BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik zie maar 1 oplossing voor Ajax.....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 30 januari 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Diep in het zuiden van Beieren zit hij stevig op zijn troon de laatste succestrainer van Ajax. Van der Boog en Coronel moeten op hun knieën op Bedevaart naar het Duitse Monnikkendam om de Tulpengeneraal over te halen de failliete boedel op orde te brengen. Cruijffie kan het niet meer opbrengen...

Zelfs Robben krijgt ie blessurevrij

www.sportdwaas.blogspot.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door sportdwaas --
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 januari 2010 - 17:28   quote  deeplink  
hoe dacht je hem over te halen?
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zaterdag 30 januari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
wat is dat nou weer voor bullshit?
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Ik zal met heel mijn hart hopen dat deze godenzoon zich ooit nog eens over ajax zou willen ontvermen, maar ik denk dat hier de wens de vader van de gedachte is
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 18:10   quote  deeplink  
flikker op met je van gaal, dat zal helpen zeg, een scheeuwerd! en cruijff kan het nog wel op brengen alleen hij word tegen gewerkt! Louis is goed voor de jeugdopleiding. en daarbij geeft jol gewoon een kans
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 18:10 schreef ajax1111111 het volgende:
flikker op met je van gaal, dat zal helpen zeg, een scheeuwerd! en cruijff kan het nog wel op brengen alleen hij word tegen gewerkt! Louis is goed voor de jeugdopleiding. en daarbij geeft jol gewoon een kans
Flikker op met van Gaal??????? een beetje meer respect aub voor degene die Ajax de laatste fatsoenlijke prijzen heeft bezorgd en zelfstandig verantwwordelijk is voor de opleving in de jaren 90. Dus flikker lekker zelf op idioot.

Ik zeg niet dat Jol wegmoet, maar als van Gaal het zou willen doen, dan zou in mijn ogen ieder ander persoon moeten wijken voor deze held.
always Ajax
 always Ajax - zaterdag 30 januari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Nee Van Gaal is de oplossing niet,Laat Jol maar zijn gang gaan hij neemt beslissingen de ene zal goed zijn de andere minder,
maar is er op dit moment een betere trainer voor ons Ajax? ik geloof het niet.

laten we nu eens een trainer een langere tijd de kans geven iets neer te zetten, wat je ook zegt van Jol hij durft wel impopulaire maatregelen te nemen als hij denkt dat dit nodig is.

Kijk eens hoe moeilijk eea is met bv Sulejmanie die laat die thuis voor de klassieker.
Laten we hopen dat het goed uit pakt.
eSCee
 eSCee - zaterdag 30 januari 2010 - 18:38   quote  deeplink  
waarom wordt er in hemelsnaam over andere trainers gepraat, terwijl je een trainer in zn eerste seizoen nooit mag afrekenen.
duidelijkheid
 duidelijkheid - zaterdag 30 januari 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Mijn inziens is er ook maar 1 oplossing!! Jol lekker laten zitten! Misschien nog wel 2 seizoenen, met de kans om nog eens 2 seizoenen de schaal te moeten missen. Mijn mening heb ik al eens op een vorig topic gegeven. Laat Jol lekker zitten en laat hem een basis creeren voor nieuwe successen. Na een aantal seizoenen zal Jol een Andere functie bekleden bij Ajax en dan is het tijd voor bijv. Rijkaard. Zie hem in de toekomst graag bij Ajax op de bank zitten. Dan kan er weer geinvesteerd worden in spelers. Ajax moet nu zorgen voor een uitstekende jeugdopleiding. Goede talenten kopen voor niet teveel geld. ALS Ajax Jol zou ontslaan Dan zou Ajax diep in de buidel moeten tast voor het afkopen van zijn contract. En dat zou weet zonde geld zijn of niet!! Dat is al teveel gebeurdt in het verleden. Ik schreeuw niet om de schaal want ik zie Ajax liever over een aantal jaar weer mee draaien in de championsleague! Dus weer een club die er toe doet in Europa!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Louis V.Gaal is een uitermate goeie vakman die, wanneer dan ook, altijd welkom is bij Ajax. De man heeft Ajax in zijn tijd als coach het elftal op een fantastische manier laten voetballen met als resultaat titels en bekers. V.Gaal en Koeman waren een tijd geleden verantwoordelijke personen bij Ajax. Koeman heeft het niet slecht gedaan bij Ajax als trainer, maar had ook spelers van uitzonderlijke klasse tot zijn beschikking. Na een mindere periode werd destijds Koeman gehandhaafd en werd V.Gaal geslachtofferd, een CATASTROFALE FOUT. Men had toen aan de lange termijn moeten denken, want V.Gaal zat daar op zijn plek. Overal waar hij werkt en gewerkt heeft boekt hij resultaten. Alleen bij het Nederlands Elftal lukte het niet, maar dat lag mijn inziens aan de onvolwassenheid van bepaalde spelers.

Ik zeg al een hele tijd dat er bij Ajax een volledige omslag moet komen, waarin de organisatie centraal staat. In de organisatie zit er iets goed fout, want het wil maar niet lukken bij Ajax. V.Basten samen met Cruijff was een gemiste kans ( V.Basten baalt nu nog, want hij had het samen met JC gered ). Guus Hiddink is ook een optie, maar wat zou het geweldig zijn, voor AJAX en het hele Nederlandse voetbal, wanneer V.Gaal en Cruijff de koppen bij mekaar zouden steken. Samen zijn zij in staat Ajax weer naar ongekende hoogte te stuwen. Helaas zal dit niet geschieden, want er is tussen beide geen klik.

Wat eerder Remco ook al aangaf, geld ook voor mij; V.Gaal en ook Cruijff zijn voor mij helden.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 18:38 schreef eSCee het volgende:
waarom wordt er in hemelsnaam over andere trainers gepraat, terwijl je een trainer in zn eerste seizoen nooit mag afrekenen.
Jol verdient een eerlijke kans en moet zijn werk afmaken. Ajax is met hem een weg ingeslagen en moet die weg blijven bewandelen. Wanneer het Jol niet lukt Ajax op de rails te krijgen, is V.Gaal, Cruijff , Hiddink de beste optie om in eerste instantie een sterke organisatie neer te zetten, want dat ontbreekt mijns inziens enorm. Een trainer kan niet functioneren wanneer deze essentie niet aanwezig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2010 door alibabba --
Per4manc
 Per4manc - zaterdag 30 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Laat 1 ding duidelijk zijn. De van Gaal van toen is een heel ander mens dan de van Gaal van nu. En Cruijff... hou toch eens op over Cruijff. Cruijff durft z'n nek niet uit te steken! Cruijff wordt niet tegengewerkt, hij haakt altijd af wanneer het moeilijk wordt.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 januari 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 19:15 schreef Per4manc het volgende:
Laat 1 ding duidelijk zijn. De van Gaal van toen is een heel ander mens dan de van Gaal van nu. En Cruijff... hou toch eens op over Cruijff. Cruijff durft z'n nek niet uit te steken! Cruijff wordt niet tegengewerkt, hij haakt altijd af wanneer het moeilijk wordt.
De V.Gaal van nu is precies dezelfde als de V.Gaal van toen. Hij is geen steek veranderd, Louis is altijd eerlijk en recht door zee. Cruijff was klaar om bij Ajax een organisatie op poten te zetten, maar kwam in botsing met V.Basten. Het bestuur had V.Basten zelf aangesteld en staat dan natuurlijk achter Bassie, waardoor Cruijff niets anders restte dan te vertrekken. V.Basten weet nu goed dat Cruijff gelijk had en heeft daar nu grote spijt van, aangezien beide nu weer goeie vrienden zijn.

In 1994 was Cruijff bereid bondscoach te worden van het Nederlands Elftal. Destijds was Jos Staatsen ( R.I.P. ) voorzitter van het sectiebestuur namens de KNVB. Het belangrijkste punt waarop de onderhandelingen stuk liepen was de kleding. Ook de financien was een struikelblok, hij wilde een maandsalaris volgens Barcelona-normen. Cruijff zou alleen tijdens het WK in 1994 ( 2 maanden ) acteren. Staatsen had Cruijff datgene moeten geven wat hij wilde, want dan was ie geheid bondscoach geworden. Het was een machtsstrijd en Cruijff verdiende het, gezien zijn verleden bij Barcelona, die macht. In Duitsland gaven ze Beckenbauer ook de volledige macht en zie de resultaten.
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Van gaal is geen held voor mij! Van Basten Cruijff zijn dat, en jol moet gewoon blijfen hijs is perfect!!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 20:48 schreef ajax1111111 het volgende:
Van gaal is geen held voor mij! Van Basten Cruijff zijn dat, en jol moet gewoon blijfen hijs is perfect!!
Toppunt van ondankbaarheid.
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 19:15 schreef Per4manc het volgende:
Laat 1 ding duidelijk zijn. De van Gaal van toen is een heel ander mens dan de van Gaal van nu. En Cruijff... hou toch eens op over Cruijff. Cruijff durft z'n nek niet uit te steken! Cruijff wordt niet tegengewerkt, hij haakt altijd af wanneer het moeilijk wordt.
Van Gaal is alleen maar meer ervarender geworden en beter, hij heeft bij iedere club na ajax prijzen gewonnen.

ECHT SCHANDALIG HOE MENSEN DEZE GODENZOON AFBRANDEN!!!! SCHAAM JE DIEP..

Dit betekent overigens niet dat hij nu bij ajax moet komen, zoals ali al aangeeft laat Jol zijn werk afmaken, deze kans verdient hij en ik zie het hem ook wel lukken.
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 20:48 schreef ajax1111111 het volgende:
Van gaal is geen held voor mij! Van Basten Cruijff zijn dat, en jol moet gewoon blijfen hijs is perfect!!
dus de jaren 90 doen je helemaal niks, sorry maar als van Gaal geen ajaxheld is dan ben jij geen ajacied!!!
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 20:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Toppunt van ondankbaarheid.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar inderdaad, hier gaan de haren van recht overeind staan..
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 22:50   quote  deeplink  
laat ik ff duidelijk zijn natuurlijk 1995 mooi jaar goed van louis. maar de louis van nu moet je als club niet willen hebben. louis was toen anders hij is nu een slap aftreksel van toen. En daarbij vindt ik dat Van Basten en Cruiff beide godezonen niet in een rijtje passen met Van Gaal. vindt toch wel dat hun de club een gezicht hebben gegeven. Louis is voor mij net als martin iets onder godezoon maar uitmuntend in hun vak. daarom louis is goed voor de jeugd niet voor het eerste
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 januari 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Louis alleen goed voor de jeugd? Hij doet het nu toch ook goed bij Bayern waar vooral ervaren spelers zitten. Ajax is met Bayern te vergelijken. Grote historie, maar de laatste jaren lopen de prestaties niet 1 op 1 met de ambities van de club. Het is ook een lastige club waar altijd gewonnen moet worden, de verwachtingen en druk torenhoog zijn en waar ze binnen de club ook te maken hebben met krachten die allemaal hun eigen visie hebben. Hij doet het nu gewoon uitstekend daar en heeft een flinke inhaalslag gemaakt tov het begin van het seizoen. Ik snap dus niet hoe jij tot de conclusie komt dat hij niet goed is voor het eerste van Ajax...en dan ook nog Jol perfect noemen. Waar is dat op gebaseerd? Jol heeft nooit iets laten zien bij een club die voor het kampioenschap gaat. Hij was altijd de underdog of moest tegen degradatie vechten met clubs als Tottenham, HSV, RKC en ADO. Dat is nadere koek dan Ajax en Bayern die voor het kampioenschap gaan. Van Gaal had Sulejmani en Aissati wel aan het voetballen gekregen, daar ben ik van overtuigd.
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 23:46   quote  deeplink  
ja dag! Jol die heeft met HSV mee gedaan tot het eind vorigjaar met alleprijzen! en kwam tot de halve finale van de UEFA CUP. met TOttenham werd hij 5e met een hele matige ploeg. en met RKC en ADO haalde hij ook goede resultaten. Daarbij is niet gezet dat Ajax geen kampioen word dit jaar dit word pas op een eind besloten niet 15 wedstrijden voor het eind! Van Gaal moet je niet meer willen hebben voor het eerste, en aangezien er een probleem is bij de jeugdopleiding en hij bv ibra heeft laten doorbreken zie ik daar meer een rol weggelegd voor Louis. want hij is ideaal voor de jeugd en als klantbord van mischien wel in de toekost Blind! En Jol, kan alleen maar verliezen bij Ajax maar dat vergeten veel mensen. Jol is in elke afdeling van NL kampioen geworden op de Eredivisie na tot nu toe. Hij is een al om geroemde traiener en word hier nu door een paar opurtunisten die de trainer 12 willen weg gezet als niks kunnen ga weg. hij is een super trainer! alleen geef hem tijd als je blieft!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 31 januari 2010 - 00:06   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat Jol weg moet, dat zou wanbeleid van Ajax zijn. Nu hij er is moet hij tijd krijgen, maar hij is nooit bij een topclub kampioen geworden. Ik zeg ook niet dat Jol geen kampioen met Ajax gaat worden, maar hij moet zich op dat vlak nog bewijzen. Je hebt bij een topclub met een ander soort druk te maken. Het is allemaal minder vrijblijvend. Bij al zijn voormalige clubs mocht hij wel eens verliezen, die vrijblijvendheid is er niet bij titelkandidaten. Zet daar Van Gaal tegenover die zich al bewezen heeft door meerdere malen kampioen in Nederland, Spanje en straks ook Duitsland te worden. Dat is pas een palmares van een toptrainer. Hoe je het went of keert als je beide trainers objectief vergelijkt dan kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat Jol vergeleken met Van Gaal een subtopper is. Hiddink en Van Gaal behoren tot de crème de la crème...de rest volgt op gepaste afstand.
alibabba
 alibabba - zondag 31 januari 2010 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 - 22:50 schreef ajax1111111 het volgende:
laat ik ff duidelijk zijn natuurlijk 1995 mooi jaar goed van louis. maar de louis van nu moet je als club niet willen hebben. louis was toen anders hij is nu een slap aftreksel van toen. En daarbij vindt ik dat Van Basten en Cruiff beide godezonen niet in een rijtje passen met Van Gaal. vindt toch wel dat hun de club een gezicht hebben gegeven. Louis is voor mij net als martin iets onder godezoon maar uitmuntend in hun vak. daarom louis is goed voor de jeugd niet voor het eerste
1 mooi jaar van LOUIS? Pardon................. V.GAAL is coach geweest bij Ajax van eind september 1991 t/m eind juni 1997. Daarin werd AJAX 3x landskampioen, won het de KNVB-beker in 1993, de Nederlandse Supercup in 1993, 1994 en 1995. Op het Europese toneel wist Ajax onder ZIJN leiding in 1992 de UEFA-Cup te winnen en in 1995 werd de Champions-League gewonnen. Op 28 November 1995 haalde AJAX onder LOUIS VAN GAAL de Wereldbeker naar Amsterdam en verloor het nipt, na strafschoppen, van Juventus in de finale van de Champions-League in 1996. In Februari 1996 werd dankzij HEM de Europese Supercup binnen gesleept.

Het succes onder zijn leiding was zo groot dat gedurende de jaren 90 het Nederlands Elftal gedomineerd werd door spelers uit V.GAALS team, zoals Kluivert, Seedorf, Overmars, Reiziger, Frank en Ronald de Boer, Davids en V.D.Sar.

V.GAAL werd, nadat ie zijn contract had uitgediend, benoemd tot Ridder in orde van Oranje Nassau en V.GAAL is V.GAAL en blijft V.GAAL........... Toen en Nu.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door alibabba --
Afcabz
 Afcabz - zondag 31 januari 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Jol moet zijn werk afmaken en de rest
resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
nuff said
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 31 januari 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 02:06 schreef alibabba het volgende:

[..]

1 mooi jaar van LOUIS? Pardon................. V.GAAL is coach geweest bij Ajax van eind september 1991 t/m eind juni 1997. Daarin werd AJAX 3x landskampioen, won het de KNVB-beker in 1993, de Nederlandse Supercup in 1993, 1994 en 1995. Op het Europese toneel wist Ajax onder ZIJN leiding in 1992 de UEFA-Cup te winnen en in 1995 werd de Champions-League gewonnen. Op 28 November 1995 haalde AJAX onder LOUIS VAN GAAL de Wereldbeker naar Amsterdam en verloor het nipt, na strafschoppen, van Juventus in de finale van de Champions-League in 1996. In Februari 1996 werd dankzij HEM de Europese Supercup binnen gesleept.

Het succes onder zijn leiding was zo groot dat gedurende de jaren 90 het Nederlands Elftal gedomineerd werd door spelers uit V.GAALS team, zoals Kluivert, Seedorf, Overmars, Reiziger, Frank en Ronald de Boer, Davids en V.D.Sar.

V.GAAL werd, nadat ie zijn contract had uitgediend, benoemd tot Ridder in orde van Oranje Nassau en V.GAAL is V.GAAL en blijft V.GAAL........... Toen en Nu.........
Allemaal leuk en aardig ik lichte zijn sucsesvolste jaar er uit! maar goed, kijk eventjes naar het rijtje speler wat je opnoemt, logies toch dat je het daar wel mee red. Nu is et anders. Nu draait het om geld. Louis van gaal zou net zo presteren als Jol nu. Ik herriner me ook nog een jaartje AZ waar hij 12e eindigte. Daarna werd hij wel kampioen, maar wie zegt dat dit nu niet bij jol gebeurt? En het is niet dankzij HEM dankzij het team waar van Gaal onderdeel van was en is. Voetbal is een TEAM SPORT!!!
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 10:07 schreef Afcabz het volgende:
Jol moet zijn werk afmaken en de rest
resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
nuff said
Bij welke club heeft van Gaal het slecht gedaan dan?? Nergens, hij heeft met iedere club prijzen gewonnen, inclusief az, want laten we wel wezen , dat is misschien wel z'n grootste prestatie. Hij doet het ook nu weer fantastisch bij Munchen. Jol moet zijn werk inderdaad afmaken en hij doet het niet slecht ondanks dat de resultaten uitblijven, maar als van Gaal naar Ajax zou willen dan moeten de deuren openstaan.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 11:21 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig ik lichte zijn sucsesvolste jaar er uit! maar goed, kijk eventjes naar het rijtje speler wat je opnoemt, logies toch dat je het daar wel mee red. Nu is et anders. Nu draait het om geld. Louis van gaal zou net zo presteren als Jol nu. Ik herriner me ook nog een jaartje AZ waar hij 12e eindigte. Daarna werd hij wel kampioen, maar wie zegt dat dit nu niet bij jol gebeurt? En het is niet dankzij HEM dankzij het team waar van Gaal onderdeel van was en is. Voetbal is een TEAM SPORT!!!
Hij heeft deze spelers groot gemaakt, Bijna alle spelers zijn gedebuteerd onder van Gaal, en ik weet niet of je het weet maar in 89/90 stond ajax zo'n beetje aan de rand van de afgrond, ga dus niet lopen lullen dat van Gaal onderdeel was van een goed team, hij was toen de dictator die ajax de roemruchtige jaren 90 heeft bezorgd, als jij dit niet erkend, is dat jou probleem en moet jij je in mijn ogen jezelf echt eens afvragen of je wel ajacied bent.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 01 februari 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Jol laten zitten, goede spelers behouden en niet elke keer je top spelers verkopen want zo kom je nergens... als je elk jaar een nieuwe trainer heb en elk jaar de beste spelers verkoopt dan krijg je nooit een echt team ( ja einde van het seizoen )
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 februari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Ik zie ook maar 1 oplossing voor Ajax. Een emmer water...

wtf is dit toch steeds met L. van Gaal.
Hij was er en heeft zich laten koekeloeren door Koeman.
Daarna met zijn gedichtjes en zijn slechtse kant t.o.v. Ajax laten zien bij die kaasboeren.
Respect voor de jaren '90 waarin hij met een jong team gemixt met ervaren toppers als Blind en Rijkaard de absolute top haalde wereldwijd waar nu nog steeds met ontzag over gesproken wordt maar terug....

Ik zag Jol gisteren ff zijn arm op Been leggen en wist gelijk wat de status van zijn persoonlijkheid was.
Laat aub Jol zitten. Gaat goed zo, minimaal 3 jaar de tijd geven en Europees gezien zijn we weer waar we horen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik zie maar 1 oplossing voor Ajax.....









0.0102171