BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ntibazonkiza halen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - woensdag 27 januari 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Tering Wat heb ik net genoten van een bizarre wedstrijd!!!Whahaa..

Maargoed, ik heb een zeer goed spelende nec-speler gezien:
Ntibazonkiza

Hij speelt al tijdje erg goed vind ik, misschien iets voor ajax?

Volgens mij wel een moeilijke jonge..Maargoed..Wie wil er nu niet bij ajax spelen!!!!:D XD
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 28 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Doe eens normaal zeg!!!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 28 januari 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Ik heb ook een zeer goede 'NEC speler' gezien, namelijk Jeffrey Sarpong. Zijn loopje doet me denken aan Seedorf...

Trouwens heel vervelend dat hij werd uitgezwaaid door het publiek na die rode kaart. Dat verdient hij niet...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Had ie geen rood moeten pakken! dat uitzwaaien begon al bij de eerste speler dus
niks vervelends aan als het een ander was was er ook gezwaaid!

On. Ik zeg nee niet wat we zoeken op dit moment!
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:
Had ie geen rood moeten pakken! dat uitzwaaien begon al bij de eerste speler dus
niks vervelends aan als het een ander was was er ook gezwaaid!

On. Ik zeg nee niet wat we zoeken op dit moment!
Die jongen staat onder contract bij ajax, misschien wel handig om deze jongen een beetje vertrouwen mee te geven naar de rest van het seizoen. Zeker aangezien het de bedoeling is dat deze jongen bij ajax terugkomt als een beter voetballer en niet bang moet zijn om uitgefloten te worden in zijn eigen arena. Als jij hem wil uitzwaaien en fluiten dan moet je dat zelf weten, maar besef je wel dat je een ajax jeugdspeler die een hele goede wedstrijd heeft gespeeld uit staat te fluiten.
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 28 januari 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 17:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen staat onder contract bij ajax, misschien wel handig om deze jongen een beetje vertrouwen mee te geven naar de rest van het seizoen. Zeker aangezien het de bedoeling is dat deze jongen bij ajax terugkomt als een beter voetballer en niet bang moet zijn om uitgefloten te worden in zijn eigen arena. Als jij hem wil uitzwaaien en fluiten dan moet je dat zelf weten, maar besef je wel dat je een ajax jeugdspeler die een hele goede wedstrijd heeft gespeeld uit staat te fluiten.
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Het tekent echter een gedeelte van het voetbalpubliek. En het gebeurt niet alleen bij Ajax .
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 17:32 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Het tekent echter een gedeelte van het voetbalpubliek. En het gebeurt niet alleen bij Ajax .
de rest van NED intereseert mij niet, Ajax wel, ik word hier echt kwaad van, en dat durft zichzelf dan ook nog echte supporter te noemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ntibazonkiza halen?









0.0079300