BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als ajax Lodeiro haalt worden we alsnog kampioen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 21 januari 2010 - 17:59   quote  deeplink  
lodeiro staat in grote belangstelling van ajax en az maar hij wil naar ajax zo zij hij. het scheid een echte nummer 10 te zijn en dan kunnen we erikson rustig laten lopen. dus veel redenen om lodeiro te halen. hij moeten 5 miljoen euro kosten. de club waar hij nu speeld is nacional. dus worden we kampioen met lodeiro?
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 21 januari 2010 - 18:17   quote  deeplink  
Ik denk niet dat we dan kampioen worden, ik hoop het natuurlijk wel. Maar vergeet niet dat Jol aan het bouwen is. Ik ga ermee akkoord als we dit jaar 3e worden en volgend jaar kampioen. Als we Jol de tijd geven om te bouwen (zoals met het binnenhalen van Lodeiro) vertrouw ik erop dat we in 2011 met z'n allen op het Leidseplein staan!
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 17:59 schreef luis_suarez 16 het volgende:
lodeiro staat in grote belangstelling van ajax en az maar hij wil naar ajax zo zij hij. het scheid een echte nummer 10 te zijn en dan kunnen we erikson rustig laten lopen. dus veel redenen om lodeiro te halen. hij moeten 5 miljoen euro kosten. de club waar hij nu speeld is nacional. dus worden we kampioen met lodeiro?
Hij moet helemaal geen 5 miljoen euro kosten.
3,5 miljoen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 21 januari 2010 - 18:33   quote  deeplink  
Ja en nog Boulahrouz en braafheid halen!

Maar ga er maar vanuit dat ajax eerst een grote schoonmaak moet houden,Martin jol heeft toch een jaar de tijd nodig om alle rommel om te ruimen van Marco en Van geel!dan worden wij weer kampioen laat ie psvers maar kampioen worden,geef er niks om ajax komt weer terug in de top.helaas is het nou werken aan een nieuwe team met nieuwe sterren.

Van mij mogen bijven:

De zeeuw
Suarez
Pantelic
Vertonghen
Alderweireld
Van der wiel
Enoh
Gabri
Urby
Stekelenburg
Eriksen
Anita gebruiken als bankzitter,en laten invallen als middenvelder!
Blind(die moet terug komen)

De rest weg ermee:

Rommedahl
Kennedy
Ogararu
Olegeur
De jong
Aissati
Sulejmani
Lindgren
Sarpong
Sno
Luque
Wielaert
Silva
Bodul

Ajax kampioenen 10/11

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Hahahaaaa 3 spelers halen kost je weer 18 mil tjsa hebben we niet dus niks halen goed scouten en jonge haalbare spelers halen.. dan ajaxthebestevannl? sulejmani weg die jonge is verdomme 20 ofzo? luque is allang weg toch?.. nou ontopic.. nee met hem ook niet zeker van kampioensschap.. ajax staat 9 punetn achter al wint ajax alles moeten psv en twente wel verliezen.. Dan nog wat wie zegt dat ajax GEEN kampioen kan worden dus beetje apart topic..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 21 januari 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 18:47 schreef freakie het volgende:
Hahahaaaa 3 spelers halen kost je weer 18 mil tjsa hebben we niet dus niks halen goed scouten en jonge haalbare spelers halen.. dan ajaxthebestevannl? sulejmani weg die jonge is verdomme 20 ofzo? luque is allang weg toch?.. nou ontopic.. nee met hem ook niet zeker van kampioensschap.. ajax staat 9 punetn achter al wint ajax alles moeten psv en twente wel verliezen.. Dan nog wat wie zegt dat ajax GEEN kampioen kan worden dus beetje apart topic..
Tuurlijk hoop ik dat mijn cluppie mijn alles,mijn liefde en mijn leven dat ajax kampioen wordt!
We gaan psv en Twente verslaan in de arena en we zullen zien wat ze verder gaan doen,maar dan moet ajax alles winnen.Als je Lodeiro haalt en mischien nog braafheid kan het wel.

En jongen Sulejmani gaat het niet meer redden bij ajax.sorry maar helaas!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --
marius
 marius - donderdag 21 januari 2010 - 19:07   quote  deeplink  
haha keeltie,

met welke spelers wil je dan een normale seizoen mee gaan draaie? als de de helft weg gaat doen en we hebbe een x pech net zoals twente en juventus nu hebbe dan zijn we de lul:P
maar lodeiro lijkt me wel een lekkere speler maar kan denk het eerste zeisoen ook geen koppe breke moet toch wenne aan het nederlandse voedbal enzo;)
laat ajax guilherme maar hale een jonge talentvolle spits:p
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 18:23 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Hij moet helemaal geen 5 miljoen euro kosten.
3,5 miljoen.
ajax heeft 3.5 geboden, hij moet 5 kosten, zelfs de clubs zijn er nog niet uit, hij heeft wel toesteming gekregen van de club om te praten met Ajax en Az.

Hij is momenteel dus in Nederland.
freakie
 freakie - donderdag 21 januari 2010 - 19:19   quote  deeplink  
nou hebben we 12 mil nodig... Waarom zou sulejmani t niet redden dan? En ik weet niet of ze winnen, ja ze moeten wel.. en als ze dat doen dan moeten psv en twente nog 2 keer verliezen.. T is mogelijk maar zoveel geld heeft ajax niet..
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

ajax heeft 3.5 geboden, hij moet 5 kosten, zelfs de clubs zijn er nog niet uit, hij heeft wel toesteming gekregen van de club om te praten met Ajax en Az.

Hij is momenteel dus in Nederland.
Ze accepteren 3,5 miljoen. AZ heeft 3,5 geboden en dat is geaccepteerd. Ajax heeft 2,5 geboden (+ 1 miljoen als hij bepaald aantal wedstrijden speelt) en er gaan geruchten dat Ajax nu 3,5 heeft geboden.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:09 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Ze accepteren 3,5 miljoen. AZ heeft 3,5 geboden en dat is geaccepteerd. Ajax heeft 2,5 geboden (+ 1 miljoen als hij bepaald aantal wedstrijden speelt) en er gaan geruchten dat Ajax nu 3,5 heeft geboden.
niks van waar er is nog geen bod geaccepteerd, hij is hier alleen voor een orienterend gesprek met bijde clubs
always Ajax
 always Ajax - donderdag 21 januari 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Blijven wij niet de fout maken om een zelfde type speler te halen?
Die Lodeiro zal vast een goede speler zoijn maar volgens mij weer een beetje hetzelde van wat we hebben, nog niet zó lang gelden werd er geroepen we moeten krachtige mannen hebben , spelers die sterk zijn en de mouwen op kunnen rollen als het nodig is .
Vinden jullie niet dat daar beter de focus op gelegt kan worden ipv dit soort spelers .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door always Ajax --
alibabba
 alibabba - donderdag 21 januari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Ajax zonder Lodeiro word dit seizoen geen kampioen en Ajax met Lodeiro ook niet. Laten we in godsnaam hopen dat we het jaar daarop wel kampioen worden, want ik ben wel weer toe aan een huldiging van Ons Aller AJAX.
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

niks van waar er is nog geen bod geaccepteerd, hij is hier alleen voor een orienterend gesprek met bijde clubs
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5831170/__Ajax_en_AZ_vechten_om_Lodeiro__.html

'AZ heeft na doelman Alvarado ook goede hoop om de transfer van Nicolas Lodeiro (20) rond te maken. Volgens Uruguayaanse bronnen heeft AZ al een akkoord bereikt met Nacional Montevideo voor een bedrag van plusminus 3,5 miljoen euro (vijf miljoen US dollar).'

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95387

'De Amsterdammers wilden niet verder gaan dan een bedrag van 2,5 miljoen euro. Daar zou eventueel nog één miljoen bijkomen, indien Lodeiro een bepaald aantal duels in het hoogste keurkorps zou spelen.'

'Het bestuurslid benadrukt dat het bod van AZ voldoet aan de voorwaarden die Nacional voor ogen had, naar verluidt een bedrag van 3,5 miljoen.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door PETER111 --
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:28 schreef PETER111 het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5831170/__Ajax_en_AZ_vechten_om_Lodeiro__.html

'AZ heeft na doelman Alvarado ook goede hoop om de transfer van Nicolas Lodeiro (20) rond te maken. Volgens Uruguayaanse bronnen heeft AZ al een akkoord bereikt met Nacional Montevideo voor een bedrag van plusminus 3,5 miljoen euro (vijf miljoen US dollar).'
en hoeveel van dit soort berichten zie je in de zomer van de telegraaf??
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

en hoeveel van dit soort berichten zie je in de zomer van de telegraaf??
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95387

'De Amsterdammers wilden niet verder gaan dan een bedrag van 2,5 miljoen euro. Daar zou eventueel nog één miljoen bijkomen, indien Lodeiro een bepaald aantal duels in het hoogste keurkorps zou spelen.'

'Het bestuurslid benadrukt dat het bod van AZ voldoet aan de voorwaarden die Nacional voor ogen had, naar verluidt een bedrag van 3,5 miljoen.'

Ik heb jou bron nog niet gezien...
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 21 januari 2010 - 20:50   quote  deeplink  
peter111 5 miljoen dollar wil nacional dat is 3.5 miljoen. ik haalde dollars en euro's door elkaar
PETER111
 PETER111 - donderdag 21 januari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:50 schreef luis_suarez 16 het volgende:
peter111 5 miljoen dollar wil nacional dat is 3.5 miljoen. ik haalde dollars en euro's door elkaar
Ah, oke.

Dan weet Remco dat ook weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door PETER111 --
ajacied
 ajacied - donderdag 21 januari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
halen halen halen zullen we eerst spelers opruimen ???
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 21 januari 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 17:59 schreef luis_suarez 16 het volgende:
lodeiro staat in grote belangstelling van ajax en az maar hij wil naar ajax zo zij hij. het scheid een echte nummer 10 te zijn en dan kunnen we erikson rustig laten lopen. dus veel redenen om lodeiro te halen. hij moeten 5 miljoen euro kosten. de club waar hij nu speeld is nacional. dus worden we kampioen met lodeiro?
ach man, door een uruguayaans telent te halen betekent niet dat je alsnog kampioen wordt... zal wel voor in de toekomst de eventuele opvolger van suarez kunnen zijn maar om door zo'n man kampioen te worden vind ik wel overdreven.
bully
 bully - donderdag 21 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
klopt is altijd de vraag hoe zo`n speler het gaat doen.
ik heb al zoveel spelers zien komen waar iedereen zo lovend over was.
maar het ook niet haalde.
en kampioen worden is als je rieel bent al bijna niet meer mogelijk.
maar heb nog altijd de hoop.
we moeten nog tegen twente en psv en waarschijnlijk zullen die clubs ook nog punten laten liggen.
de bal is rond dus zie wel aan het eind van het seisoen.
PETER111
 PETER111 - vrijdag 22 januari 2010 - 09:18   quote  deeplink  
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95495

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95495

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95495

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=95495
PETER111
 PETER111 - vrijdag 22 januari 2010 - 09:18   quote  deeplink  
2,8 miljoen (maar) !!!
PETER111
 PETER111 - vrijdag 22 januari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Hij tekent vrijdagochtend zijn contract, weet iemand of hij dan al het winnende doelpunt kan maken tegen AZ??
Boss
 Boss - vrijdag 22 januari 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 09:18 schreef PETER111 het volgende:
2,8 miljoen (maar) !!!
+ 15% van transfersom bij verkoop
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 22 januari 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 09:20 schreef PETER111 het volgende:
Hij tekent vrijdagochtend zijn contract, weet iemand of hij dan al het winnende doelpunt kan maken tegen AZ??
Waarschijnlijk heeft hij nog geen werkvergunning enzo, tegen Feyenoord kan hij wel een hattrick maken!
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/96887_nacional-maakt-bekend-lodeiro-naar-ajax

Werd er van te voren niet al gezegd dat hij het seizoen bij Nacional zou afmaken.
Klaas123
 Klaas123 - vrijdag 22 januari 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Zal Lodeiro leuk vinden dat hij nummer 14 in moet leveren haha ^^
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 22 januari 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 22:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ach man, door een uruguayaans telent te halen betekent niet dat je alsnog kampioen wordt... zal wel voor in de toekomst de eventuele opvolger van suarez kunnen zijn maar om door zo'n man kampioen te worden vind ik wel overdreven.
Nee hij maakt ons niet alleen kampioen,maar met het hele team bij elkaar,als je 2/3 ajax onwaardige spelers op de bank laat en deze nieuwe speelt met 2 andere goeie voor in de plaats hebben we wel een kampioenselftal,en ik denk dat Suarez nu alleen maar sterker wordt!
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2010 - 12:39   quote  deeplink  
ik las net op vi dat hij waarschijnlijk zijn opwachting kan maken tegen roda.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 januari 2010 - 13:13   quote  deeplink  
We worden kampioen... met of zonder.
bully
 bully - vrijdag 22 januari 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:13 schreef FsideVak129 het volgende:
We worden kampioen... met of zonder.
hoop dat je gelijk heb.
maar ik vrees dat je ongelijk krijgt.
maar het is nog steeds mogelijk dus ook ik blijf dromen.
piet
 piet - zaterdag 23 januari 2010 - 02:12   quote  deeplink  
hahahahhahha vooral denken dat je nog kampioen wordt!!!
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 02:12 schreef piet het volgende:
hahahahhahha vooral denken dat je nog kampioen wordt!!!
wat doe je hier eigenlijk, niks te beleven bij de r'dammers, een beetje jaloers dat wij toch nog over een goed netwerk beschikken om dit soort spelers binnen te halen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als ajax Lodeiro haalt worden we alsnog kampioen









0.0075080