BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rommedahl wil bijtekenen.....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E-J
 E-J - woensdag 27 januari 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Lees net dat Rommeahl wilt bijtekenen.

Ik vind dat dan alleen een prestatie contract moet krijgen, is hij het daar niet mee eens, lekker wieberen.

Niet omdat ik hem heel slecht vind ofzo, maar anders blijven we op de oude voet verder gaan.
Veel te dure spelers ten opzichte van hun kwaliteiten.

Wat vinden jullie guy's?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 januari 2010 - 13:10   quote  deeplink  
je hebt gelijk, ik zou hem weg doen als je salarisvermindering wil (zoals jol) dan moet je niet het contract van een oude wisselspeler verlengen.
joey
 joey - woensdag 27 januari 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Hij verdient niet zozeel hoor..
Ik zeg doen..Prima spelertje voor ajax! Zeker goede invaller..Staat er altijd voor ajax!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 27 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Hij wil in Nederland blijven voor z'n vrouw en kinderen (die hier al jaren wonen) en hij wil bij de grootste club in Nederland blijven. Hij heeft al gezegd dat ie best wil inleveren, aangezien hij het niet voor het geld doet. Ik zeg: verlengen dat contract. Eén van de meest sympathieke Ajacieden en hij doet het ook redelijk bij Ajax.
alibabba
 alibabba - woensdag 27 januari 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Rommedahl is een klasse kerel, maar hij moet die contractverlenging wel verdienen. Maak hem dat duidelijk, want hij is bruikbaar voor Ajax. Fantastisch dat ie zegt dat hij eventueel salaris wil inleveren en daarmee is ie een voorbeeld voor andere.
E-J
 E-J - woensdag 27 januari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
@ jordee en alibaba

Ik had het bericht inderdaad nog niet goed gelezen....
Als hij met een minder salaris of prestatiecontract tevreden is zou ik hem ook behouden (als super sub..)
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2010 - 17:56   quote  deeplink  
zeker behouden, een jongen die totaal niet zeurt als hij op de bank zit, en als hij minuten maakt gaat hij altijd voorop in de strijd, tevens best vaak belangrijk gweest als invaller en basis speler, deze jongen heeft al bewezen een contractverlengen te verdienen.
joey
 joey - woensdag 27 januari 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Hij speelt nu ook weer gewoon goed hoor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rommedahl wil bijtekenen.....









0.0049300