BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen enkele hoop meer!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 16:53   quote  deeplink  
xs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door AFCA MARCO --
Daan
 Daan - dinsdag 19 januari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Ten eerste zijn dit allemaal geruchten rondom Lodeiro. Er is nog helemaal niks concreets gemeld op websites. Bovendien heeft v/d Boog en Jol al laten weten dat 't moeilijk wordt om spelers aan te trekken in de winterstop. Een bedrag van rond de 6 miljoen op tafel leggen, lijkt mij dan wel heel veel.

Mido gaat niet naar ajax denk ik, we hebben tenslotte Suarez, Pantelic, Castillion en Suk die gaan doorbreken bij ajax, dus ik zie Mido niet komen.
PETER111
 PETER111 - dinsdag 19 januari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:53 schreef AFCA MARCO het volgende:
nu zie ik net weer ineens dat Lodeiro ineens naar az gaat....
ik erger me natuurlijk wederom kapot omdat ajax weer eens ( zoals altijd ) te laat is...... Ben altijd vanaf ik klein kind was een ajaxfan geweest maar na die laaste aantal jaren ben ik er bijna klaar mee... wat een wanbeleid en er verandert maar niks. Nu zal 5de rangs spits mido misschien naar ajax komen waardoor pantelic voor niks is gehaald.
Jongens jongens waar gaat dit heen met mijn club?\
heb er totaal geen vertrouwen meer in
Je moet ook niet teveel verwachten! Dat Ajax dit seizoen wederom geen kans meer maakt op de titel is schandalig. Maar je moet ook niet kijken naar de gloriejaren. En daarbij, er moeten eerst spelers weg voordat er nieuwe komen. We hebben Aissati, De Jong en Eriksen ook nog en desnoods gaat Demy AM spelen. En ook is het nog niet zeker dat Lodeiro naar AZ gaat, want Suarez heeft aangegeven dat hij naar Amsterdam wil komen (ik weet niet of je dat serieus moet nemen) en hoe komt AZ opeens aan dat geld?! Want heel gezond zijn die kaasboeren niet. Als het waar is dat er overeenstemming is over een bedrag van 6,3 miljoen lijkt me dat dus vreemd. En over Mido, dat is net zo'n onzinnig gerucht als dat Lodeiro naar AZ gaat. Geloof me, Mido gaat niet naar Ajax.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 19 januari 2010 - 17:09   quote  deeplink  
je bent een beetje aan het overdrijven,
je hebt gelijk, waar gaan we naar toe met het aankoopbeleid en zo..
maar er moet een trainer komen, of dit Jol is weet ik niet, die de tijd krijgt om te gaan bouwen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 17:11   quote  deeplink  
met alle respect hoor maar wat moeten we met aissati en de jong?? de eerste is altijd geblesseerd en de jong komt veel te kort op dit nivo. ik zou aissati graag zien vertrekken en de jong bij de beloften... ik betaal elk jaar een seizoenskaart voor mij en me zoontje maar volgend seizoen toch echt niet meer... ga ondertussen liever naar vvv omdat daar wel een duidelijk beleid gevolgd word...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Haha veel plezier daar dan! Ok dat alle clubs wel aan het inkopen zijn en AJAX nog
niemand heeft is vervelend, maar t komt allemaal wel goed. Is het niet dit jaar dan volgend jaar
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 19 januari 2010 - 17:26   quote  deeplink  
x

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door AFCA MARCO --
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
In Uruguay weten de media het zeker: Nicolas Lodeiro speelt volgend seizoen voor AZ. Er wordt melding gemaakt van een transfersom van 6,3 miljoen euro. Een aanbieding van Ajax zou zijn afgewezen door Nacional, waar Lodeiro momenteel onder contract staat.

De belangstelling van AZ voor Lodeiro kwam onlangs naar buiten en werd bij monde van directeur voetbalzaken Marcel Brands bevestigd. Er kwam echter concurrentie vanuit Amsterdam voor de Alkmaarders. Luis Suarez zou Lodeiro hebben aanbevolen bij Ajax-trainer Martin Jol.

Het lijkt er nu op dat Lodeiro voor AZ gaat kiezen. Met Nacional zou de regerend landskampioen een akkoord hebben over een transfersom van 6,3 miljoen euro, waarbij de Uruguayanen het recht op een deel van de transfersom in het geval van een eventuele doorverkoop hebben verworven. Een bod van Ajax zou terzijde zijn geschoven door de huidige broodheer van Lodeiro.

Een bevestiging van het nieuws is nog niet naar buiten gebracht. Lodeiro maakt in ieder geval het seizoen af bij Nacional, omdat hij zijn kansen op een plek in de WK-selectie van Uruguay gaaf wil houden. Alleen een megabod van een Europese topclub lijkt nu nog roet in het Alkmaarse eten te kunnen gooien.

Lodeiro is een aanvallende middenvelder die in de nationale jeugdelftallen van Uruguay al heeft weten te imponeren. In Zuid-Amerika wordt de linkspoot getipt te schitteren tijdens het WK in Zuid-Afrika.

Tekst: Goal
alleen in media van uruguay maken ze er melding van.
en die verhalen hoor je wel meer uit zulke landen terwijl er niks van klopt.
en buiten dat denk ik ook niet dat wij nu echt staan te springen om aanvallende middenvelder.
denk dat het de doorstroom uit de jeugd geen goed doet.
en enige wat ik van deze speler ken is de filmpjes op youtube.
en dat zijn hoogtepunten.
kan me herinneren dat filmpje van scitanich ook zo mooi was.
terwijl die het hier toch niet heefd gered.
laten we gewoon afwachten persoonlijk denk ik niet dat er nu al versterkingen komen.
en az krijgt hem volgens dit bericht ook pas van de zomer.
en alleen akoord zegt niks over dat hij handtekening al heefd gezet.
plus dat het me sterk lijkt dat az nu al 6 miljoen kan uitgeven terwijl uitslag van curator daar nog niet bekend is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door bully --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 19 januari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Ik geloof er geen zak van. Waar moet AZ het geld vandaan halen dan? Zullen die curatoren fijn vinden...Als iemand zich afzijdig moet houden van de transfermarkt dan is het AZ wel. Hun toekomst is uiterst onzeker.
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 13:13   quote  deeplink  
hij zal toch liever met suarz spelen denk ik ?? maar we wachten lekker af !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen enkele hoop meer!!!









0.0095179