BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is een bedrijf geen voetbalclub meer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bird
 bird - maandag 01 februari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
jammer van boula hier baal ik echt van
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
volgens mij ben je doof ofzo, ajax heeft al het hele seizoen aangegeven dat er spelers wegmoeten voordat er nieuwe spelers aangetrokken kunnen worden, dat wisten we van te voren, we hebben dus geluk dat lodeiro is gekocht, ga dus niet achteraf lopen zeiken op iets wat je van te voren al wist
Subaru
 Subaru - maandag 01 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
oftewel in het nieuwe seizoen nieuwe kansen simpeler kan het niet
duidelijkheid
 duidelijkheid - maandag 01 februari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ik Ben t niet met je eens remco. Het is van belang voor Ajax en voor de raad van com. Dat Ajax champions league haalt. dus was t huren van boula misschien wel noodzakelijk. Aan gezien alder op dit moment gebleseerd is en wielaert en oleguer geen supersubs zijn voor de verdediging. Ik denk dat Ajax hier een grove fout maakt door zo'n speler voor zo weinig geld laat schieten. Ik denk dat er bij Ajax wel veld is maar dat dat door de raad wordt op gepot voor tegenslagen zoals t niet halen van champions league voetbal. De raad wil graag dat Ajax meer waard wordt maar Dan moeten ze wel zien dat dat niet zomaar gaat gebeuren.
duidelijkheid
 duidelijkheid - maandag 01 februari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Veld is geld hmm klote iPhone
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 02 februari 2010 - 08:04   quote  deeplink  
Goh, wat een verrassende topictitel.
wist ik echt niet.
Dacht dat de aandelen met monopoliegeld betaald werden...
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 22:57 schreef duidelijkheid het volgende:
Ik Ben t niet met je eens remco. Het is van belang voor Ajax en voor de raad van com. Dat Ajax champions league haalt. dus was t huren van boula misschien wel noodzakelijk. Aan gezien alder op dit moment gebleseerd is en wielaert en oleguer geen supersubs zijn voor de verdediging. Ik denk dat Ajax hier een grove fout maakt door zo'n speler voor zo weinig geld laat schieten. Ik denk dat er bij Ajax wel veld is maar dat dat door de raad wordt op gepot voor tegenslagen zoals t niet halen van champions league voetbal. De raad wil graag dat Ajax meer waard wordt maar Dan moeten ze wel zien dat dat niet zomaar gaat gebeuren.
bouhlarouz heeft dit seizoen drie wedstrijden gespeeld, wie zegt mij dat hij gaat presteren als hij bij ajax komt, en als vervanger voor Alderweireld (hij is er ongeveer 3/4 duels niet bij) deed afgelopen zondag Olequer het erg goed, en het is ook echt niet zo dat olequer niet kan voetballen.
duidelijkheid
 duidelijkheid - woensdag 03 februari 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Maar stel je nu eens voor dat vertonghen na vandaag geschorst wordt. Wat wordt Dan t centrale duo? Oleguer wielaert? Boula was natuurlijk een speler waarvan je moet afwachten how hij t doet maar aangezien zijn salaris was dat wel t risico waard lijkt mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax is een bedrijf geen voetbalclub meer









0.0084750