 22:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hoezo heeft psv het dan slecht gedaan? twente kan het toch nog heel goed gaan doen? en trouwens waarom is het voor jullie al voorbij? ik had op een chinese site gezien dat roda psv 1 - 1 wordt.
bron?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 januari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 22:33 schreef gunmaster het volgende:

[..]

bron?
http://74.125.77.132/search?q=cache:HaZvm3Al79sJ:www.05026.com/+http://www.05026.com/&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
gunmaster
 gunmaster - zondag 17 januari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
haha, denk maar niet dat ik daar intrap.
De laatste wedstrijd van die site is van 17 november.
Dus praat in het vervolg geen onzin meer(zoals je vaker doet).
alibabba
 alibabba - zondag 17 januari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 22:00 schreef yngwie het volgende:

[..]

Heel erg gemakkelijk om hem als de boosdoener te zien. Maar iemand moet altijd als de kop van Jut fungeren. Nog iets anders. We lopen allemaal weg met Suarez, maar in heel veel wedstrijden waar het er om doet mist hij dotten van kansen. Ik hoor hier nooit iemand over. Nee we hebben het dan over een bv. een v. d Wiel. Niets dan lof voor Suarez, maar als hij die kansen maakt, dan voorkom je toch een hoop problemen.
Het is niet makkelijk om V.D Boog tot de kop van Jut te laten fungeren. Velen hebben een blind vertrouwen in die man, maar ik niet. Ik geef al een hele tijd aan dat ik twijfels heb over V.D.Boog en blijf dat herhalen. Ik kan het achteraf gezien mis hebben, maar ik durf tenminste vantevoren een oordeel te geven over deze man. Achteraf gezien is het inderdaad makkelijk. Om de Zwarte Piet toe te schuiven aan Suarez is al helemaal fout, want zonder hem hadden we er nu nog veel slechter voorgestaan. Suarez blijft een aparte speler, die niet te pijlen is, waardoor hij voor elke tegenstander een kwelling is.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 januari 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 22:40 schreef gunmaster het volgende:

[..]

haha, denk maar niet dat ik daar intrap.
De laatste wedstrijd van die site is van 17 november.
Dus praat in het vervolg geen onzin meer(zoals je vaker doet).
hahaha nee hoor, zoek dan maar eens goed door;)
het zal dinsdag wel blijken dat het 1 - 1 gaat worden:)
yngwie
 yngwie - zondag 17 januari 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2010 - 22:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is niet makkelijk om V.D Boog tot de kop van Jut te laten fungeren. Velen hebben een blind vertrouwen in die man, maar ik niet. Ik geef al een hele tijd aan dat ik twijfels heb over V.D.Boog en blijf dat herhalen. Ik kan het achteraf gezien mis hebben, maar ik durf tenminste vantevoren een oordeel te geven over deze man. Achteraf gezien is het inderdaad makkelijk. Om de Zwarte Piet toe te schuiven aan Suarez is al helemaal fout, want zonder hem hadden we er nu nog veel slechter voorgestaan. Suarez blijft een aparte speler, die niet te pijlen is, waardoor hij voor elke tegenstander een kwelling is.
Een blind vertrouwen gaat me te ver, maar om hem nu als de boosdoender aan te wijzen gaat me ver. En ik schuif Suarez niet de Zwarte Piet toe. Alleen sommige spelers kunnen niks fout doen. En andere doen niets goed. Maar ik heb een geweldige bewondering voor Suarez. Alleen in sommige wedstrijden waar het er om doet bv twente, utrecht, en nu nac kan hij de wedstrijd niet naar zijn hand zetten. Komt ook omdat hij veel te groot is gemaakt door iedereen.
Aaaaaight
 Aaaaaight - maandag 18 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
weet niet hoe jullie erover denken maar ik heb me echt kapot geirriteerd aan suljemani, jezus wat was die gozer slecht!!! en eriksen viel me reuze mee alleen fisiek is hij er nog niet klaar voor that's all...
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 januari 2010 - 15:13   quote  deeplink  
waarom speelde Gabri niet?..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door Johnnyafca --
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Alibabba belagelijk... egt hou jij alsjeblieft je mond over van der wiel.. Hij deed het erg goed.. Die goal van nac was belagelijk verdedigd door centrum verdedigers maar meer daar de verdedigende middevelders.. ze lopen naar voren en zien datde speler gaat schieten en denken dan nou ik stop maar met lopen.. Nee van der wiel heeft het uitstekend gedaan.. Waar inderdaad hetr probleem is dat we TE VEEL kansen nodig hebben om er 1 te scoren.. pantelic verandert dat niet en cvitanisch heeft er ook eerst 3 a 4 nodig.. Er moet gewoon een sterkere speler komen.. of lange die zorgt datde bal in de aanval blijft of ineens kan scoren.. Want dit seizoen was tegen nac dacht ik de 1ste kopbal van dit seizoen..
bully
 bully - maandag 18 januari 2010 - 16:54   quote  deeplink  
een bestuur de schuld geven terwijl die nog steeds puinruimt van de andere besturen vind ik niet echt eerlijk.
enige fout die ze hebben gemaakt is om weer jaar weg tegooien door met van basten de zoveelste trainer aantestellen die geen ervaring had.
maar denk dat ze nu op de goede weg zijn met de langetermijn visie van jol.
ook ik had gehoopt dit jaar die derde ster erbij tezien.
maar je kan van jol niet verwachten dat hij kan toveren.
er zijn de laatste jaren zoveel spelers gehaald die niet bij ajax passen.
maar jol moet het nu daar wel mee doen.
want door die miskleunen van vorige trainers is er nu teweinig ruimte om die spelers tevervangen.
met de zeeuw heefd hij toch al een goed begin gemaakt.
en ook pantelic doet het niet slecht en die was nog transfer vrij ook.
atouba hij de pecht dat die geblesseerd is maar het zegt niks dat je die al moet afschrijven omdat hij in de voorbereiding niet zo goed speelde.
dat jol eriksen nu al brengt vind ik goede zaak.
jonge spelers even laten ruiken aan het echte werk.
en zo komen er waarschijnlijk nog veel meer spelers aan die in de toekomst zeer belangrijk kunnen worden.
en dat spelers als anita urby enz nog veel telicht zijn kan ik me in vinden maar het is momenteel wel hetgeen we het mee moeten doen.
dus ik zou zeggen heb even geduld en laat jol verder bouwen aan een team waar we al zoveel jaren op wachten.
alibabba
 alibabba - maandag 18 januari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 16:29 schreef freakie het volgende:
Alibabba belagelijk... egt hou jij alsjeblieft je mond over van der wiel.. Hij deed het erg goed.. Die goal van nac was belagelijk verdedigd door centrum verdedigers maar meer daar de verdedigende middevelders.. ze lopen naar voren en zien datde speler gaat schieten en denken dan nou ik stop maar met lopen.. Nee van der wiel heeft het uitstekend gedaan.. Waar inderdaad hetr probleem is dat we TE VEEL kansen nodig hebben om er 1 te scoren.. pantelic verandert dat niet en cvitanisch heeft er ook eerst 3 a 4 nodig.. Er moet gewoon een sterkere speler komen.. of lange die zorgt datde bal in de aanval blijft of ineens kan scoren.. Want dit seizoen was tegen nac dacht ik de 1ste kopbal van dit seizoen..
Hallo, Freakie. V.D.Wiel staat helemaal stil in zijn ontwikkeling. Als je de V.D.Wiel ziet van nu en pakweg 3 maanden geleden, mag je constateren dat er een enorm verval zit in zijn spel. Hij doet maar wat en straalt uit of ie er totaal geen zin in heeft. Het is geen kerel meer, maar een klein kind. V.D.Wiel doet niet alles om het maximale uit zijn vermogen te halen en dat vind ik triest. De man moet een over-mijn-lijk-mentaliteit krijgen en moet een inspiratie zijn voor de andere. Het is een slap mannetje aan het worden, die het Oranje-shirt aan het verliezen is. Gisteren zat V.Marwijk op de tribune bij Utrecht-Twente en heeft een Ronnie Stam aan het werk gezien die V.D.Wiel allang voorbijgestreefd is. V.D.Wiel moet elke dag het krachthonk in en laten zien dat ie er alles voor doet om te slagen als profvoetballer. Wanneer hij dat doet en dus lichamelijk op kracht is, wil ik de man in het centrum zien. Ik weet dat hij het in zich heeft om daar te excelleren, maar zoals ie nu bezig is gaat het 'm nooit lukken. Nu is het slappe hap en dat is iets wat ik niet snap.:)
bully
 bully - maandag 18 januari 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 17:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hallo, Freakie. V.D.Wiel staat helemaal stil in zijn ontwikkeling. Als je de V.D.Wiel ziet van nu en pakweg 3 maanden geleden, mag je constateren dat er een enorm verval zit in zijn spel. Hij doet maar wat en straalt uit of ie er totaal geen zin in heeft. Het is geen kerel meer, maar een klein kind. V.D.Wiel doet niet alles om het maximale uit zijn vermogen te halen en dat vind ik triest. De man moet een over-mijn-lijk-mentaliteit krijgen en moet een inspiratie zijn voor de andere. Het is een slap mannetje aan het worden, die het Oranje-shirt aan het verliezen is. Gisteren zat V.Marwijk op de tribune bij Utrecht-Twente en heeft een Ronnie Stam aan het werk gezien die V.D.Wiel allang voorbijgestreefd is. V.D.Wiel moet elke dag het krachthonk in en laten zien dat ie er alles voor doet om te slagen als profvoetballer. Wanneer hij dat doet en dus lichamelijk op kracht is, wil ik de man in het centrum zien. Ik weet dat hij het in zich heeft om daar te excelleren, maar zoals ie nu bezig is gaat het 'm nooit lukken. Nu is het slappe hap en dat is iets wat ik niet snap.:)
je heb het over een speler van 22 jaar.
er zijn weinig spelers op die leeftijd die dan al constant zijn.
dus een verval is niet vreemd.
maar van der wiel heeft zeker potentie een goede voetballer teworden.
kan me herinneren dat heitinga op die leeftijd ook werd afgeschreven.
iedereen gelijk afschrijven bij mindere periode lijkt mij niet echt slim.
dan zou ik eerder een kennedy afschrijven waar je in andere topic zo veel vetrouwen in heb.
die is al op een leeftijd waar hij er al zou moeten staan.
en geloof ook niet dat je weet wat een speler als van der wiel in krachthonk doet.
en met spelers vergelijken die bij andere club speeld waar het toevallig wel even goed gaat vind ik zeer kortzichtig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door bully --
alibabba
 alibabba - maandag 18 januari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Misschien ben ik inderdaad te snel in mijn oordeel over V.D.Wiel. Ik ben alleen enorm teleurgesteld in hetgeen wat hij en het hele Ajax gisteren liet zien. Ik weet dat V.D.Wiel veel en veel beter kan en daardoor val ik hem in het bijzonder aan. Ik wacht zijn ontwikkeling af en ik hoop dat V.D.Wiel in de toekomst laat zien waartoe hij in staat is.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Alibabba daar hebben we t hier op t forum al vaker over gehad het geen wat van der wiel heeft is niet zijn lengte.. en dat heeft ajax nodig in de verdediging.. Hij heeft snelheid en een goede dribbel en zijn kracht is daar uiterst goed bij te gebruiken.. Hij moet(zie nederlands elftal naar voren komen.. daar zit zijn sterkste punt.. dat maakt van der wiel zo goed.. Dan die goals die we tegen kregen had niks en ook helemaal niks met snelheid te maken.. Dat was gewoon toekijken van ajax kant.. toekijken hoe stekelenburg 2 keer de bal red.. en dan er met een rollertje invliegt.. Over anita ben ik het eens alleen die is ook erg jong en hij moet ook groeien.. Zie ook liever atouba in vorm komen en die voor anita maar hij is wel fel en snel..
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 17:58 schreef alibabba het volgende:
Misschien ben ik inderdaad te snel in mijn oordeel over V.D.Wiel. Ik ben alleen enorm teleurgesteld in hetgeen wat hij en het hele Ajax gisteren liet zien. Ik weet dat V.D.Wiel veel en veel beter kan en daardoor val ik hem in het bijzonder aan. Ik wacht zijn ontwikkeling af en ik hoop dat V.D.Wiel in de toekomst laat zien waartoe hij in staat is.
als je dan spelers aanvalt over de wedstrijd van gister, val dan suarez maar aan, gister uitermate slecht, en datzelfde geld eigenlijk voor de laatste wedstrijden voor de winterstop.

Alderweireld was gister trouwens wel uitermate sterk kon weinig aan de tegengoal doen en gaf verder ook niks weg.

Ik snap je trouwens uberhaubt niet helemaal, buiten de tegengoal en 1 goede kans is nac niet echt gevaarlijk geweest en heeft de verdediging het dus gewoon goed gedaan, Anita was inderdaad gewoon heel slecht en we hebben geluk dat leonardo er niks mee deed, vertongen was verdedigend gewoon goed alleen opbouwend erg slecht, Alderweireld dus gewoon goed en v/d Wiel werd in de wedstrijd maar 1 x gepasseerd, Stekelenburg speelde zowaar een redelijke pot, alleen bij die goal ziet hij erniet erg goed uit, JA HIJ PAKT DIE BAL 2 KEER, maar hij mag die bal niet weer terugleggen voor de eigen goal.

middenveld verloor gister alles op kracht en hierdoor konden we aanvallend geen vuist maken met een heel slechte Suarez Kennedy ema en later sulejmani.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 18 januari 2010 - 20:13   quote  deeplink  
helaas ajax had ie wedstrijd gewoon kunnen winnen helaas.nac was nergens in de 2e helft ongeloofelijk.

Eerst met Sparta en Roda en nou weer met Nac,had je makkelijk kunnen winnen dan hadden we nou 6punten meer gehad!!!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 18 januari 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Ik geef het hoop nog niet op,nog niks is er verloren!
alibabba
 alibabba - maandag 18 januari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

als je dan spelers aanvalt over de wedstrijd van gister, val dan suarez maar aan, gister uitermate slecht, en datzelfde geld eigenlijk voor de laatste wedstrijden voor de winterstop.

Alderweireld was gister trouwens wel uitermate sterk kon weinig aan de tegengoal doen en gaf verder ook niks weg.

Ik snap je trouwens uberhaubt niet helemaal, buiten de tegengoal en 1 goede kans is nac niet echt gevaarlijk geweest en heeft de verdediging het dus gewoon goed gedaan, Anita was inderdaad gewoon heel slecht en we hebben geluk dat leonardo er niks mee deed, vertongen was verdedigend gewoon goed alleen opbouwend erg slecht, Alderweireld dus gewoon goed en v/d Wiel werd in de wedstrijd maar 1 x gepasseerd, Stekelenburg speelde zowaar een redelijke pot, alleen bij die goal ziet hij erniet erg goed uit, JA HIJ PAKT DIE BAL 2 KEER, maar hij mag die bal niet weer terugleggen voor de eigen goal.

middenveld verloor gister alles op kracht en hierdoor konden we aanvallend geen vuist maken met een heel slechte Suarez Kennedy ema en later sulejmani.
Ik heb begrip voor je standpunt, maar we moeten Suarez koesteren. Het klopt dat ie niet zijn normale niveau haalt, maar dat komt omdat Ajax als geheel faalt. Suarez zou de slagroom op de taart moeten zijn, alleen de taart ontbreekt. Bij die kans van Suarez in de 2e helft heb ik niemand gehoord dat hij i.p.v. zelf te schieten die bal naar rechts moet schuiven, want daar kwam Kennedy aanlopen. Het elftal staat onder druk en dan is de rust ver te zoeken. Heel veel spelers spelen ver onder hun niveau en dat doet pijn.
bully
 bully - maandag 18 januari 2010 - 21:53   quote  deeplink  
ook een speler die het verschil kan maken mag kritiek krijgen vind ik.
we moeten ons er toch op voorbereiden dat hij van de zomer weg is.
dus zowiezo moet dit elftal ook zonder hem kunnen scoren.
persoonlijk vond ik het met pantelic beter gaan je zag steeds meer spelers in scoringsposities komen en ook vaker scoren.
vind suares ook geen echte centrumspits.
maar bij de kans van suares denk ik dat weinig spitsen die bal hadden afgespeeld.
hij stond er goed genoeg voor om die zelf ook te scoren.
dat hij dat niet deed zegt genoeg over de vorm waar hij momenteel in verkeerd.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 20:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor je standpunt, maar we moeten Suarez koesteren. Het klopt dat ie niet zijn normale niveau haalt, maar dat komt omdat Ajax als geheel faalt. Suarez zou de slagroom op de taart moeten zijn, alleen de taart ontbreekt. Bij die kans van Suarez in de 2e helft heb ik niemand gehoord dat hij i.p.v. zelf te schieten die bal naar rechts moet schuiven, want daar kwam Kennedy aanlopen. Het elftal staat onder druk en dan is de rust ver te zoeken. Heel veel spelers spelen ver onder hun niveau en dat doet pijn.
ik snap niet helemaal waar jij die druk vandaan haalt, er heerst bij ajax volkomen rust, er is van tevoren geroepen geen kampioen te gaan woorden, er is geen tot weinig kritiek op spelers , jij creeert hier de druk. En kennedy was nog te ver weg om die bal af te leggen. En Suarez is de aanvoerder en degene die de goals moet maken, als hij daar volkomen in faalt dan moet dat gezegd woorden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nac - AJAX









0.0105841