BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zou Heracles (Verbeek) een optie zijn voor Sulejmani?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 30 januari 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Zouden jullie het als een optie zien om Micky terug te sturen naar Gert Jan Verbeek, om hem weer goed te laten spelen?
Ricky888
 Ricky888 - zondag 31 januari 2010 - 00:51   quote  deeplink  
Jan!!!
Doen gelijk
eSCee
 eSCee - zondag 31 januari 2010 - 01:52   quote  deeplink  
ja daar zal t ook echt aan liggen
ajax
 ajax - zondag 31 januari 2010 - 02:06   quote  deeplink  
Dit is toch zinloos, speelt ie daar weer de sterren van de hemel komt ie terug speelt ie weer beroerd...

Die jongen moet meer beseffen dat er bij een topclub meer komt te kijken. in een interview heeft ie aangegeven dat hij vol zelfvertrouwen is..nou dat zie ik niet terug ik denk dat het een miskoop eerste klas is! of je laat hem nog een wedstrijd of 8 staan ongeacht hoe ie speelt en niet wisselen of buiten de wedstrijdselectie laten en als ie dan nog niet presteert dan mag heracles hem hebben met een strik erom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door ajax --
alibabba
 alibabba - zondag 31 januari 2010 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 02:06 schreef ajax het volgende:
Dit is toch zinloos, speelt ie daar weer de sterren van de hemel komt ie terug speelt ie weer beroerd...

Die jongen moet meer beseffen dat er bij een topclub meer komt te kijken. in een interview heeft ie aangegeven dat hij vol zelfvertrouwen is..nou dat zie ik niet terug ik denk dat het een miskoop eerste klas is! of je laat hem nog een wedstrijd of 8 staan ongeacht hoe ie speelt en niet wisselen of buiten de wedstrijdselectie laten en als ie dan nog niet presteert dan mag heracles hem hebben met een strik erom
Sulejmani is 20 jaar en hij is met zichzelf in strijd, wat HEEL NORMAAL IS op zo'n leeftijd. Er komt natuurlijk ontzettend veel op 'm af. Bij Heerenveen wekelijks de beste, voor 16 miljoen naar AJAX en supporters die constant het maximale eisen. Daar gaat zo'n jongen, begrijpelijk, onder gebukt.
MUFC
 MUFC - zondag 31 januari 2010 - 08:26   quote  deeplink  
Je kan niet iemand gaan verhuren die je voor 16miljoen euro hebt binnengehaald. dat kan echt niet
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 31 januari 2010 - 08:54   quote  deeplink  
Sulejmani is uit vorm dat hebben veel spelers als ze jong zijn dus ik denk 10 wedstrijd moet spelen in de basis dan zal hij echt al wel weer wat mooie momenten laten zien en dat is denk ik de enige oplossing o
om het super talent weer aan zijn oude niveau te brengen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door luis_suarez 16 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 januari 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Conclusie? verhuur is misschien wel een betere optie maar als het daar ook niet gelijk lukt? Kun je hem helemaal afschrijven! Toch blijf ik erbij dat ie het niet verleerd kan zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zou Heracles (Verbeek) een optie zijn voor Sulejmani?









0.0057888