BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lodeiro is nog niet van ons; Suarez heeft contract nog niet verlengd

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MUFC
 MUFC - vrijdag 29 januari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=12255&abbr=ajaxpuntnl

HUH?!!

Ik geloof het niet, jullie?
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 januari 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Ik kan het mij gewoon niet voorstellen. Als dat waar is, zou de directie van Ajax KEIHARD hebben gelogen. Maar ja, een (financiële) kat in het nauw doet rare sprongen. En ja de bron van dat alles: Johan Derksen. Dat zegt misschien wel wat. Mocht hij het wel bij het rechte eind hebben, dan moeten wij, supporters, de clubleiding ter verantwoording roepen!
bully
 bully - vrijdag 29 januari 2010 - 23:58   quote  deeplink  
die snor gooit er elke week wel wat onzin uit.
dus neem dit met korreltje zout.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 30 januari 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Als dit waar is betekent dit het einde van Van den Boog, that's for sure. Liegen tegen supporters, media en aandeelhouders... Maar ik geloof niet dat dit waar is.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 00:10   quote  deeplink  
Ik weet niet of het waar is en laat me daar verder niet over uit, het lijkt me wel sterk als Derksen dit uit zijn duim zuigt. Waar vuur is, is rook...Suarez had m.i. natuurlijk al wat langer de best betaalde speler van Ajax moeten zijn. Hij is de meest waardevolle speler...niet alleen sportief, maar ook zeker financieel. Ajax heeft dus niet alleen een duur, maar ook een scheef salarishuis.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 30 januari 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 00:10 schreef PSVMocro het volgende:
Ik weet niet of het waar is en laat me daar verder niet over uit, het lijkt me wel sterk als Derksen dit uit zijn duim zuigt. Waar vuur is, is rook...Suarez had m.i. natuurlijk al wat langer de best betaalde speler van Ajax moeten zijn. Hij is de meest waardevolle speler...niet alleen sportief, maar ook zeker financieel. Ajax heeft dus niet alleen een duur, maar ook een scheef salarishuis.
Waar rook is, is vuur bedoel je? :P
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2010 - 00:17   quote  deeplink  
snoretje snoretje aan de wand.. Wie is hier de meest enge man van het land...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 00:13 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur bedoel je? :P
Nee, voor uitspraken van Derksen is het andersom. :P
E-J
 E-J - zaterdag 30 januari 2010 - 00:47   quote  deeplink  
weet iemand of de verlenging van Suarez en het aantrekken van Lodeiro destijds op de officiele website van Ajax heeft gestaan.
Als dat zo is zal alles wel rond zijn en moet die snor zn smoel houden, die randdebiel van een Derksen!!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 30 januari 2010 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 00:47 schreef E-J het volgende:
weet iemand of de verlenging van Suarez en het aantrekken van Lodeiro destijds op de officiele website van Ajax heeft gestaan.
Als dat zo is zal alles wel rond zijn en moet die snor zn smoel houden, die randdebiel van een Derksen!!
Ja, het heeft er beide gestaan
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 30 januari 2010 - 00:51   quote  deeplink  
En ik denk dat het echt bullshit is, want Suarez heeft daarna al diverse interviews gegeven waarin hij praat over zijn voltooide contractverlenging
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 00:54   quote  deeplink  
Onmogelijk dit verhaal, ajax is een beursgenoteerd bedrijf en kan geen leugens verspreiden in persberichten!! En als Ajax in acute financieële proplemen zou zitten zouden ze dat ook naar buiten moeten bregen!!

Wat Luis betreft lijkt het me ook niet als je em ziet in gesprek met Ivo Niehe.
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 01:43   quote  deeplink  
beide dingen hebben op de officiele website van Ajax gestaan, aangezien het een beursgenoteerd bedrijf is en derksen zou gelijk hebben dan zou iedere aandeelhouder hiervan op de hoogte moeten zijn, anders is dit fraude, Er worden namelijk al shirts gekocht en besteld van Lodeiro, en suarez heeft zelf ook al gezegd dat hij verlengt heeft, hier stond ook een filmpje op ed live.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 30 januari 2010 - 03:49   quote  deeplink  
Ik dacht dat het bij ons (feyenoord) kut ging,this bij jullie niet veel beter HE!!!
Ik zeg 3-1 Mazzel
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 30 januari 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 00:51 schreef Yordee1 het volgende:
En ik denk dat het echt bullshit is, want Suarez heeft daarna al diverse interviews gegeven waarin hij praat over zijn voltooide contractverlenging
misschien wil hij populair blijven bij de fans, want als hij zegt dat hij niet wil verlengen en dan naar een andere club gaat..
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 30 januari 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 01:43 schreef remco k het volgende:
beide dingen hebben op de officiele website van Ajax gestaan, aangezien het een beursgenoteerd bedrijf is en derksen zou gelijk hebben dan zou iedere aandeelhouder hiervan op de hoogte moeten zijn, anders is dit fraude, Er worden namelijk al shirts gekocht en besteld van Lodeiro, en suarez heeft zelf ook al gezegd dat hij verlengt heeft, hier stond ook een filmpje op ed live.
Helemaal mee eens ajax mag geen geruchten verspreiden als beursgenoteerd bedrijf alleen maar feiten, het enige wat er aan de hand kan zijn is dat er iets niet in orde is met lodeiro dat hij degene is die gelogen heeft, maar zie dan niet in wat dat dan met de contractsverlening van suarez te maken heeft, dus wat mij betreft een groot ONZINVERHAAL derksen moet weer tijdschriften verkopen denk ik. Wel apart las namelijk net op internet een voorproef op de nieuwe VI daar staat een interview met suarez in dat hij zo blij is dat Lodeiro naar ajax komt! Beetje vreemd dat ze ene kant melden dat Lodeiro komt en aan de andere kant dat het nog niet zeker is. Ach ja je moet je wekelijkse programma ergens mee vullen toch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door martymcfly --
Boss
 Boss - zaterdag 30 januari 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 10:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

misschien wil hij populair blijven bij de fans, want als hij zegt dat hij niet wil verlengen en dan naar een andere club gaat..
niemand ging er van uit dat hij ging/gaat verlengen... Hij heeft nog een contract tot '12 en Luis kan bij de Ajax fans echt niet stuk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door Boss --
Boss
 Boss - zaterdag 30 januari 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Derksen heeft zelf gezegd dat zo'n 80% van zijn abonnees Ajacied of feyenoorders zijn en een verhaal over Telstar dus niet interessant is... als er dus niks te melden is over Ajax, dan verzin je gewoon iets. het is dan toch een verhaal dat gelezen wordt, omdat het over Ajax gaat.... en zoals Remco zei; als beurs genoteerd bedrijf moet je open zijn met je informatie naar buiten toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door Boss --
@feyenoord@
 @feyenoord@ - zaterdag 30 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Dit is ook een lul verhaal misschien dathij nog niet speelgerechtig is dat dat nog niet rond is maar zal verder wel goed zitten
Boss
 Boss - zaterdag 30 januari 2010 - 12:02   quote  deeplink  
hij speelt vanaf 1 febr. bij Ajax. dat heeft overal gestaan en is overal te horen geweest............
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Als Ajax mondeling overeengekomen is met de spelers, dan kunnen ze het al naar buiten brengen ook al is er niks getekend. Dat maakt juridisch gezien niks uit. Misschien dat reporters van VI hebben opgevangen dat er intern gekeken wordt hoe ze de salarisverhoging van Suarez gaan regelen, maar dat het wel rond is. Ik zou het sowieso niet snappen als ze nee tegen Suarez zeggen. Hij geeft Ajax glans. Het geval Lodeiro kan gecompliceerder zijn...zeker als opeens een zaakwaarnemer geld komt eisen. Die problemen had je ook gehad als hij daadwerkelijk getekend had. Het is voor jullie even afwachten wat er van waar is. Mocht Derksen echt uit zijn nek lullen, dan zal Ajax in actie moeten komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door PSVMocro --
Boss
 Boss - zaterdag 30 januari 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 12:02 schreef PSVMocro het volgende:
Als Ajax mondeling overeengekomen is met de spelers, dan kunnen ze het al naar buiten brengen ook al is er niks getekend. Dat maakt juridisch gezien niks uit. Misschien dat reporters van VI hebben opgevangen dat er intern gekeken wordt hoe ze de salarisverhoging van Suarez gaan regelen, maar dat het wel rond is. Ik zou het sowieso niet snappen als ze nee tegen Suarez zeggen. Hij geeft Ajax glans. Het geval Lodeiro kan gecompliceerder zijn...zeker als opeens een zaakwaarnemer geld komt eisen. Die problemen had je ook gehad als hij daadwerkelijk getekend had. Het is voor jullie even afwachten wat er van waar is. Mocht Derksen echt uit zijn nek lullen, dan zal Ajax in actie moeten komen.
ajax mag dus niet zo maar wat naar buiten brengen(Lodeiro)
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 12:08 schreef Boss het volgende:

[..]

ajax mag dus niet zo maar wat naar buiten brengen(Lodeiro)
Dat klopt. Eigenlijk is het voor alle clubs ongebruikelijk om niet afgeronde deals op de officiële clubsites te melden. Dat doe je gewoon niet, want als het niet doorgaat is het toch gezichtsverlies en komt het amateuristisch over. Bij Ajax is het dan nog erger vanwege de beursnotering.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 30 januari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Lodeiro

http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Clubwatcher/175407/VI-Clubwatcher-Lodeiro-wilde-per-se-naar-Amsterdam.htm

- Hier wordt op de site van vi aangegeven dat het wel rond is.
- Het heeft op de Ajax site gestaan.
- Het heeft op Nacional site gestaan.
- Lodeiro heeft zelfs al zijn shirt (nummer 45 volgens mij)
- Ajax is een beursgenoteerd bedrijf die niks naar buiten mag geven
als het nog niet rond is.

Dat lijkt me genoeg bewijs.

Suarez

- Heeft ook al op ajax site gestaan.
- Heeft zelf in meerdere interviews aangegeven.

Allebei onzin.
Die snor moet natuurlijk ook zijn programma's vullen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door PETER111 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 januari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 00:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, voor uitspraken van Derksen is het andersom. :P
Hahaha! Lol!
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2010 - 15:15   quote  deeplink  
jongens over lodeiro keek ik niet zo op de deal is rond maar waarom kan hij niet spelen?? Denk om dat soort redenen.. En van suarez is niet zo raar..
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 30 januari 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 03:49 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik dacht dat het bij ons (feyenoord) kut ging,this bij jullie niet veel beter HE!!!
Ik zeg 3-1 Mazzel
zo kut als bij jullie zal het bij ons niet komen wees daar maar niet bang voor
bedoelde je niet 1-3 Mazzel ;)
PETER111
 PETER111 - zaterdag 30 januari 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 15:15 schreef freakie het volgende:
jongens over lodeiro keek ik niet zo op de deal is rond maar waarom kan hij niet spelen?? Denk om dat soort redenen.. En van suarez is niet zo raar..
Zijn contract begint pas op 1 februari.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Derksen heeft een tijd geleden ook verkondigd dat V.D.Boog een flinke bonus zou krijgen bij een verkoop van Suarez. Dit is blijkbaar ook een broodje-aap-verhaal geweest, want V.D.Boog heeft dit zelf ontkracht en Derksen is er volgens mij niet meer op teruggekomen. Als de beweringen van Derksen ditmaal tot waarheid berusten is het einde zoek bij Ajax, maar ik kan het me niet voorstellen.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 03:23   quote  deeplink  
Lodeiro gaat maandag aan de slag bij Ajax
Nicolás Lodeiro, de nieuwe aanwinst van Ajax, gaat maandag aan de slag bij Ajax. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. De Uruguayaanse aanvallende middenvelder kan per 3 februari 2010 in actie komen voor de Amsterdamse club.
Vrijdagavond meldde Johan Derksen in het praatprogramma Voetbal International nog dat de komst van de aanvallende middenvelder nog niet rond zou zijn.

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Lodeiro_gaat_maandag_aan_de_slag_bij_Ajax.html

dit zegt denk genoeg over de persoon derksen.
veel onrust zaaien en weinig zinnigs te melden.
neus
 neus - zondag 31 januari 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Derksen moet bij de fabeltjeskrant gaan werken samen met gijp en kraai met zen drieen op een tak. en dan hopen dat ie breekt
Afcabz
 Afcabz - zondag 31 januari 2010 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 09:27 schreef neus het volgende:
Derksen moet bij de fabeltjeskrant gaan werken samen met gijp en kraai met zen drieen op een tak. en dan hopen dat ie breekt
blijven een paar eikels de afkomst zegt genoeg lijkt me ;)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 31 januari 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Derksen loopt de boel weer gewoon een beetje op te naaien bij Ajax hij is altijd negatief over Ajax
jaja
 jaja - zondag 31 januari 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Lodeiro gaat maandag aan de slag bij Ajax (Ajax Club)

gewoon lulkoek van snorremans derksen. hoeveel daar wel niet in meegaan zeg. jaloezie?
Thomas
 Thomas - woensdag 03 februari 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Suarez verlengt donderdag bij Ajax
quote:

Volgens Voetbal International zet Luis Suarez donderdag zijn handtekening onder een vernieuwd contract bij Ajax. De 23-jarige aanvaller zou volgens Ajax.nl al hebben bijgetekend, maar dat bleek niet te kloppen.
Suarez zet donderdag dus wel zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis bij Ajax. Zijn huidige contract loopt tot medio 2012. In het nieuwe contract wordt zijn verbintenis verlengd tot medio 2013.
Bron: AjaxClub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lodeiro is nog niet van ons; Suarez heeft contract nog niet verlengd









0.0069799