BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met welke opstelling kan Ajax az met 0 punten naar huis sturen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 24 januari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Welke opstelling denken jullie dat het beste is om tegen az te spelen zonder de Zeeuw pantelic en lodeiro die zich pas 1 februari ajaxcied mag noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door luis_suarez 16 --
reminho
 reminho - zondag 24 januari 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Stekelenburg

VD Wiel Alderweireld Vertonghen Emanuelson

Gabri Lindgren

Aissati

Rommedahl Suarez Sulejmani
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 24 januari 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Steek

Vd wiel Alderweireld Vertonghen Urby

Gabri Lindgren

Aissati

Suarez Suk Sulejmani

Waarom suarez niet in de spits?
Omdat hij beter rendeert van af de vlanken, en Micky moet nog een kans krijgen vindt ik na de blamagge van hem bij NAC
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 januari 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Niet met deze opstelling. Sjongejonge, aisatti en de jong erin. Jol is een flapdrol
alibabba
 alibabba - zondag 24 januari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Ik vind het ook onbegrijplijk dat ie nu weer voor De Jong kiest achter de spits. Hou gewoon vast aan Eriksen, juist nu wil hij zich bewijzen. Jol had nu voor Gabri moeten kiezen, want het middenveld is nu met Aissati veel te licht. Wellicht dat Jol vol op de aanval wil spelen en dat ie Vertonghen laat doorschuiven naar het middenveld. Alleen dan is de keuze voor Aissati te begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door alibabba --
alibabba
 alibabba - zondag 24 januari 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Az is beter dan Ajax en dat in onze thuiswedstrijd. Het heeft te maken met een zwak middenveld en we hebben geen aanspeelpunt voorin. Haal Knommedahl eraf en zet Eriksen erin, wissel Aissati voor Gabri. De Jong in de spits en Eriksen erachter, Suarez naar rechts. Vermeer heeft nu al bewezen dat hij een veel betere keeper is dan Stekelenburg, pakt 2 cruciale ballen die Stekelenburg beide niet had gepakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door alibabba --
alibabba
 alibabba - zondag 24 januari 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Drie punten vandaag en die hebben we te pakken door VERMEER. Ik durf hardop te zeggen dat Ajax met Stekelenburg had verloren. Geluk hadden we doordat Az de scherpte miste, want Ajax was niet goed. In de 2e helft beter dan de zwakke 1e helft. Ajax bij lange na niet AJAX, want ik wil Ajax datgene zien doen wat Ajax behoort te doen. Fris en aanvallend spel, waarin het 70% van de wedstrijd domineert.
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 13:22 schreef alibabba het volgende:
Az is beter dan Ajax en dat in onze thuiswedstrijd. Het heeft te maken met een zwak middenveld en we hebben geen aanspeelpunt voorin. Haal Knommedahl eraf en zet Eriksen erin, wissel Aissati voor Gabri. De Jong in de spits en Eriksen erachter, Suarez naar rechts. Vermeer heeft nu al bewezen dat hij een veel betere keeper is dan Stekelenburg, pakt 2 cruciale ballen die Stekelenburg beide niet had gepakt.
Lekker voor Vermeer dit, dit is nu exact wat ik altijd bedoel met punten pakken voor je team. Vertongen was vandaag ook echt verschrikkelijk goed in verdedigend en aanvallend opzicht, hele verdediging stond goed te spelen vandaag..
reminho
 reminho - zondag 24 januari 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Ajax heeft vandaag geluk gehad,vermeer terecht man van de wedstrijd,maar ik kan nou niet zeggen dat vermeer nou beter is dan steek,heb vermeer in het verleden ook met enige regelmaat zien grabbellen naar een bal.maar goed 3 punten in de pocket,dat is het belangrijkste.
freakie
 freakie - zondag 24 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Vermeer heeft dit niet laten zien.. een speler goed vinden naar 1 wedstrijd.. vermeer heeft trouwens vorig jaar inderdaad vaak zitte grabbelen.. 1 op 1 is vermeer egt helemaal niks.. hij moet het hebben van onmogelijke redigen van shoten daar is hij goed is(reflexen zijn goed)
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 15:07 schreef freakie het volgende:
Vermeer heeft dit niet laten zien.. een speler goed vinden naar 1 wedstrijd.. vermeer heeft trouwens vorig jaar inderdaad vaak zitte grabbelen.. 1 op 1 is vermeer egt helemaal niks.. hij moet het hebben van onmogelijke redigen van shoten daar is hij goed is(reflexen zijn goed)
het gaat mij er ook niet om dat Vermeer op de goal moet, alleen is het wel een feit dat Stekelburg nooit dit soort ballen pakt en dus vrijwel nooit het team op de been houd als het even niet loopt, Vermeer deed dat vandaag wel en is dus heel erg belangrijk bij de overwinning van vandaag. Zoals je in een ander topic ook kan lezen zie ik liever Tim Krul komen bij Jax dan de twee keepers die we nu hebben.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zondag 24 januari 2010 - 15:21   quote  deeplink  
voor de volgende wedstrijd dit:
-----------Steek-------------
v.d. Wiel--Toby--Jan--Urby
-------Lindgren---De zeeuw
Rommedahl-------------Aissati
-----pantelic/Eriksen--Suarez-----

Wissels: Anita, Eriksen, Olegeur, Suljmani, de Jong, Vermeer, Kennedy.
Hopelijk kan Pantelic dan gewoon weer spelen, anders Eriksen erin en Suk op de bank
alibabba
 alibabba - zondag 24 januari 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 15:07 schreef freakie het volgende:
Vermeer heeft dit niet laten zien.. een speler goed vinden naar 1 wedstrijd.. vermeer heeft trouwens vorig jaar inderdaad vaak zitte grabbelen.. 1 op 1 is vermeer egt helemaal niks.. hij moet het hebben van onmogelijke redigen van shoten daar is hij goed is(reflexen zijn goed)
Kenneth Vermeer is een uitstekende keeper voor Ajax. Hij is pas 23 jaar geworden en heeft bewezen het niveau aan te kunnen. Natuurlijk maakte hij, toen hij 1e keeper was, enkele foutjes, maar dat doet Stekelenburg al 8 jaar. Vermeer is in staat zijn fouten tot nul te reduceren en zou voor mij de toekomstige nummer 1 keeper van Ajax zijn.
freakie
 freakie - zondag 24 januari 2010 - 18:17   quote  deeplink  
dat denk ik ook alibabba!:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met welke opstelling kan Ajax az met 0 punten naar huis sturen?









0.0062658