BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen Aissati

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MUFC
 MUFC - zaterdag 30 januari 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Waarom gaat die jongen niet mee? Die doet het tog niet slecht. Bij lange na niet vind ik zelfs.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 30 januari 2010 - 14:50   quote  deeplink  
LOL dan kijk jij naar een ander Ajax :P Presteert sinds zijn komst naar Ajax al niet. Maar waarom Jolle bolle gijs nou wel Kenhetnie meeneemt is mij een raadsel. We moeten, als het blijft sneeuwen, niet eens voetballen morgen denk ik.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zaterdag 30 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Snap er ook echt niks van. Aissati is juist degene die lijn in het spel van Ajax kan brengen.Dat zag je vorig seizoen ook toen hij terug kwam van zijn blessure en in vorm kwam begon Ajax in eens te draaien. Aissati krijgt nooit de kans om een wedstrijd of 5 achter elkaar op de 10 positie te spelen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Ik vind het wel te begrijpen dat en Aissati en Sulejmani niet meegaan naar Rotterdam. Je hebt voldoende andere keuzes voor beide spelers. Het zijn allebei goeie spelers, maar om de één of andere manier presteren ze niet. Daarom opper ik ook voor een verhuur van beide.
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 30 januari 2010 - 15:39   quote  deeplink  
volgens mij was Aissati vorig jaar nog een van de uitblinkers bij Ajax....
er is gewoon veel concurrentie bij Ajax op het middenveld..
Urby zit wel in de wedstrijdselectie betekent dat hij kan spelen?? hoop van wel
ben erg van hem onder de indruk...
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Mis wil die behoudend spelen met Lindgren de zeeuw en enoh op het midden veld dan begrijp ik het wel
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 16:26 schreef ajax1111111 het volgende:
Mis wil die behoudend spelen met Lindgren de zeeuw en enoh op het midden veld dan begrijp ik het wel
Er is geen reden om NIET met deze 3 spelers te starten. Lindgren heeft het goed gedaan en De Zeeuw en Enoh waren, gezien eerdere wedstrijden, zekerheden voor Jol. Het zou verstandig zijn om zo te beginnen, met De Zeeuw in een vooruitgeschoven rol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door alibabba --
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 30 januari 2010 - 21:45   quote  deeplink  
niet slim van Jol. Die Aissati is een goede speler, ik hoopte eigenlijk dat die bij de selectie zat, en waarom zit Eriksen wel bij de selectie. Ik ben er wel blij om dat hij er bij zit maar als ik moest kiezen tussen Aissati en Eriksen dan zou ik toch kiezen voor Aissati want hij heeft meer ervaring dan Eriksen, en Eriksen is pas 17 jaar.
Nogmaals niet slim van Jol.

Maar ja Jol zou wel weten wat die doet, heb vertrouwen in hem.
E-J
 E-J - zaterdag 30 januari 2010 - 22:24   quote  deeplink  
vind Aisatti niet echt goed spelen sinds hij bij Ajax speelt, te ligt en te voorspelbaar.
Hij heeft genoeg tijd gehad om zich te bewijzen en nu is de beurt aan andere.
Vrij logisch, allen er zijn meerdere spelers die zich niet kunnen bewijzen en die zijn wel mee. Bijvoorbeeld een Kennedy, die bakt er ook niks van.
Persoonlijk zou ik wel de voorkeur aan de jongere spelers geven, omdat daar misschien nog wat van te maken valt.
Kortom; logisch dat Jol bepaalde spelers passeerd als ze slecht spelen, maar ik persoonlijk zou eerder kiezen voor de jongeren, eerder Kennedy thuislaten dan een aisatti of Suljemani.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 30 januari 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Hoewel ik Aissati echt een groot talent vindt die i.p.v. een balletje breed of terug altijd een voetballende aanvallende oplossing probeert te zoeken, moet ik ook toegeven dat hij de laatste weken niet in goede doen is. Het valt me vooral op dat hij uit alle hoeken en standen op doel schiet de afgelopen weken. Wellicht heeft dat iets te maken met die verhalen dat Jol meer doelpunten verwacht van een 10? Ik snap echter niet waarom hij helemaal buiten de selectie wordt gehouden. Blijkbaar is Siem hem dus ook al voorbij gestreefd...
Sulejmani zeg ik maar helemaal niets meer over. Dat is al genoeg gedaan door iedereen. Ik denk dat het voor die jongen goed zou zijn om een tijdje ergens op huurbasis op regelmatige basis speelminuten te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen Aissati









0.0066568