BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (03-02-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bird
 bird - zondag 31 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
denk 4-1
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
voordat ik een uitslag neer ga zetten wil ik eerst weten of Suarez geschorts wordt voor zijn middelvinger..
Yordee1
 Yordee1 - zondag 31 januari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Middelvinger???

Ik denk dat Ajax dit met ruime cijfers wint, varierend van 3-0 tot 11-0 :P
Oleguer is een waardige vervanger van Toby. En ik zou met Eriksen in de basis beginnen. En ik snapte niet waarom Gabri er niet in kwam vandaag, we hadden een strijder nodig. Misschien Suk ook maar voor de leeuwen gooien in de 65e minuut ofzo
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 20:09 schreef Yordee1 het volgende:
Middelvinger???

Ik denk dat Ajax dit met ruime cijfers wint, varierend van 3-0 tot 11-0 :P
Oleguer is een waardige vervanger van Toby. En ik zou met Eriksen in de basis beginnen. En ik snapte niet waarom Gabri er niet in kwam vandaag, we hadden een strijder nodig. Misschien Suk ook maar voor de leeuwen gooien in de 65e minuut ofzo
ja middelvinger, zie foto op www.ad.nl
Yordee1
 Yordee1 - zondag 31 januari 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Wauw. Amper te zien, misschien had ie kramp ofzo en moest ie die vinger strekken :P
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:24   quote  deeplink  
haha laten we het maar hopen.
bahbah
 bahbah - zondag 31 januari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 20:13 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

ja middelvinger, zie foto op www.ad.nl
haha..nee joh...als ie het nou openlijk had gedaan staande voor de tribune........maar op deze manier,nee joh....
410
 410 - zondag 31 januari 2010 - 20:35   quote  deeplink  
moeilijk te zien wie het is..
Gaat ze niet lukken hem te schorsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door 410 --
Yordee1
 Yordee1 - zondag 31 januari 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 20:35 schreef 410 het volgende:
Dat is gewoon pantalic kijk even na het gezicht en goed na het haarbandje...
Heeft suarez namelijk niet...
Herkennen jullie je eigen spelers niet?
Omg jij bent echt dom
410
 410 - zondag 31 januari 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Nee knuppel..... Keek niet goed na de armen
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Dat is Suarez hoor.
410
 410 - zondag 31 januari 2010 - 20:39   quote  deeplink  
ja lees wat ik zeg....
410
 410 - zondag 31 januari 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Ik zeg net dat IK niet goed keek....
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 20:42   quote  deeplink  
ja we weten het =)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 31 januari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
ik zou het zwaar onterecht vinden als suarez word geschorts hiervoor, hij werd flink uit gescholden door de 010'ners en dan een heel ontschuldig vingertje is absoluut geen schorsing waard
ps eerder tomasson die de boel belazerd door een zwalbe, suarez heeft ze ook gedaan maar hij deed het goed, wat tomasson deed was lachwekkend!
De Kenner
 De Kenner - zondag 31 januari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ajax - Roda 1- 2. Het is gebeurd met Ajax. Weer een verloren seizoen. Hopen dat ze de 3e plaats vast kunnen houden.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 21:36   quote  deeplink  
eeeehm nee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door Johnnyafca --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 februari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 21:33 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:
Ajax - Roda 1- 2. Het is gebeurd met Ajax. Weer een verloren seizoen. Hopen dat ze de 3e plaats vast kunnen houden.
...

mot ik hier nou mee.

Het wordt 5-0
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 09:59   quote  deeplink  
erikson gaat zijn eerste ajax goal maken en start in de basis. 4-1 met een blundertje van steek:)
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 februari 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 09:59 schreef remco k het volgende:
erikson gaat zijn eerste ajax goal maken en start in de basis. 4-1 met een blundertje van steek:)
hahahahahahahahahahaha.....
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 01 februari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
gaat Lodeiro nou wel of niet mee in de selectie voor zondag?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 01 februari 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 15:45 schreef Johnnyafca het volgende:
gaat Lodeiro nou wel of niet mee in de selectie voor zondag?
Hangt af hoe snel de werkvergunnig wordt afgegeven. Tot die tijd mag hij niet trainen of wedstrijden spelen in Nederland. Maar hopelijk kan hij zondag meedoen in de topper tegen Twente. Dat is toch met zekerheid een wedstrijd die we moeten winnen om niet definitief afstand te nemen van het kampioenschap. Ik denk dat de wedstrijd tegen Roda, voor aankomende woensdag, echter te vroeg voor hem komt.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 01 februari 2010 - 16:09   quote  deeplink  
hmm, ik had gehoopt dat hij overmorgen al mee kon doen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 01 februari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 16:09 schreef Johnnyafca het volgende:
hmm, ik had gehoopt dat hij overmorgen al mee kon doen..
Het is natuurlijk nog mogelijk, maar het is afwachten wanneer de werkvergunning binnenkomt. Denk dat wanneer hij vandaag of morgen binnenkomt, Lodeiro woensdag al bij de selectie zit. Maar het is afwachten.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 01 februari 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Heb van het weekend Roda zien spelen en ze deden zeker niet onder aan twente... die keeper
van hun had echt een prachtige redding.. ik ben benieuwd hoop op een monsterscore en hoop dat suarez er weer een paar inlegd.. 2-1

Zijn er dit seizoen nog play-offs in de top?? dat als Ajax derde word nog kan strijden om CL-deelname ( voorrondes )?? zo zijn we vorig jaar namelijk genaaid zou mooi zijn als we ze terug kunnen naaien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2010 door Aaaaight --
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 01 februari 2010 - 16:50   quote  deeplink  
nee geen play off,
je moet gewoon 2e worden..
E-J
 E-J - maandag 01 februari 2010 - 17:23   quote  deeplink  
ik vond Roda ook erg goed spelen tegen Twente.
Als Roda van de 10 kansen, 100% kansen, er 2 of 3 gemaakt had dan was het ook helemaal niet gek geweest.
Vond Roda eigenlijk meer recht hebben op een overwinning dan Twente.

Als Ajax woensdag fris(em(geconcentreerd speelt moet het natuurlijk wel goed(uitpakken.
Ik denk 2-0 voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 11:16 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha.....
lach je om de goal van suarez of de blunder va steek???
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 02 februari 2010 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

lach je om de goal van suarez of de blunder va steek???
Om je volharding in je anti-steek houding... ;)

Deel je mening.. is mijn keeper ook niet.
Ik zie liever Vermeer.
Vorig jaar heeft dat ons ook al 4 wedstrijden op rij verlies gekost.
alibabba
 alibabba - woensdag 03 februari 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Vanavond AJAX - Roda Jc, aftrap 20.15 uur......... Even wat weetjes vooraf;

36x gespeeld in de competitie tot dusver: 29x winst Ajax, 3x winst Roda en 4x gelijk......... Doelcijfers 106 - 37 in het voordeel van ONS.

Vele doelpuntrijke matches, waaronder op 20-10-1974, 6-1 met Schrijvers op doel... De beide Ruuds in de gelederen, Ruud Geels en Ruud Krol die allebei in die wedstrijd scoorde. 7-0 en 6-0 werd het in de seizoenen '84'85 en 85'86. De 7-0 door goals van V.Basten 2, Schoenaker 2, Ronald Koeman 1, Spelbos 1 en Peter Boeve 1..... Bij de 6-0 scoorde V.Basten 3x, R.Koeman, Rob Rijnink ( wie kent 'm niet ) en V.H.Schip 1x. Op 28-10-1995 werd het 6-1 door onder meer 2 goals van Kluivert. Van de laatste 9 thuiswedstrijden tegen Roda werd het maar liefst 4x 4-2, waaronder op 14-3-2004..... 2 goals van oud-Roda-speler Anastasiou voor AJAX en de laatste 4-2 was 2 seizoenen geleden door treffers van Huntelaar, Suarez, Luque en Rommedahl.

Zo mensen, weer helemaal op de hoogte............. Mijn prognose voor vanavond: 5-1 met een ontketende Suarez.

Delen jullie mijn mening?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 03 februari 2010 - 16:36   quote  deeplink  
waarom kwart over 8 de aftrap? deze tijd komt normaal nooit voor in de eredivisie?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 februari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Suarez mag inderdaad wel weer een keertje los gaan!
Word een klinkende overwinning 4-0 minimaal
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Martin Jol roept het al een tijdje, maar nu is het dan ook écht zo ver: Ajax heeft (op papier) alle lastige uitduels gespeeld. De Amsterdammers gingen op bezoek bij de bovenste twaalf teams.
De algehele opinie in Nederland is dat Ajax het kampioenschap kan vergeten. De achterstand op koplopers PSV en FC Twente is immers negen punten. Maar is de Amsterdamse ploeg wel zo kansloos? Jol en Co hebben na de uitwedstrijd tegen Feyenoord (1-1) de hele top-12 van de Eredivisie al bezocht.

Wat rest zijn uitwedstrijden bij sc Heerenveen, Sparta Rotterdam, NEC, ADO Den Haag, Willem II en RKC Waalwijk. Bovendien ontmoet Ajax zondag in eigen huis FC Twente, dat negen punten los staat, en komt ook PSV nog op bezoek in de Arena. De lijstaanvoerders spelen ook nog eens tegen elkaar in Eindhoven.

4-0 suarez 2x pantelic 1x de zeeuw 1x...en goed opletten dat die tukker geen kaarten aansmeerd.......
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Over de scheidsrechters en strafcommissie kan ik niet duidelijk zijn maar de toevalligheden die uitvallen in het voordeel van FC Twente en in mindere mate Heracles nemen zulke vormen aan dat het woord toevallig niet al te letterlijk genomen moet worden. Dat juist scheidsrechtercoördinator Jaap Uilenberg een FC Twente achtergrond heeft en aangesteld is door Henk Kesler is eigenlijk al bijna niet te begrijpen, maar om een en ander in perspectief te zetten heb ik wat dubieuze zaken op een rijtje gezet.

8 april 2002, Heracles en FC Twente stichten een gezamenlijke jeugdopleiding

17 maart 2005, Daniel Majstorovic wordt niet gestraft naar een elleboogstoot op Martin Drent (waaraan Drent een gebroken oogkas overhoudt). De commissie van beroep besluit de aanklager van de KNVB ontvankelijk te verklaren nadat deze 7 wedstrijden schorsing heeft geeist. Volgens de commissie heeft scheidsrechter Bossen de actie beoordeeld.

21 oktober 2006, Excelsior FC Twente, Via de tv ziet heel Nederland dat Jeroen Heubach de Excelsior-speler Andwele Slory keihard in het gezicht slaat. De scheidsrechter Pol van Boekel zegt voor de tv camera het voorval niet te hebben gezien. De strafcommissie stelt een onderzoek in en seponeert de zaak bijna direct omdat scheidsrechter van Boekel voor de strafcommissie verklaard het voorval wel te hebben gezien en beoordeeld, er volgt geen schorsing voor de Twente speler.

11 januari 2008, NEC - FC Twente, tijdens dit duel ziet scheidsrechter Ben Haverkort een overduidelijke strafschop voor NEC over het hoofd. Geconfronteerd met televisiebeelden geeft hij zijn fout ruiterlijk toe en wordt prompt door de KNVB voor een wedstrijd geschorst

20 april 2008, FC Twente - Willem II, de aangewezen scheidsrechter Kevin Blom meldt zich ziek en de KNVB laat deze cruciale wedstrijd fluiten door scheidrechter Nijhuis, deze inwoner van Enschede en overtuigd FC Twente-supporter zorgt er dan ook voor dat deze wedstrijd zonder gele kaarten en uiteraard een FC Twente overwinning beëindigd wordt. (Kevin Blom is overigens naast scheidsrechter ook in vaste dienst van de KNVB, dus volledig afhankelijk van Kesler en Uilenberg). Niet zo vreemd dus dat Bak-Nielsen nu onderwerp is van een vooronderzoek en de mogelijke uitlatingen van Kevin niet.

29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

6 maart 2009, FC Twente loopt wat vertraging op bij het vervangen van het veld. De vermoeide selectie van FC Twente (heeft dan woensdagavond een uitputtende bekerwedstrijd tegen De Graafschap gespeeld) moet zaterdagavond voetballen tegen PSV maar heeft tegen de regels van de KNVB het veld laten vervangen. De wedstrijd van zaterdagavond wordt ondanks protest van PSV verzet naar de zondagmiddag. Het verzoek van FC Twente om het veld te vervangen werd door de KNVB uitdrukkelijk geweigerd. In landen om ons heen wordt zulk gedrag zwaar gestraft, maar zoals zo vaak heeft FC Twente wee niets te duchten, in plaats van puntenaftrek komen ze er vanaf met 5000 euro boete.

16 maart 2009, FC Twente - Willem II. Marko Arnautovic bejegent de Willem II speler, Ibrahim Kargbo, op racistische wijze en noemt hem Nigger. Het Twentebestuur neemt dit hoog op en stelt een onderzoek in, voordat men bij FC Twente dit onderzoek heeft voltooid meldt de KNVB al dat ook deze zaak geseponeerd is. Omdat men bij FC Twente wel beter weet en (donkere) Twentespelers maatregelen eisen wordt Arnautovic zo snel mogelijk verkocht. Arnoutovic is bij spelers als NKufo nog steeds personae non grata, een vervroegde terugkeer tijdens deze winter werd om deze reden door de clubleiding niet raadzaam geacht.

12 april 2009, Leroy Fer krijgt in de wedstrijd tegen Heracles zijn 5-de gele kaart aangesmeerd en is geschorst tegen FC Twente.

14 december 2009, de in bloedvorm verkerende Michael Silberbaur krijgt zijn 5-de gele kaart van Kevin Blom (niet geregistreerd door welke camera dan ook) en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

22 december 2009, tijdens de bekerwedstrijd van Heracles tegen GA Eagles wordt de wedstrijd tot 2 maal toe onderbroken omdat men een fles Jagermeister op het veld gooit. De KNVB kijkt de andere kant op en er volgt niet eens een onderzoek.

18 januari 2010 - FC Twente speler Wout Brama krijgt voor zijn directe rode kaart slechts 1 wedstrijd schorsing. Ook dit is zeer opmerkelijk omdat Brama deze rode kaart kreeg voor een overtreding tegen een doorgebroken speler. De richtlijnen van de KNVB geven aan dat er met de strafmaat rekening gehouden moet worden met de invloed die de overtreding op de uitslag van de wedstrijd heeft.

Dit zijn enkele voorbeelden van toevalligheden op straftechnisch gebied maar ook op financieel gebied blijkt er een en ander mis te zijn bij FC Twente. Henk Kesler kapittelt de clubs regelmatig over hun financieel beleid maar er valt een radiostilte als FC Twente weer eens met de pet langs komt. Henk zijn eigen FC Twente is een van de grootste leners van de eredivisie. In 2006 leende FC Twente 20 miljoen bij de gemeente Enschede en ook dit jaar wil men bij FC Twente 8 miljoen extra lenen. Deze leningen worden steeds enkele maanden voor de gemeenteraadsverkiezingen onder grote druk van ondermeer gemeenteraad bezoekende supporters van FC Twente afgedwongen. Volgens FC Twente heeft men dit geld nodig om het stadion uit te breiden maar volgens ingewijden is er iets anders aan de hand bij de plaatselijke FC. Omdat men het transfergeld van Arnautovic al heeft uitgegeven aan het verbeteren van contracten en de aankoop van Ruiz lopen de plannen van FC Twente schade op. Als men bij Inter Milaan besluit Arnautovic terug te geven krijgt FC Twente geen 10 miljoen euro. Men moet deze financiële tegenvaller op een ander manier opvangen. FC Twente moet zich dus plaatsen voor de Champions Leaque of er zullen grote financiële problemen ontstaan en moeten er spelers verkocht worden. Omdat de Grolsch Veste is gefinancierd met een hypothecaire lening kan men geen extra leningen afsluiten op dit onroerend. Dit houdt dus in dat de leningen bij de gemeente (straks dus 28 miljoen euro) niet gedekt zijn door enig onderpand.

In de commentaren over de financiële beslommeringen van Kessler komt nooit de naam van FC Twente naar voren. In 2003 heeft FC Twente geprobeerd de stichting FC Twente 65 failliet te laten verklaren. Dit is een van de BVs die achter het voetbal verhaal FC Twente zit. Er zijn diverse BVs voor bijvoorbeeld de spelers, het andere personeel, maar ook transferrechten e.d.. De stichting FC Twente was ontmanteld van alle waarden en voorzien van grote schulden bij ondermeer de belasting en het investeringsfonds De Reggeborgh. Helaas voor FC Twente is deze BV ook de drager van de KNVB licentie. Omdat deze licentie niet overdraagbaar is heeft men op het allerlaatste moment het faillissement afgewend. Veel van de investeringen bij FC Twente worden uitgevoerd met het investeringsfonds De Reggeborgh . Deze stichting verdiende een vermogen met de beursgang van World On Line van Nina Brink. Volgens diverse economen werd deze beursgang gezien als het grootste luchtbel van de vorige eeuw. Ook deze investeringen gaan buiten de boeken van FC Twente om en zijn ook voor de KNVB niet inzichtelijk.

Ondertussen doet Henkie Kesler alsof zijn neus bloed. Verhalen over leningen van FC Twente worden naar de achtergrond gedrukt. Henk loeit als een dronken sirene over belchinezen en andere afleidingsmanoeuvres. Zolang er maar niemand op gaat letten, zou het wel eens kunnen lukken. Henk Kesler de man die afdroop als een geslagen hond met zijn staart tussen zijn benen zal glorieus terugkeren als de Zonnekoning van Twente. De voortekenen zijn zeer goed, afgelopen jaar kreeg hij al de Ten Hag Prestatieprijs voor zijn bijzondere prestatie voor de ontwikkeling van Oost-Nederland. Opmerkelijk is deze prijs natuurlijk wel want de prijs wordt jaarlijks uitgereikt op de jaarlijkse netwerkmiddag in de Twentse Schouwburg door De ten Hag Groep en u raadt het al. Hennie ten Hag de directeur van dit concern heeft ook zitting in de raad van commissarissen van FC Twente en wordt ook wel de rechterhand van dhr. Munsterman genoemd (voorzitter van FC Twente), over toeval gesproken!

Op woensdag 14 januari gaf Henk Kesler een lezing in de kantine van FC Fleringen over de ondermeer de prestaties van Heracles en FC Twente. Ik zag hem spreken en ik zag een man met overtuiging en een missie. FC Twente zal kampioen worden en Heracles zal in de vaart der volkeren meestromen en Henk zelf? Henk zelf droomt van een toekomst in zijn mooie Twente. Eindelijk zullen ze hem respecteren en ik sluit niet uit dat hij uiteindelijk commissaris van de koningin van Tukkerland wordt. Tukkerland met zijn eigen zonnekoning, soms moeten sprookjes uitkomen.

Bron: Utrecht.net

Foto: AFDB.nl - De Brouwer
of word het nu 1-4??????
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Niet te geloven wat slecht de eerste 22 minuten, ik kan wel zeggen wie er slecht speelt maar ik kan beter zeggen dat enkel de Jong en Enoh halen enigzinds hun niveau. de rest moet echt een schop krijgen want er zit totaal niks in.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 februari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
leo driessen wat word ik daar moe van zeg!!
die moet van de tv af hoor wat een sukkel is dat!
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
20 minuten later is er niks veranderd, integendeel volgens mijn vriendin heb ik net een paar minuutjes gemist, ik na vertellen dat dit de afgelopen 10 jaar niet gebeurd is, ongelooflijk dat deze mensen geld verdienen. Het bierelftal van de plaatselijke fc tonen nog meer inzet dan hier, godverdomme echt ongelooflijk dit..Roda speelt zeer matig maar is de baas over ajax...
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 21:01 schreef Johnqqqq het volgende:
leo driessen wat word ik daar moe van zeg!!
die moet van de tv af hoor wat een sukkel is dat!
waarom?? hij heeft volkomen gelijk vandaag, wat een godverdomme dooie boel zeg...
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 februari 2010 - 21:02   quote  deeplink  
als ze tog maar winnen?
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
hij is altijd zo duf, altijd cliches vin jij het prettig luisteren dan?
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
dat mag ik hopen, maar het ziet er niet naar uit op deze manier...
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
ik weet niet wat ik zie.....:(niet te geloven......hoe kun je nou zo zielloos op dat veld staan?totaal geen tempo,passie laat staan fatsoenlijke kansen...verschrikkelijk slecht....
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 21:03 schreef Johnqqqq het volgende:
hij is altijd zo duf, altijd cliches vin jij het prettig luisteren dan?
absoluut niet, maar wat valt er vandaag te genieten dan!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 februari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
suarez moet in de spits man, laat Jol ajb niet met vleugels spelen, gewoon pantelic suarez en daarachter de zeeuw de jong en eriksen
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
middenveld is de sleutel vandaag....zit geen vuur in....en voorin word echt kinderlijk balverlies geleden steeds....oeioeioei.........
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Suarez ook, hij krijgt in de 23e minuut en in de 38e minuut een levensgrote kans, deze mist hij weer allebei, ook suarez haalt totaal zijn niveau nog niet na de winterstop..
Subaru
 Subaru - woensdag 03 februari 2010 - 21:08   quote  deeplink  
het is om te janken die wedstrijd
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 21:11   quote  deeplink  
he remco........ik zou nou echt 10 minuten wachten in de tweede helft,en dan eens suk laten invallen....die heeft passie,is lang en schiet uit alle hoeken en standen....paar kansjes krijgt ie wel en dat is genoeg voor hem ...
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
en dan de jong er maar uit......brengt ook helemaal niks vandaag....
freakie
 freakie - woensdag 03 februari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Ajax scoort zo niet makkelijk erg jammer.. ajax mis een echte killer voor de goal.. ajax heeft de laatste tijd 30 kansen nodig.. om er 1 of 2 te scoren(2 omdat tegen feyenoord daarom de wedstrijd ook werd gelijk gespeeld..)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (03-02-2010)









0.0091998