BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol kiest Eriksen boven Siem...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - woensdag 27 januari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Eriksen mag dan wel een groot talent zijn..
Ik vind dat Jol gewoon eerst siem erin had moeten sturen..!
Eriksen is er gewoon nog niet helemaal klaar voor...

Wat vinden jullie?
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 27 januari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Houd je moel jongen. Door wie kwamen de 2 vrij trappen waar uit gescoord werd. ooh ja door de hero CHRISTIAN ERIKSEN. Wat een speler diepgang zag ja al in de eesrte minutt toen die er in kwam. Ode aan eriksen thuis vaker erin zetten.
Wat een wedstrijd
Jacco
 Jacco - woensdag 27 januari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Ik vond Eriksen ook niet slecht speler hoor! Je ziet dat hij nog niet ingespeelt is op Ajax 1 maar je ziet dat hij heel veel dreiging heeft en meteen voor gevaar zoekt.
alibabba
 alibabba - woensdag 27 januari 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Eriksen had een basisplaats verdiend boven Aissati. Eriksen heeft zijn debuut gemaakt tegen Nac en had afgelopen zondag gewoon moeten spelen, omdat er geen reden was om Aissati boven Eriksen te verkiezen. Vandaag had ie zeker vanaf de aftrap erbij moeten zijn, want Aissati speelde zondag dramatisch.
joey
 joey - woensdag 27 januari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Vond hem niet slecht hoor, maar sorry eriksen boven siem de jong ?
En aissati vind ik ook niet geweldig, maar vind eriksen niet veel beter tot nu toe..Maargoed hij is nog 17. En dat hij vandaag in de basis zou moeten staanm vind ik echt bullshit!
alibabba
 alibabba - woensdag 27 januari 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 - 22:20 schreef joey het volgende:
Vond hem niet slecht hoor, maar sorry eriksen boven siem de jong ?
En aissati vind ik ook niet geweldig, maar vind eriksen niet veel beter tot nu toe..Maargoed hij is nog 17. En dat hij vandaag in de basis zou moeten staanm vind ik echt bullshit!
Wat is dan de reden na Nac-Ajax om Eriksen te vervangen? Dat hij niet opviel bij die wedstrijd lag heus niet aan hem. Juist thuis tegen Az had hij iets willen laten zien en het was al helemaal niet juist om Aissati boven Eriksen te verkiezen, tegen Az en vanavond.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Ik snap zoiezo niet dat de Jong wat vaker speelt, Hij speelt nooit slecht, hij haalt altijd minimaal een 6je en scoort ook nog wel best vaak, ik hoor hier wel eens mensen zeggen dat de jong niet sterk genoeg is, sorry hoor mensen maar hij is toch echt een stuk sterker dan bijv aissatti. en voetballend ook niet de mindere van Aissati
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 28 januari 2010 - 08:20   quote  deeplink  
lalalalalaaa

AJAX AMSTERDAM

lalalalalalaaa

AJAX AMSTERDAM

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol kiest Eriksen boven Siem...









0.0058960