BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido naar ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reminho
 reminho - dinsdag 19 januari 2010 - 12:18   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95234
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 19 januari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Nee dank je wel we hebben Pantelic al!
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 januari 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Denk dat de problemen meer op het middenveld/linksachter liggen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 januari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Hoezo middenveld ? Ons middenveld is goed genoeg.. Liever een rechtsbuiten en een linksachter ;)
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Pantelic.. en mido.. mido is lastig toch? maar denk dat jol wel wat kan met mido.. mido is langer en sterker.. en oantelic heeft in een half jaar tij weinig verbetering laten zien.. En een verlies van suarez in de zomer moet je ook niet uitsluiten en dan is mido halen helemaal niet zo gek.. Pantelic is voor 1 jaar gehaalt en is nog steeds niks over contract verlenging geweest..
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 15:28   quote  deeplink  
Waarom rechtsbuiten? ligt in de zomer wel de prioriteit.. en linksachter is inderdaad wel een probleem alleen waar jol voor is is lengte en kracht en daar zijn ze nu naar aan het kijken..
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 19 januari 2010 - 15:54   quote  deeplink  
eerder een linksback..
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 16:04   quote  deeplink  
dat vind ik niet eens het zwakste punt.. Kracht.. Niemand kan met kracht winnen.. Links back daar heb je atouba ook voor denk ik.. maar in aanvallend opzicht hebben we alleen suarez.. de rest heeft het gewoon net niet.. Mido vind ik een erg leuke speler en kan veel betekenen omdat die jonge niet veel meer hoeft in zijn carierre... Dus doet het niet om weer hoger op te komen..
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 19 januari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Ja halen
Is egt goed denk dat ze hem toch niet doen maarja
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2010 - 16:28   quote  deeplink  
AUB laat deze jongen niet komen, waardeloze instelling, hij heeft niet voor niks zoveel clubs versleten, en het beste is er ook al wel vanaf.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:04 schreef freakie het volgende:
dat vind ik niet eens het zwakste punt.. Kracht.. Niemand kan met kracht winnen.. Links back daar heb je atouba ook voor denk ik.. maar in aanvallend opzicht hebben we alleen suarez.. de rest heeft het gewoon net niet.. Mido vind ik een erg leuke speler en kan veel betekenen omdat die jonge niet veel meer hoeft in zijn carierre... Dus doet het niet om weer hoger op te komen..
niet veel meer moet in zijn carrierre, dus de wil om winnen is minder, en wat heeft hij uberhaubt gepresteerd?
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
dat hij niet meer carierre hoeft te maken heeft daar niets mee te maken.. Als sneijder komt hoeft hij dat ook niet meer.. mido heeft 19 goals gescoort bij egypte.. Dat aantal had adriano in zijn goede tijd ook niet zomaar gedaan bij een club als epypte.. mido was erg lastig maar nu nog steeds.? Hij is ook ouder geworden.. net als suarez die wordt ook ouder en leert dinge!..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Mee eens en voor de eredivisie is ie echt wel een topper! Kan ook vanaf links spelen dan heb je mido/pantelic/suarez mooi toch!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 17:33   quote  deeplink  
als jol hem wisselt zal die wel weer flippen.....
ajax heeft niks aan mido jongens.. als je dan toch aan de toekomst wilt werken zou ik sulejmani onvoorwaardelijk opstellen de rest van het seizoen...
verder zie ik wel graag chadli komen en aissati vertrekken
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 18:08   quote  deeplink  
mido heeft volgens mij bij elke club waar hij zat problemen gehad met trainer.
zelf in het egyptische elftal.
denk niet dat we daar op staan tewachten.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 19 januari 2010 - 18:59   quote  deeplink  
vertongen en alderweireld zijn wel goed maar ze maken tog te veel fouten. daarom denk ik een echte harde verdediger er bij kopen en een goede moderne links back dat zulke doelpunten als tegen nac niet meer vallen. voorin zit het denk ik wel goed alleen sulejmani moet verhuurd worden maar wel in nl eredivisie blijven!
ik denk net als wat johan derksen zij aan heracles verhuren. gert jan krijgt hem wel weer aan het voetballen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door luis_suarez 16 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2010 - 20:46   quote  deeplink  
Jol en Mido kennen elkaar al dus misschien beviel de samenwerking toen wel.
Mee eens dat sulejmani vaker moet spelen maar als je dit seizoen 2de of beter kampioen wil worden heb je paar versterkingen nodig!!
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 21:46   quote  deeplink  
ja zou inderdaad zomaar kunnen hummel!! hij wordt ook gevraagd door jol en hij heeft er wel zin in en dit heeft ajax egt wel nodig.. Pantelic is niet sterk genoeg..
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 januari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Wat zou het een enorme wanorde zijn als je nu Mido zou halen. Wat heb je dan voor een visie? Ik bedoel, Ajax is nog niet zo lang geleden met Pantelic een weg ingeslagen. Als het zo is dat Jol Mido benaderd heeft is Jol ook al het spoor bijster, maar ik kan het me niet voorstellen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Mido vanaf links? Of is sulejmani de grote man daar? Urby komt daar ook te kort hoor!
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Alibabba.. Pantelic heeft 0 gekost.. en heeft 1 jaar een contract.. hij laat weinig tot niks zien kan je nou wel stellen na een half jaar.. en pantelic contract is nog niet verlengt en gaat denk ik ook niet gebeuren.. dan moet als je nagaat dat pantelic nu gebleseert was nagaan dat je ook nog eens alleen suarez heb.. met kennedy schieten we ook niet veel op.. Dus pantelic is niet voor lang en was eerder een nood oplossing dan een gerichte aankoop..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 23:06   quote  deeplink  
mido is wel de krachtpatser die van de boog graag erbij wilt. pantelic is ook maar een miezerig mannetje. mido is ook erg sterk en als die in topvorm is kunnen we er een leuke tijd mee hebben denk ik
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Ja denk ik ook.. Met suarez om hem heen of als suarez weg is een andere goede technische speler is mido helemaal niet slecht en beter dan pantelic op die positie voor dit ajax..
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
dat pantelic nog niks heefd laten zien verschillen we van mening.
ik vond met de inbreng van hem het team beter spelen vooral door zijn balvastheid.
je ziet met hem in het team meer spelers diep gaan en ook vaker scoren.
terwijl we al tijden afhankelijk waren van de momenten van suares.
over contract heb ik aleens wat over gelezen dus denk zeker dat hij er volgend jaar nog is.
ook denk ik niet dat hij noodoplossing was.
hij kon bijtekenen in duitsland maar wou zelf niet.
dus was buitenkansje voor ajax omdat hij dus transfer vrij was en ajax niks wou uitgeven.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
sulejmani- mido - suarez lijkt me echt te gek... pantelic op de bank en laat hem de strijd maar uitvechten met mido. heb net even wat ajax beelden gezien van hem. pff die jonge kan toch wel erg goed tegen een balletje trappen. erg technisch en fysiek erg sterk. enige minpunt is zijn karakter ( licht ontvlambaar ) en vraag me af hoe jol dat gaat coachen.. ik zie hem graag komen zelfs liever dan lodeiro
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Marco ajax is verleden tijd.. mido is wel stukje minder geworden.. En sulejmani is helemaal niet in vorm..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door freakie --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
mido is waarschijnlijk minder in jou ogen omdat hij telkens geen vertrouwen krijgt. denk dat hij dat nou juist net nodig heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door AFCA MARCO --
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Nou mido is denk ik in dat ajax zeker goed.. maar mido is niet zo goed meer als in die tijd bij ajax
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
mist vertrouwen. en een speler met dat karakter (emotioneel) heeft vertrouwen nodig.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Bully dan:P als je mido en pantelic naast elkaar zet heb je eigenlijk soort inzagi(schrijf voledig verkeert) vs huntelaar.. Eigenlijk zijn ze alle twee goed alleen de een is een club iccoon en de andere niet.. of seedorf en sneijder(of van der vaart) Seedorf is basis speler maar van der vaart of sneijder niet(tegenwoordig wel) clubicconen zijn heilig.. krijgen heel veel vertrouwen.. Daarmee bedoel ik in duitsland kan hij goed gevonden worden omdat mensen anders naar hem keken.. als ik hem nu zie tegen grotere clubs wordt hij vaak opzij gedouwt en doet rare dingen.. Mido kan je zien als iemand die helemaal geen iccoon is.. alleen ik denk dat ajax op dit moment iemand nodig heeft die sterk is en langte heeft denk dat ajax gemiddelt 1,75 is.. is geen probleem als je tegen volendam of vitesse speelt ofzo maar tegen betere clubs krijg je t latig.. Pantelic is geen slechte voetballer maar voegt niets toe ja wel hij is een aanspeel punt(redelijk) maar als ik dan mido bekijk is alleen al zijn lengte en kracht iets wat hij toevoegd en dan dat hij een redelijke spits is..en wat had je gelezen dan over pantelic? want is een keer sprake van geweest inderdaad maar dat kwam van pantelic dat hij graag wou verlengen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 januari 2010 - 23:25   quote  deeplink  
lijkt me wel een aardige speler voor ajax. Een echte afmaker, dat wat jullie nodig hebben!
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 23:25 schreef freakie het volgende:
Bully dan:P als je mido en pantelic naast elkaar zet heb je eigenlijk soort inzagi(schrijf voledig verkeert) vs huntelaar.. Eigenlijk zijn ze alle twee goed alleen de een is een club iccoon en de andere niet.. of seedorf en sneijder(of van der vaart) Seedorf is basis speler maar van der vaart of sneijder niet(tegenwoordig wel) clubicconen zijn heilig.. krijgen heel veel vertrouwen.. Daarmee bedoel ik in duitsland kan hij goed gevonden worden omdat mensen anders naar hem keken.. als ik hem nu zie tegen grotere clubs wordt hij vaak opzij gedouwt en doet rare dingen.. Mido kan je zien als iemand die helemaal geen iccoon is.. alleen ik denk dat ajax op dit moment iemand nodig heeft die sterk is en langte heeft denk dat ajax gemiddelt 1,75 is.. is geen probleem als je tegen volendam of vitesse speelt ofzo maar tegen betere clubs krijg je t latig.. Pantelic is geen slechte voetballer maar voegt niets toe ja wel hij is een aanspeel punt(redelijk) maar als ik dan mido bekijk is alleen al zijn lengte en kracht iets wat hij toevoegd en dan dat hij een redelijke spits is..en wat had je gelezen dan over pantelic? want is een keer sprake van geweest inderdaad maar dat kwam van pantelic dat hij graag wou verlengen..
Sorry Freakie dat ik het moet zeggen, maar je bent zo impulsief als de wind. Je bent totaal niet te volgen en je bent zo rechtlijnig als de kromme Rijn. Mido langs Pantelic = Inzaghi langs Huntelaar............... Waar haal je het vandaan? Ajax is gebaat bij een DUIDELIJKE VISIE en niet aan een waas van warre ideeen. Bij Ajax tasten ze volledig in het duister, omdat er simpelweg te weinig mensen zitten met VERSTAND VAN VOETBAL. Welterusten...............
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 23:25 schreef freakie het volgende:
Bully dan:P als je mido en pantelic naast elkaar zet heb je eigenlijk soort inzagi(schrijf voledig verkeert) vs huntelaar.. Eigenlijk zijn ze alle twee goed alleen de een is een club iccoon en de andere niet.. of seedorf en sneijder(of van der vaart) Seedorf is basis speler maar van der vaart of sneijder niet(tegenwoordig wel) clubicconen zijn heilig.. krijgen heel veel vertrouwen.. Daarmee bedoel ik in duitsland kan hij goed gevonden worden omdat mensen anders naar hem keken.. als ik hem nu zie tegen grotere clubs wordt hij vaak opzij gedouwt en doet rare dingen.. Mido kan je zien als iemand die helemaal geen iccoon is.. alleen ik denk dat ajax op dit moment iemand nodig heeft die sterk is en langte heeft denk dat ajax gemiddelt 1,75 is.. is geen probleem als je tegen volendam of vitesse speelt ofzo maar tegen betere clubs krijg je t latig.. Pantelic is geen slechte voetballer maar voegt niets toe ja wel hij is een aanspeel punt(redelijk) maar als ik dan mido bekijk is alleen al zijn lengte en kracht iets wat hij toevoegd en dan dat hij een redelijke spits is..en wat had je gelezen dan over pantelic? want is een keer sprake van geweest inderdaad maar dat kwam van pantelic dat hij graag wou verlengen..
je vergeet dat mido niet meer de mido is van vroeger.
speeld nu bij Egyptische Zamalek dus zeker niet op niveau.
ook vorig seisoen was hij al uitgeleend.
en bij bijna elke club is hij nog weg gegaan door ruzie met de trainer.
ook bij de nationale elftal van egypte werd hij al keertje half jaar geschorst.
ook bij ajax ging hij met ruzie weg.
en lengte hebben we achterin meer nodig.
en wat ik al zei over pantelic verschillen we van mening.
het niveau in duitsland is hoger dan hier dus denk als je daar een ster bent zegt dat meer dan een ster in nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door bully --
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:48   quote  deeplink  
alibabba.. Je kan ergens commetaar op geve.. Als je leest weet je waar ik het over heb.. Mido heeft voor ajax meer waarde denk ik.. hij is denk ik het zelfde als pantelic in scoren en kaatsen maar zijn kracht en lngte is gewoon het grote verschil..
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 23:51   quote  deeplink  
heb je mido ook als voetballer bij ajax gekend freaky?
denk het niet want zoals je hem beschrijft heb ik hem niet gekend bij ajax.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2010 - 23:52   quote  deeplink  
ja bully dat is waar achterin ook maar je mist bij ajax in de slotfase altijd een offensief.. Lange balle hebben 1 op de 20 hun doel bereikt.. En denk dat als mido en jol goed met elkaar op kunnen schieten het dan miss wel niet gebeurt..
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 00:47   quote  deeplink  
wat moeten we met mido ???;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido naar ajax?









0.0151247