BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andere formatie 4-1-2-1-2 ( 442 ) met paar aankopen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bas12345
 Bas12345 - maandag 18 januari 2010 - 22:39   quote  deeplink  
------------------------------stekenleburg---------------------------
vd wiel-----boulahrouz--------------------toby of jan----------linksback
------------------------------enoh----------------------------------
---------------------sterke middelvelder----de zeeuw----
----------------------------eriksen------
------------------------suarez-----pantelic-------------

Kijk den heb je verdedigent tenmisnte goed staan en voorin met eriksen de zeeuw en suarez en pantelic. En boulahrouz proberen te halen is ene kei van verdediger. Want toby en jan zijn niet echt kannibalen. Ik vind dit ideale opstelling. linksback moet je soort vd wiel hebben. en sterke middelvelder was engelaar misschien optie geweest. En de rest kun je gewoon verkopen. Want die kenniedy is zo slecht. kan die wel hard werken maar daar bereikt je niks mee als je kennydy heet. zie liever rommedahl. Anita als reserver voor middeveld. en Eriksen heeft ondersteuning van middeveld ik zeg ideaal. Wat vinden jullie hiervan
voetballer55
 voetballer55 - maandag 18 januari 2010 - 22:50   quote  deeplink  
probeer eerst eens de jongens vertrouwen te geven.
Jol is al net als vbde raarste beslissingen.
bully
 bully - maandag 18 januari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 22:50 schreef voetballer55 het volgende:
probeer eerst eens de jongens vertrouwen te geven.
Jol is al net als vbde raarste beslissingen.
volgens mij zie ik bijna elke week wel een vast team staan.
maar jol moet door schorsingen en blessures ook weleens wat andere opstellen.
laten we eerst maar eens gedult hebben en jol een kans geven.
vergeet niet dat hij puinruimt van jaren slecht beleid.
en hij het moet doen met aangekochte spelers die hij zelf waarschijnlijk nooit had gehaald.
hij heefd 1 echte aankoop mogen doen en dat is de zeeuw.
de rest was transfer vrij of gehuurd.
en denk persoonlijk dat de zeeuw en pantelic het aardig doen.
schapio
 schapio - maandag 18 januari 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Atouba komt er ook nog aan, dan zal je zien dat we al een goede sterke linksback hebben en dit systeem met deze spelers gewoon gespeeld kan worden.
Probleem ligt op de linkerkant, door een goede speler achter suleymanie te hebben wordt deze ook beter en dus gevaarlijker. speelt nu totaal zonder vertrouwen.
ajaxman12376
 ajaxman12376 - maandag 18 januari 2010 - 23:47   quote  deeplink  
steeek
vdwiel ailderwerelD boula atouba
enoh
lindgren de zeeuw
lodeiro
suarez pantelic
Sebco
 Sebco - dinsdag 19 januari 2010 - 01:15   quote  deeplink  
Terechte opmerking van schapio imo, suleymani heeft iemand nodig achter hem op links die hij kan vertrouwen..
Indien er iets mogelijk is op de transfermarkt lijkt me dit dan ook de voornaamste positie voor versterking (iets in de aard van midden 20, stevig en technisch degelijk..). Wel atouba dit seizoen zeker nog een degelijke kans geven, dus aankoop mag ook komende zomer zijn gezien we dit jaar toch al praktisch zijn uitgeschakeld voor de titel en de europa league ook geen bal oplevert. 2e plaats trachtten te bemachtigen en CL voorronde.. (Al zal ik altijd blijven hopen voor toch nog de titel.. :))

Verder ben ik een voorstander van Vermeer, maar tot het einde van het seizoen Steek nog houden, in de zomer zou ik hem wel liever eens willen zien vertrekken naar een mooie buitenlandse club, zodat vermeer zijn echte kans krijgt.

Andere aandachtspunten:

- emanuelson nog verkopen nu dat nog kan. Het is al meer gezegd, speelt enkel goed indien de ploeg draait, terwijl hij juist 1 vd spelers is die er al het langste bij is bijna..

De linkerkant moet gewoon volledig veranderen, punt.

- Vertongen en alderweireld centraal achterin houden. Tenzij een Boularouz (of eventueel een andere verdediger indien zowel wielaert als oleguer moesten vertrekken..) haalbaar is natuurlijk.. (Dan vertongen doorschuiven naar verd. mid, altijd opstellen --> captain volgend seizoen!)

- wielaert oftewel oleguer verkopen tenzij bovenstaand (helaas is een res. onontbeerlijk..), tesamen trouwens met bacrciogulu of whatever (te oud, dus geen mogelijkheid tot verbetering meer en zijn niveau is gewoon niet de ajax-standaard die we wensen na te streven.).. Rommedahl houden voor res bank + onze deense talenten, ook meestal leuke invaller.. Lindgren mag weg indien een boularouz zou komen, anders behouden als res./stand-in voor de zeeuw/enoh.

- That's it, valt goed mee als je vergelijkt met begin dit seizoen, er is al zeer deftig puin geruimt door Jol en vd Boog, vanaf nu mag er dus terug gebouwd worden.

Wel nog 1 laatste ding, zien da we een opvolger van Suarez scouten komend half seizoen!!! Want die zien we na de zomer natuurlijk niet meer terug..

Benieuwd naar jullie meningen hierover.

Mvg,
John2
 John2 - dinsdag 19 januari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Sebco, met een aantal dingen ben ik het wel met je eens. Boula halen en Atouba nog een kans geven. Verder Vertonghen, Alderweireld, vd Wiel,Lindgren, Wielaert, Rommedaal, Enoh, Emanuelsen, Kennedy, Anita, enz. verkopen of weggeven. Hebben geen van allen voldoende kwaliteit om bij Ajax te mogen spelen. Dat geldt ongeveer voor 65 van de 74 spelers. Dan kwaliteit halen! En als Suarez zo speelt als de laatste maanden mag die ook wegwezen!!
Ricky33
 Ricky33 - dinsdag 19 januari 2010 - 17:02   quote  deeplink  
@ John2.. Zo houd je geen team over natuurlijk... Goede linksbackerbij.. en een rappe buitenspeler (babel of iets dergelijks)
En van der Wiel leren koppen, ging bij twente en anderlecht thuis duidelijk de fout in....

--------------Steek-----------
v/d Wiel---Boula--toby-----Jan
---------Enoh---De Zeeuw------
Suarez------Eriksen-----Sulejmani
-----------Pantelic-------------

Goed defensief blok, met daar voor creativelingen die de bal in de zestien bij pantelic bezorgen!! Beter kan niet lijkt me zo
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 18:26   quote  deeplink  
volgens mij was alderweirelt een van de betere spelers afgelopen zondag john 2.
en enoh weg doen lijkt me ook geen goed plan.
dat er spelers weg kunnen heb je gelijk in maar 65 van de 74 is complete onzin.
en bericht van sebco.
spelers wegdoen is moeilijker dan meniggeen hier denkt.
probleem is dat meeste hier teveel verdienen en dat andere club dat niet wil betalen.
en over vermeer blijf ik mij verbazen dat er nog supporters zijn die om hem blijven roepen.
de keren dat ik hem heb zien spelen bij ajax heefd hij mij niet kunnen overtuigen.
plus dat het alleen supporters zijn die hem boven stekelenburg verkiezen.
terwijl de spelers of zogenaamde voetbalkenners en trainers er totaal geen discussie van maken.
gister nog een voormalig topkeeper van breukelen die zei dat de kwaliteiten van steek die van ajax overstegen.
ik zeg ook niet dat die mensen nou gelijk hebben maar als ze er allemaal de zelfde mening hebben denk ik zeker dat ze gelijk hebben.
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 00:49   quote  deeplink  
sulejmani ????laat die eruit dan, jaartje stallen bij haarlem ofzo ?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Ja anders geven we iedereen weg en stellen we de A1 op;)!
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
suarz de zeeuw en stekelenburg maar niet doen ??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Jantje enoh en vd wiel ook maar houden dan?
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 13:12   quote  deeplink  
idd :P die mogen we niet vergeten ;)
tinus113
 tinus113 - woensdag 20 januari 2010 - 14:06   quote  deeplink  
--------------Pantelic------------Suarez------------------
----------Enho---------Aisatti------De zeeuw--------------
---Emanuelson-----Vertongen-----Alderweireld----V.D. Wiel----
---------------------Stekelenburg------------------------
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:42 schreef John2 het volgende:
Sebco, met een aantal dingen ben ik het wel met je eens. Boula halen en Atouba nog een kans geven. Verder Vertonghen, Alderweireld, vd Wiel,Lindgren, Wielaert, Rommedaal, Enoh, Emanuelsen, Kennedy, Anita, enz. verkopen of weggeven. Hebben geen van allen voldoende kwaliteit om bij Ajax te mogen spelen. Dat geldt ongeveer voor 65 van de 74 spelers. Dan kwaliteit halen! En als Suarez zo speelt als de laatste maanden mag die ook wegwezen!!
en jij noemt jezelf ajcied??
John2
 John2 - woensdag 20 januari 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Als je vindt dat een flink aantal spelers van de huidige Ajax selectie niet voldoende kwaliteit bezit, ben je dan geen Ajacied? Realist misschien? Vind jij dat het anders is? Met een paar punten meer dan Feijenoord en Heracles ALMELO kun je dat toch niet vinden?
AFCA-4-Ever
 AFCA-4-Ever - woensdag 20 januari 2010 - 17:28   quote  deeplink  
-----------------Pantelic-------------------
-----------Eriksen------Suaez-----------------
------Emanuelson---De Zeeuw---Enoh------------
-Anita--Vertonghen--Alderweireld--Van der Wiel-
----------------Stekelenburg-------------------

Ideale opstelling!
Eriksen en Suarez mogen hun gang gaan.
Verdedigend blok staat goed, de zeeuw en emanuelson kunnen bij balbezit doorschuiven naar de aanval! Eventuele aankopen zou ik een goede aanvallende rechter middenvelder kopen.

Mee eens?
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 20 januari 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Nee ik vind de linker kant te matig. ik ga voor mijn eigen taktiek.
stekenleburg
vd wiel boulah vertonghen braafheid
enoh
gabri de zeeuw
Eriksen
suarez pantelic
alibabba
 alibabba - woensdag 20 januari 2010 - 20:28   quote  deeplink  
NIKS MEER KOPEN, want elke speler die gehaald word gaat na een tijdje slechter voetballen. Onderzoek eerst maar eens waar dat aan ligt........... En gewoon 4-4-3 spelen met zelf-opgeleide buitenspelers.
duidelijkheid
 duidelijkheid - woensdag 20 januari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
John2, realistisch!!!! Nee realistisch is dat de tijden zijn veranderd en dat door clubs zoals chelsea/real/city/barca de oude tijd nooit terug zal komen. Dus voor ajax zal het nog heel lang duren voordat de echte oude tijden weer terugkeren, er moeten gewoon dingen veranderen in het gehele voetbal. maar ja ik ben al blij als ajax dit jaar championsleague haalt. En misschien volgend jaar echt meedoen voor het kampioenschap.
bully
 bully - woensdag 20 januari 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 21:03 schreef duidelijkheid het volgende:
John2, realistisch!!!! Nee realistisch is dat de tijden zijn veranderd en dat door clubs zoals chelsea/real/city/barca de oude tijd nooit terug zal komen. Dus voor ajax zal het nog heel lang duren voordat de echte oude tijden weer terugkeren, er moeten gewoon dingen veranderen in het gehele voetbal. maar ja ik ben al blij als ajax dit jaar championsleague haalt. En misschien volgend jaar echt meedoen voor het kampioenschap.
dit is duidelijk je naam zegt genoeg helemaal mee eens.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 16:05 schreef John2 het volgende:
Als je vindt dat een flink aantal spelers van de huidige Ajax selectie niet voldoende kwaliteit bezit, ben je dan geen Ajacied? Realist misschien? Vind jij dat het anders is? Met een paar punten meer dan Feijenoord en Heracles ALMELO kun je dat toch niet vinden?
dus slecht spelen zegt altijd alles over de spelers?? we hebben 15 punten laten liggen in de dit seizoen, we wisten van te voren dat het heel moeilijk zou worden om kampioen te worden, waarom? omdat de trainer JOL dit ons verteld heeft toen hij werd aangesteld, er zou een jaar lang puin geruimd worden en pas dan zou hij kunnen bouwen aan een nieuw elftal. Met andere woorden, wij de supporters zouden dus helemaal niet verbaast mogen zijn dat het allemaal niet heel soepeltjes loopt, WANT DAT WISTEN WE TOCH AL!!! Geef Jol de kans en hij zal ajax terug brengen naar de top waar het hoort.

Jij zegt dat van de 75 contract spelers er 65 het ajax niveau niet aankunnen. Als jij dus al deze spelers kent, kun jij mij dan laten weten wie al deze spelers zijn bij naam en waarom ze niet goed genoeg zijn, dit aangezien er van de 75 contractspelers ongeveer 45 jeugd spelers uit de Atjes en Btjes zitten waarvan niemand weet hoe die jongens zich gaan ontwikkelen in de komende jaren, maar jij blijkbaar wel.

Als je dus comentaar hebt, doe dat dan genuanceerd en over dingen waar je over kan oordelen, want als jij al deze spelers kan beoordelen zonder dat je ze allemaal kent dan had jij al lang bij een topclub gewerkt.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 16:05 schreef John2 het volgende:
Als je vindt dat een flink aantal spelers van de huidige Ajax selectie niet voldoende kwaliteit bezit, ben je dan geen Ajacied? Realist misschien? Vind jij dat het anders is? Met een paar punten meer dan Feijenoord en Heracles ALMELO kun je dat toch niet vinden?
en het elfal dat van Gaal kreeg draaide in het begin bij ajax toch ook totaal niet, betekent dat dan dat die spelers te weinig kwaliteiten hadden, die man heeft de tijd gekregen en de rest is geschiedenis.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 19:33 schreef Bas12345 het volgende:
Nee ik vind de linker kant te matig. ik ga voor mijn eigen taktiek.
stekenleburg
vd wiel boulah vertonghen braafheid
enoh
gabri de zeeuw
Eriksen
suarez pantelic
van welk geld worden deze spelers gekocht dan??
ajacied
 ajacied - donderdag 21 januari 2010 - 22:17   quote  deeplink  
idd eerst een paar van die 60 spelers weg doen denk ik zo ?
bully
 bully - donderdag 21 januari 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

dus slecht spelen zegt altijd alles over de spelers?? we hebben 15 punten laten liggen in de dit seizoen, we wisten van te voren dat het heel moeilijk zou worden om kampioen te worden, waarom? omdat de trainer JOL dit ons verteld heeft toen hij werd aangesteld, er zou een jaar lang puin geruimd worden en pas dan zou hij kunnen bouwen aan een nieuw elftal. Met andere woorden, wij de supporters zouden dus helemaal niet verbaast mogen zijn dat het allemaal niet heel soepeltjes loopt, WANT DAT WISTEN WE TOCH AL!!! Geef Jol de kans en hij zal ajax terug brengen naar de top waar het hoort.

Jij zegt dat van de 75 contract spelers er 65 het ajax niveau niet aankunnen. Als jij dus al deze spelers kent, kun jij mij dan laten weten wie al deze spelers zijn bij naam en waarom ze niet goed genoeg zijn, dit aangezien er van de 75 contractspelers ongeveer 45 jeugd spelers uit de Atjes en Btjes zitten waarvan niemand weet hoe die jongens zich gaan ontwikkelen in de komende jaren, maar jij blijkbaar wel.

Als je dus comentaar hebt, doe dat dan genuanceerd en over dingen waar je over kan oordelen, want als jij al deze spelers kan beoordelen zonder dat je ze allemaal kent dan had jij al lang bij een topclub gewerkt.
of hij ajax terug kan brengen naar de top weet ik niet.
maar heb er wel alle vertrouwen in dat als hij de kans krijgt het wel goed komt.
dus kan me wel vinden in dit hele verhaal van remco.
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2010 - 12:43   quote  deeplink  
grappig om te zien dat mensen niet meer reageren als ze weten dat ze het mis hebben:)
John2
 John2 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

en het elfal dat van Gaal kreeg draaide in het begin bij ajax toch ook totaal niet, betekent dat dan dat die spelers te weinig kwaliteiten hadden, die man heeft de tijd gekregen en de rest is geschiedenis.
Je wilt de huidige selectie toch niet vergelijken met het elftal van zeg 1995? Of wel?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

en het elfal dat van Gaal kreeg draaide in het begin bij ajax toch ook totaal niet, betekent dat dan dat die spelers te weinig kwaliteiten hadden, die man heeft de tijd gekregen en de rest is geschiedenis.
nee klopt helemaal,

het was best mazzel dat hij de UEFA cup in '92 haalde met een team dat totaal niet draaide...

doe wat aan je feitenkennis knul...
bully
 bully - vrijdag 22 januari 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 12:58 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

nee klopt helemaal,

het was best mazzel dat hij de UEFA cup in '92 haalde met een team dat totaal niet draaide...

doe wat aan je feitenkennis knul...
http://home.concepts.nl/~meeuwse/1991.html
in begin werd van gaal ook niet echt geaccepteerd door de ajax supporters.
dat is denk ik wat remco bedoeld.
ik weet me uit die tijd nog goed te herinneren dat er veel kritiek was in begin.
beenhakker had tenslotte daarvoor nog de landstitel gehaald met zijn gekochte elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door bully --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andere formatie 4-1-2-1-2 ( 442 ) met paar aankopen









0.0100231