BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wilt uruguayaans talent kopen!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 18 januari 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Ajax is in gesprek met de Uruguayaanse club Nacional over de mogelijke aankoop van Nicolas Lodeiro. Volgens het Algemeen Dagblad wordt er tussen de clubs ook gesproken over een mogelijk samenwerkingsverband.

Lodeiro is een middenvelder die zowel achter de spitsen kan spelen als aan de linkerkant. Hij stond eerder dit seizoen in de belangstelling van AZ en is een goede bekende van Luis Suarez. Volgens verschillende media zouden de Amsterdammers al in onderhandeling zijn met Nacional over de komst van Lodiero. Ajax wil nog niet reageren.
Ajax gaat de laatste tijd meer buitenlandse samenwerkingen aan om zo meer toptalenten tussen de 15 en de 20 naar Amsterdam te halen.

Hieronder de link van de video:

http://www.at5.nl/artikelen/30657/ajax-wil-uruguayaans-talent-kopen
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 18 januari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
De geruchten over een transfer van Nicolas Lodeiro naar Ajax worden steeds concreter. El Pais meldt dat er afgelopen zaterdag gesprekken hebben plaatsgevonden tussen de club van de spelbepaler en Ajax.

Nacional en Ajax zouden vandaag verder gaan praten. Het gaat om een transfersom van ongeveer 6,5 miljoen euro voor de middenvelder. Waar Ajax het geld vandaan haalt staat er niet.

Ajax en Nacional spreken ook over een potentieel partnerschap. Naast Ajax heeft AZ belangstelling voor Lodeiro.

Liverpool,Valencia,Manchester united hebben ook intresse hij wordt vergeleken met Messi!
bambino
 bambino - maandag 18 januari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
je moet hem proberen binnen te halen heb beelden gezen die kerel kan echt goed voetballen een echte nummer 10
joey
 joey - maandag 18 januari 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Kijk filmpjes laten natuurlijk altijd alleen het beste zien.. Maar dit is me toch een talentje! HALEN!.. Denk overigens dat een samenwerkingsverband mooi zou zijn..!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 19 januari 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Suárez onthult: 'Lodeiro wil naar Ajax'

Volgens Luis Suárez maakt Ajax een goede kans op de komst van Nicolás Lodeiro. De aanvallende middenvelder van Nacional uit Uruguay wordt door tal van clubs in Europa begeerd, maar AZ en Ajax zouden volgens diverse media het meest concreet zijn. Volgens Suárez gaat de voorkeur van zijn twintigjarige landgenoot uit naar Ajax. "Lodeiro wil naar mij in Amsterdam komen."

"Ik heb met Lodeiro samengespeeld in de jeugd van Nacional", vertelt Suárez aan AT5. "Hij is een goede speler. Ik denk dat hij ons kan helpen. Hij is een echte nummer tien en kan veel assists geven aan onze spitsen. Loidero wil naar mij in Amsterdam komen. Ik denk niet dat AZ een kans heeft." AZ heeft volgens media in Uruguay als enige een bod van vijf miljoen euro uitgebracht.

Lodeiro is een van de grootste talenten van Uruguay Hij maakte op achttienjarige leeftijd zijn debuut bij Nacional, en speelde sindsdien 43 duels. Daarin kwam hij negen keer tot scoren. Zijn debuut in het nationale elftal heeft hij inmiddels ook achter de rug. Lodeiro debuteerde op 14 november 2009 tegen Costa Rica in de basis en was vier dagen later in de return eveneens van de partij.
(tekst: Voetbalzone)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 19 januari 2010 - 12:31   quote  deeplink  
'Transfer Lodeiro kwestie van uren'

'De transfer Lodeiro is een kwestie van uren', aldus een presentratrice (niet de minste) op de Uruguayaanse TV.

Een snelle opsomming van het filmpje:

- De transfer is een kwestie van uren
- De onderhandelingen zijn nog aan de gang
- Saúl (TD Nacional) zegt vanuit Nederland dat de onderhandelingen 'vergevorderd' zijn
- Het is zeer waarschijnlijk dat Lodeiro in de komende weken al naar Nederland vertrekt en dus niet mee doet in de Campeonato Uruguayo en de Copa Libertadores
- Lodeiro vertrekt naar Ajax mede dankzij Luis Suárez en wordt gehaald voor de basis

In het restant van het filmpje praat Nico over het oefenpotje gisteren tegen aartsrivaal Peñarol (0-0, 6-5 winst na penalty's). De reporter vraagt hem op het einde: 'Weet je dat de president en afgevaardigde afgereisd zijn voor jouw toekomstige transfer?' waarop Lodeiro antwoordt: 'Ik heb iets gehoord ja, het is altijd goed als er over je gesproken wordt, maar ik blijf rustig.'
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 januari 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Zoals het naar uitziet gaat hij naar AZ.
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 19 januari 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Volgens de media gaat hij naar AZ. Waar AZ het geld vandaan haalt???? geen idee???
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 januari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Gaan we nu weer een speler voor zoveel geld kopen en dan toezien hoe ook hij in de slangenkuil die Ajax heet verpietert. Niet doen, want ook Lodeiro zal falen. Leren we dan niet van eerdere fouten? Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen, maar bij Ajax loopt een heel weiland vol met ezels. Als we dan toch op een goeie manier de centen kwijt willen, laat dan die elf prutsers van zondag, deze maand de helft van wat ze verdienen aan de slachtoffers van Haiti geven. Dat zou een stap in de goeie richting zijn, want die voetballers beseffen niet hoe goed ze het hebben. Er zo met de pet naar gooien is hopeloos en niet te accepteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door alibabba --
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 14:25 schreef duidelijkheid het volgende:
Volgens de media gaat hij naar AZ. Waar AZ het geld vandaan haalt???? geen idee???
ik kan me voorstellen dat er mensen die geld zijn verloren door de dsb het hier niet helemala mee eens zijn, hoe het dan oo k geregeld moge zijn.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 22:32   quote  deeplink  
let op dadelijk gaat psv er ineens vandoor met lodeiro
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 21:01 schreef alibabba het volgende:
Gaan we nu weer een speler voor zoveel geld kopen en dan toezien hoe ook hij in de slangenkuil die Ajax heet verpietert. Niet doen, want ook Lodeiro zal falen. Leren we dan niet van eerdere fouten? Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen, maar bij Ajax loopt een heel weiland vol met ezels. Als we dan toch op een goeie manier de centen kwijt willen, laat dan die elf prutsers van zondag, deze maand de helft van wat ze verdienen aan de slachtoffers van Haiti geven. Dat zou een stap in de goeie richting zijn, want die voetballers beseffen niet hoe goed ze het hebben. Er zo met de pet naar gooien is hopeloos en niet te accepteren.
of hij zal falen dat weet niemand.
en of hij nou zo goed is weet ik ook niet.
met die filmpjes op youtube kunnen ze elke speler goed laten lijken.
kan me nog herinneren hoe goed scitanich op zo,n filmpje was.
toen hij kwam bleek hij toch niet het type wat we zochten.
persoonlijk denk ik dat we met aisatti [naar mijn mening iets telicht] en erikson al twee spelers voor die positie.
voor de onwikkeling van erikson denk ook niet goed.
en geloof ook niet dat ajax zoveel geld zal uitgeven.
en az zeker niet want die weten geeneens wie nu de baas is daar.
curator moet daar nog uitsluitsel van geven.
dus ik weet eigenlijk niet wat ik met deze berichtgeving aanmoet.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
lodeiro naar ajax!!! het is rond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door AFCA MARCO --
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
bron?
want ik vind er nog niks over.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
hij belde me net persoonlijk. hij zei net het volgende: lwkjwelhwh ejdkdnk ni AZ qahfbwf dknq di AJAX qehwkjefq et Suarez
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 22:52   quote  deeplink  
lol dat betekend ik kom niet
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 22:55   quote  deeplink  
even zonder gekheid. ik hoop echt dat ajax hem binnen sleept. als valencia en liverpool hem willen hebben kan die wel wat denk ik
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 23:04   quote  deeplink  
bij elk gerucht staat wel dat andere topclubs hem ook willen.
denk niet dat je daar veel waarde aan moet hechten.
als dat echt zo was hadden wij op voorhand dit verloren.
maar denk meer dat als er keertje een scout van bijvoorbeeld liverpool word gezien er gelijk word gezegt dat die interesse hebben.
we hebben voor die positie erikson die nu nog niet klaar is.
maar denk niet dat de aankoop van deze speler die ook nog best jong is goed voor de ontwikkeling van eriksen is.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Denk dat het zowiezo niet verkeert is om te halen.. vindt het ook gek dat az er zoveel geld voor over heeft en ze eigenlijk helemaal niet zoveel hebben.. Dat kan niet anders dan dat ze er echt wat aan hebben en het een goede speler is.. maar ja voetbal is gek..
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 23:27   quote  deeplink  
dat az er zoveel geld voor over heefd geloof ik dus niet.
zoals je weet word binnenkort de uitslag van curator daar verwacht dus ze weten geeneens wie daar de baas is.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:29   quote  deeplink  
Nee ik ook niet beetje raar.. we zien t well..
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 00:46   quote  deeplink  
ONZIN DIT BERICHT
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:55 schreef AFCA MARCO het volgende:
even zonder gekheid. ik hoop echt dat ajax hem binnen sleept. als valencia en liverpool hem willen hebben kan die wel wat denk ik
toen Cvitanich naar ajax kwam, waren liverpool, as roma en atletico madrid ook geinteresseerd.

In mijn ogen was hij ook de juiste speler voor ons, in de tijd die cvitanich bij ajax heeft gespeeld was hij de meest effectieve spits van allemaal zelfs effectiever dan huntelaar, alleen krijg hij minder kansen voor de goal en minder kansen van de trainers.
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 00:46 schreef ajacied het volgende:
ONZIN DIT BERICHT
welk bericht?

Ajax heeft zelfs bevestigd een bod gedaan te hebben van 2,5 miljoen, dit is door nacional afgewezen.
freakie
 freakie - woensdag 20 januari 2010 - 15:25   quote  deeplink  
remco.. Daar verbaas ik me wel over.. cvitanisch heeft kwa goals goed gedaan.. Maar hij kreeg in de wedstrijden erg veel mogelijk heden.. als je die kansen niet heb krijg je daar dus ook problemen mee.. Zelfde als suarez hij doet het fantasties met goals maar scoort veel van de kansen die hij krijgt niet..
PETER111
 PETER111 - woensdag 20 januari 2010 - 15:48   quote  deeplink  
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicol%C3%A1s_Lodeiro
net boven 'references'
Ik geloof dit niet gelijk maar misschien is het waar!!

Edit: het is weggehaald. Ook Ajax showtime meldt dat het er stond.
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=33567&page=1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door PETER111 --
PETER111
 PETER111 - woensdag 20 januari 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Dit staat trouwens in de VI:

'Ajax aast op Lodeiro
Ajax heeft concrete belangstelling in de Uruguayaanse international Nicolas Lodeiro (20). Afgelopen weekend was een delegatie van zijn club Nacional in Amsterdam om over een mogelijke transfer van de aanvallende middenvelder te praten. Tijdens dat onderhoud zijn tevens mogelijkheden over een intensieve samenwerking tussen beide clubs besproken. 'Lodeiro is een zeer interessante speler', zegt Martin Jol. 'Hij is linksbenig en kan zowel achter de spits als links op het middenveld uit de voeten. Zoals bekend heeft ajax op dit moment amper geld beschikbaar voor aankopen dus we zullen inventief moeten zijn. Een eventuele samenwerking met Nacional en de aanwezigheid van Suarez kunnen ons daar bij helpen.' Lodeiro en Suarez kennen elkaar niet alleen van de nationale ploeg, maar speelden ook samen bij Nacional. AZ hoopte het talent ook te contracteren, maar lijkt definitief af te haken nu ajax zich in de strijd mengt.'

En vooral dat laatste is interessant!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 20 januari 2010 - 16:48   quote  deeplink  
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen... heb eerlijk gezegd liever krachtpatser mido
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 20 januari 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Mido zorgt alleen voor problemen en is niet zo goed hoor,en ajax wilt hem niet eens.

Heb je het niet gehoord ajax wilt boulahrouz en Braafheid halen!
freakie
 freakie - woensdag 20 januari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
gast doe normaal die twee gaan egt niet komen dat is complete waanzin..
bully
 bully - woensdag 20 januari 2010 - 23:06   quote  deeplink  
tussen willen en komen zit groot verschil.
maar zeg nooit nooit want stam kwam toch ook tegen de verwachting in.
ze willen ook huntelaar dat lijkt me nog veel meer onmogelijk.
bully
 bully - woensdag 20 januari 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Engelse Wikipedia: Lodeiro naar Ajax
20-01-10

Het blijft zo onderhand een heel karwei om het waarheidsgehalte uit een lopend gerucht te halen. Op het vlak van aankomende transfers doet menig zaakwaarnemer zeer geheimzinnig en is hij zeer voorzichtig met zijn client. Echter volgens het Engelse Wikipedia vertrekt Nicolas Lodeiro zo goed als zeker naar Ajax. De clubs zouden op 20 januari(vandaag) om 13.00 uur een deal hebben gesloten omtrent deze transfer.
AjaxF-side.NL
Op de Engelse Wikipedia wordt gesuggereerd dat Ajax en Nacional akkoord zijn over een transfersom van 3,5 miljoen euro.

During the 2010 winter transfer window, he has been linked heavily to former Italian giants Napoli and Dutch teams AZ and Ajax. As Napoli is home to a number of Uruguayan players and a strong South American contingent, this may well seem a suitable home for the young play-maker. Ajax is the club of fellow Uruguayan Luis Suárez and right-back Bruno Silva, although last one is currently on loan at Internacional in Brazil. Dutch champions of 2009, AZ, want to sign him too. They don't have much money left, so their flirt with Lodeiro does raise many eyebrows in the Netherlands.

Ajax and Nacional made a deal on a transfer fee of 3.5 million euros on January 20 at 13:00. Only Lodeiro still have to sign the contract.

Dat Luis Suarez zich sterk maakt voor de komst van Lodeiro mag ook zeker als positief worden beschouwd. De woorden van Luis dat hij dit seizoen zeker afmaakt bij Ajax en wellicht nog langer, kunnen wel eens steeds meer waarde krijgen met de komst van landgenoot Lodeiro. Luis heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij met Ajax de Champions Leaque wil spelen alvoren hij vertrekt naar een andere droomclub.

Update: Inmiddels heeft ook Wikipedia zijn berichtgeving weer aangepast en het nieuws omtrent de deal tussen Ajax en Nacional verwijderd.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=11031
ik wacht wel op het officiele bericht voordat ik het geloof
PETER111
 PETER111 - woensdag 20 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Had ik al gemeld, ja.
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
http://www.ovaciondigital.com.uy/100120/futnac-466482/futbolnacional/el-nico-marca-el-pase

Komt er op neer dat Ajax eenzelfde bod heeft neergelegd als AZ.
En dat Lodeiro een voorkeur heeft voor Ajax!!
Boss
 Boss - donderdag 21 januari 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Een erg beknopte vertaling, maar hoop dat het rond komt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wilt uruguayaans talent kopen!









0.0100309