BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax Reis Halen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 januari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
De titel spreekt voor zich. Hij is nu clubloos, wil zich vast wel weer bewijzen en is gratis.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 24 januari 2010 - 20:00   quote  deeplink  
zo'n junk bij Ajax?
nee
J.D.
 J.D. - zondag 24 januari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
eerst af laten kicken en dan duidelijke regels stellen en iemand hem laten controleren.maar deze jongrn is echt goed dus waarom niet gratis ophalen toch
joey
 joey - zondag 24 januari 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Whahahaa ..jaa neem anders die roemeen van fiorentina erbij.. KEnne ze samen gebruiken..?

WTf jonge, dit slaat toch nergens op..Wat moet je nu met zo'n jonge.. Weigert ook nog is hulp..Die gozur mag stras nog blij zijn met fc omniworld!

Heeft z'n toekomst hiermee zwaar verkloot!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door joey --
MUFC
 MUFC - zondag 24 januari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
NEE. Ook al kickt hij af we hebben genoeg spelers en hij heeft doping gebruikt. dat hoort niemand te gebruiken in de topsport en dat kan je niet verbergen onder dat je bent afgekickt of streng wordt gecontroleerd.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 24 januari 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Nee dank je wel een cokesnuifert?

En hij is niet eens zo goed,nou weten we allemaal wat de redenen zijn dat ie jongen in 1keer goed kon voetballen ,allemaal door dat rotzooi is zijn lichaam.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 januari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 20:08 schreef joey het volgende:
Whahahaa ..jaa neem anders die roemeen van fiorentina erbij.. KEnne ze samen gebruiken..?

WTf jonge, dit slaat toch nergens op..Wat moet je nu met zo'n jonge.. Weigert ook nog is hulp..Die gozur mag stras nog blij zijn met fc omniworld!

Heeft z'n toekomst hiermee zwaar verkloot!
Volgens mij was Dani van Ajax een vergelijkbaar geval. En Mutu heeft cocaïne gebruikt, en speelt nu goed bij Fiorentina. Voetballers zijn ook mensen, en mensen maken fouten. En sommige mensen verdienen een herkansing.
Boss
 Boss - zondag 24 januari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Opdonderen met die maf! Enkele Reis naar huis!
joey
 joey - zondag 24 januari 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Nope...Niet in deze wereld..! Hij heeft die keuze gemaakt, dat is zijn pakkie an!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 24 januari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Door het gebruikt van Coke ga je echt niet beter voetballen. Reis is gewoon een fantastische voetballer en zou wat aan Ajax kunnen toevoegen. Het lijkt me alleen niet verstandig een speler met een dergelijke mentaliteit en achtergrond te contracteren. Ajax zou haar geloofwaardigheid hiermee verliezen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 januari 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat je hem moet halen. Maar dat coke doping is is ook onzin!!
Die jongen heeft gewoon de verleiding niet kunnen weerstaan en is daarin echt
niet de enige sporter(jong en veel geld=foute gasten om je heen!) Afkicken en hopen
dat er iemand is die het hem vergeeft!!
joey
 joey - zondag 24 januari 2010 - 20:30   quote  deeplink  
JA hij weigert dus hulp..Dat zegt al genoeg..
Pim
 Pim - zondag 24 januari 2010 - 20:34   quote  deeplink  
opdonderen met deze speler. welke randdebiel bedenkt dit topic, gelijk sluiten:S! echt te triest als je ermee komt...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 24 januari 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 20:12 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Volgens mij was Dani van Ajax een vergelijkbaar geval. En Mutu heeft cocaïne gebruikt, en speelt nu goed bij Fiorentina. Voetballers zijn ook mensen, en mensen maken fouten. En sommige mensen verdienen een herkansing.
Hij wil zelf een herkansing niet aangrijpen. PSV heeft hem namelijk hulp geboden om van zijn verslaving af te komen, dat wil hij niet. Hij heeft echt klasse en kwaliteit, dat kon je aan de goals zien...maar je kan als club niet beginnen aan iemand die niet geholpen wil worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door PSVMocro --
ajax1966
 ajax1966 - zondag 24 januari 2010 - 20:43   quote  deeplink  
wat is de aanleiding dat die coke gebruikt?weten ze dat al
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 januari 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 20:43 schreef ajax1966 het volgende:
wat is de aanleiding dat die coke gebruikt?weten ze dat al
Verleiding, lijkt me
piet
 piet - zondag 24 januari 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 20:45 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Verleiding, lijkt me
lekker hoor al die tonnen wegsnuiven.:P
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
niet doen, het is sinds jaren eindelijk eens rustig bij ajax, dan kunnen we dit soort gasten niet gebruiken. Goede zaak trouwens van Psv dat ze hem op straat hebben gegooid.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 24 januari 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Hij was wellicht alleen goed doordat hij dingen heeft gedaan wat niet mag bovendien hij zou denk ik ook wel een flinke straf van de KNVB krijgen
alibabba
 alibabba - zondag 24 januari 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Laten we hopen voor Reis dat ie tot inkeer komt en dat ie terugkomt op het hoogste niveau.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 24 januari 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 21:28 schreef luis_suarez 16 het volgende:
Hij was wellicht alleen goed doordat hij dingen heeft gedaan wat niet mag bovendien hij zou denk ik ook wel een flinke straf van de KNVB krijgen
De KNVB heeft niks meer met Reis te maken. Hij is ontslagen en is geen eredivisiespeler meer. Ik heb verder nog nooit gehoord dat spelers beter presteren door verdovende middelen te nemen. Cannabis en Coke zijn niet prestatieverhogend, dus jouw aanname gaat niet op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 januari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
waarom zou ajax hem willen? dan heb je weer zo'n probleembraziliaan zoals alves, maar dan erger. Je krijgt alleen maar problemen als je zo'n soort spelers aantrekt.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 24 januari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 20:38 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij wil zelf een herkansing niet aangrijpen. PSV heeft hem namelijk hulp geboden om van zijn verslaving af te komen, dat wil hij niet. Hij heeft echt klasse en kwaliteit, dat kon je aan de goals zien...maar je kan als club niet beginnen aan iemand die niet geholpen wil worden.
Nou dan geeft hij ook niks om psv....als hij niet geholpen wilt worden,lekkere club liefde dan.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 24 januari 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 22:40 schreef patrickpsv15 het volgende:
waarom zou ajax hem willen? dan heb je weer zo'n probleembraziliaan zoals alves, maar dan erger. Je krijgt alleen maar problemen als je zo'n soort spelers aantrekt.
Ajax zal hem nooit halen dat weet ik zeker,dus dat zal nooit gebeuren.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 24 januari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 21:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De KNVB heeft niks meer met Reis te maken. Hij is ontslagen en is geen eredivisiespeler meer. Ik heb verder nog nooit gehoord dat spelers beter presteren door verdovende middelen te nemen. Cannabis en Coke zijn niet prestatieverhogend, dus jouw aanname gaat niet op.
Nou als een sporter van te voren wat snuifjes pakt of xtc pillen dan kan je alles goed doen dat weet ik zeker,het is gewoon zo als een sporter doping gebruikt,heel veel energie krijgt.

Maar wat me opvalt is hij was nooit echt goed ofzo,en plotseling speelde hij goed mischien kwam het wel door die dope.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --
XXX-Oost
 XXX-Oost - zondag 24 januari 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Hij is al een keer na een stage afgetest door Ajax voordat-ie bij PSV terecht kwam. Lijkt me niet dat-ie nu n 2e kans waardig is.
piet
 piet - zondag 24 januari 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 22:45 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Maar wat me opvalt is hij was nooit echt goed ofzo,en plotseling speelde hij goed mischien kwam het wel door die dope.
'nou... dan ga ik ook maar eens dope gebruiken dan......(kan niet echt goed voetballen dus ben benieuwd)'

hehe, van coke en cannabis ga je echt niet beter voetballen:S

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door piet --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 22:45 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Nou als een sporter van te voren wat snuifjes pakt of xtc pillen dan kan je alles goed doen dat weet ik zeker,het is gewoon zo als een sporter doping gebruikt,heel veel energie krijgt.

Maar wat me opvalt is hij was nooit echt goed ofzo,en plotseling speelde hij goed mischien kwam het wel door die dope.
dat wordt gecontroleerd voor een wedstrijd.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 25 januari 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 22:41 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Nou dan geeft hij ook niks om psv....als hij niet geholpen wilt worden,lekkere club liefde dan.
Dit heeft niet zoveel met PSV te maken. Die jongen geeft blijkbaar niks om zijn carrière of voetballeven, want ik denk niet dat een Europese club in een junk gaat investeren. Als hij geluk heeft kan hij in de 2de of 3de divisie in Brazilië terecht om zijn 'hobby' te financiëren.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 25 januari 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 21:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De KNVB heeft niks meer met Reis te maken. Hij is ontslagen en is geen eredivisiespeler meer. Ik heb verder nog nooit gehoord dat spelers beter presteren door verdovende middelen te nemen. Cannabis en Coke zijn niet prestatieverhogend, dus jouw aanname gaat niet op.
Ten eerste is de stelling moet Ajax reis halen dus als hij naar ajax zou gaan dan krijgt eerst denk ik een flinke straf (kijk maar naar frankel die een joints had gerookt werd er ook door bestraft en wat reis heeft gedaan is waarschijnlijk veel erger.)
Pim
 Pim - maandag 25 januari 2010 - 00:23   quote  deeplink  
gelijk terugsturen naar zn eigen land...
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 januari 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Ik hoor de liederen al als dit zou gebeuren.

" Een snuiver bij de neuzen..."

niet doen...
ajacied
 ajacied - maandag 25 januari 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Hij gooit zijn eigen ramen in !! hoe dom kan je zijn !! wacht een paar jaar en feest dan na je voetcarierre ofzo :-) ach in italie is het geen probleem suc6 bij floritina:D
Eide
 Eide - maandag 25 januari 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Nog niet misschien.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 25 januari 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2010 - 23:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat wordt gecontroleerd voor een wedstrijd.
Mischien hebben ze dat niet gedaan.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 25 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 00:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit heeft niet zoveel met PSV te maken. Die jongen geeft blijkbaar niks om zijn carrière of voetballeven, want ik denk niet dat een Europese club in een junk gaat investeren. Als hij geluk heeft kan hij in de 2de of 3de divisie in Brazilië terecht om zijn 'hobby' te financiëren.
NOu ik denk het wel als je echt van een club houdt en je wilt er blijven voetballen,doe je dat toch ook dan ga je juist stoppen.

Hij voelt blijkaar niks voor psv!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 25 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 00:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit heeft niet zoveel met PSV te maken. Die jongen geeft blijkbaar niks om zijn carrière of voetballeven, want ik denk niet dat een Europese club in een junk gaat investeren. Als hij geluk heeft kan hij in de 2de of 3de divisie in Brazilië terecht om zijn 'hobby' te financiëren.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax Reis Halen?









0.0064759