BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wielaert moet gewoon wegwezen!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - donderdag 28 januari 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Wat vinden jullie moet Wielaert gewoon ze biezen pakken zo dat wij Boulahruz krijgen en Rudolf?
Boss
 Boss - donderdag 28 januari 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Tuurlijk! Wegwezen.... Je hebt niks aan die gast en als je dan 2 versterkingen kan halen ipv hem.....
Per4manc
 Per4manc - donderdag 28 januari 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Tja als het zo werktte dan hadden we geen problemen in het salarishuis.
Nu nog wakker worden mensuh.
De meeste overbodige spelers verdienen zo veel dat ze graag het contract uitzitten.
Maw vanaf 2011 gaat Ajax weer breder bij kas zitten. Dan lopen de meeste contracten af.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 28 januari 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Ja als hij weg is komen, Gergely Rudolf en boulahrouz zei Jol zelf!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 28 januari 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Alleen Boula is een versterking.
Rudolf voegt niks toe aan de spitsen die nu al hopeloos ronddwalen zonder Suarez.

Ik ben wel nieuwsgierig naar die Soekiepoekie...
hammer-time
 hammer-time - donderdag 28 januari 2010 - 12:43   quote  deeplink  
ach die wielaert hebben we toch nooit wat aan gehad dus dat zal nu wel hetzelfde blijven, hij blijft. allemaal door die van basten die heeft aardig wat van die niksnutten gehaald
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Rudolf ken je natuurlijk persoonlijk? voegt niks toe? Sulejmani speelt de pannen van het dak! haha wat een drama gisteren weer zeg iedere keer hoop je weer dat het goedkomt. Maar helaas!

http://www.youtube.com/watch?v=T1ibM_-j3Tk&feature=related

On. Wielaert voor boula en rudolf liefst vandaag nog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Hummel10 --
hammer-time
 hammer-time - donderdag 28 januari 2010 - 13:21   quote  deeplink  
die ken jij toch ook niet persoonlijk kerel.maar slechter dan die krant van een wielaert zal het vast niet worden
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 28 januari 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Van mij mogen wieleart en oleqeur allebei weg. En dan haal maar boulah en rudolf en boilessen op de bank die ze al in huis hebben. Zo zou ik het doen maar probleem is ze gaan niet.
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 28 januari 2010 - 13:59   quote  deeplink  
waarom weer een spits?? als 1 speler verhuurd word kunnen er 2 komen...
dat is toch dweilen met de kraan open? boulah is van harte welkom dat lijkt me echt
een versterking... suljemani wegdoen, na gister ben ik er heilig van overtuigd dat hij er echt geen pepernoot van kan, geld toegeven om hem op te laten zoute wat een mafkees..
alibabba
 alibabba - donderdag 28 januari 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Wielaert komt bij Ajax voor het centrum zeker tekort. Wellicht zou hij als linksback kunnen spelen bij Ajax, maar dan had je hem daar in de winterstop moeten testen. Je moet als linksback nu vasthouden aan Anita, want constant geschuifel van posities komt een elftal niet ten goede. Daarom vond ik het uitermate vreemd dat gisteren Emanuelson linksback speelde.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 28 januari 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 12:42 schreef FsideVak129 het volgende:
Alleen Boula is een versterking.
Rudolf voegt niks toe aan de spitsen die nu al hopeloos ronddwalen zonder Suarez.

Ik ben wel nieuwsgierig naar die Soekiepoekie...
Jawel hoor.....hij is juist wel een versterking liever hem dan Sulejmani of Rommedahl!
ajax1111111
 ajax1111111 - donderdag 28 januari 2010 - 14:47   quote  deeplink  
je zou het zo kunnen doen als boulha komt. Want anita overtuigd ook niet echt!

Boulahruz --- Vd wiel --- Alderweireld --- Verthongen

Je zou anita dan nog eventueel voor het midden kunnen gebruiken!

Ik zelf vindt ook dat Pantelic na zijn zoveelste wanprestatie weg mag van de zomer!
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:
Rudolf ken je natuurlijk persoonlijk? voegt niks toe? Sulejmani speelt de pannen van het dak! haha wat een drama gisteren weer zeg iedere keer hoop je weer dat het goedkomt. Maar helaas!

http://www.youtube.com/watch?v=T1ibM_-j3Tk&feature=related

On. Wielaert voor boula en rudolf liefst vandaag nog!
Sulejmani gister een drama??? Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien, hij was niet altijd even gelukkig in zijn acties maar had een aantal goede acties en een goed schot op goal, hij was goed aanspeelbaar, en maakte vaak ruimte voor aissatti en emanuelson.
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 14:47 schreef ajax1111111 het volgende:
je zou het zo kunnen doen als boulha komt. Want anita overtuigd ook niet echt!

Boulahruz --- Vd wiel --- Alderweireld --- Verthongen

Je zou anita dan nog eventueel voor het midden kunnen gebruiken!

Ik zelf vindt ook dat Pantelic na zijn zoveelste wanprestatie weg mag van de zomer!
v/d Wiel is rechtsback en Bhoularouz een centrale verdediger. Waarom deze dan omruilen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 januari 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani gister een drama??? Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien, hij was niet altijd even gelukkig in zijn acties maar had een aantal goede acties en een goed schot op goal, hij was goed aanspeelbaar, en maakte vaak ruimte voor aissatti en emanuelson.
ja remco! wij hebben naar de zelfde wedstrijd gekregen.
ik ben van mening dat we is naar de psycholoog met sulejmani moeten om vervolgens te kijken wat er nou echt in zijn jeugdige hoofdje speelt.
Mist hij zijn familie, een vader figuur. Of komt het doordat hij als een student op kamers leeft? hij moet gewoon in een gastgezin zitten of iets dergelijks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Johnnyafca --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Haha of jij remco? Misschien dat het er op tv beter uitzag! Ik heb hem als een drol over het veld zien lopen ok hij stond vrij ja, met zn rug naar de bal!! Rommedahl viel op niet sulejmani!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Hummel10 --
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 16:35 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

ja remco! wij hebben naar de zelfde wedstrijd gekregen.
ik ben van mening dat we is naar de psycholoog met sulejmani moeten om vervolgens te kijken wat er nou echt in zijn jeugdige hoofdje speelt.
Mist hij zijn familie, een vader figuur. Of komt het doordat hij als een student op kamers leeft? hij moet gewoon in een gastgezin zitten of iets dergelijks.
Ik zeg ook nergens dat die jongen het fantastisch doet, maar laten wij, de supporters van Ajax eens ophouden met onze jeugdige spelers meteen afbranden, laat dat maar over aan de critici en supporters van andere clubs. Ik bedoel wordt de naam van sulejmani nog weleens gezongen in het stadion, nee dat wordt niet gedaan, maar het zou hem wel helpen als hij zou weten dat de supporters van Ajax vertrouwen in hem hebben.

Het wordt ook wel verschrikkelijk overdreven, Vorig seizoen begon hij bij ajax als 19 jarig jochie en draaide een redelijk seizoen als je naar de statistieken kijkt, hij maakte vorig seizoen incl de beker 12 goals en had 11 assists, hij speelde misschien niet de sterren van de hemel met flitsende acties endergelijke maar dit is toch geen reden om deze jongen als ajax supporter zijnde helemaal gelijk met de grond te maken? of wel soms.
Leuk detail is Sulejmani is linksbuiten, Overmars heeft in al zijn jaren bij ajax het als linksbuiten nooit beter gedaan op het gebied van de statistieken, en Overmars is een held in Amsterdam.

Ook wesley Snijder heeft een heel erg slecht seizoen gehad bij ajax waarin hij vrijwel niet speelde, het daarop volgende seizoen speelt hij de sterren van hemel, ieder talent heeft een terugval, geef deze jongen dus gewoon de kans en leg niet te veel druk op zijn schouders, er werd gister van een 20 jarig jochie verwacht dat hij het elfal moest dragen en de rol van Suarez moest overnemen, ook jij weet dat dit niet realistich is.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 28 januari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 14:32 schreef alibabba het volgende:
Wielaert komt bij Ajax voor het centrum zeker tekort. Wellicht zou hij als linksback kunnen spelen bij Ajax, maar dan had je hem daar in de winterstop moeten testen. Je moet als linksback nu vasthouden aan Anita, want constant geschuifel van posities komt een elftal niet ten goede. Daarom vond ik het uitermate vreemd dat gisteren Emanuelson linksback speelde.
Wielaert is rechtsbenig, dus geen optie voor de linksback plaats. Wel mogelijk om hem op de rechtsback plaats te zetten, en v/d Wiel naar het centrum en dan Vertongen linksback. (deed -ie in het verleden best aardig). Maar ben nog steeds van mening dat Ajax moet kijken naar een echte linksback. En als ze deze niet kunnen kopen, kun je ze wel opleiden. Vind ik toch al een raar iets. Dit probleem speeld al jaren (het gemis van een goede l. back)waarom niet opleiden. Anita is niet geschikt als l.back. Wat mij betreft dan maar Urby. Maar ook dit lijkt me een noodgreep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Eindhovense Ajaxfan --
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 28 januari 2010 - 17:36   quote  deeplink  
Als ik zo op jullie forum lees komt het finacieel echt niet goed. Want er moeten spelers weg,maar ook meteen weer andere gehaald worden. Die komen dus ook niet voor niks. Rust bewaren en aan een elftal bouwen.Daar won je in de 70er en 90er jaren de europacup mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wielaert moet gewoon wegwezen!









0.0088701