BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nicolas Lodeiro

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Nicolas lodeiro en luis suarez gaan het helemaal maken.
MUFC
 MUFC - vrijdag 22 januari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Wat vinden jullie dat Ajax deze nummer 10/ links midden heeft gehaald?

http://www.youtube.com/watch?v=wU0KC7m3BWQ&feature=related
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 18:11   quote  deeplink  
jammer dat jullie de opvolger van suarez nu al binnen hebben! eerst zeggen dat jullie geen geld hebben en dan gewoon een supertalent kopen! jammer! ajax wordt dit jaar kampioen helaas.... (niet cynisch)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 januari 2010 - 18:21   quote  deeplink  
We zullen zien sulejmani was(is)ook een groot talent! En dat verhaal kennen we ook allemaal. Ben Benieuwd!
milanafca
 milanafca - vrijdag 22 januari 2010 - 18:26   quote  deeplink  
@patrickpsv15, hoe kan het dat je geen vertrouwen meer hebt in PSV? PSV en Twente staan beide nog ruim voor Ajax. Ik vind het niet echt realistisch gedacht van je dat Ajax nog kampioen wordt... Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt!:D
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - vrijdag 22 januari 2010 - 18:29   quote  deeplink  
@patrickpsv15, hoe kan het dat ji jgeen vertrouwen meer heb in het kampioenschap vna PSV? ze staan er toch echt veel beter voor dan ons Ajax hoor.. Vind ik niet echt realistisch van je gedacht want Ajax staat heel wat achter jammergenoeg. Maar ik hoop dat je gelijk hebt:P
Daan
 Daan - vrijdag 22 januari 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 18:11 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer dat jullie de opvolger van suarez nu al binnen hebben! eerst zeggen dat jullie geen geld hebben en dan gewoon een supertalent kopen! jammer! ajax wordt dit jaar kampioen helaas.... (niet cynisch)
Opvolger? Wederom niet goed geïnformeerd patrick. Het is een nummer 10 of linkshalf.

Youtube filmpjes zeggen niks, eerst zien dan geloven. Kan me nog wel die fantastische filmpjes van cvitanich herinneren. Geen slechte speler, maar niet goed genoeg voor ajax.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 22 januari 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 18:11 schreef patrickpsv15 het volgende:
jammer dat jullie de opvolger van suarez nu al binnen hebben! eerst zeggen dat jullie geen geld hebben en dan gewoon een supertalent kopen! jammer! ajax wordt dit jaar kampioen helaas.... (niet cynisch)
Ajax heeft wel geld en is nog wel de rijkste club van Nederland.

Alleen kijken ze nu beter uit met spelers kopen,geen miskopen meer en extreme bedragen.

En ajax kan nog kampioen worden als ze alles winnen,en psv wat punten morsen.maar dat kan ik nu niet zeggen,het kan wel.Als het niet lukt hebben we met Jol na een jaar toch wel goeie selectie voor volgend jaar.Hij dan dus wel een jaar de tijd nodig om een nieuwe team samen te stellen.want met een Kennedy,rommedahl,aissati en en lindgren werkt het niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 18:26 schreef milanafca het volgende:
@patrickpsv15, hoe kan het dat je geen vertrouwen meer hebt in PSV? PSV en Twente staan beide nog ruim voor Ajax. Ik vind het niet echt realistisch gedacht van je dat Ajax nog kampioen wordt... Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt!:D
ajax gaat nog terugkomen let maar op, ze hebben een veel makkelijker schema! als ze de komende wedstrijden winnen wordt het een piece of cake voor jullie!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:
We zullen zien sulejmani was(is)ook een groot talent! En dat verhaal kennen we ook allemaal. Ben Benieuwd!
daar heb je helemaal gelijk in, maar mijn gevoel zegt iig dat dit een aardige speler wordt! dat gevoel had ik bij sulejmani en pantelic niet:P
Bas12345
 Bas12345 - vrijdag 22 januari 2010 - 19:31   quote  deeplink  
MIJN VALT WEL OP DAT LODEIRO SWALBES MAAKT NET ALS SUAREZ IN HET BEGIN DUS DAT WORDT NOG WAT. IK HOOP DAT DIE DAT SNEL VERLEERD
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 19:31 schreef Bas12345 het volgende:
MIJN VALT WEL OP DAT LODEIRO SWALBES MAAKT NET ALS SUAREZ IN HET BEGIN DUS DAT WORDT NOG WAT. IK HOOP DAT DIE DAT SNEL VERLEERD
is toch chill, lekker penalties versieren:P ajax heeft er door suarez nogal wat hoor!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 22 januari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 19:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in, maar mijn gevoel zegt iig dat dit een aardige speler wordt! dat gevoel had ik bij sulejmani en pantelic niet:P
Nou pantelic doet nou weer ff niet meer mee....dan missen we hem wel hoor
ik vind het een goeie spits.alleen jammer dat ie geblesseerd is.
Boss
 Boss - vrijdag 22 januari 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 19:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ajax gaat nog terugkomen let maar op, ze hebben een veel makkelijker schema! als ze de komende wedstrijden winnen wordt het een piece of cake voor jullie!
..... en dan nog is het 9 pnt. Hoop dat je gelijk hebt. Eerst maar ff Psv - NEC kijken, dan weten we meer..
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 19:31 schreef Bas12345 het volgende:
MIJN VALT WEL OP DAT LODEIRO SWALBES MAAKT NET ALS SUAREZ IN HET BEGIN DUS DAT WORDT NOG WAT. IK HOOP DAT DIE DAT SNEL VERLEERD
waar heb je dat gezien dan, ik heb twee hele wedtrijden van hem gezien vanmiddag en alle youtube filmpjes gekeken, dus waar haal je dat vandaan?
bahbah
 bahbah - vrijdag 22 januari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Lodeiro is een geboren leider...is snel heel belangrijk geworden voor nacional...niet voor niets dat ook liverpool grote interesse had en nog meer topclubs....ajax heeft eindelijk geleerd om snel te handelen....ik hoop dat suarez nu nog een jaartje extra blijft,maar dat is een utopie ben ik bang....lodeiro is geen vervanger voor suarez Patrick......
maar ik denk wel dat hij echte leiderskwaliteiten heeft,iemand die ajax nu node mist.
en of psv en twente nu moeten vrezen?mwah,ik waag me er even niet aan...
als ajax wint en twente en psv verliezen een keer is het 6 punten,en dan komen ze beiden nog naar de arena,dus het is wel goed mogelijk....het ligt er ook een beetje aan of lodeiro meteen kan wennen,wat ik wel vermoed omdat een leider niet lang hoeft te wennen...en het heeft psv en twente ook wel erg meegezeten,anders win je niet 15 keer en drie gelijk!dus ik verwacht onderhand wel meer deuken bij die clubs,dat gaat gebeuren,dat is zeker......
bahbah
 bahbah - vrijdag 22 januari 2010 - 21:20   quote  deeplink  
En dan wil ik dit nog even kwijt:meneer Jol moet zondag ECHT MET SUKIE STARTEN.
ik verwacht echt een sensationeel debuut van hem.er is iets met hem,ik weet het niet,kan mn vinger er niet opleggen...........
bahbah
 bahbah - vrijdag 22 januari 2010 - 21:58   quote  deeplink  
:)
Boss
 Boss - vrijdag 22 januari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Zal mij ook benieuwen met Suk
bully
 bully - vrijdag 22 januari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
verwacht niet te veel die jongen is pas 18.
toen eriksen inviel hoorde ik ook de kritieken hier.
zulke jongen moeten groeien voordat ze echt een stempel op de wedstrijd kunnen drukken.
daarom ook vind ik het goede zaak dat jol ze kans geeft zodat ze al even eraan kunnen ruiken.
en lodeiro wacht ik wel af.
enige waaar ik hem van ken is berichten en youtube filmpjes.
die berichten en zulke filmpjes heb ik al van meerdere spelers gezien die ook bij ajax mislukte maar vooraf wel de hemel in werden geprezen.
bahbah
 bahbah - vrijdag 22 januari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
@bully:maak geen vergelijking met eriksen....lodeiro is al gevestigd in uruqua...international ook nog!die is duidelijk al een paar stappen verder....hij is ook geen 18 maar 20 volgens mij....(vergeef mn eventuele verkeerde leeftijdsinformatie).
maar feit is echt dat ie een stuk verder is dan eriksen....
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 januari 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 22:57 schreef bully het volgende:
verwacht niet te veel die jongen is pas 18.
toen eriksen inviel hoorde ik ook de kritieken hier.
zulke jongen moeten groeien voordat ze echt een stempel op de wedstrijd kunnen drukken.
daarom ook vind ik het goede zaak dat jol ze kans geeft zodat ze al even eraan kunnen ruiken.
en lodeiro wacht ik wel af.
enige waaar ik hem van ken is berichten en youtube filmpjes.
die berichten en zulke filmpjes heb ik al van meerdere spelers gezien die ook bij ajax mislukte maar vooraf wel de hemel in werden geprezen.
Ik ben het volledig met je eens, bully. Die jonge jongens zijn nog erg breekbaar, of kwetsbaar. Het is goed om ze even, als de score het toelaat, te laten invallen. Proeven, zeg maar. En die kritiek op Eriksen, die jij ook aanhaalde, zegt genoeg. Die jonge gasten kunnen zo weer afbranden. Daarom moeten we ook oppassen met alle kritieken op Sulejmani. Strakjes gelooft hij ook helemaal niet meer in zichzelf. En ook hij is in wezen nog zo jong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 20:43 schreef Boss het volgende:

[..]

..... en dan nog is het 9 pnt. Hoop dat je gelijk hebt. Eerst maar ff Psv - NEC kijken, dan weten we meer..
pff ik zie psv nog niet zo gauw bij clubs als nac, heracles, vitesse, az en ajax winnen. Als ajax vanaf nu maximaal 2x punten laat liggen in een wedstrijd en de rest wint wordt ajax kampioen.
bully
 bully - vrijdag 22 januari 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, bully. Die jonge jongens zijn nog erg breekbaar, of kwetsbaar. Het is goed om ze even, als de score het toelaat, te laten invallen. Proeven, zeg maar. En die kritiek op Eriksen, die jij ook aanhaalde, zegt genoeg. Die jonge gasten kunnen zo weer afbranden. Daarom moeten we ook oppassen met alle kritieken op Sulejmani. Strakjes gelooft hij ook helemaal niet meer in zichzelf. En ook hij is in wezen nog zo jong.
precies.
denk ook dat het probleem met sulejmani komt doordat hij het juist tegraag wil en het zichzelf daardoor moeilijk maakt.
maar heb ook nog steeds het vertrouwen dat hij er wel komt.
hij kan tenslotte niet zomaar het voetbal verleerd hebben lijkt mij.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 januari 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

pff ik zie psv nog niet zo gauw bij clubs als nac, heracles, vitesse, az en ajax winnen. Als ajax vanaf nu maximaal 2x punten laat liggen in een wedstrijd en de rest wint wordt ajax kampioen.
Ik help het je hopen, Patrick. Maar ook al zou Ajax in de ArenA winnen van PSV en Twente (wat ik eerlijk gezegd nog maar moet zien gebeuren) dan nog is de afstand tot die twee erg groot. Ik weet wel: niks is onmogelijk, maar ik geloof niet dat met name PSV erg veel punten zal laten liggen, daar zijn zij op dit moment gewoon te solide voor. En de moeilijke (uit)wedstrijden worden "gewoon" weer met 1-0 gewonnen. Juist PSV is bij machte om een wedstrijd achterin op slot te gooien. Ik vind het niet mooi, maar het is wel een kwaliteit waarop ik als Ajacied jaloers kan zijn. Bovendien hebben zij erg veel scorend vermogen met Toivonen, Dzudszák, Koevermans en Lazovic. Met zoveel spitsen zouden zij toch meer het accent op de aanval moeten gooien. Maar ja, Rutten kiest meer voor zekerheid dan voor een mooie show en drie punten zijn drie punten. Op de een of andere manier heb ik minder vertrouwen in FC Twente. Ik denk dat zij nog wel de nodige punten gaan verspelen. Maar ja, de bal is rond, zoals het bekende spreekwoord luidt...
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 januari 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:34 schreef bully het volgende:

[..]

precies.
denk ook dat het probleem met sulejmani komt doordat hij het juist tegraag wil en het zichzelf daardoor moeilijk maakt.
maar heb ook nog steeds het vertrouwen dat hij er wel komt.
hij kan tenslotte niet zomaar het voetbal verleerd hebben lijkt mij.
Klopt bully, bovendien zou hij eens een langere periode het vertrouwen van Jol moeten krijgen. Laat hem eens een aantal weken een hele wedstrijd spelen. Ik ben er heilig van overtuigd dat hij dat vertrouwen dan zal gaan uitbetalen met goed spel en doelpunten. Ik heb hem een poosje geleden zien spelen in Jong Servië. Fantastisch! Inderdaad, het voetballen is hij nog niet verleerd!
bahbah
 bahbah - zaterdag 23 januari 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, bully. Die jonge jongens zijn nog erg breekbaar, of kwetsbaar. Het is goed om ze even, als de score het toelaat, te laten invallen. Proeven, zeg maar. En die kritiek op Eriksen, die jij ook aanhaalde, zegt genoeg. Die jonge gasten kunnen zo weer afbranden. Daarom moeten we ook oppassen met alle kritieken op Sulejmani. Strakjes gelooft hij ook helemaal niet meer in zichzelf. En ook hij is in wezen nog zo jong.
laten we nou niet iedere jonge(re)speler meteen zo vreselijk beschermen...rooney was 17 in de premier!!!ship..
die spits van anderlecht is al gevestigd en is pas 17!!!!
lodeiro is al gevestigd in uruquay met nacional,helemaal het mannetje daar.speelt niet voor niets in het nationale team !!!dus die is wel wat verder dan de talenten die ajax herbergt.....
Pietje
 Pietje - zaterdag 23 januari 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 16:57 schreef bahbah het volgende:

[..]

laten we nou niet iedere jonge(re)speler meteen zo vreselijk beschermen...rooney was 17 in de premier!!!ship..
die spits van anderlecht is al gevestigd en is pas 17!!!!
lodeiro is al gevestigd in uruquay met nacional,helemaal het mannetje daar.speelt niet voor niets in het nationale team !!!dus die is wel wat verder dan de talenten die ajax herbergt.....
Niet elke 17-jarige is hetzelfde. De één is volwassener dan de ander. Rooney is opgegroeid in de shit heb ik wel eens gelezen. Die heeft op jonge leeftijd leren overleven. Sulejmani wordt - als we niet oppassen compleet afgebrand. Ik heb ooit van Gertjan Verbeek in een interview gehoord dat Sulejmani een erg gevoelige jongen is. Gun hem zijn karaktertrek. Ik ben er echt van overtuigd dat hij er bij Ajax komen gaat. Laat Jol hem nou eens over een wat langere periode in de basis staan en hem de wedstrijden ook echt laten uitspelen. Vertrouwen en geduld, datzelfde geduld dat wij met heel Ajax en Jol moeten hebben. Ik denk werkelijk dat wij nog mooie tijden gaan beleven!
MartinTwente
 MartinTwente - zaterdag 23 januari 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Jol had het na de laatste wedstrijd over een jong team en laat dat de sleutel zijn voor dit seizoen. Kampioen wordt Ajax toch niet meer, maar laat dan spelers al Kennedy, Rommeldahl en Lindgren uit de basis. Laat de jonge spelers zo veel mogelijk met elkaar spelen. Dus met Suleymani vanaf het begin, met Lodeiro en Eriksson en al worden niet alle wedstrijden gelijk gewonnen, gewoon laten staan, je zult volgend seizoen een veel beter ingespeeld Ajax zien en dan serieus voor de titel gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2010 door MartinTwente --
bahbah
 bahbah - zaterdag 23 januari 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet elke 17-jarige is hetzelfde. De één is volwassener dan de ander. Rooney is opgegroeid in de shit heb ik wel eens gelezen. Die heeft op jonge leeftijd leren overleven. Sulejmani wordt - als we niet oppassen compleet afgebrand. Ik heb ooit van Gertjan Verbeek in een interview gehoord dat Sulejmani een erg gevoelige jongen is. Gun hem zijn karaktertrek. Ik ben er echt van overtuigd dat hij er bij Ajax komen gaat. Laat Jol hem nou eens over een wat langere periode in de basis staan en hem de wedstrijden ook echt laten uitspelen. Vertrouwen en geduld, datzelfde geduld dat wij met heel Ajax en Jol moeten hebben. Ik denk werkelijk dat wij nog mooie tijden gaan beleven!
lodeiro is ook geen 17 meer piet....
Pietje
 Pietje - zaterdag 23 januari 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 17:57 schreef bahbah het volgende:

[..]

lodeiro is ook geen 17 meer piet....
Hé bahbah, pas op, ik ben piet niet (zie hierboven). Dat is een Feyenoorder ;-)) Ik ben Pietje en dat is wel een groot verschil hoor...!!!
Ik weet dat Lodeiro enkele jaren ouder is. Ik wilde alleen maar zeggen dat je niet elke leeftijdgenoot moet of kunt vergelijken. De een kan wat makkelijker "overleven" dan de ander. Geduld hebben, is het devies.
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 23 januari 2010 - 18:43   quote  deeplink  
REMCO-K hier heb je een filmpje en soms wordt niet geraakt hoor http://www.youtube.com/watch?v=wU0KC7m3BWQ
bahbah
 bahbah - zaterdag 23 januari 2010 - 18:56   quote  deeplink  
sorry pietJE....:)
freakie
 freakie - zaterdag 23 januari 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Bas12345.. als je meedere wedstrijden ziet van zoon speler weet je waar je t over hebt.. Dat probeert remco te zegge filmpjes op youtube zijn leuk.. maar filmpjes van sno kan je geloof k ook nog vinden..
Pietje
 Pietje - zaterdag 23 januari 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 18:56 schreef bahbah het volgende:
sorry pietJE....:)
Hahahaha !! Geen punt, bahbah. Ik vergeef het je graag :)
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 23 januari 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Freakie ik zeg niet dat hij slecht of goed is amar ik denkt dat hij denkt dat swalbes maken goed net als wat suarez bij het begin had. Ik hoop dat die fucking goed wordt. jammer niet tegen az was mooi geweest als die er zo 3 inprikt tegen az xd
freakie
 freakie - zaterdag 23 januari 2010 - 19:44   quote  deeplink  
ja inderdaad ik heb t filmpje ook gezien maar elke speler bijna heeft wel eens een soort swalbe gemaakt..
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 23 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
ja is mijn mening dat die snel swalbes maakt maar misschien doet hij het niet. Maar dat was gelijk wat me opviel toen ik filmpje zag. Mischien zegt suarez er wel wat vanXD
freakie
 freakie - zaterdag 23 januari 2010 - 22:04   quote  deeplink  
Nou ik zie hem liever eerst spelen op zijn manier.. laat maar gaan ff hoor!!
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 19:11 schreef freakie het volgende:
Bas12345.. als je meedere wedstrijden ziet van zoon speler weet je waar je t over hebt.. Dat probeert remco te zegge filmpjes op youtube zijn leuk.. maar filmpjes van sno kan je geloof k ook nog vinden..
bedankt voor de toelichting.:)
remco k
 remco k - zaterdag 23 januari 2010 - 22:22   quote  deeplink  
ach en al levert het een paar penaltys op, daar zou ik niet rouwig om zijn hoor.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zondag 24 januari 2010 - 15:02   quote  deeplink  
lodeiro en suarez kennen elkaar heel goed, die 2 kunnen dus wel goed met elkaar spelen, ik denk dat het een goeie aankoop is, anders is er weer 4 miljoen naar de maan gegooid.
ik vraag me al af want eerst zeggen ze: we hebben geen geld voor een speler, en dan halen ze maar even een talent van 4 miljoen (gek)
ajacied
 ajacied - maandag 25 januari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Ajax heeft geld zat gooi de bezem er maar doorheen !!
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2010 - 16:22   quote  deeplink  
ja das waar love ajax! T is wel zo dat we dat bij sulejmani ook dachten toen pantelic kwam.. wat dus jol zei deed me wel goed hij ziet suarez dus met lodeiro erbij als spits.. Geen pantelic.. Noodaankoop dus die pantelic..
R()b
 R()b - maandag 25 januari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 19:31 schreef Bas12345 het volgende:
MIJN VALT WEL OP DAT LODEIRO SWALBES MAAKT NET ALS SUAREZ IN HET BEGIN DUS DAT WORDT NOG WAT. IK HOOP DAT DIE DAT SNEL VERLEERD
Ach zo afgeleerd joh!
Krijgen we straks weer al die 020ers die lopen te janken , over spelers die worden benadeeld door de scheids.
Maar dat is standaard zo bij 020 (tegen NAC weer)
freakie
 freakie - maandag 25 januari 2010 - 16:32   quote  deeplink  
wat deed de scheids verkeert dan? bij wedstrijd tegen nac?! Egt weer een feyenoorder die hier komt zegge dat we altijd de scheids de schuld geven en zelf in een wedstrijd tege ajax rode kaarten krijgt en dan loopt de klagen... Heel typisch..
Rogier
 Rogier - maandag 25 januari 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Als hij dezelfde inzet en 'gif' met zich meebrengt als onze Luis dan maakt me dat al blij. Sommigen lopen de kantjes eraf.
marcAFCA
 marcAFCA - dinsdag 26 januari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Is dit geen goede man voor ajax! http://www.youtube.com/watch?v=rp6H6WB_2G4&feature=related
hij word echt een super spits !
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
voetbalt in italie, dus denk ik dan niet echt haalbaar he, aangezien elke club daar al op aast..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 26 januari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:06 schreef marcAFCA het volgende:
Is dit geen goede man voor ajax! http://www.youtube.com/watch?v=rp6H6WB_2G4&feature=related
hij word echt een super spits !
misschien dat we messi ook meteen naar amsterdam kunnen halen
h4lputtenh4l
 h4lputtenh4l - dinsdag 26 januari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 22:41 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

misschien dat we messi ook meteen naar amsterdam kunnen halen
Misschien moet je niet zo van die onzin lullen?
Laten we hopen dat Lodeiro inderdaad een goede aankoop is en dat het een vaste waarde in 't elftal kan worden ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nicolas Lodeiro









0.0096490