BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Belachelijke kaartprijs Ajax - Juventus

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 20 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Ik wou vanmiddag kaarten kopen voor Ajax - Juventus. Ik ga af en toe naar Ajax, meestal alleen naar 'topwedstrijden'. Ben vorig seizoen naar bijvoorbeeld Ajax - Fiorentina en Ajax - OM geweest. Dus ik vanmiddag kijken op internet. Zijn er alleen nog maar kaarten beschikbaar van 59,50 of meer. Hoe kan dit? Het zijn kaartjes voor een Europa League wedstrijd... Het is geen Champions League halve finale.
Pim
 Pim - woensdag 20 januari 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Ja, behoorlijk nep is het wel:S
Jack1984
 Jack1984 - woensdag 20 januari 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Het is inderdaad belachelijk! Ik zou ook heen met een boel vrienden, wou in mn eigen vak zitten (119) maar die prijs ga ik echt niet betalen! Dan maar lekker warm thuis voor de buis kijken!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Ze hebben het stadion liever niet helemaal uitverkocht: te druk wordt het dan!
Jacco
 Jacco - woensdag 20 januari 2010 - 18:33   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens dat de kaartprijzen veel te duur zijn, maar ik heb vorig seizoen net zoveel betaald voor mijn kaartje voor Ajax-Fiorentina. Dus wat dat betreft is er weinig veranderdt
loz
 loz - woensdag 20 januari 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Echt belachelijk

Ik heb een seizoenkaart met uitkaart (nl & Eur voorang).
Krjg je 5 euro korting waardoor het 37 is ofzo, belachelijk!
Voor dat kut juve???
alibabba
 alibabba - woensdag 20 januari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Wanbeleid voeren en dan via de supporters de centen willen terugverdienen, SCHANDALIG. Ik zou tegen iedereen willen zeggen om er niet naar toe te gaan en ze zo laten voelen waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn. Ajax-supporters die hard werkend overdag de sokken uit de schoenen lopen om aan de centen te komen en dan voor enorm veel geld een wanprestatie moeten aanzien van spelers die veel en veel te veel verdienen. Wat zeg ik? Verdienen?............. KRIJGEN.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 20 januari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurt, hoe hoog de prijzen ook zijn. Dit sowieso een wedstrijd die ik ga bezoeken. Sterker nog, ik heb zelfs al kaartjes.
loz
 loz - woensdag 20 januari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Ik kijk wel in het honk
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Ik kijk wel op tv :)
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
inderdaad wel heel erg duur dit, maar aan de andere kant, wij hebben nu wel lODEIRO gekocht, dus hij is niet van Ajax maar van de supporters:)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Vorig jaar was Ajax - Fiorentina bijna 5 euro goedkoper dan nu tegen Juve.

Althans op Vak 129
Nu 30.95 vorig jaar 26.10
ajacied
 ajacied - vrijdag 22 januari 2010 - 12:51   quote  deeplink  
gelukkig zenden ze m uit ~~
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:53   quote  deeplink  
gelukkig ben jij dan niet in het stadion...
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 12:48 schreef FsideVak129 het volgende:
Vorig jaar was Ajax - Fiorentina bijna 5 euro goedkoper dan nu tegen Juve.

Althans op Vak 129
Nu 30.95 vorig jaar 26.10
Nu zijn er alleen nog kaarten van 60 euro of meer, terwijl ik vorig jaar kaarten had van 22,50 per stuk
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 13:05   quote  deeplink  
60 euro is wel veel maar ja...
je krijgt nog vakantie geld dit jaar? haal je het van dat budget af.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:05 schreef FsideVak129 het volgende:
60 euro is wel veel maar ja...
je krijgt nog vakantie geld dit jaar? haal je het van dat budget af.
Ik heb genoeg geld, daar niet van. Maar ik vind het sowieso gewoon belachelijk dat Ajax 60 euro vraagt voor een Europa League wedstrijd. Mogen ze wel flink wat vlaggetjes op de tribunes plaatsen. Als ik dus naar deze wedstrijd ga, ben ik (samen met 3 vrienden) 240 euro kwijt aan kaartjes, ca. 50 euro aan OV retour (Hebben OV-studentenkaart, dus eigenlijk gratis :P maar het gaat om het idee) 20 euro aan snacks en 40 euro aan bier. Dat maakt 350 euro voor een kort avondje. Als we thuis gaan zitten: Paar zakken chips: 4 euro. Kratje bier: 10 euro. Kosten voor elektriciteit, gas en water voor 2 uur: Niet het noemen waard. Zeg maar 15 euro, voor hetzelfde avondje. =D
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 13:11   quote  deeplink  
de hoeren zijn duurder...
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 22 januari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
mensen gewoon gaan! vak422, zit ik, kaartje voor 64 euro.
ik blijf mijn club ten alle tijden steunen.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:11 schreef FsideVak129 het volgende:
de hoeren zijn duurder...
Niet alle hoeren :P
KoepazZ
 KoepazZ - vrijdag 22 januari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Yordee1 dan blijf je toch lekker thuis met een zak chips op de bank, als jou de wedsstrijd Ajax - juve geen 60e waard is.

ps. Thuis kijk je de wedstrijd, in de ArenA moedig je je club aan, als dat voor jou hetzelfde is.. blijf dan idd maar thuis.

Tot de 18de!
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Nou sorry hoor dat ik hard moet werken voor m'n centjes en geen zestig(!!!) euro wil betalen voor een EUROPA LEAGUE wedstrijd. Dat is verdomme 130 gulden. Of zit er bij die 60 euro ook een meet & greet met Jol bij en een gratis rondleiding door de ArenA en exclusieve toegang tot de kleedkamer voor en na de wedstrijd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door Yordee1 --
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 22 januari 2010 - 22:29   quote  deeplink  
natuurlijk is het duur. je speelt tegen juventus! dit word de wedstrijd van het jaar!
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 januari 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 21:42 schreef Yordee1 het volgende:
Nou sorry hoor dat ik hard moet werken voor m'n centjes en geen zestig(!!!) euro wil betalen voor een EUROPA LEAGUE wedstrijd. Dat is verdomme 130 gulden. Of zit er bij die 60 euro ook een meet & greet met Jol bij en een gratis rondleiding door de ArenA en exclusieve toegang tot de kleedkamer voor en na de wedstrijd?
Ja.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 23 januari 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 11:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ja.
O :P dan ga ik nu kaarten kopen :D:D
Subaru
 Subaru - zaterdag 23 januari 2010 - 11:53   quote  deeplink  
waarom loopt iedereen altijd te zeiken over kaartprijzen ja het is duur maar als je echt een ajax hart hebt ga je er gewoon heen of het nou 10 of 90 euro kost je wilt je club toch steunen in goede en slechte tijden kap dan eens met de gezeik van dit is te duur dat is te duur dan ga je toch lekker niet gaje lekker thuis saai voor de bank zitten naar leo luisteren!!!

wees blij dat je bij ajax regelmatig nog goed voetbal en mooie wedstrijden krijgt te zien kijk eens naar vitesse daar betaal je voor een kaartje tegen ajax psv feyenoord en nec 30 euro en wat krijg je daar te zien NIKS die mensen mogen pas klagen dat prijzen duur zijn als je drama voetbal te zien krijgt!!!
TomW
 TomW - zaterdag 23 januari 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 21:42 schreef Yordee1 het volgende:
Nou sorry hoor dat ik hard moet werken voor m'n centjes en geen zestig(!!!) euro wil betalen voor een EUROPA LEAGUE wedstrijd. Dat is verdomme 130 gulden. Of zit er bij die 60 euro ook een meet & greet met Jol bij en een gratis rondleiding door de ArenA en exclusieve toegang tot de kleedkamer voor en na de wedstrijd?
In de eerste week van de voorverkoop waren de goedkoopste kaarten slechts 28 euro, en zelfs de nu nog beschikbare kaarten aan de lange zijden waren toen minimaal 10 euro goedkoper. Je was gewoon te laat. :)
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:11 schreef FsideVak129 het volgende:
de hoeren zijn duurder...
50 euro voor een hoer, 50 euro voor een treinkaartje x 3 maakt 300 euro.

Alleen voor de meeste mannen hier is dat veel vlugger voorbij dan een wedstrijd:)
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 11:53 schreef Subaru het volgende:
waarom loopt iedereen altijd te zeiken over kaartprijzen ja het is duur maar als je echt een ajax hart hebt ga je er gewoon heen of het nou 10 of 90 euro kost je wilt je club toch steunen in goede en slechte tijden kap dan eens met de gezeik van dit is te duur dat is te duur dan ga je toch lekker niet gaje lekker thuis saai voor de bank zitten naar leo luisteren!!!

wees blij dat je bij ajax regelmatig nog goed voetbal en mooie wedstrijden krijgt te zien kijk eens naar vitesse daar betaal je voor een kaartje tegen ajax psv feyenoord en nec 30 euro en wat krijg je daar te zien NIKS die mensen mogen pas klagen dat prijzen duur zijn als je drama voetbal te zien krijgt!!!
De prijs ligt boven halve finale CL kaarten van vorig jaar, best logisch dat mensen er wat over te zeuren hebben, zeker als je de prestaties van Ajax ziet de laatste jaren.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 23 januari 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

50 euro voor een hoer, 50 euro voor een treinkaartje x 3 maakt 300 euro.

Alleen voor de meeste mannen hier is dat veel vlugger voorbij dan een wedstrijd:)
50 euro voor een treinkaartje?!!?
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:16 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

50 euro voor een treinkaartje?!!?
retourtje vanuit wezep, zwolle, ja ook daar wonen mensen:)
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 23 januari 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

retourtje vanuit wezep, zwolle, ja ook daar wonen mensen:)
O :P 50 euro voor een retourtje is wel veel zeg... Is het met je OV-chipkaart niet goedkoper? :> Zijn er geen hoeren in Overijssel? Vast wel bij Twente op de tribune toch?
TomW
 TomW - zaterdag 23 januari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

retourtje vanuit wezep, zwolle, ja ook daar wonen mensen:)
Een dagretourtje 2e klas Wezep - Amsterdam Bijlmer Arena is slechts € 27,90.
TomW
 TomW - zaterdag 23 januari 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

De prijs ligt boven halve finale CL kaarten van vorig jaar, best logisch dat mensen er wat over te zeuren hebben, zeker als je de prestaties van Ajax ziet de laatste jaren.
Man United, Arsenal, Barcelona of Chelsea? En nogmaals de goedkoopste kaarten waren in de voorverkoop slechts € 28, dus niet veel meer dan de € 20 voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van een paar dagen later.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 januari 2010 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:28 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

O :P 50 euro voor een retourtje is wel veel zeg... Is het met je OV-chipkaart niet goedkoper? :> Zijn er geen hoeren in Overijssel? Vast wel bij Twente op de tribune toch?
Mwoehaahaha.

ze hebben wel koeien in Overijsselland...

gezanik over prijskaart.
in de UK zijn de kaartjes al jaren belachelijk hoog.

Een lekker groot bier in de Arena kost ook 4.25.
broodje frikandel 3.50

alle prijzen zijn belachelijk.
Benzine nu 1.50 weer.

vind het wel best, geef mijn geld uit aan de dingen die ik wil en dat is Ajax.

Duur? ja, maar niet onoverkomelijk.
ga toch wel.

(alhoewel het voor mij de helft van 60 pleuro was...)
remco k
 remco k - maandag 25 januari 2010 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 12:29 schreef TomW het volgende:

[..]

Een dagretourtje 2e klas Wezep - Amsterdam Bijlmer Arena is slechts € 27,90.
met een 40% korting kaart. En wie zegt dat ik 2e klas wil reizen:)

Daar gaat het ook niet om, ik kan het ook zonder problemen betalen, en als ik nog naar het stadion ga boeit het me ook niet wat het kost.

Maar ik kan me wel voorstellen dat een supporter die een modaal inkomen heeft met een gezin met 2/3 kinderen en 2 buitenechtelijke kinderen waar zijn ex vrouw zoals normaal deze normale werkende man weer volledig uitkleed (sorry ik liet me weer even gaan) het wel veel geld vind.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Belachelijke kaartprijs Ajax - Juventus









0.0070781