BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen of koevermans ?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 26 januari 2010 - 18:26   quote  deeplink  
welke spits is de beste bij psv?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 januari 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Toivonen is een mooiere voetballer om naar te kijken. Ik denk dat Koevermans meer een pure afmaker is dan Toivonen, maar dat Toivonen technisch gezien een veel betere en completere speler is. De Zweed is ook multifunctioneel en kan vanuit de 10 opkomen en doelpunten maken, maar ook als aanspeelpunt spelen. Koevermans is een pure spits en als hij niet in de wedstrijd zit, dan heb je weinig aan hem. Is niet zoveel betrokken bij het spel als Toivonen. Indien Engelaar weer fit is, zou ik Bakkal weer op 10 zetten en Toivonen doorschuiven naar de spitspositie. Dat is het moeilijkst te verdedigen voor tegenstanders.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 21:18   quote  deeplink  
idd vooral als je thuisspeelt, als je countert is denk ik de effectiviteit van koevermans gebruikelijker.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
idd vooral als je thuisspeelt, als je countert is denk ik de effectiviteit van koevermans gebruikelijker.
Eerder andersom. Je moet eigenlijk alleen met Koevermans spelen als je continu op de helft van de tegenstander speelt en hem vaak in de 16 kan aanspelen. Hij is één van de traagste spelers van PSV en heeft hetzelfde probleem als Huntelaar. Als de afstand naar de goal te groot is, dan verliezen dat soort spelers zonder versnelling hun rendement.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Eerder andersom. Je moet eigenlijk alleen met Koevermans spelen als je continu op de helft van de tegenstander speelt en hem vaak in de 16 kan aanspelen. Hij is één van de traagste spelers van PSV en heeft hetzelfde probleem als Huntelaar. Als de afstand naar de goal te groot is, dan verliezen dat soort spelers zonder versnelling hun rendement.
daar heb je dan ook weer groot gelijk in! maar meestal als PSV countert (in uitwedstrijden) dan is de eerste beste kans meteen raak, zie tegen roda groningen en vorig jaar uit heracles bijv. En wat dacht je tegen feyenoord:P
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Eerder andersom. Je moet eigenlijk alleen met Koevermans spelen als je continu op de helft van de tegenstander speelt en hem vaak in de 16 kan aanspelen. Hij is één van de traagste spelers van PSV en heeft hetzelfde probleem als Huntelaar. Als de afstand naar de goal te groot is, dan verliezen dat soort spelers zonder versnelling hun rendement.
Ben ik helemaal met je eens, PSVMocro. Overigens vind ik Toivonen een prachtige speler: technisch begaafd, schiet en kopt goed (dat zagen we afgelopen vrijdag wel). Ook heeft hij een bovenmodaal voetbalinzicht. Ik zie hem graag spelen, evenals Dzudszák trouwens.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, PSVMocro. Overigens vind ik Toivonen een prachtige speler: technisch begaafd, schiet en kopt goed (dat zagen we afgelopen vrijdag wel). Ook heeft hij een bovenmodaal voetbalinzicht. Ik zie hem graag spelen, evenals Dzudszák trouwens.
ik ook, je bent tenminste eerlijk. Veel ajaxfans zeggen dat PSV lelijk defensief en geluksvoetbal speelt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik ook, je bent tenminste eerlijk. Veel ajaxfans zeggen dat PSV lelijk defensief en geluksvoetbal speelt.
Ik heb op het Ajax-forum wel eens geschreven, dat ik jaloers ben op de kunde van PSV om een wedstrijd achterin op slot te gooien. Het is niet altijd even mooi wat PSV laat zin, maar wel effectief. Bovendien vind ik dat PSV erg veel aanvallend vermogen heeft met Koevermans, Lazovic, Toivonen, Bakkal en God weet wie ik nog vergeet. Met zoveel aanvallend ingestelde spelers zou je gewoon wat meer frivoliteiten verwachten.
En eerlijk ben ik zeker, dat zou jij moeten weten naar aanleiding van mijn posts op de diverse fora. Dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb op het Ajax-forum wel eens geschreven, dat ik jaloers ben op de kunde van PSV om een wedstrijd achterin op slot te gooien. Het is niet altijd even mooi wat PSV laat zin, maar wel effectief. Bovendien vind ik dat PSV erg veel aanvallend vermogen heeft met Koevermans, Lazovic, Toivonen, Bakkal en God weet wie ik nog vergeet. Met zoveel aanvallend ingestelde spelers zou je gewoon wat meer frivoliteiten verwachten.
En eerlijk ben ik zeker, dat zou jij moeten weten naar aanleiding van mijn posts op de diverse fora. Dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben ;)
haha ja dat kan ook, maar er zijn best veel mensen met jouw(uw?) leeftijd die zo negatief over PSV doen. Maarja kan het wel begrijpen, gelukkig zijn er ook mensen die realistisch zijn.
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha ja dat kan ook, maar er zijn best veel mensen met jouw(uw?) leeftijd die zo negatief over PSV doen. Maarja kan het wel begrijpen, gelukkig zijn er ook mensen die realistisch zijn.
Geen "u" zeggen, hoor. Anders voel ik me helemaal zo oud... Negativisme komt in elke leeftijdscategorie voor. En al helemaal wanneer rivaliteit omslaat in (blinde) haat. Dan zie je helemaal geen goede dingen van anderen of je rivalen. Gelukkig zit ik zo niet in elkaar. Ik ken supporters zat, die in Europees verband hopen, dat hun rivaal verliest. Volgens mij doe jij dat ook, lees ik zo nu en dan op het Feyenoord-forum, wanneer het over Ajax gaat... Daar heb ik je al eens over aangesproken. Maar: zand erover!
En wat PSV (en Ajax) betreft, hoop ik op een mooie Europa league-finale tussen onze clubs!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 22:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen "u" zeggen, hoor. Anders voel ik me helemaal zo oud... Negativisme komt in elke leeftijdscategorie voor. En al helemaal wanneer rivaliteit omslaat in (blinde) haat. Dan zie je helemaal geen goede dingen van anderen of je rivalen. Gelukkig zit ik zo niet in elkaar. Ik ken supporters zat, die in Europees verband hopen, dat hun rivaal verliest. Volgens mij doe jij dat ook, lees ik zo nu en dan op het Feyenoord-forum, wanneer het over Ajax gaat... Daar heb ik je al eens over aangesproken. Maar: zand erover!
En wat PSV (en Ajax) betreft, hoop ik op een mooie Europa league-finale tussen onze clubs!
hahaha, ja sorry die haat tegen ajax die zit er bij mij in, daar kan ik niks aan veranderen maar toch respect voor JOU!
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 23:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahaha, ja sorry die haat tegen ajax die zit er bij mij in, daar kan ik niks aan veranderen maar toch respect voor JOU!
Haat, ik haat het woord haat... Rivaliteit is okay. Om iemand te haten moet hij of zij toch iets ernstigers gedaan hebben dan voetbalfan van een andere club te zijn. Maar over haat gesproken, ik heb zojuist op het Ajax-forum geantwoord op je meest recente post. Ik vond het wel een rake opmerking van je.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 23:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haat, ik haat het woord haat... Rivaliteit is okay. Om iemand te haten moet hij of zij toch iets ernstigers gedaan hebben dan voetbalfan van een andere club te zijn. Maar over haat gesproken, ik heb zojuist op het Ajax-forum geantwoord op je meest recente post. Ik vond het wel een rake opmerking van je.
ik haat de meeste ajaxsupporters niet, ken er genoeg... . Ik vind het vervelend als er steeds scheldwoorden worden gebruikt zoals: kk boeren, kk joden en zo. Dat is wel jammer, maar wat pittige dicussies tussen ajax en feyenoordsupporters moet kunnen:D En bedankt!
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 23:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik haat de meeste ajaxsupporters niet, ken er genoeg... . Ik vind het vervelend als er steeds scheldwoorden worden gebruikt zoals: kk boeren, kk joden en zo. Dat is wel jammer, maar wat pittige dicussies tussen ajax en feyenoordsupporters moet kunnen:D En bedankt!
Ik ken ook de nodige PSV-fans (ik heb zo'n 8 jaar geleden ruim 3 maanden in Eindhoven gewerkt) en de nodige Feyenoord-fans. Vrienden en familie, maar altijd op basis van wederzijds respect. Neemt niet weg dat er ook vaak geintjes gemaakt worden, hoor. Maar haat is er niet bij. En wat die scheldwoorden betreft: dat zijn niet de slimste jongetjes uit de klas. Allemachtig, ik lijk wel een dominee op zijn preekstoel... En dat ben ik allerminst. Ik denk eerlijk gezegd dat we blij moeten zijn met clubs als Ajax, Feyenoord en PSV en op dit moment ook FC Twente. En FC Utrecht komt volgend seizoen serieus meedoen. De competitie wordt er alleen maar interessanter door, waardoor spelers die tegen hun top aanzitten eerder naar Nederland willen komen, waardoor het nóg interessanter kan gaan worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 januari 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 23:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ken ook de nodige PSV-fans (ik heb zo'n 8 jaar geleden ruim 3 maanden in Eindhoven gewerkt) en de nodige Feyenoord-fans. Vrienden en familie, maar altijd op basis van wederzijds respect. Neemt niet weg dat er ook vaak geintjes gemaakt worden, hoor. Maar haat is er niet bij. En wat die scheldwoorden betreft: dat zijn niet de slimste jongetjes uit de klas. Allemachtig, ik lijk wel een dominee op zijn preekstoel... En dat ben ik allerminst. Ik denk eerlijk gezegd dat we blij moeten zijn met clubs als Ajax, Feyenoord en PSV en op dit moment ook FC Twente. En FC Utrecht komt volgend seizoen serieus meedoen. De competitie wordt er alleen maar interessanter door, waardoor spelers die tegen hun top aanzitten eerder naar Nederland willen komen, waardoor het nóg interessanter kan gaan worden.
Of juist niet, steeds meer clubs gaan failliet (als we de man met de snor moeten geloven:P).
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 januari 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 23:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Of juist niet, steeds meer clubs gaan failliet (als we de man met de snor moeten geloven:P).
Hahaha! Ja die Derksen! Nou, die kerel, met al zijn "bronnen" zit er wel vaker naast dan dat hij het goed heeft. Ik zie hem alleen maar als zendtijd-vuller, met zijn pseudo-kennis. Kortom ik volg hem nauwelijks, ik geloof hem nooit en ik lees zijn blad nooit. Maar dat er nog meer eerste divisie clubs over de kop gaan, geloof ik wel. Met dergelijke kleine begrotingen werken (zoals HFC Haarlem), nauwelijks mensen op de tribunes en maar geld aan de gemeente blijven vragen, dat houdt een keertje op. Maar ja, ik ben dan ook econoom en bekijk alles vanuit dat perspectief. En Derksen laten we allemaal maar lekker lullen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen of koevermans ?









0.0065920