BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV praat met Marcel Brands als technisch manager - UPDATE

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 02 februari 2010 - 05:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV praat met Brands (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 februari 2010 - 05:58   quote  deeplink  
PSV praat met Marcel Brands als technisch manager

Eindhoven - De clubleiding van PSV heeft een oriënterend gesprek met technisch directeur Marcel Brands van AZ gehad. De ex-prof is de voornaamste kandidaat om technisch manager in Eindhoven te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2010 door Boudewijn --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 februari 2010 - 08:45   quote  deeplink  
Ik hoop het. Hij lijkt mij de beste optie. Komt altijd goed over in de media en heeft het bij al zijn clubs wel goed gedaan door voor relatief weinig geld grote talenten binnen te halen. Ik ben benieuwd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 februari 2010 - 12:31   quote  deeplink  
lijkt me wel wat, maar psv hoefde toch niet de functie technisch manager?
psvde beste
 psvde beste - dinsdag 02 februari 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Goede keuze! Ik zeg doen!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 februari 2010 - 14:39   quote  deeplink  
ALKMAAR - AZ hoeft voorlopig niet te vrezen voor een vertrek van Marcel Brands. De directeur voetbalzaken van de landskampioen weersprak dinsdag aanhoudende geruchten dat hij in beeld zou zijn bij PSV, dat voor volgend seizoen op zoek is naar een technisch manager en zelfs al een oriënterend gesprek zou hebben gehad met Brands. Ik concentreer me volledig op AZ, aldus de oud-prof. Ik heb dus ook niet met PSV gesproken. De Eindhovenaren wilden niet reageren op de geruchten.

Brands liet eerder wel al doorschemeren dat hij bij AZ graag met dezelfde ambities wil blijven werken. De Alkmaarders verkeren na het faillissement van DSB al maanden in onzekerheid over de toekomst van de club. Het is nog steeds onduidelijk wie eigenaar van de Alkmaarse voetbalclub wordt. Als AZ zijn sportieve ambities naar beneden zal moeten bijstellen, heeft dat mogelijk gevolgen voor het aanblijven van Brands. Ik ga pas naar mijn eigen toekomst kijken als we duidelijkheid hebben, zei Brands.

De directie van AZ loste vorige week in ieder geval een dreigend liquiditeitstekort van zo'n 7 miljoen euro op door Sébastien Pocognoli en Ari te verkopen. De Alkmaarders kunnen daardoor aan hun financiële verplichtingen blijven voldoen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 februari 2010 - 14:46   quote  deeplink  
jammer
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 februari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur. Waarschijnlijk heeft PSV met zijn zaakwaarnemer gesproken. Hij kan zelf moeilijk gaan roepen dat hij naar PSV kan/wil, want dan moet hij zijn taken bij AZ per direct neerleggen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 februari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 12:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
lijkt me wel wat, maar psv hoefde toch niet de functie technisch manager?
Jawel, maar geen Technisch directeur. Een technisch manager staat hiërarchisch naast en niet boven Rutten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 februari 2010 - 15:02   quote  deeplink  
okay ty

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV praat met Marcel Brands als technisch manager - UPDATE









0.0091159