BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani en Aissati.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - donderdag 28 januari 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Wat vinden we van Sulejmani en Aissati? Ik ben van mening dat het goed zou zijn als je beide zou verhuren aan een Nederlandse club. Mensen zijn over Sulejmani niet te spreken en dat is te begrijpen gezien zijn spel. Toch ben ik ervan overtuigd dat hij kan slagen bij Ajax, omdat hij buitengewone kwaliteiten bezit. Op de één of andere manier lukt het niet met hem en dat moet een psychische oorzaak hebben. Wellicht zou een verhuur aan een club, waar hij wekelijks speelt, hem kunnen verlossen.

Aissati moet naar mijn mening ook verhuurd worden, want ook hij komt bij Ajax niet tot zijn recht. Aissati is een voetballer die elke week moet spelen om zijn topniveau te halen, want op topniveau kan ie mee bij Ajax.

Wat vinden jullie???????????:)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 28 januari 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Allebei wegwezen!!!!
Rogier
 Rogier - donderdag 28 januari 2010 - 15:28   quote  deeplink  
Aisatti gaat nog wel, Sulejmani is echt te slecht of zit gewoon helemaal zonder vertrouwen.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 28 januari 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Allebei verkopen. Misschien Sulejmani nog eerst verhuren, maar hij is nu toch al het lachertje van de eredivisie. Van Basten faaaaaalt
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Ik zeg verhuren en hopen dat ze dat stukje terug vinden wat ze kwijt zijn geraakt.
Hoe zonde ik het ook vind om te zeggen ze staan gewoon stil. In goede doen
zijn het zeker aanwinsten sulejmani zeker!!
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 15:37 schreef Yordee1 het volgende:
Allebei verkopen. Misschien Sulejmani nog eerst verhuren, maar hij is nu toch al het lachertje van de eredivisie. Van Basten faaaaaalt
Flikker toch met je van Basten faalt, 99% van de supporters vonden dat Aissatti Sulejmani Cvitanich en Wielaert goede aankopen waren op het moment van de transfers, Het is van Basten niet gelukt deze spelers goed aan het draaien te krijgen, maar toch deed Sulejmani het onder Van Basten stukken beter dan onder Jol. Jol heeft nog niet 1 van deze aankopen aan het voetballen gekregen. Jol heeft minder punten dan van Basten in 18 wedstrijden, en het is nou niet zo dat het echt lekker loopt. Maar iedereen houd Jol nu wel de hand boven het hoofd, beetje triest vind je zelf ook niet, zeker aangezien er sinds de aanstelling van Jol alleen maar meer spelers zijn aangetrokken.

Sulejmani is pas 20 jaar oud, GEEF DEZE JONEGN TOCH DE TIJD, degenen hier die dat niet willen zijn in mijn ogen echte meelopers en een stelletje hypocriete nepsupporters. Kan die jongen er wat aan doen dat er 16 miljoen voor hem betaald is, nee toch

Aissati is een ander verhaal. Die voetbalt nu al een seizoen of 5/6 in de eredivisie en presteert nog steeds niet, dit heeft hij bij psv niet gedaan en dit doet hij bij ajax niet, maw deze jongen mag van mij morgen nog verkocht worden.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 28 januari 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 16:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker toch met je van Basten faalt, 99% van de supporters vonden dat Aissatti Sulejmani Cvitanich en Wielaert goede aankopen waren op het moment van de transfers, Het is van Basten niet gelukt deze spelers goed aan het draaien te krijgen, maar toch deed Sulejmani het onder Van Basten stukken beter dan onder Jol. Jol heeft nog niet 1 van deze aankopen aan het voetballen gekregen. Jol heeft minder punten dan van Basten in 18 wedstrijden, en het is nou niet zo dat het echt lekker loopt. Maar iedereen houd Jol nu wel de hand boven het hoofd, beetje triest vind je zelf ook niet, zeker aangezien er sinds de aanstelling van Jol alleen maar meer spelers zijn aangetrokken.

Sulejmani is pas 20 jaar oud, GEEF DEZE JONEGN TOCH DE TIJD, degenen hier die dat niet willen zijn in mijn ogen echte meelopers en een stelletje hypocriete nepsupporters. Kan die jongen er wat aan doen dat er 16 miljoen voor hem betaald is, nee toch

Aissati is een ander verhaal. Die voetbalt nu al een seizoen of 5/6 in de eredivisie en presteert nog steeds niet, dit heeft hij bij psv niet gedaan en dit doet hij bij ajax niet, maw deze jongen mag van mij morgen nog verkocht worden.
Zeg jij dan hoe Sulejmani beter kan worden. Hij is gewoon gehaald voor veel te veel geld (van Basten's schuld) en hij presteert al anderhalf (!!) jaar niet. Ajax spelers moeten er vrijwel meteen staan en die kunnen het zich niet veroorloven om er 2 jaar lang met de pet ernaar te gooien.
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Ik zeg ook nergens dat die jongen het fantastisch doet, maar laten wij, de supporters van Ajax eens ophouden met onze jeugdige spelers meteen afbranden, laat dat maar over aan de critici en supporters van andere clubs. Ik bedoel wordt de naam van sulejmani nog weleens gezongen in het stadion, nee dat wordt niet gedaan, maar het zou hem wel helpen als hij zou weten dat de supporters van Ajax vertrouwen in hem hebben.

Het wordt ook wel verschrikkelijk overdreven, Vorig seizoen begon hij bij ajax als 19 jarig jochie en draaide een redelijk seizoen als je naar de statistieken kijkt, hij maakte vorig seizoen incl de beker 12 goals en had 11 assists, hij speelde misschien niet de sterren van de hemel met flitsende acties endergelijke maar dit is toch geen reden om deze jongen als ajax supporter zijnde helemaal gelijk met de grond te maken? of wel soms.
Leuk detail is Sulejmani is linksbuiten, Overmars heeft in al zijn jaren bij ajax het als linksbuiten nooit beter gedaan op het gebied van de statistieken, en Overmars is een held in Amsterdam.

Ook wesley Snijder heeft een heel erg slecht seizoen gehad bij ajax waarin hij vrijwel niet speelde, het daarop volgende seizoen speelt hij de sterren van hemel, ieder talent heeft een terugval, geef deze jongen dus gewoon de kans en leg niet te veel druk op zijn schouders, er werd gister van een 20 jarig jochie verwacht dat hij het elfal moest dragen en de rol van Suarez moest overnemen, ook jij weet dat dit niet realistich is.
roagma
 roagma - donderdag 28 januari 2010 - 17:20   quote  deeplink  
sulejmani was gisteren nog niet hoofdklasse waardig.
wat speelde hij slecht.
vind het jammer maar, weg met die vent-----al krijg je er ook geen knoop meer voor.
geef anderen maar een kans. En aissattie mag hem achterna.

tjonge jonge word misselijk van van dat slechte spel van sulejmanie
bal op dak 8 iets voor hem mischien
eSCee
 eSCee - donderdag 28 januari 2010 - 17:28   quote  deeplink  
ehhh, Sulejmani wordt best veel toegezongen hoor in het stadion. En als je het vergelijkt met de meeste basisspelers zelfs heel veel.

verder de kort door de bocht gedachte van weg met die vent slaat de plank behoorlijk mis.

en de zwart wit gedachte dat het aan van basten lag is van het niveau basisschool.
Rinus v Gennep
 Rinus v Gennep - donderdag 28 januari 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Verkopen, mooi een beetje geld vangen
ipv aissati heb je de jong, eriksen
ipv sulejmani heb je zegelaar, martina die wel naar voren toe voetballen

eigenlijk vind ik trouwens dat kennedy en rommedahl eerst pleite moeten
deze twee koekerds zijn nog slechter
rommedahl heeft zn blik op oneindig verstand op nul en rent maar een eind weg zonder gevaar en kennedy tsja moet ik daaaaar nog iets over zeggen?

wordt tijd dat alle jeugdspelers gewoon worden doorgeschoven gelukkig zijn vdheijden,sarpong,goosens en blind volgend jaar weer erbij met extra wedstrijd ervaring dan hoeven die miskopen al helemaal niet meer op wedstrijden te rekenen
eSCee
 eSCee - donderdag 28 januari 2010 - 17:30   quote  deeplink  
hij speelt in ieder geval onder z'n niveau en voegt niet dat toe wat ajax nodig heeft.

Gister heeft ie hard gewerkt, maar door de overdreven bewijzingsdrang maakt ie fouten die je op dit niveau niet mag maken. toch was hij gister zeker niet de zwakste.
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Ongelooflijk van jullie om Sulejmani af te schrijven zeg, die gast is 20 jaar en jullie schrijven hem af, wat een stelletje kutsupporters hieo zeg niet normaal. Wanneer is de laatste keer geweest dat er een speler jonger dan 20 debuteerde en deze vanaf de eerste minuut meteen presteerde, verwacht dit dan GVD dan ook niet van Sulejmani
alibabba
 alibabba - donderdag 28 januari 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 16:54 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Zeg jij dan hoe Sulejmani beter kan worden. Hij is gewoon gehaald voor veel te veel geld (van Basten's schuld) en hij presteert al anderhalf (!!) jaar niet. Ajax spelers moeten er vrijwel meteen staan en die kunnen het zich niet veroorloven om er 2 jaar lang met de pet ernaar te gooien.
Het is heel lastig om Sulejmani weer te laten excelleren, hij moet met zichzelf in rede komen. Je moet niet vergeten dat de man pas 20 jaar is. Hij heeft ontzettend goed gevoetbalt bij Heerenveen onder Gertjan Verbeek, het zou heel verstandig zijn om hem de rest van het seizoen te verhuren aan Heracles. Er zijn nog enkele dagen om dat te bewerkstelligen.

Je kunt onmogelijk V.Basten de schuld geven, op het moment dat Ajax hem wilde hebben was Sulejmani briljant. Heerenveen heeft ontzettend goed onderhandeld destijds en V.Basten heeft niet aan de tafel gezeten bij de onderhandelingen. Hij wilde Sulejmani voor 100% in zijn selectie en dat was volledig te begrijpen, elke Ajax-supporter was het ermee eens dat Sulejmani naar Ajax kwam.

Ik vind het onbegrijpelijk hoe er nu over Sulejmani word gedacht en geschreven. Jij zegt dat ie er met de pet naar gooit en sommige vinden het nu een slechte speler. Het getuigt van weinig voetbalverstand, want we hebben allemaal kunnen zien waartoe hij in staat is. Het kan niet zo zijn dat Sulejmani het voetbal in 2 jaar verleerd is, DAT BESTAAT NIET. Een verhuur aan Heracles kan hem zeker helpen, Verbeek stelt hem elke week op. Je moet het vertrouwen in hem uitspreken en je moet in zijn hoofd komen. Dat laatste is alleen weggelegd voor mensen die zelf volledige kalmte beheersen, waardoor Sulejmani zich op zijn gemak gaat voelen. Verbeek is zo'n man.
Pietje
 Pietje - donderdag 28 januari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is heel lastig om Sulejmani weer te laten excelleren, hij moet met zichzelf in rede komen. Je moet niet vergeten dat de man pas 20 jaar is. Hij heeft ontzettend goed gevoetbalt bij Heerenveen onder Gertjan Verbeek, het zou heel verstandig zijn om hem de rest van het seizoen te verhuren aan Heracles. Er zijn nog enkele dagen om dat te bewerkstelligen.

Je kunt onmogelijk V.Basten de schuld geven, op het moment dat Ajax hem wilde hebben was Sulejmani briljant. Heerenveen heeft ontzettend goed onderhandeld destijds en V.Basten heeft niet aan de tafel gezeten bij de onderhandelingen. Hij wilde Sulejmani voor 100% in zijn selectie en dat was volledig te begrijpen, elke Ajax-supporter was het ermee eens dat Sulejmani naar Ajax kwam.

Ik vind het onbegrijpelijk hoe er nu over Sulejmani word gedacht en geschreven. Jij zegt dat ie er met de pet naar gooit en sommige vinden het nu een slechte speler. Het getuigt van weinig voetbalverstand, want we hebben allemaal kunnen zien waartoe hij in staat is. Het kan niet zo zijn dat Sulejmani het voetbal in 2 jaar verleerd is, DAT BESTAAT NIET. Een verhuur aan Heracles kan hem zeker helpen, Verbeek stelt hem elke week op. Je moet het vertrouwen in hem uitspreken en je moet in zijn hoofd komen. Dat laatste is alleen weggelegd voor mensen die zelf volledige kalmte beheersen, waardoor Sulejmani zich op zijn gemak gaat voelen. Verbeek is zo'n man.
Ik ben het helemaal met je eens, alibabba en ook met Remco K, hier een stukje boven. Ik heb het ook al vele malen in andere topics geschreven: laat Martin Jol Sulejmani nou eens een aantal wedstrijden in de basis beginnen en laat hem ook de hele wedstrijd staan. Geef hem nu eindelijk eens het vertrouwen en stop hem niet vol met allerlei tactische opdrachten, maar geef hem een vrije rol. Die had hij bij sc Heerenveen en bij Jong Servië ook. Wij hebben allemaal gezien waar dat toe leidt: een excellerende Sulejmani, de Sulejmani die wij ook bij Ajax willen zien. Je moet goed begrijpen dat, wanneer je hem nu (al) afbrandt, hij steeds minder zelfvertrouwen krijgt. Aan Martin Jol en ons supporters om achter hem te blijven staan. Zoals alibabba ook schreef: voetballen verleer je echt niet, het zit bij hem tussen zijn oortjes. Geloof me, het komt allemaal goed met Mickey!!
yngwie
 yngwie - donderdag 28 januari 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Jol doet het juist goed om Sulejmani uit de vuurlinie te houden. Ajax draait niet lekker en als je daarin Sulejmani opstelt is hijjuist degene die het meeste kritiek krijgt. Als strakst het elftal beter draait komt Sulejmani ook weer beter tot zijn recht. Niet verhuren dus.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - donderdag 28 januari 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Sulejmani moet idd verhuurt worden. Hij lijkt wel zonder enig zelfvertrouwen te spelen en om dat zelfvertrouwen terug te krijgen is een half jaartje lekker voetballen bij een middenmotor niet verkeerd. Aissati vind gewoon een goede voetballer. Als je die een wedstrijd of 6 achter elkaar op 10 laat spelen laat hij vanzelf zien van toegevoegde waarde voor ajax te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 17:33 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk van jullie om Sulejmani af te schrijven zeg, die gast is 20 jaar en jullie schrijven hem af, wat een stelletje kutsupporters hieo zeg niet normaal. Wanneer is de laatste keer geweest dat er een speler jonger dan 20 debuteerde en deze vanaf de eerste minuut meteen presteerde, verwacht dit dan GVD dan ook niet van Sulejmani
Maak je niet zo druk man! Hij is gehaald voor 16 mill dan mag je toch wel iets verwachten.
Gisteren vond jij m ook goed! Afschrijven is inderdaad te vroeg maar kut is het wel dat ie
zo belabberd speelt speelt!!
yngwie
 yngwie - donderdag 28 januari 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 22:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man! Hij is gehaald voor 16 mill dan mag je toch wel iets verwachten.
Gisteren vond jij m ook goed! Afschrijven is inderdaad te vroeg maar kut is het wel dat ie
zo belabberd speelt speelt!!
die 16 miljoen heeft Sulejmani toch niet bepaald. Was hij voor minder gekocht had je niemand hier gehoord. Geef hem de steun en tijd.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 januari 2010 - 09:12   quote  deeplink  
komt er nog wel uit... waas bij Ajax NEC en vond ik sulejmani echt niet slecht.. je kan zien dat die jongen wel kan voetballen het komt er alleen nog niet altijd uit.. geld ook voor Aissati maar voor Aissati heb ik liever Eriksen.. die is gewoon met zijn 17 jaar nu al gevaarlijker dan Aissati.. dat zag je bij Ajax NEC zeer duidelijk wat voor een verschil die jongen bracht ipv Aissati..
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - vrijdag 29 januari 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 09:12 schreef nummer10 het volgende:
komt er nog wel uit... waas bij Ajax NEC en vond ik sulejmani echt niet slecht.. je kan zien dat die jongen wel kan voetballen het komt er alleen nog niet altijd uit.. geld ook voor Aissati maar voor Aissati heb ik liever Eriksen.. die is gewoon met zijn 17 jaar nu al gevaarlijker dan Aissati.. dat zag je bij Ajax NEC zeer duidelijk wat voor een verschil die jongen bracht ipv Aissati..
Aissati speelde 2 klassen beter dan Eriksen tegen NEC. Sulejmani heeft daarentegen geen bal goed geraakt dus ik weet niet waar jij hebt zitten kijken.
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 09:24 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Aissati speelde 2 klassen beter dan Eriksen tegen NEC. Sulejmani heeft daarentegen geen bal goed geraakt dus ik weet niet waar jij hebt zitten kijken.
Sulejmani, Schot uit de draai die babos knap stopte, steekbal op Pantelic die ipv naar de tweede paal naar de 1e paal had moeten lopen goede voorzet op pantelic die het kopduel niet won.
Aissati, niks, niks en een keer de bal verspeeld. Aissati bewijst al 5/6 jaar in deeredivisie dat hij te licht is en gewoon niet goed genoeg voor een topclub.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 januari 2010 - 11:16   quote  deeplink  
dramawedstrijd ik denk dat jij wat anders hebt gezien kerel... eriksen liep niet de gaten dicht zoals aissati.. kwam wel constant vrij en wou de bal hebben ! iets wat aissati mist.. en net wat remco zegt sulejmani wat niet slecht...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 januari 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Speelde ie zeker aardig aan de andere kant van het veld? Van waar ik zat viel ie me zeker niet op(ja eerder negatief dan positief). Laten we duidelijk zijn ook ik
zie een sulejmani in vorm graag spelen. Maar nu.....geduld hebben ja zeker maar als
je iemand kan kopen voor weinig die er wel gelijk sta. Gelijk doen zeg ik!!
antwerpen
 antwerpen - vrijdag 29 januari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Sulejmani presteert onder niveau en kan zeker verhuurd worden aan een eredivisieclub, zodat hij zich verder kan ontwikkelen. Niet verkopen. Aan die 16 miljoen kan hij inderdaad niets doen. Indertijd daar beter Elia en Berg voor gehaald, maar achteraf is alles gemakkelijk. Ook ik was blij met deze aankoop.

Aissati, Wielaert, Oleguer, Lindgren, De Jong kunnen verkocht worden. Hebben geen specifieke kwaliteiten die iets extra's toevoegen aan de groep. Achterin nog een versterking zoeken en een scorende man voorin. Zonder Suarez zijn we veel te kwetsbaar. Rommedahl behouden, is een super invaller... en die hebben we vaak hard nodig.
RoyvA
 RoyvA - vrijdag 29 januari 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Zijn we de ontwikkeling van Heitinga nu al vergeten? Die is ook 2 seizoenen lang hopeloos uit vorm geweest en is later toch nog uitgegroeid tot een van de betere spelers van de selectie.

Niet iedere speler is op zijn 20e/21e al een speler die het verschil kan maken. Dus geef beide jongens gewoon de tijd om zich te ontwikkelen, ipv ze af te schrijven.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 29 januari 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani, Schot uit de draai die babos knap stopte, steekbal op Pantelic die ipv naar de tweede paal naar de 1e paal had moeten lopen goede voorzet op pantelic die het kopduel niet won.
Aissati, niks, niks en een keer de bal verspeeld. Aissati bewijst al 5/6 jaar in deeredivisie dat hij te licht is en gewoon niet goed genoeg voor een topclub.
Heb je goed gezien...

maar dat is totaal misschien 10 minuten op de 120 minuten voetbal die er was...
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 14:00 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Heb je goed gezien...

maar dat is totaal misschien 10 minuten op de 120 minuten voetbal die er was...
nogmaals, ik zeg nergens dat hij een fantastische wedstrijd speelde..
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 12:34 schreef Hummel10 het volgende:
Speelde ie zeker aardig aan de andere kant van het veld? Van waar ik zat viel ie me zeker niet op(ja eerder negatief dan positief). Laten we duidelijk zijn ook ik
zie een sulejmani in vorm graag spelen. Maar nu.....geduld hebben ja zeker maar als
je iemand kan kopen voor weinig die er wel gelijk sta. Gelijk doen zeg ik!!
korte termijn denken noemen ze dat, en volgens mij heeft ajax dat nu al 12 jaar geprobeert maar is dat niet gelukt, laten we het dan nu eens anders doen en mensen de tijd geven die ze hard nodig hebben.
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 januari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

korte termijn denken noemen ze dat, en volgens mij heeft ajax dat nu al 12 jaar geprobeert maar is dat niet gelukt, laten we het dan nu eens anders doen en mensen de tijd geven die ze hard nodig hebben.
Zo is het helemaal, Remco!
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 29 januari 2010 - 22:46   quote  deeplink  
VERHUUR SULEJMANI AAN HERACLES!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2010 door ajax1111111 --
bully
 bully - vrijdag 29 januari 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:
Ik zeg ook nergens dat die jongen het fantastisch doet, maar laten wij, de supporters van Ajax eens ophouden met onze jeugdige spelers meteen afbranden, laat dat maar over aan de critici en supporters van andere clubs. Ik bedoel wordt de naam van sulejmani nog weleens gezongen in het stadion, nee dat wordt niet gedaan, maar het zou hem wel helpen als hij zou weten dat de supporters van Ajax vertrouwen in hem hebben.

Het wordt ook wel verschrikkelijk overdreven, Vorig seizoen begon hij bij ajax als 19 jarig jochie en draaide een redelijk seizoen als je naar de statistieken kijkt, hij maakte vorig seizoen incl de beker 12 goals en had 11 assists, hij speelde misschien niet de sterren van de hemel met flitsende acties endergelijke maar dit is toch geen reden om deze jongen als ajax supporter zijnde helemaal gelijk met de grond te maken? of wel soms.
Leuk detail is Sulejmani is linksbuiten, Overmars heeft in al zijn jaren bij ajax het als linksbuiten nooit beter gedaan op het gebied van de statistieken, en Overmars is een held in Amsterdam.

Ook wesley Snijder heeft een heel erg slecht seizoen gehad bij ajax waarin hij vrijwel niet speelde, het daarop volgende seizoen speelt hij de sterren van hemel, ieder talent heeft een terugval, geef deze jongen dus gewoon de kans en leg niet te veel druk op zijn schouders, er werd gister van een 20 jarig jochie verwacht dat hij het elfal moest dragen en de rol van Suarez moest overnemen, ook jij weet dat dit niet realistich is.
en jij bent wel die echte supporter dan?
ik vind deze uitspraken zo zielig.
dat een ander andere mening heefd zegt nog niet dat hij nepsupporter is.
denk juist dat degeen die zoiets er uit gooien eens in de spiegel moeten kijken.
sulejmani verhuren vind ik niet echt slim.
hij komt van heerenveen waar hij goed speelde.
als je hem verhuurt kan hij misschien wel weer goed spelen maar zegt niks over dat hij het bij ajax dan ook meteen goed gaat doen.
hij moet gewoon nog leren met de druk omtegaan.
en dat leert hij alleen bij ajax.
want bij de club waar hij aan word verhuurt is niet de zelfde druk.
ik geloof ook nog steeds dat het nog wel goed komt met hem maar we zullen nog wat geduld moeten hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2010 door bully --
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2010 - 00:35   quote  deeplink  
ik snap remco heel goed bully.. 16 mil is te veel maar hem maar gaan verkopen voor 1 a 2 mil schiet ajax niks mee op en sulejmani ook niet.. Verhuren is uitstekend.. Want sulejmani is nog steeds een groot talent die er wel gaat komen.. En vergeet niet vorig jaar en jaar daarvoor hebben we alle aankopen toe gejuigd.. Olegeur, kennedy, sulejmani, wieleart, silva, aisattie, lindgren.. En sommige hier gaan weer roepen: koop dit en koop dat! Eerst kijken naar egt overbodige spelers.. Oleguer bijvoorbeeld.. deze man heeft geen status van talent en speelt niet in de basis en verdient een giga salaris..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door freakie --
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 01:46   quote  deeplink  
laten we even 1 ding heel duidelijk maken, IK GEEF NERGENS AAN DAT SULEJMANI OF VERHUURT OF VERKOCHT MOET WORDEN, Ik geef aan dat hij meer vertrouwen van de supporters zou moeten krijgen.
bully
 bully - woensdag 03 februari 2010 - 19:58   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=Z4lh9tBZYIk

dit filmpje vond ik op ander forum.
de wedstrijd ajax-roda vorig jaar.
daar kunnen we dus goed het verschil zien van sujlemani vorig jaar en nu.
alibabba
 alibabba - maandag 08 februari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
Sulejmani en Aissati mogen morgen hun kunsten vertonen bij Jong Ajax tegen Jong Heerenveen/Emmen. Ik zou het erg verstandig vinden om ze beide als half te laten spelen. Aissati rechtshalf en Sulejmani linkshalf, met backs en buitenspelers. Zo komen ze veelvuldig aan de bal en putten ze zelfvertrouwen, iets wat ze nu teveel missen. Laat ze daar een hele tijd spelen en spreek daar het vertrouwen in uit, dan komt het allemaal goed.
T-imothy
 T-imothy - maandag 08 februari 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 01:46 schreef remco k het volgende:
laten we even 1 ding heel duidelijk maken, IK GEEF NERGENS AAN DAT SULEJMANI OF VERHUURT OF VERKOCHT MOET WORDEN, Ik geef aan dat hij meer vertrouwen van de supporters zou moeten krijgen.
Remco,

Wees nou even reëel. Vertrouwen van de supporters. Hoevaak heb jij in het stadion gezeten waarbij de namen van sulejmani en/ of aissati werden gescandeerd omdat deze weg moesten. Hoevaak zijn deze twee jongens uitgefloten.

Ze spelen al 2 seizoenen in de arena en hebben nog geen bal geraakt. Ik vind de supporters ongelofelijk tollerant zijn. Normaal word een speler uitgefloten na 5 slechte wedstrijden. En ja ik weet dat mensen nu komen dat sulejmani nog geen eens 5 wedstrijden dit seizoen heeft gespeelt. Maar denk aan het idee!!!
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 20:13 schreef T-imothy het volgende:

[..]

Remco,

Wees nou even reëel. Vertrouwen van de supporters. Hoevaak heb jij in het stadion gezeten waarbij de namen van sulejmani en/ of aissati werden gescandeerd omdat deze weg moesten. Hoevaak zijn deze twee jongens uitgefloten.

Ze spelen al 2 seizoenen in de arena en hebben nog geen bal geraakt. Ik vind de supporters ongelofelijk tollerant zijn. Normaal word een speler uitgefloten na 5 slechte wedstrijden. En ja ik weet dat mensen nu komen dat sulejmani nog geen eens 5 wedstrijden dit seizoen heeft gespeelt. Maar denk aan het idee!!!
Vaak zat gebeurd dat Sulejmani werd uitgefloten. maar daar gaat het niet om, deze jongen is 20 jaar geen gelouterde speler van 26/27 jaar die weet hoe hiermee om te gaan. deze jongen gaat er 200% komen daar steek ik mijn handen voor in het vuur. andere mensen bij ajax worden met 21 nog als talent bestempeld terwijl er van hem wordt verwacht er te staan op z'n 20e
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 februari 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Sulemani komt er nog wel t is misschien een gevoelige jongen maar laat
jol hem maar flink aanpakken! Hoop dat ie dan inziet dat het zo niet gaat
voor aissatie t zelfde laat maar zien dat je t vuur uit je schoenen loop om erbij te
horen!
bully
 bully - maandag 08 februari 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Vaak zat gebeurd dat Sulejmani werd uitgefloten. maar daar gaat het niet om, deze jongen is 20 jaar geen gelouterde speler van 26/27 jaar die weet hoe hiermee om te gaan. deze jongen gaat er 200% komen daar steek ik mijn handen voor in het vuur. andere mensen bij ajax worden met 21 nog als talent bestempeld terwijl er van hem wordt verwacht er te staan op z'n 20e
ook ik heb nog steeds vertrouwen in sulejmani.
maar hij zal er zelf ook aan moeten werken.
want begint onderhand weleens tijd te worden dat hij iets laat zien.
bij zo`n jeugdige speler kan terugslag normaal zijn maar het moet geen drie jaar gaan duren.
denk dat de rol van aisatti wel voorbij is.
em de opkomst van eriksen en de aankoop lodeiro denk ik dat hij niet veel meer aan spelen zal toekomen.
maar denk dat het probleem bij hem toch anders is dan bij sulejmani.
aisatti kan je niet verwijten dat hij er niet alles aan deed.
deed zelfs op eigen beweging extra training.
persoonlijk denk ik dat hij voor het niveau van ajax gewoon telicht is.
en wat die andere twee gaan doen is natuurlijk ook afwachten.
eriksen is pas 17 dus heefd nog tijd genoeg omtegroeien.
en lodeiro heefd in de 10 minuten die ik van hem zag tegen twente best wel goede indruk op mij gemaakt.
maar ook dat is natuurlijk afwachten .
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 08 februari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
sluit me aan bij Bully,
over Lodeiro gesproken, ik had ook meteen door dat het een technisch begaafde voetballer is.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 februari 2010 - 09:28   quote  deeplink  
aisatti vond ik de laatste weken wel aardig spelen sulejmani is gewoon slecht
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 februari 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Aissati is helemaal niets meer heb je hem zien spelen bij jong-ajax gisteren?Eriksen is echt beter die heeft het hele team op sleeptouw genomen!zegt genoeg he?
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2010 - 10:02   quote  deeplink  
krijg een litmanen achtige gedachte hierbij.. die werd ook door alles en iedereen afgebrand,, en iedereen weet hoe dat is verlopen toch ? onee sorry jochies van 15 !
robs
 robs - woensdag 10 februari 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Kan nog wel wat worden, zeker Sulejmani. Niet meer in de watten leggen, maar
keihard aanpakken die twee, zeker dat Marokkaantje dat weigerde gewisseld te worden in Jong Ajax. Of verhuren naar een club met een beul als trainer.
Laat ze keihard tyrainen en zorgen dat ze de beste conditie hebben, dat is een begin...
MikeT
 MikeT - woensdag 10 februari 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Zet Sulejmani nu eerst is een paar wedstrijden in de basis, men roept veel te snel dat een speler er niks meer van kan. Maar volgens mij is voetbal lastig te verleren. Aissati krijgt het moeilijk, maar wil graag zien of hij nu extra hard gaat werken voor zijn kans.

Kortom: Beide spelers een laatste kans geven.... Pakke ze die niet? Dan weg weze...
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Sulejmani is te duur om zomaar weg te laten gaan dat is het probleem anders was
die allang pleitte.. Aissati heeft heel veel concurrentie, en misg is dat wel goed voor hem... in Jong Ajax flikken ze het wel kijk naar Sulejmani die scoort ineenkeer weer tegen Jong Heereveen... heeft dat dan echt met druk te maken??
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
100%... hij staat gewoon te schutteren in de Arena.
Je ziet het aan zijn lichaamshouding.
Help die jongen nou uit zijn lijden en verpatst hem zo snel mogelijk.

Wij zijn toch een beursgenoteerd bedrijf?
Verlies moet je incalculeren... als hij een auto-ongeluk krijgt is het geld ook weg.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 10 februari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
@Aaaaight, ja dan heeft het juis met druk te maken naar mijn mening.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Wel raar dan want het publiek steunt hem wel en is hem nog nooit afgevallen, heb nooit harde fluit concerten gehoord als die aan de bal was...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani en Aissati.









0.0134050