BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen braafheid jammer of niet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bird
 bird - maandag 01 februari 2010 - 18:21   quote  deeplink  
ik vind het onwijs jammer dat ie niet komt anita is (nog) te zwak voor linksachter
catweasle
 catweasle - maandag 01 februari 2010 - 19:01   quote  deeplink  
HOE KAN HET zo zijn dat de raad van commisarissen dwarsligt bij een overgang van boulahrouz??? De kannibaal een ervaren verdediger een echte vent en een vechtersmentaliteit waar velen bij ajax een voorbeeld aan kunnen nemen.1 waar aanvallers liever ver omheen dan op af gaan.
HoE kan het in godsnaam zo zijn dat hij , die ook zo'n goede indruk achterliet op het afgelopen EK , niet bij ajax mag komen voetballen?
Als technisch dir/ trainer coach moet martin Jol zich toch keihard kunnen maken voor zijn komst?????
Yordee1
 Yordee1 - maandag 01 februari 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Raad van commisarissen zijn stelletje anusvuisterts
bahbah
 bahbah - maandag 01 februari 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:01 schreef catweasle het volgende:
HOE KAN HET zo zijn dat de raad van commisarissen dwarsligt bij een overgang van boulahrouz??? De kannibaal een ervaren verdediger een echte vent en een vechtersmentaliteit waar velen bij ajax een voorbeeld aan kunnen nemen.1 waar aanvallers liever ver omheen dan op af gaan.
HoE kan het in godsnaam zo zijn dat hij , die ook zo'n goede indruk achterliet op het afgelopen EK , niet bij ajax mag komen voetballen?
Als technisch dir/ trainer coach moet martin Jol zich toch keihard kunnen maken voor zijn komst?????
HOE DAT KAN??
SIMPEL....VOOR HUN IS AJAX GEEN VOETBALCLUB,MAAR EEN BEDRIJF....ALS ZE MAAR WINST MAKEN....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:48 schreef bahbah het volgende:

[..]

HOE DAT KAN??
SIMPEL....VOOR HUN IS AJAX GEEN VOETBALCLUB,MAAR EEN BEDRIJF....ALS ZE MAAR WINST MAKEN....
Inderdaad de supporter word daar de dupe van! nog een klein voorbeeld prijs tegen
juve van de kaartjes
patriekforajax
 patriekforajax - maandag 01 februari 2010 - 20:24   quote  deeplink  
wat een belachelijk beleid hebben ze toch in amsterdam wat moeten ze nu in europa ik ga het tegen juve weer proberen als de wedstrijd niks is ga ik dit seizoen niet meer
wat te doen als van de zomer suarez weg gaat dan moeten ze eers de schulden in lossen en is het geld weer op
eSCee
 eSCee - maandag 01 februari 2010 - 20:31   quote  deeplink  
ehhhh.

Hallo. mensen willen graag nieuwe gezichten zien en dromen over toppers.

Braafheid heeft bij twente leuk gespeeld, maar ja dat is zeker geen garantie dat ie dat bij ajax ook gebeurt.

Louis ziet t niet in m zitten, nou ik hoef geen speler van de bayern bank.

en nu naar schotland.. tja, met alle respect, maar dit zegt toch genoeg.

Liever eigen jeugd dan geld over de bank gooien.

er moeten spelers weg, geen nieuwe komen

bekijk eens reeel welke 30 laatste aankopen echt toevoegingen gaven. en kijk dan ook welke jeugdpelers niet een echte kans kregen, en dan bedoel ik na 6 slechte wedstrijden nog steeds opstellen.

AJAX is eigen jeugd. laten we t daar bij houden, geef anita 2 jaar de kans
Yordee1
 Yordee1 - maandag 01 februari 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 20:31 schreef eSCee het volgende:
ehhhh.

Hallo. mensen willen graag nieuwe gezichten zien en dromen over toppers.

Braafheid heeft bij twente leuk gespeeld, maar ja dat is zeker geen garantie dat ie dat bij ajax ook gebeurt.

Louis ziet t niet in m zitten, nou ik hoef geen speler van de bayern bank.

en nu naar schotland.. tja, met alle respect, maar dit zegt toch genoeg.

Liever eigen jeugd dan geld over de bank gooien.

er moeten spelers weg, geen nieuwe komen

bekijk eens reeel welke 30 laatste aankopen echt toevoegingen gaven. en kijk dan ook welke jeugdpelers niet een echte kans kregen, en dan bedoel ik na 6 slechte wedstrijden nog steeds opstellen.

AJAX is eigen jeugd. laten we t daar bij houden, geef anita 2 jaar de kans
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Als je Braafheid zou kopen, is ie te duur. Eigen jeugd heeft de toekomst! Zie Vermaelen. Zelf opgeleid, verkocht voor 12 miljoen. En van de laatste 30 aankopen zijn er misschien 5 goed. Suarez, Huntelaar, Gabri, De Zeeuw, Enoh (wel van Ajax Cape Town, dus niet echt een aankoop) en in mindere mate heeft Rommedahl toch ook wel z'n waarde bewezen.
Pietje
 Pietje - maandag 01 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:48 schreef bahbah het volgende:

[..]

HOE DAT KAN??
SIMPEL....VOOR HUN IS AJAX GEEN VOETBALCLUB,MAAR EEN BEDRIJF....ALS ZE MAAR WINST MAKEN....
Hier ben ik het dus he-le-maal mee eens, bahbah! Dit roep / schrijf ik eveneens al vele jaren! Het draait (nog steeds) om de aandeelhouders. Boularouz gaf zelf te kennen voor slechts 1/4 van zijn huidige salaris in Duitsland te eisen. Als je dan als bestuur NEE zegt, moet je toch eens bij jezelf te raden gaan. Alsof wij zo dik in de goede verdeigers zitten. Nu is Alderweireld voorlopig weer uitgeschakeld door een blessure. Het lijkt er warempel wel op of het bestuur het op een akkoordje met het Chinese goksyndicaat heeft gegooid. Zoiets van wij mogen geen kampioen worden. En ontopic: ik denk dat wij (ook) Braafheid achterin goed hadden kunnen gebruiken. Het is echt ongelooflijk allemaal. Echt waar, ik kan mij soms niet aan de indruk onttrekken, dat de directie per se achter Jan-achteran wil zijn...
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Jullie snappen er ook niks van, Ajax heeft vanaf het begin al aangegeven dat er eerst spelers moeten vertrekken voordat er nieuwe spelers aangetrokken kunnen worden, we mogen dus van geluk spreken dat Lodeiro gehaald is, ik kan jullie dus ook echt niet snappen dat jullie het allemaal van te voren weten en toch gaan lopen zeiken!!!!

ER MOETEN DUS SPELERS VERKOCHT WORDEN VOORDAT ER WAT GEKOCHT KAN WORDEN!!!!!!
Pietje
 Pietje - maandag 01 februari 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:
Jullie snappen er ook niks van, Ajax heeft vanaf het begin al aangegeven dat er eerst spelers moeten vertrekken voordat er nieuwe spelers aangetrokken kunnen worden, we mogen dus van geluk spreken dat Lodeiro gehaald is, ik kan jullie dus ook echt niet snappen dat jullie het allemaal van te voren weten en toch gaan lopen zeiken!!!!

ER MOETEN DUS SPELERS VERKOCHT WORDEN VOORDAT ER WAT GEKOCHT KAN WORDEN!!!!!!
Okay, maar dan ook niet zeuren, dat we achter PSV en FC Twente aan blijven hobbelen. Geen schaal, geen Champions League. Weet jij hoeveel inkomsten dat scheelt?? Je kunt ook investeren. Eerst de juiste spelers halen op posities die de huidige trainer wenst!! Pas daarna kun je overtollige spelers proberen kwijt te raken. Het bestuur van Ajax draait de zaken om. En strakjes zijn zij weer kwaad, dat er alweer geen CL gehaald is.
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Okay, maar dan ook niet zeuren, dat we achter PSV en FC Twente aan blijven hobbelen. Geen schaal, geen Champions League. Weet jij hoeveel inkomsten dat scheelt?? Je kunt ook investeren. Eerst de juiste spelers halen op posities die de huidige trainer wenst!! Pas daarna kun je overtollige spelers proberen kwijt te raken. Het bestuur van Ajax draait de zaken om. En strakjes zijn zij weer kwaad, dat er alweer geen CL gehaald is.
nee nog beter, 3/4 spelers halen, 10/15 miljoen investeren, 81 contractspelers hebben, en dan op het eind van het seizoen blijk je 1 puntje tekort te komen voor voorronde CL, je hebt gelijk, dan komt het helemaal goed, Ajax heeft een te groot salarishuis punt, daar moeten mensen weg en daar is tijd voor nodig, vrij simpel allemaal ware het niet dat de supporters wat ongeduldig zijn..
alibabba
 alibabba - maandag 01 februari 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Ajax hoeft NIKS MEER TE HALEN. Zorg dat je van spelers afkomt waarin Jol het niet meer ziet zitten. Tot aan het eind van het seizoen zoveel mogelijk spelen in een VASTE SAMENSTELLING. Daar haal je geheid de meeste punten mee, want veel klasseverschil zit er niet in de huidige spelersgroep. Alleen Suarez, Eriksen en een Sulejmani hebben uitzonderlijke kwaliteiten. Met de huidige Ajax-selectie is het mogelijk om voorronde CL te halen, maar dat lukt alleen als je zoveel als mogelijk in eenzelfde samenstelling speelt en ze op eenzelfde plek laat spelen.

Verder moet Ajax ALLES IN HET WERK STELLEN OM WEG TE GAAN VAN DE BEURS, Cruijff bellen en HEM een organisatie laten neerzetten. El Salvador zal ervoor zorgen dat er een GEZONDE BASIS aanwezig is om Ajax weer AJAX te laten worden. Cruijff gaat echt puinruimen, want nu word er puin geruimd met de kraan open.
patriekforajax
 patriekforajax - maandag 01 februari 2010 - 22:32   quote  deeplink  
remco k

als ik 70 euro voor een kaartje betaal voor ajax juve mag ik toch verwachten dat ik goeie en een leuke wedstrijd zie en niet dat ze van de mat getikt worden ze hoeven niet te winnen liefst wel natuurlijk maar leuk voetbal is ook wat waard
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 02 februari 2010 - 08:05   quote  deeplink  
ipv boos te zijn op de raad kan je beter je woede richten op die numnuts spelers die liever hier bij onze club op hun reet zitten dan dat ze gaan voetballen op huurbasis bij een andere club.
Wielaart en Ogaraugkaaunrnalakutroemeen als eerste...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 02 februari 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 08:05 schreef FsideVak129 het volgende:
ipv boos te zijn op de raad kan je beter je woede richten op die numnuts spelers die liever hier bij onze club op hun reet zitten dan dat ze gaan voetballen op huurbasis bij een andere club.
Wielaart en Ogaraugkaaunrnalakutroemeen als eerste...
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dit is ook de schuld van Ajax zelf. Geen club betaald de salarissen die Ajax nu aan de spelers betaald en de spelers willen niet inleveren.
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 22:32 schreef patriekforajax het volgende:
remco k

als ik 70 euro voor een kaartje betaal voor ajax juve mag ik toch verwachten dat ik goeie en een leuke wedstrijd zie en niet dat ze van de mat getikt worden ze hoeven niet te winnen liefst wel natuurlijk maar leuk voetbal is ook wat waard
1 hele simpele vraag: HOE MOET AJAX SPELERS KOPEN ALS ER GEEN GELD IS !!!
John2
 John2 - dinsdag 02 februari 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

1 hele simpele vraag: HOE MOET AJAX SPELERS KOPEN ALS ER GEEN GELD IS !!!
Niet zolang geleden schreef u in een aantal topics dat AJAX 60 miljoen!! op de bank heeft staan! Hoe zit dat nou precies? Bij de overgang van Bouhla zou er een gat zitten van ca. 450.000 euro, zeg maar een halve Verhoeven(waarom is die eigenlijk gehaald?)En hoe kan een club als Celtic wel o.a. Braafheid en Keane halen?
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 14:35 schreef John2 het volgende:

[..]

Niet zolang geleden schreef u in een aantal topics dat AJAX 60 miljoen!! op de bank heeft staan! Hoe zit dat nou precies? Bij de overgang van Bouhla zou er een gat zitten van ca. 450.000 euro, zeg maar een halve Verhoeven(waarom is die eigenlijk gehaald?)En hoe kan een club als Celtic wel o.a. Braafheid en Keane halen?
Ajax heeft inderdaad nog steeds een positief saldo van meer dan 60 miljoen euro, dit is alleen een pot waar je als bedrijf geen spelers van mag kopen, hoe dat precies zit weet ik niet helemaal, dat zal ik eens uitzoeken, maar helaas zo is het wel. Ajax heeft geen geld om spelers te kopen, dit is wat anders als geen geld meer hebben.
John2
 John2 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft inderdaad nog steeds een positief saldo van meer dan 60 miljoen euro, dit is alleen een pot waar je als bedrijf geen spelers van mag kopen, hoe dat precies zit weet ik niet helemaal, dat zal ik eens uitzoeken, maar helaas zo is het wel. Ajax heeft geen geld om spelers te kopen, dit is wat anders als geen geld meer hebben.
Heeft waarschijnlijk met de beurs te maken?
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 12:50   quote  deeplink  
dat hoeft niet direct, het bedrijf waar ik werk is niet beursgenoteerd, hefet veel eigen geld maar mag bepaalde investeringen niet doen, ik weet niet precies hoe dat kan, maar dat ga ik uitzoeken en dan kom ik er op terug..
John2
 John2 - woensdag 03 februari 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Graag!!
Per4manc
 Per4manc - woensdag 03 februari 2010 - 13:31   quote  deeplink  
IK ben blij dat de raad van commisarissen voet bij stuk gehouden heeft.
Er staat simpelweg te veel spelers onder contract.
Daarnaast denk ik niet dat Braafheid veel toe gaat voegen aan de selectie. Vind hem eigenlijk niet zoveel beter dan de spelesr die we al hebben. Boulah is veel te vaak geblesseerd en heeft al te lang niet gespeelt. Geen directe versterking dus.
Komende zomer lopen er een aantal contracten af en is er misschien weer wat mogelijk. Voor de rest gewoon supporten en niet zeuren!
John2
 John2 - woensdag 03 februari 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Braafheid niet zoveel beter dan Anita!?!? Tja....................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Geen braafheid jammer of niet









0.0053091