BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Studio sport verslagen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
Ik kan er egt niet tegen hoe studio sport in samenvattigen weg laten. Deze keer was het suarez met een bal op de paal, Twente kwam in de samenvattig voor als de boven liggende partij. Hoe vinden jullie dat?
Yordee1
 Yordee1 - zondag 31 januari 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Geen idee. Ik kijk nooit samenvattingen op NOS. Kijk altijd bij EL als ik kijk. Wanneer schoot Suarez op de paal? Ik ben het even kwijt :P En Twente was lucky
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Freakie, weet je wat het is?
Een paar van die vrouwen zetten door middel van knip en plak werk die samenvattingen in elkaar, onder hoge druk want er is een bepaalde dead line.
Wat nog een factor is die mee speelt, is het feit dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal, zo wordt bijvoorbeeld die kopbal van Suarez niet toegevoegd in de samenvatting.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Ik luister altijd radio.. suarez kreeg de bal met een gelukje terug van speler van feyenoord en schoot toen de paal.. Bij twente heb ik twente eigenlijk te vaak gezien in mijn mening en roda veel te weinig..
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
haha johnnyafca die is leuk xD Maar word ik dan ook niet vrolijk van:PXD
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:10   quote  deeplink  
haha ja dat was het beste scenario wat ik kon scheppen.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
haha ja dat had ik door en hij is leuk xD anders zou ik het me ook niet voor kunnen stellen:P
alibabba
 alibabba - zondag 31 januari 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Het is mij allang duidelijk dat je van Studio sport niet vrolijk word...........:)
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 22:13   quote  deeplink  
best jammer eigenlijk..
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
studio sport was vroeger wel beter maar nadat ze de tvrechten zijn kwijt geraakt zijn ze het spoor bijster.
nu ze die weer terug hebben zie je vaak een oncomplete samenvatting waar ze regelmatig beslissende momenten uit weglaten plus een niet neutraal verslag erbij.
maar zowiezo word ik van de algehele verslag geving niet vrolijk.
tegenwoordig verslaan ze niet alleen de wedstrijd maar weten ook tevertellen wie de overwinning verdient.
wat ik zeker geen neutrale verslaggeving vind want dat kunnen wij zelf wel beoordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door bully --
bully
 bully - maandag 01 februari 2010 - 00:04   quote  deeplink  
Tegenover radio Rijnmond verklaarde Vink het volgende: "Ach, bij Ajax hebben ze altijd wat te zeuren. Heb ze dit jaar 3x gefloten en ze hebben 1 punt gehaald."

denk dat deze opmerkingen zijn voorkeur wel laat blijken.
maar blijf er ook bij dat je ondanks scheids altijd hand in eigen boezem moet steken.
scheids is toch maar klein onderdeel van het spel.
als jezelf de kansen afmaakt en zeer goed speeld maken die enkele foutjes van die scheids ook niks uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Studio sport verslagen









0.0060169